Ευχαριστώ Radka
Είμαι βέβαιος ότι δεν θα ξαναδώ τα χρήματά μου, αλλά μπορούμε ακόμα να γράψουμε μια καταγγελία στην αρχή τυχερών παιχνιδιών. Εάν το καζίνο δεν παρέχει κανένα στοιχείο ή δεν το σχολιάζει
Ευχαριστώ και πάλι ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ
Thank you Radka
I am sure that I will never see my money again, but we can still write a complaint to the gaming authority. If the casino does not provide any evidence or does not comment on it
Thanks Again To ALL OF YOU
Danke Radka
ich bin mir aber sicher das ich mein Geld nicht mehr sehen werde,Aber trotzdem können wir ne Beschwerde an die Spielbehörde schreiben.Sollte das Casino weder ein beweis liefern oder sich nicht dazu äusern
Danke Noch Mal An Euch ALLEN
Γειά σου.
Αυτό σημαίνει λοιπόν ότι το καζίνο δεν είναι πρόθυμο να συνεργαστεί πολύ. Λοιπόν, λυπάμαι που το ακούω.
Μόλις είδα την τελευταία ανάρτηση στο νήμα παραπόνων. Είμαι αρκετά μπερδεμένος όμως. Επιθυμείτε πραγματικά να κλείσει η καταγγελία; Μπορώ να ξέρω γιατί, παρακαλώ; Δεν μπορούσα να καταλάβω.
Εάν ανακαλύψατε ότι είχατε αποκλειστεί από ολόκληρη την ομάδα, αλλά δεν χρησιμοποιήσατε ψευδή προσωπικά στοιχεία και το καζίνο το ανακάλυψε ακόμα αφού είχατε καταθέσει και παίξετε, θα έλεγα ότι δεν υπάρχει ακόμα καμία δικαιολογία για την ακύρωση των κερδών σας.
Αυτό που με προβληματίζει είναι αυτό το μέρος: «Τα κέρδη μου και ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκαν και διαγράφηκαν».
Hello.
So it means the casino is not willing to cooperate much. well, I'm sorry to hear that.
I just saw the last post in the complaint thread; I'm quite confused, though. Do you truly wish for the complaint to be closed? May I know why, please? I could not understand.
If you discovered that you had self-excluded from the entire group but did not use false personal information, and the casino still discovered this after you had deposited and played, I would say that there is still no justification for canceling your winnings.
What troubles me is this part: "My winnings and my account were blocked and deleted."
Δεν έχω δει όρους και προϋποθέσεις που να λένε ότι το μέγιστο κέρδος είναι 100 ευρώ, αλλά το υπόλοιπο ήταν 235 ευρώ και όταν εκπληρώθηκε ο τζίρος το υπόλοιπο μειώθηκε στα 100 ευρώ!
Ο λογαριασμός πρέπει να κλείσει αμέσως μετά την εξόφληση των χρημάτων!
I haven't seen any terms and conditions that say the max win is 100 euros but the own balance was 235 euros and when the turnover was met the balance decreased to 100 euros!
Account should be closed immediately after they pay out money!
Jag har inte sett villkor som säger att max vinst är 100 euro men självsaldo var 235 euro och när omsättningen uppfylldes saldo minskade till 100 Euro!
Konto ska stängas direkt efter att dom betalar ut pengar!
Αυτό που περιγράφετε ακούγεται σαν μέγιστο όριο ανάληψης μπόνους—όχι όριο νίκης. Το όριο νίκης περιορίζει το ποσό που μπορείτε να κερδίσετε ανά περίοδο σύνδεσης ή περιστροφή.
Μπορείτε να ελέγξετε τους συγκεκριμένους όρους μπόνους, παρακαλώ;
Όταν πρόκειται για προσφορές καλωσορίσματος, συμπεριλαμβανομένων των μπόνους κατάθεσης, βρήκα αυτό:
Μέγιστη εξαργύρωση: 15x αξία κατάθεσης = υπάρχει μέγιστο όριο ανάληψης
What you're describing sounds like a maximum bonus withdrawal limit—not a win limit. Win limit limits the amount you may win per session or spin.
Can you check the bonus concrete conditions, please?
When it comes to welcome offers, including deposit bonuses, I found this:
Maximum cashout: 15x deposit value = there is a max withdrawable limit
Σας ευχαριστώ.
Ένας άλλος λόγος για να συνεχιστεί η καταγγελία, υποθέτω. Εάν επανεξετάσετε την τελευταία οδηγία καταγγελίας σας, ενημερώστε τον Nick το συντομότερο δυνατό. 🙏
Thank you.
Another reason to keep the complaint going, I guess. If you reconsider your last complaint instruction, please inform Nick as soon as possible. 🙏
γεια σου Radka, το κλείσιμο της καταγγελίας επικαλύπτεται λίγο
Θέλω ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΥΜΕ
Τι κάνουμε μετά;
Το καζίνο μου μεταφέρει μόνο 2 πληρωμές που έβαλα στο καζίνο 2x50€
Όμως δεν υπάρχει ίχνος κέρδους
τι κάνουμε μετά??
Σε ευχαριστώ που παλεύεις για μένα
Εάν θέλετε Radka, μπορείτε να προσπαθήσετε να επικοινωνήσετε με το καζίνο. Έχω ακόμα όλα τα στιγμιότυπα οθόνης των κερδών και την επισκεψιμότητα μέσω email και τις επιβεβαιώσεις επαλήθευσης
hello Radka closing the complaint has overlapped a bit
I want WE TO CONTINUE TO FIGHT
What do we do next?
The casino only transfers me 2 payments that I placed in the casino 2x50€
But there is no trace of the profit
what do we do next??
Thank You For Fighting For Me
If you want Radka you can try to contact the casino. I still have all screenshots of the winnings and email traffic and verification confirmations
hallo Radka das mit der beschwerde schliesen hat sich etwas überschnitten
Ich möchte das WIR WEITER KÄMPFEN
Was machen wir als nächstes?
Das Casino überweist mir nur 2 zahlungen die in dem.Casino Gesetzt habe 2x50€
Aber von dem.gewinn fehlt jede Spur
was machen Wir als nächstes??
Danke Das ihr für Mich Kämpft
Wenn du willst Radka kannst du versuchen mit dem Casino dich in verbindung zu setzen.Ich habe noch alle screenshot über den Gewinn und email verkehr und verifikation bestätigungen
Γεια Radka, θα επικοινωνήσω αμέσως με την εξυπηρέτηση πελατών σχετικά με τα κέρδη μου!
Γυρισμός!
Hi Radka, I will contact customer service immediately regarding my winnings!
Coming back!
Hej Radka, jag ska kontakta kundtjänst omedelbart angående min vinst!
Återkommer!
Radka γιατί έκλεισε η καταγγελία; Ο Νικ δεν διαβάζει το ιστορικό συνομιλιών εδώ;
Θα ήθελα να διαβιβάσω την καταγγελία
Ευχαριστώ, μπορείτε παρακαλώ να προσπαθήσετε να επικοινωνήσετε με το καζίνο, προσπάθησα ήδη αλλά δεν πήρα πολλά πίσω, θα ήμουν ευχαριστημένος με τα μισά από τα 541$
Radka why was the complaint closed? Doesn't Nick read the chat history here?
I would like to FORWARD the complaint
Thank you, can you please try to contact the casino, I already tried but didn't get much back, I would be happy with half of the 541$
Radka warum wurde die Beschwerde geschlossen,?liest Nick den Chat verlauf hier nicht mit??
Ich möchte die Beschwerde WEITER
Ich Danke dir kannst du Versuchen Bitte das Casino zu kontaktieren,ich habs schon versucht kam nicht viel zurück ich wäre ja schon mit der Hälfte von den 541$ zufrieden
γεια σου Radka, το κλείσιμο της καταγγελίας επικαλύπτεται λίγο
Θέλω ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΥΜΕ
Τι κάνουμε μετά;
Το καζίνο μου μεταφέρει μόνο 2 πληρωμές που έβαλα στο καζίνο 2x50€
Όμως δεν υπάρχει ίχνος κέρδους
τι κάνουμε μετά??
Σε ευχαριστώ που παλεύεις για μένα
Εάν θέλετε Radka, μπορείτε να προσπαθήσετε να επικοινωνήσετε με το καζίνο. Έχω ακόμα όλα τα στιγμιότυπα οθόνης των κερδών και την επισκεψιμότητα μέσω email και τις επιβεβαιώσεις επαλήθευσης
hello Radka closing the complaint has overlapped a bit
I want WE TO CONTINUE TO FIGHT
What do we do next?
The casino only transfers me 2 payments that I placed in the casino 2x50€
But there is no trace of the profit
what do we do next??
Thank You For Fighting For Me
If you want Radka you can try to contact the casino. I still have all screenshots of the winnings and email traffic and verification confirmations
hallo Radka das mit der beschwerde schliesen hat sich etwas überschnitten
Ich möchte das WIR WEITER KÄMPFEN
Was machen wir als nächstes?
Das Casino überweist mir nur 2 zahlungen die in dem.Casino Gesetzt habe 2x50€
Aber von dem.gewinn fehlt jede Spur
was machen Wir als nächstes??
Danke Das ihr für Mich Kämpft
Wenn du willst Radka kannst du versuchen mit dem Casino dich in verbindung zu setzen.Ich habe noch alle screenshot über den Gewinn und email verkehr und verifikation bestätigungen
Λοιπόν,
Αυτή τη στιγμή η καταγγελία έχει ήδη κλείσει. Παρακαλώ μην μπερδεύετε αυτό το φόρουμ με το παράπονό σας. Όταν αλλάξετε γνώμη, πρέπει να ενημερώσετε αμέσως τον υπεύθυνο επίλυσης επειδή ο Νικ δεν γνωρίζει τη χωριστή συνομιλία μας.
Η μόνη επιλογή είναι να ζητήσετε από τον Nick να ανοίξει ξανά την καταγγελία για εσάς. Μπορείτε να στείλετε ένα αίτημα μέσω email, αλλά κατά προτίμηση χρησιμοποιήστε το κουμπί εκ νέου ανοίγματος παραπόνων που βρίσκεται απευθείας στο νήμα παραπόνων — αυτός ο σύνδεσμος οδηγεί στην καταγγελία . 👈
Εξηγήστε τα τελευταία γεγονότα στον Nick. θα προτείνει τι θα ακολουθήσει. Δεν είμαι εξοικειωμένος με λεπτομέρειες οπότε δεν ξέρω αν η επιστροφή των καταθέσεων είναι δίκαιη ή όχι. Πάντα προτιμάμε να διερευνούμε τέτοια πράγματα μέσω της καταγγελίας. 🙏
Well,
At this moment the complaint is already closed. Please do not mistake this forum for your complaint. When you change your mind, you have to inform your resolver immediately because Nick is not aware of our separate conversation.
The only option is to ask Nick to reopen the complaint for you. You may send a request by email but preferably use the reopen complaint button located directly in your complaint thread—this link leads to the complaint. 👈
Kindly explain the last events to Nick; he will suggest what comes next. I'm not familiar with details so I do not know whether the refund of deposits is fair or not. We always prefer to investigate such things through the complaint. 🙏
συγγνώμη δεν είχα ιδέα πώς να γράψω στον Nick ήταν στο προφίλ του για να μην κλείσει η καταγγελία, αλλά δεν μπορούσα να βρω τίποτα για να του γράψω
sorry no idea how to write to Nick was on his profile to prevent the complaint from being closed but I couldn't find anything where I could write to him
sorry keine ahnung wie man Nick anschreibt war auf sein profil um die Beschwerde schliesung zu verhindern aber ich habe nichts gefunden wo ich ihn anschreiben kann
Διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες μου.
Αυτό είναι απλώς ένα φόρουμ. συζητάμε μόνο για το πρόβλημά σας εδώ. Έχετε δει τον Νίκο σε αυτό το νήμα; Όχι, δεν ήταν ποτέ εδώ στο φόρουμ...
Το παράπονό σας, ωστόσο, διατηρείται από τον Nick αλλού—μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε αυτό όποτε θέλετε στα στοιχεία του προφίλ σας:
Αυτός ο πράσινος σύνδεσμος οδηγεί στην καταγγελία. 👈👈👈 χρησιμοποιήστε το κουμπί εκ νέου ανοίγματος αιτήματος, παρακαλώ
Kindly read my instructions carefully.
This is merely a forum; we only debate about your problem here. Have you seen Nick in this thread? No, he has never been here on the forum...
Your complaint, however, is held by Nick elsewhere—you can access it anytime you like in your profile details:
This green link leads to the complaint. 👈👈👈 use the reopen request button, please
εντάξει έπρεπε να τα ξαναγράψω όλα από την αρχή 🙁
Η καταγγελία υποβλήθηκε εκ νέου
Τώρα είναι η σειρά σου 🙂
ok I had to write everything again from the beginning 🙁
Complaint was resubmitted
Now it's your turn 🙂
ok ich musste nochmal alles von vorne schreiben 🙁
Beschwerde wurde wieder eingereicht
Jetzt seit ihr Dran 🙂
Γειά σου,
Λειτουργούσε - η καταγγελία φαίνεται να είναι ανοιχτή και τρέχουσα. Ο Νικ θα το χειριστεί από εδώ και στο εξής, στο νήμα των παραπόνων. 🙂
Hello,
It worked out - the complaint appears to be open and running. Nick is going to handle that from now on, in the complaint thread. 🙂
Σας ευχαριστώ για ΟΛΑ
Θα ήμουν ευχαριστημένος με τα μισά από τα κέρδη μου
Ελπίζουμε το καζίνο να επικοινωνήσει μαζί σας
Thank you for EVERYTHING
I would be happy with half of my winnings
Hope the casino contacts you
Danke Euch für ALLES
ich wäre schon von der Hälfte meines gewinns ZU frieden
Hoffe das Casino Meldet sich bei euch
Γεια σου Radka
Έλαβα ένα email από το dazzlehand Casino σήμερα
Δυστυχώς τα αγγλικά μου δεν είναι τα καλύτερα
ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε
Αν κατάλαβα καλά, το καζίνο θέλει να έχει ορισμένα δεδομένα από εμένα, όπως αριθμό διαβατηρίου, ημερομηνία γενεθλίων
Μου έστειλαν και ένα έντυπο ως συνημμένο. Δυστυχώς, δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει το καζίνο. Να το συμπληρώσω και να το στείλω πίσω ταχυδρομικώς;
Δυστυχώς δεν μπορώ να το κάνω αυτό
Το καζίνο θα πρέπει τώρα να απαντήσει ταχυδρομικά και η φίλη μου δεν θα ήταν τόσο καλό
ή αρκεί αν στείλω τα στοιχεία με email
Παρακαλώ βοηθήστε😊
Hello Radka
I received an email from dazzlehand Casino today
Unfortunately my English is not the best
hope you can help me
If I understood correctly, the casino wants to have certain data from me such as passport number, birthday date
They also sent me a form as an attachment. Unfortunately, I don't understand what the casino means. Should I fill it out and send it back by post?
Unfortunately I can't do that
The casino should now reply by post and my girlfriend seeing that would not be so great
or is it enough if I send the data by email
Please help😊
Hallo Radka
Ich habe heute eine Email vom dazzlehand Casino erhalten
Leider ist mein Englisch nicht das Beste
hoffe du kannst mir weiterhelfen
Wenn ich richtig verstanden habe möchte das Casino von mir gewisse daten haben wie passnummer,geburtstag Datum
Auserdem schiken sie mir als anlage ein Formular leider versteh ich nicht wie das Casino es meint soll ich das ausfüllen und per Post zurückschiken?
Das Kann ich leider nicht machen
den sollte das casino jetzt postalisch darauf antworten und meine Freundin das Sehen wäre das nicht so Toll
oder reicht es nur wenn ich per Email die daten übermittele
Bitte um.Hilfe😊
Γεια!
Σίγουρο πράγμα. Θα έλεγα ότι έκανες καλή δουλειά με τη μετάφραση. 🙂
Για να προχωρήσουμε με το αίτημά μας, το οποίο φαίνεται σαν αίτημα πρόσβασης σε δεδομένα που έχει αποθηκευτεί από το καζίνο σύμφωνα με τον GDPR, το καζίνο σάς ζήτησε να δώσετε την ημερομηνία γέννησής σας, να δηλώσετε τον αριθμό διαβατηρίου ή ταυτότητάς σας, συν τη διεύθυνση κατοικίας σας.
Πρέπει να βεβαιωθούν ότι είστε το αντικείμενο των προσωπικών δεδομένων που θέλετε να ελέγξετε.
Επισύναψαν επίσης τη φόρμα που πρέπει να συμπληρώσετε για να μπορέσουν να προχωρήσουν περαιτέρω.
Θα θέλατε να με ενημερώσετε εάν είστε εξοικειωμένοι με αυτό το αίτημα; Για μένα, μου φαίνεται ότι δεν έχετε ιδέα σε τι χρησιμεύει αυτό.
Hi!
Sure thing. I'd say you did good job with the translation. 🙂
In order to proceed with our request, which seems like an access request to data stored by the casino in compliance with the GDPR, the casino asked you to provide your date of birth, declare your passport or ID number, plus your home address.
They have to be sure you are the subject of those personal data you wish to review.
They also attached the form you need to fill out so they can proceed further.
Would you please let me know if you are familiar with this request? To me, it seems like you have no idea what this is for.
Γεια σου Radka
Όχι, πρώτη φορά βλέπω αυτή τη φόρμα
Θα πρέπει τότε το έντυπο να αποσταλεί ταχυδρομικώς;
παίρνει χρόνια μέχρι να φτάσει εκεί και να σταλεί πίσω
Γιατί δεν λειτουργούν όλα μέσω email;
Πρέπει επίσης να σας πω ότι η φόρμα είναι ξένη και δύσκολα καταλαβαίνω τι χρειάζεται το καζίνο
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 27.02.2025 13:21
Μόλις έστειλα όλα τα δεδομένα με email
+ αριθμός διαβατηρίου
+ Ημερομηνία γενεθλίων
+ διεύθυνση κατοικίας
Επιπλέον, συμπληρώθηκε η φόρμα και στάλθηκε φωτογραφία με email
Επιπλέον, στάλθηκαν με email φωτογραφίες της άδειας οδήγησης και του αριθμού διαβατηρίου μου
Hello Radka
No, I see this form for the first time
Should the form then be sent by post?
it takes years until it gets there and is sent back
Why doesn't everything work via email?
I also have to tell you that the form is foreign and I hardly understand what the casino needs
UPDATE 27.02.2025 13:21
I have just sent all the data by email
+ passport number
+ Birthday Date
+ address of residence
In addition, the form was filled out and a photo was sent by email
In addition, photos of my driving license and passport number were also sent by email
Hallo Radka
Nein dieses Formular sehe ich zum erstenmal
Soll das formular dan per post versendet werden?
das dauert dan jahre bis es dort ist und wieder zurück gesendet wird
warum geht das nicht per Email alles?
