πριν από 7 μήνες
Το κάνω μερικές φορές, δεν πιστεύω ότι το έκανα για αυτό που θα μπορούσα να κάνω. Τους αγαπώ και τους μισώ, ξέρεις χαχα.
I do sometimes,I don't believe I did for this one I might have. I love and hate them ya know lol
Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Το κάνω μερικές φορές, δεν πιστεύω ότι το έκανα για αυτό που θα μπορούσα να κάνω. Τους αγαπώ και τους μισώ, ξέρεις χαχα.
I do sometimes,I don't believe I did for this one I might have. I love and hate them ya know lol
Παρακαλώ, ας βοηθήσει κάποιος!
Το καζίνο Fatpiratr δεν πληρώνει και νομίζω ότι είναι χάσιμο χρόνου.
05.11. Κατέθεσα 15.000 HUF. Πήρα ένα μπόνους, το γύρισα πολύ και μετά κέρδισα 649.000 στο κουλοχέρη Rotten. Ξεκίνησα τις αναλήψεις. Δεν μου επέτρεπε να κάνω ανάληψη 150.000 ταυτόχρονα, η συνομιλία έγραφε ότι αυτό ήταν το ημερήσιο όριο. Ρώτησα πόσο καιρό θα πάρει, αν χρειάζεται να κάνω κάτι, μου είπαν ότι όλα είναι καλά, δεν χρειάζεται τίποτα, περίπου 3 ημέρες και θα το λάβω. 24 ώρες αργότερα πρόσθεσα άλλα 150 και μετά άλλα 150 μετά από 24 ώρες, οπότε 450.000 HUF περιμένω. Ο χρόνος πέρασε, στο τέλος της εβδομάδας, μετά από 5 εργάσιμες ημέρες ρώτησα γι' αυτό. Πήρα την ίδια απάντηση: κάντε υπομονή, υπάρχουν πολλές αναλήψεις, πολλά αιτήματα, γλίστρησαν λίγο. Μετά από 7 ημέρες, η ίδια απάντηση. 9 ημέρες αργότερα φτάσαμε στο σημείο που μου ζήτησαν τα έγγραφά μου. Τα ανέβασα αλλά τίποτα, δεν δέχτηκαν τη selfie, την πέταξαν πίσω και τις δηλώσεις επίσης. Δεν έγινε τίποτα. Νομίζω ότι χάνουν χρόνο. Είναι πάντα το ίδιο πράγμα με το πρότυπο! Παρακαλώ βοηθήστε! Θέλω να πάρω τα χρήματά μου!!
Please, someone help!
Fatpiratr casino does not pay out and I think it is wasting time.
05.11. I deposited 15,000 HUF. I got a bonus, I spun it a lot and then won 649,000 on the Rotten slot machine. I started the withdrawals. It did not allow me to withdraw 150 thousand at once, the chat wrote that this was the daily limit. I asked how long it would take, do I need to do anything, they said everything is fine, nothing is needed, about 3 days and I will receive it. 24 hours later I added another 150 and then another 150 after 24 hours, so 450,000 HUF that I am waiting for. Time passed, at the end of the week, after 5 working days I asked about it. I got the same answer: be patient, there are many withdrawals, many requests, they slipped a little. then 7 days later the same answer. 9 days later we got to the point where they asked for my documents. I uploaded them but nothing, they didn't accept the selfie, they threw it back and the statements too. Nothing happens. I think they're wasting time. It's always the same template thing! Please help! I want to get my money!!
Χαιρετισμούς, δεν ήταν και η πιο ευχάριστη εμπειρία, βλέπω.
Ωστόσο, ας προσπαθήσουμε να επικεντρωθούμε προς το παρόν στο γεγονός ότι πρέπει να περάσετε από επαλήθευση για να λάβετε τα χρήματα. Προφανώς το καζίνο θα μπορούσε να είχε ζητήσει τα έγγραφα νωρίτερα και όχι μετά από 9 ημέρες, οπότε καταλαβαίνω απόλυτα την απογοήτευσή σας.
Τέλος πάντων, σου είπαν γιατί δεν έγινε δεκτή η selfie σου; Αυτό ήταν το μόνο πράγμα που δεν πέρασε και τα άλλα έγγραφα ήταν εντάξει;
Greetings, not the most pleasant experience, I see.
However, let's try to focus for the moment on the fact that you have to go through verification to get the money. Obviously the casino could have asked for the documents sooner and not after 9 days, so I totally understand your frustration.
Anyway, did they tell you why your selfie wasn't accepted? Is that the only thing that didn't go through and the other documents were fine?
Γεια σας, διάβασα μια καταγγελία σχετικά με το κλείσιμο του λογαριασμού της και ο χοντρός πειρατής δεν έλαβε μέτρα.
Έχω το ίδιο πρόβλημα. Τους έστειλα email τρεις φορές, αυτό είναι στο πίσω μέρος της ζωντανής συνομιλίας και μου έλεγαν να στείλω email, μετά επικοινώνησα τον Μάρτιο, λέγοντας ότι είχαν κλείσει τον λογαριασμό μου, κάτι που δεν συνέβη ποτέ και μπόρεσα να παίξω τυχερά παιχνίδια. Τους έστειλα μήνυμα σε μια αδύναμη κατάσταση που έχανα τα χρήματά μου μέσω της ζωντανής συνομιλίας, παρακαλώντας τους να κλείσουν τον λογαριασμό μου λόγω του εθισμού και της ψυχικής μου κατάστασης. Μου είπαν να επικοινωνήσω μέσω email.
Δεν ξέρω πόσα email έχω στείλει και συνεχίζω να λαμβάνω την ίδια απάντηση ότι το email μου είναι λάθος με το οποίο άνοιξα. Νομίζω ότι έκανα λάθος κατά ένα γράμμα, αλλά αυτό δεν απαντήθηκε ποτέ όταν ζήτησα να κλείσω τον λογαριασμό μου στις τρεις περιπτώσεις που τρελαίνομαι από την κακή επικοινωνία που έχω μαζί τους.
Hi I have read a complaint regarding closing her account and fat pirate not actionong
i I am having the same trouble I emailed them three times this is on the back of live chat telling me to email than I had contact in March of this saying they had closed my account this never happened and I have been able to gamble I messaged them in a frail state of losing my money through live chat begging them to close my account due to my addiction and mental state was told to co tact by email sgain
i I don’t know how many emails I have sent and keep getting the same response that my email is the wrong one I opened with I think I did make a mistake by one letter but this was never replied to when I asked to close my account on the theee occasions I am going out of my mind by the poor communication I am getting form them
Γεια σας, λυπάμαι που βρίσκεστε σε αυτήν την κατάσταση. Νομίζω ότι το καζίνο θα πρέπει να αντιδράσει το συντομότερο δυνατό σε τέτοιες περιπτώσεις και να βοηθήσει τον παίκτη να κλείσει τον λογαριασμό.
Σε κάθε περίπτωση, το κλείσιμο ενός λογαριασμού και ο αυτοαποκλεισμός δεν είναι το ίδιο πράγμα και επομένως, αν θέλετε να κλείσετε έναν λογαριασμό, είναι συχνά σχετικά εύκολο να τον ανοίξετε ξανά.
Αλλά αν γράψατε email και προσπαθήσατε να κάνετε ό,τι μπορούσατε και το καζίνο συνέχιζε να σας αγνοεί, θα προχωρούσα στην υποβολή καταγγελίας, όπως κάνατε κι εσείς. Προς το παρόν, βρίσκεται σε στάδιο ελέγχου, αλλά η ομάδα μας θα το εξετάσει σύντομα.
Ας ελπίσουμε ότι μπορούμε να το επιλύσουμε αυτό μαζί και ότι ο λογαριασμός σας θα κλείσει.
Hello, I'm sorry you're in this situation. I think the casino should react as soon as possible in such cases and help the player to close the account.
Anyway, closing an account and self-exclusion are not the same thing and therefore if you want to close an account it is often relatively easy to reopen it.
But if you wrote email and tried to do everything you could and the casino continues to ignore you, I would proceed to file a complaint as you did. It's in review status for now but our team will get to it soon.
Hopefully we can resolve this together and you will have your account closed.
Γεια σας, σας ευχαριστώ για την απάντησή σας. Έχω ήδη υποβάλει καταγγελία σε εσάς σχετικά με αυτό, ναι, έχω λάβει email και ένα email που έλεγε ότι έκλεισαν τον λογαριασμό μου.
Hi thank you for your reply I have now raised a complaint with yourselves regarding this yes I have emails and I received an email saying that they had closed my account
Μπορώ να θίξω ένα ακόμη σημείο; Δεν υπάρχει τίποτα στον πραγματικό ιστότοπο για να αυτοαποκλείσετε. Πρέπει να περάσετε από ζωντανή συνομιλία και ακόμα και όταν λέτε ότι έχετε πρόβλημα με τον τζόγο, σας αγνοούν και σας λένε να στείλετε email;
Can I raise one more point there is nothing on the actual site to self exclude you have to go through live chat and even when you say you have a gambling problem they ignore you and tell you to email
Αυτό είναι κάτι πολύ λυπηρό.
Δεν θα έπρεπε να λειτουργεί έτσι. Ειδικά, όταν ο παίκτης μιλάει για εθισμό ή πρόβλημα με τον τζόγο.
Ελπίζω να μπορέσουμε να το λύσουμε μαζί σας και ο λογαριασμός σας να κλείσει οριστικά.
That is something very sad.
It shouldn't work like this. Especially, when player talking about addiction or gambling problem.
I hope we can solve it with you and your account will be closed for good.
Γεια!
Αποκλείεται.. καμία πληροφορία, ούτε καν για το αν δεν με δεχτούν, το είδα μόλις συνδέθηκα. Δεν υπάρχει λόγος.. ζήτησαν μια selfie, με μια συσκευή που έχει ανοιχτό τον ιστότοπο. Για κάποιο λόγο ρωτάνε ξανά και μαζί με το τραπεζικό μου αντίγραφο.. εντελώς αστείο. Όλο αυτό συμβαίνει εδώ και 3 εβδομάδες..
