Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 32)

 από kirekin
|
1.664.582 προβολές 12.637 απαντήσεις |
1...31 32 33...676


Nikotpf are under Support@elegro.eu


I emailed yesterday, but have not received any response.

BettyBetty

Από τον Απρίλιο του 2023

Αυτόματη μετάφραση:

Been following this thread for quite some time, and would like to address a question that I have. You guys that are requesting refunds, are those "pure" losses with respect to no withdrawal connected? I am contemplating on trying my luck as well but seems unethical to request refund for any amount surpassing the actual losses.

remlin

Not that I have received any refunds yet, but no I will not care If I have won or lost -these casinos ruins the lifes of millions of people it and I dont think it is unethical to use their illegal methods against them.

MCCsquare-21

Yes, but I think wintermads get good % from processing illegal payments , because if I buy any nft it’s ask to verify identity…

Anonymized641

Θα πρέπει να είναι σε θέση να υποστηρίξει ότι, ωστόσο, πρόκειται για παράνομες πληρωμές και δεν ισχύει ότι ο προμηθευτής πληρώνει φόρο για την πληρωμή ο ίδιος - είναι μόνο ένα μικρό μέρος της χρέωσης συναλλαγής. Τώρα, δεν νομίζω ότι τους ενδιαφέρουν τα λογικά επιχειρήματα αφού αποφασίσουν, αλλά μπορείτε να προσπαθήσετε. Ότι μπορούν να κρατήσουν αυτό που πληρώνουν για τον φόρο ίσως;

Αυτόματη μετάφραση:
remlin

almost every casino has a bunch of complaints about non-withdrawal of money. they have one goal - to take over the player's money

they have huge profits in excess, violate the requirements of regulators and payment systems

remlin

In my case its all losses.

Θα πρέπει να είναι σε θέση να υποστηρίξει ότι, ωστόσο, πρόκειται για παράνομες πληρωμές και δεν ισχύει ότι ο προμηθευτής πληρώνει φόρο για την πληρωμή ο ίδιος - είναι μόνο ένα μικρό μέρος της χρέωσης συναλλαγής. Τώρα, δεν νομίζω ότι τους ενδιαφέρουν τα λογικά επιχειρήματα αφού αποφασίσουν, αλλά μπορείτε να προσπαθήσετε. Ότι μπορούν να κρατήσουν αυτό που πληρώνουν για τον φόρο ίσως;

Αυτόματη μετάφραση:

Με έχουν μπλοκάρει αμέσως μετά, οπότε δεν μπορώ να φτάσω εκεί

Αυτόματη μετάφραση:

Νομίζω ότι το βαρέθηκαν και σταμάτησαν να απαντούν ή απέκλεισαν την αλληλογραφία του παραλήπτη

Αυτόματη μετάφραση:

Yes, at 16.45 I received a message that my KYC was received (passport and proof of residence).

Γειά σου.


Παίχτηκε στον ιστότοπο Winzie.com


Κατέθεσε 50.000 SEK (!) σε δύο μέρες. Οι πληρωμές έχουν γίνει με Mastercard.

Έγινε κράτηση με τη Swedbank με τα ακόλουθα:


CodingLites

Αίνιγμα

Keygo

IWC

Gametime.com

Scinzar


Καμιά συμβουλή; Τι μπορώ να κάνω? Πως?

Αυτόματη μετάφραση:

one company thats never answer but i find a way, they want me to verification with link.. is this importent to do?

remlin

You ask for a refund, and if the place you ask for a refund from deem it to be an incorrect transaction and decidee to refubd you, it's not your problem.

And it won't make a difference for the casino.



Smartpayments.. θέλουν να επαληθεύσω μέσω συνδέσμου.. σύμφωνα με τους ίδιους για να δουν ότι δεν κάνω απάτη.. αστείο όταν το κάνουν αυτοί

Αυτόματη μετάφραση:

Somone with a mail to eduntage?

I have managed to connect that all of the following: mydeliveryy, kycoin, EWAY, TIHEA, IWC, EXPRESSIVEERA, Incrdblskns, vivxcn, PXTO, CSCANNERR, PIXTABO, PXTB, to my transactions made by only using unlimitcasino.


Γράψτε το email για τους υπόλοιπους από εμάς, παρακαλώ

Αυτόματη μετάφραση:

Γειά σου.


Παίχτηκε στον ιστότοπο Winzie.com


Κατέθεσε 50.000 SEK (!) σε δύο μέρες. Οι πληρωμές έχουν γίνει με Mastercard.

Έγινε κράτηση με τη Swedbank με τα ακόλουθα:


CodingLites

Αίνιγμα

Keygo

IWC

Gametime.com

Scinzar


Καμιά συμβουλή; Τι μπορώ να κάνω? Πως?

Αυτόματη μετάφραση:

Οποιος? Επικοινωνία με κάποια από τις εταιρείες; Μερικές συμβουλές?

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
DynamoHarry

Έχετε κάνει επιστροφή χρέωσης μέσω της τράπεζάς σας στο παρελθόν; Αν όχι, θα τολμούσα να σας συμβουλεύσω να το δοκιμάσετε.

Εάν θέλετε να είστε ειλικρινείς σχετικά με το γεγονός ότι πρόκειται για μια συναλλαγή καζίνο ή ψέματα ότι είναι πληρωμή για κάτι που δεν λάβατε, εξαρτάται από εσάς - εάν πείτε ψέματα, ωστόσο, πρέπει να γνωρίζετε ότι διάπραξη απάτης.

Τούτου λεχθέντος, έχετε πολλές πιθανότητες να περάσει αν δεν έχετε κάνει ποτέ αντιστροφή χρέωσης στο παρελθόν. Εάν επιλέξετε να λέτε ψέματα, μπορώ να προσφέρω μερικές ακόμη συμβουλές για το πώς να το κάνετε πιο πιθανό.

Αυτόματη μετάφραση:

Δεν έγινε ποτέ αντιστροφή χρέωσης

Τι να πω ότι είναι; Έχουν εγκριθεί με τραπεζική ταυτότητα.

Αυτόματη μετάφραση:
1...31 32 33...676
Μετάβαση στη σελίδααπό 676 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα