Δυστυχώς δεν έχουμε τέτοιες πληροφορίες.
Όλα όσα σχετίζονται με κάθε διαδικτυακό καζίνο στη βάση δεδομένων μας περιλαμβάνονται στην ανασκόπησή του.
Unfortunately, we have no such information.
Everything related to each online casino in our database is included in the review of it.
Εάν το καζίνο είναι στη μαύρη λίστα, τότε δεν θα είναι ορατό στον ιστότοπό μας.
Προκειμένου να παρέχουμε όλες τις πληροφορίες, προτιμούμε να είμαστε ορατοί, ώστε όλοι οι χρήστες μας να μπορούν να δουν τα πάντα καθαρά.
If the casino is blacklisted, then it would not be visible on our website.
In order to provide all the information, we prefer to be visible so all our users can see everything clearly.
Εντάξει, αλλά πού βρίσκεται η εταιρεία; Έχετε τις πληροφορίες στον ιστότοπό σας αλλά δεν είναι σαφείς.
Ok, but where is the company located ? You have the information on your website but it is not clear.
Όπως γράφτηκε στην κριτική αυτού του καζίνο: "Απ' όσο γνωρίζουμε, καμία σχετική μαύρη λίστα καζίνο δεν περιλαμβάνει το GoldenLion.bet Casino. Εάν ένα καζίνο έχει κατακτήσει μια θέση σε μια μαύρη λίστα, όπως η μαύρη λίστα μας στο Casino Guru , αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι το καζίνο έχει κακομεταχειριστεί τους πελάτες της Όταν αναζητούμε ένα διαδικτυακό καζίνο για να παίξουμε, θεωρούμε ότι είναι σημαντικό για τους παίκτες να μην πάρουν αυτό το γεγονός ελαφρά».
As written in the review of this casino: "As far as we know, no relevant casino blacklists include GoldenLion.bet Casino. If a casino has landed itself a spot on a blacklist such as our Casino Guru blacklist, this could mean that the casino has mistreated its customers. When seeking out an online casino to play at, we consider it crucial for players to not take this fact lightly."
Γεια σας, αλλά έχετε στον ιστότοπό σας το όνομα της εταιρείας χαρτοφυλακίου. Από πού το πήρες αυτό;
Κάποια συμβουλή για να λάβετε πραγματικά τα χρήματα πίσω από αυτά τα παιδιά;
Hi, but you have on your website the name of the holding company. Where did you get this from ?
Any advice to actually get the money back from these guys?
Η ομάδα δεδομένων μας συλλέγει τις πληροφορίες από τον ιστότοπο κάθε καζίνο ή επικοινωνώντας μαζί τους, εάν φυσικά είναι πρόθυμοι να επικοινωνήσουν.
Δεν έχουμε άλλες πληροφορίες. όλα είναι ορατά στην κριτική κάθε καζίνο.
Our data team collects the information from the site of each casino, or by communicating with them, if they are willing to communicate, of course.
We have no other information; everything is visible in the review of each casino.
Να γνωρίζετε ότι τα πάντα είναι ορατά σε κάθε κριτική των διαδικτυακών καζίνο από την πλευρά μας. Μπορείτε να δείτε και να διαβάσετε όλα όσα μπορούμε να μοιραστούμε.
Please know that everything is visible on every review of online casinos on our side. You can see and read everything we are able to share.
Περιμένω 6 μήνες για την απόσυρσή μου. Μετά από 2 μήνες νομίζω το ακυρώνει και ξαναμπαίνει στον λογαριασμό σου. Το έχω ξαναυποβάλει 3 φορές. Απλώς παίρνω την ίδια δικαιολογία μέσω ζωντανής συνομιλίας. Ότι έχουν επιταγές προς και έχουν μεγάλο όγκο αναλήψεων να αντιμετωπίσουν.
Αυτή είναι η απάντησή τους
Η απόσυρσή σας βρίσκεται υπό επεξεργασία, η οποία συνήθως διαρκεί 7-21 εργάσιμες ημέρες (εξαιρουμένων των Σαββατοκύριακων). Θα ειδοποιηθείτε μέσω email εάν απαιτηθούν πρόσθετα έγγραφα για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Το αίτημα ανάληψης είναι σημαντικό για εμάς και θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι αυτή τη στιγμή υποβάλλεται στους απαραίτητους ελέγχους ως μέρος της ρουτίνας μας
διαδικασία επαλήθευσης. Αυτοί οι έλεγχοι είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της ακεραιότητας όλων των συναλλαγών. Στόχος μας είναι να ολοκληρώσουμε αυτή τη διαδικασία εντός του τυπικού μας χρονικού πλαισίου και θα σας κρατάμε ενήμερους.
I have been waiting 6months for my withdrawal. After I think 2 months it cancels it and it goes back into your account. I have resubmitted it 3 times. I just get the same excuse through live chat. That they have checks to to and they have a high volume of withdrawals to deal with.
This is their reply
Your withdrawal is currently undergoing processing, which typically takes 7-21 working days (excluding weekends). You will be notified via email if any additional documents are required to complete the process.
Your withdrawal request is important to us, and we want to assure you that it is currently undergoing the necessary checks as part of our routine
verification process. These checks are crucial for maintaining the integrity of all transactions. We aim to finalize this process within our standard timeframe and will keep you informed.
Προσπαθώ να πάρω τα χρήματά μου 1,5 χρόνο (23 Ιουλίου) τις ίδιες απαντήσεις με τις δικές σας.
Τα αιτήματά μου ακυρώνονται κάθε 3 μήνες.
I am trying to get my money 1.5 years (July 23) same answers as yours.
My requests cancels every 3 months.
Γεια σε όλους, είναι τόσο λυπηρό. Έχετε δοκιμάσει όλοι ή έχετε κάποιες ιδέες να δοκιμάσετε και να επιστρέψετε; Οι καταθέσεις πρέπει να είναι νόμιμες και νομίζω ότι είναι ανήθικο να συνεχίσουν οι πάροχοι παιχνιδιών καζίνο να τους επιτρέπουν να χρησιμοποιούν τα παιχνίδια τους. Όχι ότι παίζω παιχνίδια καζίνο.
Δεν μπορώ να βάλω το κεφάλι μου γύρω από το ότι δεν υπάρχει προσφυγή για αυτούς τους απατεώνες. Ειλικρινά, νομίζω ότι είναι πολύ ανόητο εκ μέρους τους, καθώς οι περισσότεροι τζογαδόροι χάνουν και θα το έκαναν εκ νέου κατάθεση.
Οποιαδήποτε βοήθεια θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα και υποθέτω ότι θα βοηθούσε στις περιπτώσεις σας.
Έχετε χάσει απλώς την πίστη σας, αυτό θα συμβεί ποτέ. Πράγματι είχα κάποιες αναλήψεις πριν....
Hello All, this is so sad. Have you all tried or have any ideas to try and get back? The deposits must be legit and I think its unethical that casino game providers continue to allow them to use their games. Not that I play casino games.
I am just cant get my head round that there is no recourse for these crooks. Honestly, I think it is quite stupid of them, as most gamblers lose and would redeposit.
Any help would be greatly appreciated nad I suppose would help in your cases.
Have you simply lost faith this will ever happen. I actually got some withdrawls before....
Περιμένω 6 μήνες για την απόσυρσή μου. Μετά από 2 μήνες νομίζω το ακυρώνει και ξαναμπαίνει στον λογαριασμό σου. Το έχω ξαναυποβάλει 3 φορές. Απλώς παίρνω την ίδια δικαιολογία μέσω ζωντανής συνομιλίας. Ότι έχουν επιταγές προς και έχουν μεγάλο όγκο αναλήψεων να αντιμετωπίσουν.
