Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοGoldenLion.bet Casino - γενική συζήτηση

GoldenLion.bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

 από Radka
|
4.485 προβολές 49 απαντήσεις |
|
12 3
michaelgonzalez

Unfortunately, in this case, our team did everything possible to contact the casino, but if they are not willing to communicate, our hands are tied.

If a casino doesn't operate under any license, there is nothing much you can do. The best is to avoid such sites, for sure.

I really do think there must be some law enforcement or something around the provider of the games or money systems..... Its disappointing that those in know only answer is avoid. While I do respect all the work that you do.

michaelgonzalez

When it comes to law enforcement, it is completely out of our hands. Even though we would always like to help, unfortunately, we are not able to do anything further.

Δυστυχώς, έκανα και κατάθεση σε αυτό το καζίνο. Ευτυχώς μόνο 20 ευρώ. Δυστυχώς, δεν μπόρεσα να διαβάσω τις κριτικές εδώ επειδή είμαι από τη Γερμανία και ο ιστότοπος του γκουρού του καζίνο είναι αποκλεισμένος για τους Γερμανούς. Η κατάθεσή μου πιστώθηκε μόνο μετά από 3 ημέρες, κάτι που πραγματικά με έβαλε σε σκέψεις. Τότε πραγματικά κέρδισα και πλήρωσα 450 ευρώ. Έλαβα επίσης ένα email που έλεγε ότι η επεξεργασία θα διαρκούσε 7-21 ημέρες. Δεν το έχω ξαναζήσει σε κανένα καζίνο. Μπήκα στη ζωντανή συνομιλία, αλλά με αντιμετώπισαν σαν βρωμιά και απλώς έκλεισαν τη συνομιλία. Φυσικά, κάθε email που στέλνω αγνοείται. Όταν τα διάβασα όλα αυτά εδώ, είναι ξεκάθαρο για μένα ότι αυτό το καζίνο δεν θα με πληρώσει ποτέ. Αλλά δεν θα το αντέξω.

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70

Hello Gretche,


It is so sad isnt it and for me it is quite a stupid business model in the long term, as they would have won more on long term bettors. Do you have any ideas how to push this? As I think it is also sad that all 3rd parties are involved and do nothing about it. Banks, cards, operators, game software providers and law agenices. This is not only unethical, but is also causing stress sometimes to death to people's lives. In addition, I am sure the money is being used for illegal activities. Do you have any ideas the parent company? As I think we need to follow the money here.

Δυστυχώς, έκανα και κατάθεση σε αυτό το καζίνο. Ευτυχώς μόνο 20 ευρώ. Δυστυχώς, δεν μπόρεσα να διαβάσω τις κριτικές εδώ επειδή είμαι από τη Γερμανία και ο ιστότοπος του γκουρού του καζίνο είναι αποκλεισμένος για τους Γερμανούς. Η κατάθεσή μου πιστώθηκε μόνο μετά από 3 ημέρες, κάτι που πραγματικά με έβαλε σε σκέψεις. Τότε πραγματικά κέρδισα και πλήρωσα 450 ευρώ. Έλαβα επίσης ένα email που έλεγε ότι η επεξεργασία θα διαρκούσε 7-21 ημέρες. Δεν το έχω ξαναζήσει σε κανένα καζίνο. Μπήκα στη ζωντανή συνομιλία, αλλά με αντιμετώπισαν σαν βρωμιά και απλώς έκλεισαν τη συνομιλία. Φυσικά, κάθε email που στέλνω αγνοείται. Όταν τα διάβασα όλα αυτά εδώ, είναι ξεκάθαρο για μένα ότι αυτό το καζίνο δεν θα με πληρώσει ποτέ. Αλλά δεν θα το αντέξω.

Αυτόματη μετάφραση:

Please know that we can display only casinos with GGL in Germany, but if you wish to read reviews of other casinos, feel free to use a VPN to do so.

If you see that your withdrawal is taking more than 14 full days, which we give casinos to proceed with the payment, don't hesitate to submit a complaint, and our team will intervene.

I hope it won't be necessary, of course, and you will receive your payment as soon as possible.

We'll wait for any updates from you.


Romi

Είναι γεγονός ότι αυτό το καζίνο είναι ένα πλήρες καζίνο απάτης. Κανένα καζίνο δεν χρειάζεται τόσο χρόνο για να ελέγξει μια πληρωμή. Κανείς δεν πληρώνεται και το Casino Guru δεν μπορεί να βοηθήσει, οπότε γιατί να υποβάλετε μια καταγγελία; Στις 19 Δεκεμβρίου ζήτησα πληρωμή 450 ευρώ. Δεν ξέρω πόσα email έχω ήδη γράψει, αλλά λαμβάνετε την τυπική απάντηση μόνο όταν έρθει. Είναι πραγματικά ντροπιαστικό να θέλει ένα καζίνο να εμπλουτιστεί με αυτόν τον τρόπο γιατί δεν μπορεί να πετύχει με άλλον τρόπο. Ελπίζω να πάρουν τη δίκαιη τιμωρία τους σύντομα. Κατά τη γνώμη μου βρίσκονται πίσω από τα κάγκελα για μια ζωή. file

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70

I am waiting 18 months to get paid...So get to the line


Ps nobody will go to the gail....we are idiots and succers. We have to accept it

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη

The issue is that they are enabled. As banks dont care and make it hard for claims. Companies that provide the games i.e. casino games, they are happy to sell their services to these companies. I had a withdrawl cancelled due to security, yet they didnt tell me and I have had money withdrawn to this account before ( I think I am lucky I have had a few withdrawals) Their response was to withdraw again.....


No one cares. Its terrible it really is, the card companies and the banks should be more protective and ensure money atleast the deposits are given back as they have the power to do so. If they cant make money then they will shut down or they will pay people.


In addition, becareful as I think they use bank accounts detiails for fraud. I noticed that they now have a card withdrawl option that requests your security number aswelll... In addition, my bank account was scammed and I do not really use it apart from withdrawls....


Είναι γεγονός ότι αυτό το καζίνο είναι ένα πλήρες καζίνο απάτης. Κανένα καζίνο δεν χρειάζεται τόσο χρόνο για να ελέγξει μια πληρωμή. Κανείς δεν πληρώνεται και το Casino Guru δεν μπορεί να βοηθήσει, οπότε γιατί να υποβάλετε μια καταγγελία; Στις 19 Δεκεμβρίου ζήτησα πληρωμή 450 ευρώ. Δεν ξέρω πόσα email έχω ήδη γράψει, αλλά λαμβάνετε την τυπική απάντηση μόνο όταν έρθει. Είναι πραγματικά ντροπιαστικό να θέλει ένα καζίνο να εμπλουτιστεί με αυτόν τον τρόπο γιατί δεν μπορεί να πετύχει με άλλον τρόπο. Ελπίζω να πάρουν τη δίκαιη τιμωρία τους σύντομα. Κατά τη γνώμη μου βρίσκονται πίσω από τα κάγκελα για μια ζωή. file

Αυτόματη μετάφραση:

I surely get your point, and unfortunately, when you look at the safety index of this casino, it says it all.

I'm really sorry that you got to experience this. Please try to avoid such casinos in the future, and I wish you better luck for sure.

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα