Ευχαριστώ Radka
Είμαι βέβαιος ότι δεν θα ξαναδώ τα χρήματά μου, αλλά μπορούμε ακόμα να γράψουμε μια καταγγελία στην αρχή τυχερών παιχνιδιών. Εάν το καζίνο δεν παρέχει κανένα στοιχείο ή δεν το σχολιάζει
Ευχαριστώ και πάλι ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ
Thank you Radka
I am sure that I will never see my money again, but we can still write a complaint to the gaming authority. If the casino does not provide any evidence or does not comment on it
Thanks Again To ALL OF YOU
Danke Radka
ich bin mir aber sicher das ich mein Geld nicht mehr sehen werde,Aber trotzdem können wir ne Beschwerde an die Spielbehörde schreiben.Sollte das Casino weder ein beweis liefern oder sich nicht dazu äusern
Danke Noch Mal An Euch ALLEN
Γειά σου.
Αυτό σημαίνει λοιπόν ότι το καζίνο δεν είναι πρόθυμο να συνεργαστεί πολύ. Λοιπόν, λυπάμαι που το ακούω.
Μόλις είδα την τελευταία ανάρτηση στο νήμα παραπόνων. Είμαι αρκετά μπερδεμένος όμως. Επιθυμείτε πραγματικά να κλείσει η καταγγελία; Μπορώ να ξέρω γιατί, παρακαλώ; Δεν μπορούσα να καταλάβω.
Εάν ανακαλύψατε ότι είχατε αποκλειστεί από ολόκληρη την ομάδα, αλλά δεν χρησιμοποιήσατε ψευδή προσωπικά στοιχεία και το καζίνο το ανακάλυψε ακόμα αφού είχατε καταθέσει και παίξετε, θα έλεγα ότι δεν υπάρχει ακόμα καμία δικαιολογία για την ακύρωση των κερδών σας.
Αυτό που με προβληματίζει είναι αυτό το μέρος: «Τα κέρδη μου και ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκαν και διαγράφηκαν».
Hello.
So it means the casino is not willing to cooperate much. well, I'm sorry to hear that.
I just saw the last post in the complaint thread; I'm quite confused, though. Do you truly wish for the complaint to be closed? May I know why, please? I could not understand.
If you discovered that you had self-excluded from the entire group but did not use false personal information, and the casino still discovered this after you had deposited and played, I would say that there is still no justification for canceling your winnings.
What troubles me is this part: "My winnings and my account were blocked and deleted."











