Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοDazzlehand Casino - γενική συζήτηση

Dazzlehand Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

6.967 προβολές 71 απαντήσεις |
πριν από 10 μήνες
|
1 2 34
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 9 μήνες

Ευχαριστώ Radka


Είμαι βέβαιος ότι δεν θα ξαναδώ τα χρήματά μου, αλλά μπορούμε ακόμα να γράψουμε μια καταγγελία στην αρχή τυχερών παιχνιδιών. Εάν το καζίνο δεν παρέχει κανένα στοιχείο ή δεν το σχολιάζει



Ευχαριστώ και πάλι ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Hello.

So it means the casino is not willing to cooperate much. well, I'm sorry to hear that.

I just saw the last post in the complaint thread; I'm quite confused, though. Do you truly wish for the complaint to be closed? May I know why, please? I could not understand.

If you discovered that you had self-excluded from the entire group but did not use false personal information, and the casino still discovered this after you had deposited and played, I would say that there is still no justification for canceling your winnings.

What troubles me is this part: "My winnings and my account were blocked and deleted."

πριν από 9 μήνες

Δεν έχω δει όρους και προϋποθέσεις που να λένε ότι το μέγιστο κέρδος είναι 100 ευρώ, αλλά το υπόλοιπο ήταν 235 ευρώ και όταν εκπληρώθηκε ο τζίρος το υπόλοιπο μειώθηκε στα 100 ευρώ!

Ο λογαριασμός πρέπει να κλείσει αμέσως μετά την εξόφληση των χρημάτων!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

What you're describing sounds like a maximum bonus withdrawal limit—not a win limit. Win limit limits the amount you may win per session or spin.

Can you check the bonus concrete conditions, please?

When it comes to welcome offers, including deposit bonuses, I found this:

Maximum cashout: 15x deposit value = there is a max withdrawable limit

tonino23
πριν από 9 μήνες

Thank you.

Another reason to keep the complaint going, I guess. If you reconsider your last complaint instruction, please inform Nick as soon as possible. 🙏

Radka
πριν από 9 μήνες

γεια σου Radka, το κλείσιμο της καταγγελίας επικαλύπτεται λίγο

Θέλω ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΥΜΕ


Τι κάνουμε μετά;

Το καζίνο μου μεταφέρει μόνο 2 πληρωμές που έβαλα στο καζίνο 2x50€


Όμως δεν υπάρχει ίχνος κέρδους


τι κάνουμε μετά??


Σε ευχαριστώ που παλεύεις για μένα



Εάν θέλετε Radka, μπορείτε να προσπαθήσετε να επικοινωνήσετε με το καζίνο. Έχω ακόμα όλα τα στιγμιότυπα οθόνης των κερδών και την επισκεψιμότητα μέσω email και τις επιβεβαιώσεις επαλήθευσης


Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Γεια Radka, θα επικοινωνήσω αμέσως με την εξυπηρέτηση πελατών σχετικά με τα κέρδη μου!

Γυρισμός!

Αυτόματη μετάφραση:
BorisO
πριν από 9 μήνες

Hi!

Of course, I will be here!

Radka
πριν από 9 μήνες

Radka γιατί έκλεισε η καταγγελία; Ο Νικ δεν διαβάζει το ιστορικό συνομιλιών εδώ;


Θα ήθελα να διαβιβάσω την καταγγελία


Ευχαριστώ, μπορείτε παρακαλώ να προσπαθήσετε να επικοινωνήσετε με το καζίνο, προσπάθησα ήδη αλλά δεν πήρα πολλά πίσω, θα ήμουν ευχαριστημένος με τα μισά από τα 541$

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

γεια σου Radka, το κλείσιμο της καταγγελίας επικαλύπτεται λίγο

Θέλω ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΥΜΕ


Τι κάνουμε μετά;

Το καζίνο μου μεταφέρει μόνο 2 πληρωμές που έβαλα στο καζίνο 2x50€


Όμως δεν υπάρχει ίχνος κέρδους


τι κάνουμε μετά??


Σε ευχαριστώ που παλεύεις για μένα



Εάν θέλετε Radka, μπορείτε να προσπαθήσετε να επικοινωνήσετε με το καζίνο. Έχω ακόμα όλα τα στιγμιότυπα οθόνης των κερδών και την επισκεψιμότητα μέσω email και τις επιβεβαιώσεις επαλήθευσης


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Well,

At this moment the complaint is already closed. Please do not mistake this forum for your complaint. When you change your mind, you have to inform your resolver immediately because Nick is not aware of our separate conversation.

The only option is to ask Nick to reopen the complaint for you. You may send a request by email but preferably use the reopen complaint button located directly in your complaint thread—this link leads to the complaint. 👈

Kindly explain the last events to Nick; he will suggest what comes next. I'm not familiar with details so I do not know whether the refund of deposits is fair or not. We always prefer to investigate such things through the complaint. 🙏

Radka
πριν από 9 μήνες

συγγνώμη δεν είχα ιδέα πώς να γράψω στον Nick ήταν στο προφίλ του για να μην κλείσει η καταγγελία, αλλά δεν μπορούσα να βρω τίποτα για να του γράψω

Αυτόματη μετάφραση:
tonino23
πριν από 9 μήνες

Kindly read my instructions carefully.

This is merely a forum; we only debate about your problem here. Have you seen Nick in this thread? No, he has never been here on the forum...

Your complaint, however, is held by Nick elsewhere—you can access it anytime you like in your profile details:

file

This green link leads to the complaint. 👈👈👈 use the reopen request button, please


πριν από 9 μήνες

εντάξει έπρεπε να τα ξαναγράψω όλα από την αρχή 🙁


Η καταγγελία υποβλήθηκε εκ νέου


Τώρα είναι η σειρά σου 🙂

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
tonino23
πριν από 9 μήνες

Hello,

It worked out - the complaint appears to be open and running. Nick is going to handle that from now on, in the complaint thread. 🙂

πριν από 9 μήνες

Σας ευχαριστώ για ΟΛΑ


Θα ήμουν ευχαριστημένος με τα μισά από τα κέρδη μου


Ελπίζουμε το καζίνο να επικοινωνήσει μαζί σας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Γεια σου Radka



Έλαβα ένα email από το dazzlehand Casino σήμερα


Δυστυχώς τα αγγλικά μου δεν είναι τα καλύτερα

ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε


Αν κατάλαβα καλά, το καζίνο θέλει να έχει ορισμένα δεδομένα από εμένα, όπως αριθμό διαβατηρίου, ημερομηνία γενεθλίων


Μου έστειλαν και ένα έντυπο ως συνημμένο. Δυστυχώς, δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει το καζίνο. Να το συμπληρώσω και να το στείλω πίσω ταχυδρομικώς;


Δυστυχώς δεν μπορώ να το κάνω αυτό

Το καζίνο θα πρέπει τώρα να απαντήσει ταχυδρομικά και η φίλη μου δεν θα ήταν τόσο καλό


ή αρκεί αν στείλω τα στοιχεία με email


Παρακαλώ βοηθήστε😊 filefile

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
tonino23
πριν από 9 μήνες

Hi!

Sure thing. I'd say you did good job with the translation. 🙂

In order to proceed with our request, which seems like an access request to data stored by the casino in compliance with the GDPR, the casino asked you to provide your date of birth, declare your passport or ID number, plus your home address.

They have to be sure you are the subject of those personal data you wish to review.

They also attached the form you need to fill out so they can proceed further.

Would you please let me know if you are familiar with this request? To me, it seems like you have no idea what this is for.




Radka
πριν από 9 μήνες

Γεια σου Radka


Όχι, πρώτη φορά βλέπω αυτή τη φόρμα


Θα πρέπει τότε το έντυπο να αποσταλεί ταχυδρομικώς;

παίρνει χρόνια μέχρι να φτάσει εκεί και να σταλεί πίσω


Γιατί δεν λειτουργούν όλα μέσω email;



Πρέπει επίσης να σας πω ότι η φόρμα είναι ξένη και δύσκολα καταλαβαίνω τι χρειάζεται το καζίνο



ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 27.02.2025 13:21


Μόλις έστειλα όλα τα δεδομένα με email


+ αριθμός διαβατηρίου

+ Ημερομηνία γενεθλίων

+ διεύθυνση κατοικίας



Επιπλέον, συμπληρώθηκε η φόρμα και στάλθηκε φωτογραφία με email

Επιπλέον, στάλθηκαν με email φωτογραφίες της άδειας οδήγησης και του αριθμού διαβατηρίου μου

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
tonino23
πριν από 9 μήνες

Now that I think about it, perhaps it would be good to find someone who can help you communicate with the casino in English. I suppose there have been many miscommunications on both sides.

I would like to assist you, but in order to do so, I must participate in all related correspondence between you and the casino.

Otherwise, I have no way of knowing the specifics of the request that the casino believes you made but you are completely unaware of.


Still, I will try: Please let me know what text message you sent to the casino prior to receiving the instructions form.

I think the translator will be required.

Έγινε επεξεργασία
Radka
πριν από 9 μήνες

Γεια σου Radka


Πριν από τη φόρμα του καζίνο, είχα στείλει αυτό το email στο καζίνο




file



Όπως προτείνατε, έστειλα ένα email στο καζίνο και ζήτησα απόδειξη ότι, σύμφωνα με το καζίνο, είχα αποκλειστεί από ολόκληρη την ομάδα και ζήτησα μεταγραφή.

file

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
tonino23
πριν από 9 μήνες

Thank you.

In that case, I suppose they believe that to be covered by the GDPR. Therefore, the best course of action would be to comply with the requirements in order to obtain proof of the request, which you hardly remember—the "global account closure" for the complaint purpose.

Radka
πριν από 9 μήνες

γεια σου Radka


Κάνω αυτό που μου λες


μου προτείνατε να ζητήσω μεταγραφή,

Το έκανα με email


Το καζίνο ήθελε τα στοιχεία μου και τη συμπληρωμένη φόρμα

Το έκανα αυτό



Δεν μπορώ να κάνω περισσότερα

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
1 2 34

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.