Αυτή είναι η απάντησή τους
Η απόσυρσή σας βρίσκεται υπό επεξεργασία, η οποία συνήθως διαρκεί 7-21 εργάσιμες ημέρες (εξαιρουμένων των Σαββατοκύριακων). Θα ειδοποιηθείτε μέσω email εάν απαιτηθούν πρόσθετα έγγραφα για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Το αίτημα ανάληψης είναι σημαντικό για εμάς και θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι αυτή τη στιγμή υποβάλλεται στους απαραίτητους ελέγχους ως μέρος της ρουτίνας μας
διαδικασία επαλήθευσης. Αυτοί οι έλεγχοι είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της ακεραιότητας όλων των συναλλαγών. Στόχος μας είναι να ολοκληρώσουμε αυτή τη διαδικασία εντός του τυπικού μας χρονικού πλαισίου και θα σας κρατάμε ενήμερους.
I have been waiting 6months for my withdrawal. After I think 2 months it cancels it and it goes back into your account. I have resubmitted it 3 times. I just get the same excuse through live chat. That they have checks to to and they have a high volume of withdrawals to deal with.
This is their reply
Your withdrawal is currently undergoing processing, which typically takes 7-21 working days (excluding weekends). You will be notified via email if any additional documents are required to complete the process.
Your withdrawal request is important to us, and we want to assure you that it is currently undergoing the necessary checks as part of our routine
verification process. These checks are crucial for maintaining the integrity of all transactions. We aim to finalize this process within our standard timeframe and will keep you informed.
Μακάρι να μπορούσα να πω κάτι θετικό, αλλά φοβάμαι ότι, όχι μόνο με βάση αυτό το νήμα αλλά και σύμφωνα με έναν πολύ χαμηλό Δείκτη Ασφάλειας, δεν είναι καθόλου περίεργο. 🙁
Παρά το γεγονός ότι προσωπικά δεν θα είχα μεγάλες ελπίδες για τη διαδικασία καταγγελίας, όπως ακριβώς λέει η πραγματική προειδοποίηση, ενημερώστε το συμμορφούμενο νήμα για να προωθηθεί η υπόθεση. Ποιος ξέρει; Μπορεί τελικά να αλλάξει το παιχνίδι.
I wish I could say something positive, but I fear that, not just based on this thread and also according to a very low Safety Index it is not that surprising at all. 🙁
Despite the fact that I would not personally hold high hopes for the complaint process, just as the actual warning says, please update the compliant thread to press the case forward. Who knows? It might be a game changer after all.
Λυπάμαι που ακούω ότι τα βάσανα δεν τελειώνουν ποτέ. Οι υπόλοιποι μπορεί να ξανασκεφτούν να παίξουν σε ένα τέτοιο καζίνο αν έβλεπαν το ανεπίλυτο παράπονό σας. Το γεγονός ότι αυτό το καζίνο έχει απαντήσει σε εσάς παρά την αναπάντητη καταγγελία με εκπλήσσει. Θα έλεγα ότι αυτό είναι ιδιαίτερα τραγικό.
I am sorry to hear that the suffering never ends. The others might reconsider playing in such a casino if they saw your unresolved complaint. The fact that this casino has responded to you in spite of the unanswered complaint astounds me. I would say that this is particularly tragic.
Γεια σε όλους, είναι τόσο λυπηρό. Έχετε δοκιμάσει όλοι ή έχετε κάποιες ιδέες να δοκιμάσετε και να επιστρέψετε; Οι καταθέσεις πρέπει να είναι νόμιμες και νομίζω ότι είναι ανήθικο να συνεχίσουν οι πάροχοι παιχνιδιών καζίνο να τους επιτρέπουν να χρησιμοποιούν τα παιχνίδια τους. Όχι ότι παίζω παιχνίδια καζίνο.