Auserdem muss ich dir Mitteilen das das Formular fremd ist und kaum versteh was das Casino braucht
UPDATE 27.02.2025 13:21
Soeben habe ich Per Email alle daten angegeben
+ Passnummer
+ Geburtstag Datum
+ Adresse des Wohnorts
auserdem wurde das Formular ausgefüllt und ein foto per email gesendet
Auserdem wurden auch fotos meines Führerschein und der Nummer des Passes per Email mitgesendet
Τώρα που το σκέφτομαι, ίσως θα ήταν καλό να βρείτε κάποιον που μπορεί να σας βοηθήσει να επικοινωνήσετε με το καζίνο στα αγγλικά. Υποθέτω ότι υπήρξαν πολλές κακές επικοινωνίες και από τις δύο πλευρές.
Θα ήθελα να σας βοηθήσω, αλλά για να το κάνω, πρέπει να συμμετέχω σε όλη τη σχετική αλληλογραφία μεταξύ εσάς και του καζίνο.
Διαφορετικά, δεν έχω κανέναν τρόπο να γνωρίζω τις λεπτομέρειες του αιτήματος που το καζίνο πιστεύει ότι υποβάλατε, αλλά δεν το γνωρίζετε εντελώς.
Ωστόσο, θα προσπαθήσω: Παρακαλώ ενημερώστε με ποιο μήνυμα κειμένου στείλατε στο καζίνο πριν λάβετε τη φόρμα οδηγιών.
Νομίζω ότι θα χρειαστεί ο μεταφραστής.
Now that I think about it, perhaps it would be good to find someone who can help you communicate with the casino in English. I suppose there have been many miscommunications on both sides.
I would like to assist you, but in order to do so, I must participate in all related correspondence between you and the casino.
Otherwise, I have no way of knowing the specifics of the request that the casino believes you made but you are completely unaware of.
Still, I will try: Please let me know what text message you sent to the casino prior to receiving the instructions form.
I think the translator will be required.
Γεια σου Radka
Πριν από τη φόρμα του καζίνο, είχα στείλει αυτό το email στο καζίνο
Όπως προτείνατε, έστειλα ένα email στο καζίνο και ζήτησα απόδειξη ότι, σύμφωνα με το καζίνο, είχα αποκλειστεί από ολόκληρη την ομάδα και ζήτησα μεταγραφή.
Hello Radka
Before the casino form I had sent this email to the casino
As you suggested, I then sent an email to the casino and asked for proof that, according to the casino, I had been banned from the entire group and asked for a transcript.
Hallo Radka
Vor dem Formular des Casinos hatte ich diese Email an das Casino Gesendet
Wie du Vorgeschlagen hattest hab ich dan die Email ans Casino gesendet und Beweis gefordert indem ich angeblich mich von Der ganzen Gruppe hätte laut Casino sperren lassen, ein Transcript gebeten.
Σας ευχαριστώ.
Σε αυτή την περίπτωση, υποθέτω ότι πιστεύουν ότι θα καλύπτονται από τον GDPR. Επομένως, ο καλύτερος τρόπος δράσης θα ήταν να συμμορφωθείτε με τις απαιτήσεις προκειμένου να λάβετε απόδειξη του αιτήματος, που δύσκολα θυμάστε—το «παγκόσμιο κλείσιμο λογαριασμού» για τον σκοπό της καταγγελίας.
Thank you.
In that case, I suppose they believe that to be covered by the GDPR. Therefore, the best course of action would be to comply with the requirements in order to obtain proof of the request, which you hardly remember—the "global account closure" for the complaint purpose.
γεια σου Radka
Κάνω αυτό που μου λες
μου προτείνατε να ζητήσω μεταγραφή,
Το έκανα με email
Το καζίνο ήθελε τα στοιχεία μου και τη συμπληρωμένη φόρμα
Το έκανα αυτό
Δεν μπορώ να κάνω περισσότερα
hello Radka
I do what you tell me
you suggested that I request a transcript,
I did that by email
The casino wanted my data and completed form
I did that
I can't do more
hallo Radka
ich mache was Du mir sagst
du hast vorgeschlagen das ich ein transkript anfordere,
das habe ich per Email getan
Das casino wollte meine Daten und ausgefülltem Formular
Das habe ich getan
mehr kann ich nicht tun
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.