Αν ήμασταν σαν αυτούς, όπως αναφέρετε, πιθανότατα δεν θα προσπαθούσαμε να σας βοηθήσουμε με το παράπονο που ξεκινήσατε . Ξέρω ότι πρέπει να είναι δύσκολο και αγχωτικό όταν προκύπτει μια παρόμοια κατάσταση, αλλά αν το καζίνο δεν έχει θέληση να ανταποκριθεί και να επιλύσει το πρόβλημα, δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά για αυτό. Το καζίνο έχει λάβει μαύρους πόντους και ο δείκτης ασφάλειάς του έχει μειωθεί, κάτι που καταλαβαίνω ότι μερικές φορές είναι ανεπαρκές, αλλά δεν μπορούμε να φέρουμε τα χρήματα πίσω με ένα κύμα μαγικού ραβδιού.
Τέλος πάντων, θα πρόσθετα επίσης ότι το καζίνο έχει δείκτη ασφαλείας 0,9 και πολλές κόκκινες σημαίες, οπότε δεν καταλαβαίνω πραγματικά γιατί ήρθατε εδώ για να παίξετε. Νομίζω ότι είναι καλή ιδέα να κάνετε μια μικρή έρευνα πριν κάνετε κατάθεση σε ένα καζίνο.
Όσον αφορά την αρχή, το καζίνο δεν έχει άδεια, οπότε σε ποια αρχή πρέπει να τα αναφέρουμε δεν έχω ιδέα.
Για άλλη μια φορά, σας συμπονώ, αλλά δυστυχώς δεν μπορέσαμε να κάνουμε περισσότερα. Θα χαιρόμουν αν το καζίνο προσπαθούσε να επιλύσει τα παράπονά του και μπορούσατε να ανοίξετε ξανά την καταγγελία σας, αλλά δεν ξέρω αν αυτό θα συμβεί στο εγγύς μέλλον.
Επομένως, θα σας συνιστούσα να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί με την επιλογή του καζίνο και να προσπαθήσετε να συγκεντρώσετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες πριν παίξετε. Σας εύχομαι καλή τύχη και ελπίζω να μην ξαναμπείτε σε παρόμοια κατάσταση.
If we were like them, as you mention, we probably wouldn't be trying to help you with the complaint you started. I know it must be difficult and stressful when a similar situation arises, but if the casino has no will to respond and resolve the problem, there is not much we can do about it. The casino has received black points and its safety index has been reduced, which I understand is sometimes insufficient, but we can't bring the money back with a wave of a magic wand.
Anyway, I would also add that the casino has a safety index of 0.9 and many red flags, so I don't really understand why you came here to play. I think it's a good idea to do a little research before depositing in a casino.
As far as authority is concerned, the casino is not licensed, so what authority we should report them to I have no idea.
Once again, I sympathise with you, but unfortunately we have not been able to do more. I would be happy if the casino would try to resolve their complaints and you could reopen your complaint, but I don't know if that will be the case in the near future.
Therefore, I would recommend that you be extra careful with your choice of casino and try to gather as much information as possible before you play. I wish you the best of luck and I hope you will not get into a similar situation again.
Αυτόματη μετάφραση: