Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Είμαι εδώ από τις 30 Μαρτίου και σήμερα είναι 18 Απριλίου και όπως εσείς βρίσκομαι σε ένα από τα αδελφά τους καταστήματα VIPERWIN χωρίς να αποσύρω τις αιτήσεις μου. 
I have been here since March 30th and today is April 18th and like you I am in one of their sister stores VIPERWIN without withdrawing my applications. 
Yo llevo desde el dia 30 de marzo y hoy es 18 de abril y al iguál que tú estoy en una de sus casas hermanas VIPERWIN sin retirar mis solicitudes
Εξακολουθώ να πιστεύω και ελπίζω ότι τα χρήματα θα έρθουν σε εμάς.
I still believe and hope that the money will come to us.
Stále věřím a doufám že nám peníze přijdou
Ναι...κακό και αργά και σιγά σιγά και ζητιανεύω κάθε μέρα, δεν είναι αυτό που προσφέρουν και ακόμη λιγότερο περίμενα όταν ξόδεψα πολλά χρήματα εμπιστεύοντάς τους, και τώρα στην περίπτωσή μου η Viperwin δεν έχει επιστρέψει ούτε ένα ευρώ από τις 30 Μαρτίου, περνάω μια κακή οικονομική περίοδο και πρέπει να δανείζομαι χρήματα καθημερινά και αυτοί οι άνθρωποι δεν κάνουν ό,τι τους εμπιστεύονται. και κάντε τους αυτό όταν έρθει η ώρα για ανάληψη κεφαλαίων.
Yes...bad and late and little by little and begging every day, that is not what they offer and even less I expected when I have spent a lot of my money trusting them, and now in my case Viperwin has not reimbursed a single euro since March 30, I am going through a bad economic time and I have to borrow money for day to day and these people do not reimburse the money and they can do whatever they please, they make people who trust them with their money sick and do this to them when it comes time to withdraw funds.
Si...mal y tarde y poco a poco y suplicando cada día,eso no es lo que ofrecen y menos yo esperaba cuando he gastado confiando mucho de mi dinero,y ahora en mi caso viperwin no reintegre un solo euro desde el 30 de marzo,que estoy pasando un momento malo economico y tenga que pedir dinero prestado para el día a dia y esta gente no reintegre el dinero y puedan hacer lo que les plazca,enferman a las personas que confian su dinero y les hacen esto a la hora de retirar fondos.
Τα μπόνους είναι εντάξει, αλλά το καζίνο απαιτεί να επιλέξετε ένα μπόνους πριν εγγραφείτε. Δεν μου αρέσει αυτό. Υπάρχει η επιλογή να μην την ενεργοποιήσω, αλλά τι γίνεται αν αλλάξω γνώμη; Το βρίσκω λίγο ανόητο να το κάνω πριν κάνω κατάθεση. Γι' αυτό δεν έχω καν εγγραφεί ακόμα. Θα συνεχίσω να ψάχνω για ένα καλό καζίνο.
The bonuses are okay, but the casino requires you to select a bonus before registering. I don't like that. There's the option to not activate it, but what happens if I change my mind? I find it a bit silly to do it before I make a deposit. That's why I haven't even registered yet. I'll just keep looking for a good casino.
Bonuses sind oke aber der casino verlangt vor der registrierung einen bonus auszuwählen. Das gefällt mir nicht. Da ist die möglichkeit ihn nicht zu aktivieren aber wenn ich meine meinung ändere was passiert dann?Bevor ich eine einzahlung tätige, finde ich das etwas blöd. deshalb habe ich mich nicht einmal registriert ich werde einfach weiter nach einem guten casino suchen.
Επιτέλους μερικά καλά νέα. ☘️
Πόσο καιρό πήρε τελικά;
Finally some good news. ☘️
How long did it take in the end?
Konečne nejaké dobré správy. ☘️
Ako dlho to nakoniec trvalo?
Αυτό δεν είναι εντελώς κακό, θα έλεγα, παρόλο που σήμερα οι παίκτες περιμένουν χρήματα πολύ νωρίτερα.
Τι νομίζεις, είναι πολλά; Θα εξακολουθείτε να παίζετε σε αυτό το καζίνο; 🙂
That's not entirely bad, I would say, even though today players expect money much sooner.
What do you think, is that a lot? Will you still play at this casino? 🙂
To nie je úplne zlé by som povedal aj keď dnes hráči očakávajú peniaze omnoho skôr.
Čo na to hovoríš ty, je to veľa? Budeš ešte v tomto kasíne hrať? 🙂
Αν είναι το ίδιο με την εμπειρία μου, θα πληρωνόσασταν την επόμενη μέρα η πρώτη πληρωμή χρειάστηκε χρόνια, είχα αρκετές πληρωμές αφού πληρώθηκαν όλες την επόμενη μέρα ακόμα και ένα Σάββατο
If it’s the same as my experience you would get paid the next day first payment took ages I have had several payouts since they have all been paid the next day even on a Saturday
Έχω συνηθίσει τα κέρδη να πληρώνονται το πολύ μέσα στην επόμενη μέρα. Προσπαθώ να ακυρώσω τον λογαριασμό μου στο Fatpirate αλλά δεν λειτουργεί.
I'm used to winnings being paid out within the next day at the most. I'm trying to cancel my Fatpirate account but it's not working.
Jsem zvyklí na vyplacení výher maximálně do dalšího dne pokouším se u Fatpirate zrušit účet ale nejde to
Αν είναι το ίδιο με την εμπειρία μου, θα πληρωνόσασταν την επόμενη μέρα η πρώτη πληρωμή χρειάστηκε χρόνια, είχα αρκετές πληρωμές αφού πληρώθηκαν όλες την επόμενη μέρα ακόμα και ένα Σάββατο
If it’s the same as my experience you would get paid the next day first payment took ages I have had several payouts since they have all been paid the next day even on a Saturday
Αυτό είναι καλό, έτσι δεν είναι; 🙂
Λοιπόν, ορισμένοι παίκτες μπορεί να έχουν πρόβλημα όταν καθυστερήσει η πρώτη απόσυρση και βγάζουν ένα συμπέρασμα από αυτό. Τις περισσότερες φορές σημαίνει ότι δεν θέλουν να παίξουν σε τέτοιο καζίνο.
Όταν το ξεπεράσετε αυτό (σε ορισμένα καζίνο σαν αυτό) μπορείτε να δείτε ότι η ταχύτητα είναι πολύ καλύτερη.😀
That is good, isn't it? 🙂
Well, some players can have a problem when first withdrawal is delayed and they make a conclusion out of that. Most of the times it means they do not want to play in such casino.
When you overcome this (in some casinos like this) you can see the speed is much better.😀
Ω, εντάξει, και μπορείτε να μου πείτε γιατί δεν λειτουργεί; Έχετε επικοινωνήσει με την υποστήριξη για να δείτε αν μπορούν να σας βοηθήσουν;
Oh, okay, and can you tell me why it doesn't work? Have you contacted support to see if they can help you?
Aha, dobre a vieš mi povedať aj prečo to nejde? Kontaktoval si podporu, či by ti vedeli pomôcť?
Ζήτησα να κλείσει ο λογαριασμός μου στο FP και η τράπεζά μου με ειδοποίησε για κάποιες ύποπτες συναλλαγές
Φαίνεται ότι με χάκαραν. Το ζήτησα τόσο μέσω email όσο και μέσω ζωντανής συνομιλίας (δεν ήταν χρήσιμη) και φαίνεται ότι δεν ασχολούνται με το Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά θα πάρουν τα χρήματα ούτως ή άλλως.
Είναι παραπλανητικό καθώς έχουν ένα κουμπί Engish στον ιστότοπο.
I've asked for my FP account to be closed and my bank have alerted me to some suspicious transactions
It appears that I was hacked.I have asked for the via both email and on live chat( she was not helpful) and it appears that they dont deal with the UK, but they'll take the money anyway.
It's misleading as they have an Engish button on the site.
Αυτή είναι σίγουρα μια ατυχής κατάσταση, αλλά δεν καταλαβαίνω πραγματικά πώς εμπλέκεται το καζίνο σε όλο αυτό, για να σας πω την αλήθεια.
Καταλαβαίνω καλά ότι ο τραπεζικός σας λογαριασμός παραβιάστηκε; Ή εννοούσατε τον λογαριασμό σας στο καζίνο, παρακαλώ;
Ελπίζω ότι καταφέρατε να κρατήσετε τα χρήματά σας ασφαλή. 🙏
Από την κριτική του καζίνο, μπορώ πραγματικά να δω ότι, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, αυτό το καζίνο δεν δέχεται παίκτες από το Ηνωμένο Βασίλειο.
Μπόρεσες να ανοίξεις λογαριασμό εκεί; 🤔
That is an unfortunate situation for sure, but I don't really understand how the casino is involved in all this, to tell you the truth.
Do I understand correctly that your bank account was hacked? Or did you mean your account in the casino, please?
I hope that you were able to keep your money safe. 🙏
From the review of the casino, I can actually see that, according to our information, this casino doesn't accept players from the UK.
Were you able to open an account there? 🤔
Πρέπει να πω ότι με εξέπληξαν ευχάριστα, ζήτησαν ανάληψη την Παρασκευή και μέχρι τη Δευτέρα ήταν στην τράπεζά μου. Καμία ταλαιπωρία, κανένα πρόβλημα, η υποστήριξη ήταν πολύ σεναριακή, αλλά όλα είναι. Διαγράφηκαν με ΠΟΛΥ χειρότερους χρόνους ανάληψης από άλλα μέρη. Στην περίπτωσή μου δίνω 5 αστέρια.
I have to come to say they pleasently surprised me, requested withdraw Friday and by Monday it was in my bank. No hassle no issues,support it very scripted but they all are. Delt with MUCH worse withdraw times from other places. In my situation I give 5 stars
Γεια, χαίρομαι για την καλή σου εμπειρία. Πόσο καιρό χρειάστηκε να περιμένεις σε άλλα καζίνο για τις αναλήψεις σου; Υπήρξε κάποιο πρόβλημα ή όχι; Ποια μέθοδο πληρωμής χρησιμοποίησες;
Hey, I'm glad for your good experience. So how long did you have to wait in other casinos for your withdrawals? Was there any problem or not? What payment method did you use?
Νομίζω ότι τα slots sunrise χρειάστηκαν μερικούς μήνες, και έτσι γνώρισα το casino meister. Μόλις ασχολήθηκαν με αυτό, πληρώθηκα. Δηλαδή, ακόμη και το τοπικό bclc (κρατικό λαχείο) χρειάζεται μερικές εργάσιμες ημέρες... το brango, το hell spin και το rocket lay πληρώνουν όλα σε λίγες ώρες. Πάντα κάνω ηλεκτρονική μεταφορά χρημάτων για να πληρώσω και να πληρωθώ.
I think sunrise slots took a few months,which is how I came to know casino meister. As soon as they got involved I got paid. I mean even my local bclc (government run lottery) takes a few business days....brango,hell spin and rocket lay all pay in a few hours .I always do e-transfer fund to pay and get paid
Ευχαριστώ για την απάντηση, το περιέγραψες ωραία.
Όσο για το Sunrise Slot, ξέρω ότι αυτό το καζίνο πλήρωνε τους παίκτες αρκετά αργά και δεν έχω νέα τους εδώ και πολύ καιρό.
Τέλος πάντων, χρησιμοποιείς και κάποια μπόνους ή δεν είσαι φαν; 🙂
Thanks for the reply, you described it nicely.
As for Sunrise Slot, I know that this casino used to pay out players quite late and I haven't heard from them for a long time.
Anyway, do you also use any bonuses or are you not a fan? 🙂
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.