Hi!
No way.. no info, not even about not being accepted, I just saw it when I logged in. no reason why.. they asked for a selfie, with a device that has the site open. For some reason they are asking again and my bank statement too.. total joke. The whole thing has been going on for 3 weeks..
Λοιπόν, η καταγγελία ήταν μια καλή κίνηση σε αυτήν την περίπτωση, θα έλεγα.
Όταν δεν έχεις μάθει τίποτα περισσότερο, δεν είναι και το καλύτερο και ως εκ τούτου θα περίμενα κάποια εξήγηση. Συχνά σε αυτές τις περιπτώσεις συμβαίνει η φωτογραφία να είναι θολή ή να μην υπάρχει κάτι καθαρό που πρέπει να δει το καζίνο. Δεν έχω ιδέα τι θα μπορούσε να είναι τώρα.
Το τραπεζικό αντίγραφο είναι επίσης ένα συνηθισμένο έγγραφο που ζητά το καζίνο, επομένως αν δεν ολοκληρώσετε τη διαδικασία και δεν ξέρετε τι να κάνετε στη συνέχεια, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να το ανακαλύψει και να σας βοηθήσει.
Well then, the complaint was a good move in this case I would say.
When you have not learned anything more it is not the best and therefore I would expect some explanation. Often in these cases it happens that the photo is blurry or there is not something clear that the casino needs to see. I have no idea what it could be now.
The bank statement is also a common document that the casino asks for, so if you fail to go through the process and don't know what to do next, our team will try to find out and help you.
Γεια
Προσπαθώ να σου στείλω τα email που στάλθηκαν στον Far Pirate
Hi
i a trying to send the emails to you that was sent to far pirate
Εντάξει, υποθέτω ότι αυτό αφορά την Petronela στο παράπονό σας, μπορείτε παρακαλώ να μου πείτε αν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα όταν αναφέρετε τα email; Δεν μπορείτε να στείλετε κάτι ή δεν φτάνει στον παραλήπτη;
Επικολλήσατε σωστά το email;
Okay, I suppose this is for Petronela in your complaint, can you please tell me if you have a problem when you mention the emails? Are you unable to send something or is it not reaching the recipient?
You pasted the email correctly?
Παρακαλώ, αν προκύψει κάτι καινούργιο, μη διστάσετε να το μοιραστείτε. 🙂
Ελπίζω όλα να πάνε καλά.
You are welcome, if something new comes up, feel free to share. 🙂
I hope everything turns out well.
Γεια σας, μπορείτε να μας το υπενθυμίσετε τη Δευτέρα; Κάποιος από εμάς θα το ελέγξει αυτό με την Petronela. Ευχαριστούμε. 🙏
Hello, can you kindly remind us on Monday? One of us will check that out with Petronela. Thank you. 🙏
Ευχαριστώ, θα το κάνω
Για την ενημέρωσή σας, έλαβα μια απάντηση από τον fat pirate σήμερα, ζητώντας συγγνώμη για το μοίρασμα, λέγοντας ότι δεν είχαν αγγλικό apeaker.
αγνόησε οριστικά το παράπονό μου και το αίτημά μου και για να επιβεβαιώσω ότι ο λογαριασμός μου έχει κλείσει, το μυαλό μου γυρίζει.
Thank you will do
gjust for your information I had a reply from fat pirate today apologising for dealt saying that they did not have an English apeaker
titally ignored my complaint and request and to confirm my account is now closed my head is spinning
Είχα άλλη μια απάντηση από τον Fat PIrate σήμερα το πρωί. Φαίνεται ότι εξετάζουν τα email μου που τους έστειλα την προηγούμενη φορά που ξύπνησα και ζητούν ξανά συγγνώμη που δεν έχουν κάποιον που μιλάει αγγλικά και μπορούν να επιβεβαιώσουν ότι ο λογαριασμός μου είναι πλέον κλειστός, ΑΛΛΑ αν θέλω να τον ανοίξω ξανά, μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους.
Had another response from Fat PIrate this morning it looks like they are going through my emails I sent them last wokend they are apologizing again that they do not have an English speaker and can confirm that my account is now closed d BUT if I would like to reopen my account to contact them
Δεν μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους μέσω email τότε; Δεν νομίζω ότι είναι η καλύτερη ιδέα αν θέλεις να κλείσεις τον λογαριασμό μία φορά και μετά να τον ανοίξεις ξανά, κ.λπ. Έπειτα, όταν θέλεις να τον κλείσεις ξανά και να δεις πόσο χρόνο θα πάρει, μπορεί να υπάρξει πρόβλημα. Νομίζω ότι από τη στιγμή που θέλεις κάτι, πρέπει να το υποστηρίζεις.
Can't you contact them by email then? I don't think that's the best idea if you want to close the account once and then open it again, etc. Then when you want to close it again and see how long it took, there might be a problem. I think once you want one thing you should stand behind it.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.