Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
After how many days did they put them on you? Me, since 24/6 still nothing....
Μετά από πόσες μέρες σου τα έβαλαν ;Εγώ από 24/6 ακόμα τίποτα ….
Έχω επίσης ένα πρόβλημα με την πληρωμή των κερδών μου, έκανα κατάθεση μέσω Revolut και χρησιμοποίησα το μπόνους, πληρούσα τους όρους και κέρδισα 13.000 CZK. Έκανα ανάληψη και μετά από 5 ημέρες δεν συνέβη τίποτα, έγραψα στο cheats και μου είπαν ότι δεν είχα επαληθευτεί, μετά από 3 ημέρες ήμουν ήδη ανίδεος, έστειλα μια απάντηση, selfie, ζώνη, τραπεζικό αντίγραφο, πληρωμή για το τηλέφωνο, κ.λπ. και μετά από 3 ημέρες μου έγραψαν ότι είχα επαληθευτεί πλήρως και έτσι ζήτησα ξανά ανάληψη και έχουν περάσει 96 ώρες και εξακολουθούν να επεξεργάζονται την ανάληψη, και όταν γράφουν στην υποστήριξη είναι ακόμα το ίδιο σαν να γράφτηκε από Τεχνητή Νοημοσύνη και όχι από άτομο.
I also have a problem with the payout of my winnings, I deposited via Revolut and used the bonus, I met the conditions and won 13,000 CZK. I made a withdrawal and after 5 days nothing happened, I wrote to cheats and was told that I was not verified, after 3 days I was already clueless, I sent an op, selfie, belt, bank statement, payment for the phone, etc. and after 3 days they wrote to me that I was fully verified and so I requested a withdrawal again and it has been 96 hours and they are still processing the withdrawal, and when they write to support it is still the same as if it was written by AI and not a person.
Také mám problém s výplatou výhry, vložil jsem přes Revolut a použil bonus,splnil jsem podmínky a vyhrál 13000 Kč.Dal jsem výběr a po 5 dnech se nic nedělo,psal jsem na cheaty a bylo mi sděleno že nejsem ověřen,po 3 dnech jsem už byl bezradný,poslal jsem op,selfie,pás, výpis z účtu,platbu za telefon atd a po 3 dnech mi napsali že jsem plně ověřen a tak jsem opět zažádal o výběr a už je to 96 hodin a stále výběr zpracovávají,a když píší na podporu tak pořád to stejné jako když to píše AI a né člověk.
Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες, έκανα ανάληψη πριν από 14 ημέρες, αλλά δεν συνέβη τίποτα και όταν έγραψα στην υποστήριξη, μου είπαν ότι δεν είχα επαληθευτεί. Μετά από 3 ημέρες συλλογής όλων των στοιχείων για να αποδείξω ότι ήμουν εγώ, τελικά μου έγραψαν ότι είχα επαληθευτεί. Έκανα αμέσως ανάληψη στις 3.7 στις 8:00 π.μ., αλλά έχουν περάσει πάνω από 4 ημέρες και ακόμα τίποτα. Λοιπόν, θα περιμένω αυτές τις 7-8 ημέρες, αλλά δεν θα ξαναπαίξω ποτέ σε αυτό το καζίνο.
Thank you for the info, I made a withdrawal 14 days ago but nothing happened and when I wrote to support they told me that I was not verified, after 3 days of collecting everything to prove that it was me they finally wrote to me that I was verified, I immediately made a withdrawal on 3.7 at 8:00 am but it's been over 4 days and still nothing, well I'll wait those 7-8 days but I will never play in this casino again
Děkuji za info,já dal výběr už před 14 dny ale nic se nedělo a když jsem napsal na podporu tak mi řekli že nejsem ověřen,po 3 dnech schánení všeho abych dokázal že jsem to já mi konečně napsali že jsem ověřen,ihned jsem dal výběr 3.7 v 8.00hod ale už je to přes 4 dny a stále nic,no počkám tedy těch 7-8 dnů ale v tomto casinu už nikdy hrát nebudu
I went through the same thing but with patience I got the 2 withdrawals
Τα ίδια πέρασα και γω αλλά με υπομονή πήρα τις 2 αναλήψεις
Έτσι λοιπόν, παρέλαβα τα χρήματά μου σήμερα, αλλά δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ τέτοια προβλήματα με τις αναλήψεις στη ζωή μου. Αποχωρώ από αυτό το καζίνο.
So I received my money today, but I have never experienced such problems with withdrawals in my life. I am quitting this casino.
Tak jsem dnes obdržel své peníze,ale takové problémi s výběrem jsem ještě v životě nezažil.S tímto casínem končím
Χαίρομαι που τελικά κατάφερες να βρεις τα χρήματα.
Πιστεύω ότι μια τέτοια εμπειρία δεν είναι και η πιο ευχάριστη και αν περιμένετε πολύ καιρό, η απόφασή σας είναι σωστή επί τόπου.
Ας ελπίσουμε ότι θα τα πας καλά και αλλού και οι συνεδρίες σου θα είναι πιο ευχάριστες.
I'm glad you managed to get the money in the end.
