Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοFatPirate Casino - γενική συζήτηση

FatPirate Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

22.992 προβολές 164 απαντήσεις |
πριν από 1 έτος
|
1...7 8 9
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 6 μήνες

I didn’t ask to reopen it this is what is so upsetting I have never once asked to reopen any to close my account due to my gambling issues

πριν από 6 μήνες

I have never asked about reopening my account this is the rally upsetting part only to request closure of my account due to my gambling problem

Barney01
πριν από 6 μήνες

Then I must have got lost in what you wrote because it seemed to me that you managed to close it and now you want them to open it again because you want to contact them. 

I firmly believe that if you still need help, we will be able to provide it.

πριν από 6 μήνες

I do need help it’s going round in circles

Barney01
πριν από 6 μήνες

Clearly, Petronela is doing her best to assist. We'll have to wait for the case to develop and hopefully we'll know more and this situation will be behind you.

πριν από 5 μήνες

Hi I am sorry to message you

Martin did his best to help me with my complaint but Father Pirate are trying to say be used my email was wrong when I registered with them that I am in breech of their terms and conditions I misspelled my email by one letter there are so many questions I need answered by them but like always they never respond and if they do they always ask me to reply from the email address I used to register obviously I can’t as I made a mistake

there is another question if my email address was wrong how did they close my account via live chat in May as I contacted them on Sunday on live chat and the account which is closed is connected to the email I wrongly misspelt

Barney01
πριν από 5 μήνες

Hi,

I'm glad you reached out! Yet I'm sorry it ended like this. 🙁

In my opinion, the problem is that we can't use that as an argument since unless you use the same registered email address to ask for account closure, the casino is not obliged to investigate. I believe in this case we are limited by rules, not by lack of understanding the events.

πριν από 5 μήνες

I know you are say your hands are tied I lost more than the 3000 it’s more like 5000 which has left my life in ruins I have not received one decent reply from them

my email was misspelt by a letter any reputable casino would have reached out as they did when I requested a bonus

I really don’t think this is a correct outcome and I would like fat pirate to explain how they closed my account if my email address was wrong

Barney01
πριν από 5 μήνες

I understand that, and I'm sorry I can't help you get the answers you seek. In my opinion, Martin accurately conveyed our shared feelings when he wrote:

"To be honest with you, if I were making the final call purely based on fairness and intent, I’d probably be leaning more in your favor. You clearly tried to do the right thing, and I believe you when you say you were struggling and reaching out for help. Unfortunately, the rules we follow here are quite strict when it comes to verification and timelines, and unless there’s a clear policy violation or mishandling by the casino, we’re limited in what we can push for."

πριν από 7 μήνες

If it’s the same as my experience you would get paid the next day first payment took ages I have had several payouts since they have all been paid the next day even on a Saturday

πριν από 3 μήνες

Καλημέρα,

Καταφέρατε να λάβετε πληρωμές από το FatPirate;


Ακυρώνουν τις αναλήψεις μου και μου λένε να επικοινωνώ με την τράπεζά μου κάθε φορά. Είναι η ίδια ιστορία με αυτούς. Προσπάθησα να κάνω ανάληψη μέσω Visa, Revolut και τώρα με τραπεζική μεταφορά.

Αυτόματη μετάφραση:
Larisa.sava2103
πριν από 3 μήνες

Hello, is there any reason why you should still contact your bank? How long has this situation been going on? Have you been unable to make a withdrawal using any of the payment methods mentioned even once?

Jaro
πριν από 3 μήνες

Καλημέρα,

Έχω επικοινωνήσει με την τράπεζά μου αρκετές φορές, το πρόβλημα δεν προέρχεται από αυτούς, δεν έχουν κανένα αίτημα για χρήματα ή οτιδήποτε άλλο.


Δοκίμασα να κάνω ανάληψη από την Visa που χρησιμοποίησα για να κάνω την κατάθεση, τραπεζική μεταφορά και Revolut. Μέχρι στιγμής δεν έχω καταφέρει τίποτα.

Από τις 27 Αυγούστου έχω ζητήσει αναλήψεις, αλλά ακόμα δεν έχω κάνει τίποτα άλλο εκτός από ακυρώσεις από αυτούς χωρίς καμία δικαιολογία. Επίσης, προσπάθησα ξανά σήμερα το πρωί να κάνω ανάληψη, αυτή τη φορά μέσω τραπεζικής μεταφοράς.

Η εξυπηρέτηση πελατών μου στέλνει τις ίδιες απαντήσεις κάθε φορά...

Αυτόματη μετάφραση:
Larisa.sava2103
πριν από 3 μήνες

Θα ήθελα επίσης να επισυνάψω μερικά στιγμιότυπα οθόνης από τα μηνύματα που αντάλλαξα μαζί τους χθες. filefilefilefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
Larisa.sava2103
πριν από 3 μήνες

So if they keep rejecting your withdrawal and don't tell you anything about it, that's probably not what a player expects. I wouldn't want to be in that position either. But I believe that our team will be able to help you, since you've filed a complaint. The most important thing is to know what's going on, and if we don't know, our team will try to find out.

However, as Natalia said, we are giving the casinos 14 days to pay the player.

I hope that the issue will be resolved by then.🙂

πριν από 3 μήνες

So if they keep rejecting your withdrawal and don't tell you anything about it, that's probably not what a player expects. I wouldn't want to be in that position either. But I believe that our team will be able to help you, since you've filed a complaint. The most important thing is to know what's going on, and if we don't know, our team will try to find out.

However, as Natalia said, we are giving the casinos 14 days to pay the player.

I hope that the issue will be resolved by then.🙂

πριν από 3 μήνες

Σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας! Θα σας ενημερώσω μόλις έχω νέα.

Αυτόματη μετάφραση:
Larisa.sava2103
πριν από 3 μήνες

I will wait and hope that you come with positive news. ☘️

πριν από 3 μήνες

I will wait and hope that you come with positive news. ☘️

πριν από 3 μήνες

Γεια σας, σας ευχαριστώ για το μήνυμά σας.


Δεν υπάρχουν καλά νέα αυτή τη στιγμή, λυπάμαι.. Επικοινώνησα ξανά με τη συνομιλία και μου έδωσαν τις ίδιες δικαιολογίες, σχετικά με τα προηγούμενα αιτήματά μου για ανάληψη. Και όταν ρώτησα γιατί μου λέτε ότι ο λογαριασμός μου δεν χρειάζεται να επαληθευτεί όταν οι πληρωμές μου εκκρεμούν επαλήθευση, δεν υπάρχουν άλλα νέα...


Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας! Καλή σας μέρα :)

Αυτόματη μετάφραση:
Larisa.sava2103
πριν από 3 μήνες

Well, if they need to verify the withdrawals, it's not the same as player verification. The finance department probably handles these matters, and I think they would have asked you for the documents if they needed them.

So let's wait and see what happens.

If nothing happens, our team will be ready to help.🙂

πριν από 3 μήνες

Καλημέρα,

Θα ήθελα να προσθέσω μια φωτογραφία της απάντησης από το FatPirate που έλαβα μέσω email σήμερα το πρωί.

Μέχρι σήμερα περιμένω το εκ νέου αίτημα για την πρώτη μου ανάληψη την 1η Σεπτεμβρίου (το οποίο είχαν ακυρώσει προηγουμένως).


Καλή σας μέρα! file

Αυτόματη μετάφραση:
Larisa.sava2103
πριν από 3 μήνες

I would say it's a classic general response.

We'll see if something gets resolved in the coming days or how it will turn out.

I look forward to hearing more news.

Good luck. ☘️


1...7 8 9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.