Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 147)

 από kirekin
|
1.295.038 προβολές 10.182 απαντήσεις |
|
1...146 147 148...540

I lost about £5000 towards these companies. I only ever managed to recoup about 20% of that back. I was still grateful, because it was better than nothing, but still sad to lose such a big amount. I’m banned on Gamstop, so I won’t be using any uk casinos and I defiantly don’t trust any of these offshore ones and tbh this has helped me as I had a severe gambling addiction and the mess I got myself in with mystake and goldenbet and ninewin, it was enough to just put me off

Oh yeah and another thing today I bought myself a new mattress topper for £100 which I’ve wanted for ages. I never did that before as I used to splurge all my money on slots leaving myself with nothing. I even had to go without food. Sometimes you hit really low points which make you stronger. I really hope I never go back to it, there’s a lot of obstacles in place to stop me, but ergh gambling is just an illness

keejan

How long time did it take for them to answer? I have sent email to risk and hello but no response since last week

xxkjxx

How did you get back from bitsent? With a chargeback? Them idiots won't even acknowledge they are wrong in an email! Crazy they accepted the chargebacks from my understanding.

I’ve had to re raise my dispute with chase for pixelum who sells nft art they have ignored my emails for proof of goods provided. Chase seen crap tho and don’t really look into things properly. Wintermdsm have said I need to wait 3 weeks for the investigation but I’m still emailing them everyday just because why not. The casinos I’ve emailed are also looking into stuff.

Dt100

I chargeback with my bank and they sent back the funds

Dt100

Συμφωνώ, αρνούνται να επιστρέψουν τα χρήματα παρόλο που τους έχω εξηγήσει αρκετές φορές ότι έκαναν λάθος, σας ζητούν να επικοινωνήσετε με το Καζίνο που απλώς σας αγνοεί και μετά είστε ξανά στο πρώτο στάδιο.


Δεν έχουν πολλές συναλλαγές για αυτούς, αλλά γύρω στα 400 ευρώ, θα ήταν ωραίο να τα πάρεις πίσω.

Αυτόματη μετάφραση:

Has anyone had any luck with getting refunds from any offshore casinos? I know one person did 6months ago in this thread but that’s the only one I’ve heard of.

Dustyd

They've escalated my disputes to the relevant team here, i'm not hopeful but at the same time they let me deposit to the casino illegally as they don't have a license and i'm unable to withdraw, so from a legal standpoint they shouldn't have a leg to stand on really, worst comes to worst i'm going to get in contact with a financial ombudsman, fingers crossed! Not to mention the casinos name isn't on the transactions so i'm sure there's some third party vendor stuff going on

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Glamors12

Did you find out which ones, they have responded to me now also!

keejan

Do you know who went through gumball please? Was mydates one?

Dt100

Τι εννοούσες; Λυπούμαστε, δεν είμαι σίγουρος για ποιους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών μιλάμε τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
Sutton

Hey Sutton, did you get any refunds from gumball, if so or not do you know any merchants who would have gone through them?

Υπάρχουν ενημερώσεις για το quickbit;

Αυτόματη μετάφραση:
Glamors12

Gumball sorry 🙂

Glamors12
Quickbit basically shot me down straight away, even tho a month before I asked them to block my card from them and all their merchants. They said I am at fault - even tho their t&Cs say contact them to be blocked from transactions etc.
Dt100

Έλαβα ένα email από αυτούς όπου ζητούν στοιχεία πληρωμής τα οποία αμφισβητώ και μετά αρχίζουν να ερευνούν. Στην πραγματικότητα, δεν είμαι σίγουρος ποια από όλες τις πληρωμές έχουν περάσει από αυτές, γι' αυτό απλώς τους έστειλα πολλές απευθείας. Τώρα περιμένω ακόμα την απάντησή τους. Την Παρασκευή τους απάντησα και τώρα σιωπή.

Αυτόματη μετάφραση:

Έλαβα ένα email από αυτούς όπου ζητούν στοιχεία πληρωμής τα οποία αμφισβητώ και μετά αρχίζουν να ερευνούν. Στην πραγματικότητα, δεν είμαι σίγουρος ποια από όλες τις πληρωμές έχουν περάσει από αυτές, γι' αυτό απλώς τους έστειλα πολλές απευθείας. Τώρα περιμένω ακόμα την απάντησή τους. Την Παρασκευή τους απάντησα και τώρα σιωπή.

Αυτόματη μετάφραση:

They took a while to reply to me, I'm pretty sure someone said mydates is through them?

Έλαβα ένα email από αυτούς όπου ζητούν στοιχεία πληρωμής τα οποία αμφισβητώ και μετά αρχίζουν να ερευνούν. Στην πραγματικότητα, δεν είμαι σίγουρος ποια από όλες τις πληρωμές έχουν περάσει από αυτές, γι' αυτό απλώς τους έστειλα πολλές απευθείας. Τώρα περιμένω ακόμα την απάντησή τους. Την Παρασκευή τους απάντησα και τώρα σιωπή.

Αυτόματη μετάφραση:

I'm pretty sure it was mentioned that Gumball processed many of the African payments! I have many of them but it would be ideal to know all of the payments they take

Dt100

Meabix Tech Ltd  was the main one. The casino was Jazz casino/ Betti casino and all transactions on the casino account showed gumball pay yet the corresponding transaction on my bank statement said different merchants. I matched them up sent them the proof and they refunded within 5 days. This was around 3 months ago and it seems harder to get them now.

1...146 147 148...540
Μετάβαση στη σελίδααπό 540 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα