Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοGoldspin Casino - γενική συζήτηση

Goldspin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

17.124 προβολές 133 απαντήσεις |
πριν από 11 μήνες
|
1...6 7
Προσθήκη ανάρτησης
DIM77
πριν από 5 μήνες

Nai broo

Andri1998
πριν από 5 μήνες

Μετά από πόσες μέρες σου τα έβαλαν ;Εγώ από 24/6 ακόμα τίποτα ….

πριν από 5 μήνες

Έχω επίσης ένα πρόβλημα με την πληρωμή των κερδών μου, έκανα κατάθεση μέσω Revolut και χρησιμοποίησα το μπόνους, πληρούσα τους όρους και κέρδισα 13.000 CZK. Έκανα ανάληψη και μετά από 5 ημέρες δεν συνέβη τίποτα, έγραψα στο cheats και μου είπαν ότι δεν είχα επαληθευτεί, μετά από 3 ημέρες ήμουν ήδη ανίδεος, έστειλα μια απάντηση, selfie, ζώνη, τραπεζικό αντίγραφο, πληρωμή για το τηλέφωνο, κ.λπ. και μετά από 3 ημέρες μου έγραψαν ότι είχα επαληθευτεί πλήρως και έτσι ζήτησα ξανά ανάληψη και έχουν περάσει 96 ώρες και εξακολουθούν να επεξεργάζονται την ανάληψη, και όταν γράφουν στην υποστήριξη είναι ακόμα το ίδιο σαν να γράφτηκε από Τεχνητή Νοημοσύνη και όχι από άτομο.

Αυτόματη μετάφραση:
hadiprdejjan62 διέγραψε τη δημοσίευση
hadiprdejjan62
πριν από 5 μήνες

Μετά από 7-8 μέρες αν έχεις ταυτοποιηθεί πλήρως θα λάβεις τα χρήματα και αυτά έχουν όριο 600€ ανά ημέρα

DIM77
πριν από 5 μήνες

Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες, έκανα ανάληψη πριν από 14 ημέρες, αλλά δεν συνέβη τίποτα και όταν έγραψα στην υποστήριξη, μου είπαν ότι δεν είχα επαληθευτεί. Μετά από 3 ημέρες συλλογής όλων των στοιχείων για να αποδείξω ότι ήμουν εγώ, τελικά μου έγραψαν ότι είχα επαληθευτεί. Έκανα αμέσως ανάληψη στις 3.7 στις 8:00 π.μ., αλλά έχουν περάσει πάνω από 4 ημέρες και ακόμα τίποτα. Λοιπόν, θα περιμένω αυτές τις 7-8 ημέρες, αλλά δεν θα ξαναπαίξω ποτέ σε αυτό το καζίνο.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
hadiprdejjan62
πριν από 5 μήνες

Τα ίδια πέρασα και γω αλλά με υπομονή πήρα τις 2 αναλήψεις

πριν από 5 μήνες

Έτσι λοιπόν, παρέλαβα τα χρήματά μου σήμερα, αλλά δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ τέτοια προβλήματα με τις αναλήψεις στη ζωή μου. Αποχωρώ από αυτό το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
hadiprdejjan62
πριν από 5 μήνες

I'm glad you managed to get the money in the end. 

I believe that such an experience is not the most pleasant and if you wait for a long time, your decision is right on the spot. 

Hopefully you will do well elsewhere and your sessions will be more enjoyable.

πριν από 4 μήνες

Έκανα μια κατάθεση, περιμένω 6 μέρες και ακόμα τίποτα. Τους έγραψα και η απάντηση ήταν ότι χρειάζονται 2 έως 7 μέρες. Αν δεν γίνει η κατάθεση, τότε θα διεκπεραιωθεί.