I believe that such an experience is not the most pleasant and if you wait for a long time, your decision is right on the spot.
Hopefully you will do well elsewhere and your sessions will be more enjoyable.
Έκανα μια κατάθεση, περιμένω 6 μέρες και ακόμα τίποτα. Τους έγραψα και η απάντηση ήταν ότι χρειάζονται 2 έως 7 μέρες. Αν δεν γίνει η κατάθεση, τότε θα διεκπεραιωθεί.
I made a deposit, I've been waiting for 6 days and still nothing. I wrote to them and the answer was that it takes 2 to 7 days. If the deposit is not made, then it will be dealt with.
Vložila jsem vklad, čekám již 6 dní a stále nic. Psala jsem jim a odpověď byla, že se čeká 2 až 7 dní. Když nebude proveden vklad, tak se to potom bude řešit.
Καλημέρα, αυτές οι καταστάσεις δεν είναι ποτέ ευχάριστες και αρκεί να σου απαντήσουν και να σου δώσουν έστω και κάποιες πληροφορίες για το πόσο καιρό πρέπει να περιμένεις και τι θα συμβεί, τότε αυτό είναι θετικό από την πλευρά μου. Άρα, σύμφωνα με αυτά που γράφεις, είναι η τελευταία μέρα που πρέπει να περιμένεις την κατάθεσή σου, σωστά; Αν δεν συμβεί τίποτα, γράψε τους σίγουρα και υποθέτω ότι θα το εξετάσουν και θα σε βοηθήσουν. 🙂
Δοκίμασες να επικοινωνήσεις με τον πάροχο μέσω του οποίου έκανες κατάθεση στο μεταξύ για να δεις αν συνέβη κάτι με αυτόν; Τα χρήματα έφυγαν κανονικά από τον λογαριασμό σου, σωστά;
Good day, these situations are never pleasant and as long as they answered you and gave you at least some information about how long you have to wait and what will happen, then that's positive from my side. So, according to what you write, it's the last day you should wait for your deposit, is that right? If nothing happens, definitely write to them and I guess they will look into it and help you. 🙂
Have you tried contacting the operator through whom you deposited in the meantime to see if something happened with them? The money left your account normally, right?
Pekný deň, tieto situácie nikdy nie sú príjemné a pokiaľ ti odpovedali a dali ti aspoň nejaké ifno o tom, koľko máš čakať a čo sa bude diať, tak je to pozitívne z mojej strany. Teda podľa toho čo píšeš je to ešte posledný deň, čo by si mala čakať na svoj vklad, je to tak? Ak sa nič nestane, rozhodne im napíš a hádam sa tomu buduú venovať a pomôžu ti. 🙂
Skúšala si medzi časom aj kontaktovať provozovateľa cez ktorého si depozitovala, či sa niečo nevyskytlo u nich? Peniaze ti normálne z účtu odišli áno?
Έχω παίξει στο http://goldspin79952.com/
Έχω 5 εκκρεμείς πληρωμές και είναι πάνω από 72 ώρες πριν, αλλά κάθε φορά που τους γράφω και τους ρωτάω, απλώς λένε ότι έχουν πολλές πληρωμές αυτή τη στιγμή και επομένως μπορεί να υπάρχει επιπλέον χρόνος αναμονής. Μοιάζει με απάτη - οι απαντήσεις μοιάζουν με τεχνητή νοημοσύνη και όχι με πραγματικούς ανθρώπους.
I have played at http://goldspin79952.com/
I have 5 pending payouts and they are over 72 hours old but every time I write and ask them they just say they have a lot of payouts at the moment and therefore there may be extra waiting time. It seems like a scam - answers seem like AI and not real people
Jeg har spillet på http://goldspin79952.com/
Jeg har 5 ventede udbetalinger og de er over 72 timer gamle men hver gang jeg skriver og spørger ind til dem siger de bare at de har mange udbetalinger i øjeblikket og derfor kan der forekomme ekstra ventetid. Det virker som et scam - svar virker som AI og ikke rigtige mennesker
Γεια σας, βλέπω ότι έχουν περάσει μερικές μέρες. Είναι πιθανό να λαμβάνετε μια απάντηση μέσω προτύπου από κάποιο bot. Αν δεν έχουν κάτι άλλο να πουν, θα προσπαθούσα να περιμένω λίγο περισσότερο. Τέσσερις μέρες δεν είναι τόσο πολλές και το καζίνο φαίνεται να είναι νόμιμο, όχι απάτη. Για παράδειγμα, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επεξεργαστούν τις αναλήψεις.
Ωστόσο, ποια μέθοδο πληρωμής επιλέξατε; Ήταν απαραίτητο να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας; Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση, γι' αυτό και ρωτάω. Ορισμένα καζίνο, για παράδειγμα, χρησιμοποιούν τρίτους παρόχους πληρωμών, επομένως ακόμη και σε τέτοιες περιπτώσεις, οι αναλήψεις ενδέχεται να καθυστερήσουν.
Προσπαθήστε λοιπόν να περιμένετε λίγο ακόμα και, αν δεν συμβεί τίποτα και κανείς δεν σας ενημερώσει για τίποτα, θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Hi, I see it's been a few days. It's possible that you're getting a template response from a bot. If they don't have anything more to say, I would try waiting a little longer. Four days isn't that long, and the casino seems to be legitimate, not a scam. For example, we give casinos 14 days to process withdrawals.
However, what payment method did you choose? Was it necessary to verify your account? There are various reasons why there could be a delay, so that's why I'm asking. Some casinos, for example, use third-party payment providers, so even in such cases, withdrawals may be delayed.
So try to wait a little longer, and if nothing happens and no one lets you know anything, we'll try to help you.
Γειά σου,
Μπορώ να περιμένω περισσότερο, αλλά δεν έχω ξαναζήσει το ίδιο πράγμα με άλλες ιστοσελίδες.
Έκανα κατάθεση μέσω πιστωτικής κάρτας και προσπαθώ να κάνω ανάληψη μέσω τραπεζικού εμβάσματος, καθώς δεν μπορώ να κάνω ξανά ανάληψη στην πιστωτική κάρτα.
Έχω στείλει πολλές πληροφορίες για να λάβω
επαλήθευσαν τον λογαριασμό και γράφουν επίσης ότι είναι επαληθευμένος.
Θα περιμένω λίγο ακόμα και θα σας ενημερώσω.
Ευχαριστώ.
Hello,
I can give it longer, but I've just never experienced the same thing with other sites.
I deposited via credit card and am trying to withdraw via bank transfer as you cannot withdraw to credit card again.
I have sent lots of information to get
verified the account and they also write that it is verified.
I'll wait a little longer and give you an update.
thanks.
Hej,
jeg kan godt give det længere tid men har bare aldrig været ude for det samme hos andre sider.
jeg indbetalte via kreditkort og forsøger at udbetale via bank transfer da man ikke kan udbetale til kreditkort igen.
jeg har sendt massere af information for at få
verificeret kontoen og de skriver også at den er verificeret.
jeg afventer lidt længere og giver en opdatering til jer.
tak.
Γεια σας, ελπίζω τα πράγματα να αρχίσουν να κινούνται το συντομότερο δυνατό και συμφωνώ ότι η καλύτερη απόφαση είναι να δώσετε λίγο χρόνο στο καζίνο. Ωστόσο, παρακαλούμε μείνετε σε επαφή και ενημερώστε μας. Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάτι ασυνήθιστο. Ελπίζουμε πάντα να μην συμβεί ποτέ τίποτα από αυτά, αλλά όπως μπορείτε να δείτε στο φόρουμ, συμβαίνουν άσχημα πράγματα...
Καλή τύχη!
Hello, I hope things start moving as soon as possible, and I agree that the best call is to give the casino some time. However, please stay in touch and keep us posted. Just in case you would possibly encounter something out of the ordinary. We always hope none of that will ever happen but as you can see around the forum, s**t happens...
Best of luck!
Είχα και αντιμετωπίζω προβλήματα με αυτόν τον ιστότοπο. Πρέπει να κάνω ανάληψη 400€ από το υπόλοιπο του λογαριασμού μου, αφού κατάθεσα ένα σημαντικό ποσό. Ενώ ζητούσα βοήθεια μέσω ζωντανής συνομιλίας, μπλόκαραν τον λογαριασμό μου λόγω του αγενούς τους τόνου (αφού έχασα τόσα πολλά, είναι απογοητευτικό να μην μπορώ να κάνω ανάληψη). Μου λένε συνέχεια ότι θα λάβω ένα email με τα στοιχεία του λογαριασμού μου, αλλά δεν ξέρω αν αυτό θα συμβεί στην πραγματικότητα. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;
I've had and am also having problems with this site. I need to withdraw €400 in my account balance after depositing a significant amount. While I was asking for help via live chat, they blocked my account due to their rude tone (after losing so much, it's disappointing not to be able to withdraw). They keep telling me I'll receive an email with my account information, but I don't know if that will actually happen. Can anyone help me?
Ho avuto e sto avendo anche io problemi con questo sito. Devo prelevare 400 euro di saldo attivo sul conto dopo aver depositato non poco. Mentre chiedevo aiuto alla live chat mi hanno bloccato l’account a causa di toni poco pacati (dopo aver persi tanto è brutto non poter prelevare). Mi ripetono che riceverò un e mail con le informazioni riguardo il mio account ma non so se effettivamente avverrà ciò. Qualcuno può aiutarmi?
Παρακαλούμε πείτε μας περισσότερες λεπτομέρειες εδώ.
Πότε ακριβώς ζητήσατε την ανάληψή σας;
Έχει ήδη επαληθευτεί ο λογαριασμός σας;
Είσαι ακόμα σε επαφή με την υποστήριξη;
Μόνο τότε μπορούμε να κατανοήσουμε ολόκληρη την κατάσταση και ελπίζουμε να βοηθήσουμε, ξέρετε.
Please tell us more details here.
When exactly did you request your withdrawal?
Is your account already verified?
Are you still in touch with the support?
Only then can we understand the whole situation and hopefully help, you know.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.