Δεν μπορώ να βάλω το κεφάλι μου γύρω από το ότι δεν υπάρχει προσφυγή για αυτούς τους απατεώνες. Ειλικρινά, νομίζω ότι είναι πολύ ανόητο εκ μέρους τους, καθώς οι περισσότεροι τζογαδόροι χάνουν και θα το έκαναν εκ νέου κατάθεση.
Οποιαδήποτε βοήθεια θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα και υποθέτω ότι θα βοηθούσε στις περιπτώσεις σας.
Έχετε χάσει απλώς την πίστη σας, αυτό θα συμβεί ποτέ. Πράγματι είχα κάποιες αναλήψεις πριν....
Hello All, this is so sad. Have you all tried or have any ideas to try and get back? The deposits must be legit and I think its unethical that casino game providers continue to allow them to use their games. Not that I play casino games.
I am just cant get my head round that there is no recourse for these crooks. Honestly, I think it is quite stupid of them, as most gamblers lose and would redeposit.
Any help would be greatly appreciated nad I suppose would help in your cases.
Have you simply lost faith this will ever happen. I actually got some withdrawls before....
Γεια σου!
Έχετε αποσυρθεί με επιτυχία από αυτόν τον ιστότοπο... Λοιπόν, αυτό είναι κάτι!
Θυμάστε ποια χρονιά ήταν; Σύμφωνα με τις εμπειρίες μας, αυτό το καζίνο είναι ένας πόνος εδώ και τουλάχιστον μερικά χρόνια.
Πρέπει να πω ότι συμφωνώ με τις σκέψεις σου, αλλά ζούμε σε έναν παράξενο κόσμο, θα έλεγα.
Η δικαιοσύνη έχει γίνει κατά κάποιο τρόπο ζήτημα προοπτικής, και όλα είναι δυνατά τώρα. Τουλάχιστον περιστασιακά, βιώνω τόσο έντονα συναισθήματα.
Hi there!
You have successfully withdrawn from this site... Well, that's something!
Do you recall what year it was? According to our experiences, this casino has been a pain for at least a few years already.
I have to say I agree with your thoughts, but we live in a strange world, I'd say.
Fairness has somehow become a question of perspective, and anything is possible now. At least occasionally, I experience such strong feelings.
Γειά σου,
Ναι, ήταν τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους και πιστέψτε το ή όχι ήταν μέσα σε 1 ή 2 ημέρες. Νομίζω ότι μερικές φορές επιτρέπουν κάποιες αναλήψεις για να σε κάνουν να καταθέσεις περισσότερα...
Πιστεύω επίσης ότι κλέβουν τα στοιχεία σας αφού επαληθευτούν για να πουλήσουν σε ηλεκτρονική απάτη με κάρτες. Καθώς χρησιμοποιούσα μόνο μία κάρτα για συναλλαγές και όχι πουθενά αλλού. Ξαφνικά τα στοιχεία της κάρτας χρησιμοποιούνται για συναλλαγές στη Νιγηρία...
Hello,
Yes it was in September of this year and believe it or not it was within 1 or 2 days. I think they sometimes allow some withdrawls to make you deposit more...
I also think they steal your details once verified to sell to online card fraud. As I only used one card for transactions and not anywhere else. Suddenly the card details are being used for transactions in Nigeria...
Αλλά αυτό είναι το σημείο που υποθέτω ακόμη περισσότερο ότι επέτρεψαν μια απόσυρση, επομένως δεν υπάρχει λόγος να μην μπορούσε να γίνει άλλη απόσυρση.
But this is the point I suppose even more that they allowed a withdrawl so there is not reason why another withdrawl could not happen.
Υπάρχει κάποια άλλη συμβουλή για να προσπαθήσετε να κάνετε κάτι εδώ; Πρέπει να υπάρχει τρόπος να «ακολουθήσουμε τα χρήματα» για να καρφώσουμε αυτούς τους ανθρώπους και να πάρουμε χρήματα πίσω.
Is there any other advice to look to try and do something here. There must be a way to "follow the money" to nail these people down and get money back.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.