Αυτόματη μετάφραση:
danaklenovicova1953
πριν από 4 μήνες

Καλημέρα, αυτές οι καταστάσεις δεν είναι ποτέ ευχάριστες και αρκεί να σου απαντήσουν και να σου δώσουν έστω και κάποιες πληροφορίες για το πόσο καιρό πρέπει να περιμένεις και τι θα συμβεί, τότε αυτό είναι θετικό από την πλευρά μου. Άρα, σύμφωνα με αυτά που γράφεις, είναι η τελευταία μέρα που πρέπει να περιμένεις την κατάθεσή σου, σωστά; Αν δεν συμβεί τίποτα, γράψε τους σίγουρα και υποθέτω ότι θα το εξετάσουν και θα σε βοηθήσουν. 🙂

Δοκίμασες να επικοινωνήσεις με τον πάροχο μέσω του οποίου έκανες κατάθεση στο μεταξύ για να δεις αν συνέβη κάτι με αυτόν; Τα χρήματα έφυγαν κανονικά από τον λογαριασμό σου, σωστά;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Έχω παίξει στο http://goldspin79952.com/

Έχω 5 εκκρεμείς πληρωμές και είναι πάνω από 72 ώρες πριν, αλλά κάθε φορά που τους γράφω και τους ρωτάω, απλώς λένε ότι έχουν πολλές πληρωμές αυτή τη στιγμή και επομένως μπορεί να υπάρχει επιπλέον χρόνος αναμονής. Μοιάζει με απάτη - οι απαντήσεις μοιάζουν με τεχνητή νοημοσύνη και όχι με πραγματικούς ανθρώπους.

Αυτόματη μετάφραση:
Nolting
πριν από 3 μήνες

Hi, I see it's been a few days. It's possible that you're getting a template response from a bot. If they don't have anything more to say, I would try waiting a little longer. Four days isn't that long, and the casino seems to be legitimate, not a scam. For example, we give casinos 14 days to process withdrawals. 

However, what payment method did you choose? Was it necessary to verify your account? There are various reasons why there could be a delay, so that's why I'm asking. Some casinos, for example, use third-party payment providers, so even in such cases, withdrawals may be delayed. 

So try to wait a little longer, and if nothing happens and no one lets you know anything, we'll try to help you. 

Jaro
πριν από 3 μήνες

Γειά σου,

Μπορώ να περιμένω περισσότερο, αλλά δεν έχω ξαναζήσει το ίδιο πράγμα με άλλες ιστοσελίδες.

Έκανα κατάθεση μέσω πιστωτικής κάρτας και προσπαθώ να κάνω ανάληψη μέσω τραπεζικού εμβάσματος, καθώς δεν μπορώ να κάνω ξανά ανάληψη στην πιστωτική κάρτα.

Έχω στείλει πολλές πληροφορίες για να λάβω

επαλήθευσαν τον λογαριασμό και γράφουν επίσης ότι είναι επαληθευμένος.

Θα περιμένω λίγο ακόμα και θα σας ενημερώσω.

Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Nolting
πριν από 3 μήνες

Hello, I hope things start moving as soon as possible, and I agree that the best call is to give the casino some time. However, please stay in touch and keep us posted. Just in case you would possibly encounter something out of the ordinary. We always hope none of that will ever happen but as you can see around the forum, s**t happens...

Best of luck!

πριν από 1 μήνα

Είχα και αντιμετωπίζω προβλήματα με αυτόν τον ιστότοπο. Πρέπει να κάνω ανάληψη 400€ από το υπόλοιπο του λογαριασμού μου, αφού κατάθεσα ένα σημαντικό ποσό. Ενώ ζητούσα βοήθεια μέσω ζωντανής συνομιλίας, μπλόκαραν τον λογαριασμό μου λόγω του αγενούς τους τόνου (αφού έχασα τόσα πολλά, είναι απογοητευτικό να μην μπορώ να κάνω ανάληψη). Μου λένε συνέχεια ότι θα λάβω ένα email με τα στοιχεία του λογαριασμού μου, αλλά δεν ξέρω αν αυτό θα συμβεί στην πραγματικότητα. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
Emarav
πριν από 1 μήνα

Please tell us more details here.

When exactly did you request your withdrawal?

Is your account already verified?

Are you still in touch with the support?

Only then can we understand the whole situation and hopefully help, you know.


1...6 7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.