Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοDazzlehand Casino - γενική συζήτηση

Dazzlehand Casino - γενική συζήτηση

 από quartasalvatore748
|
2.018 προβολές 67 απαντήσεις |
|
1 2...4
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Dazzlehand Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Hello, dear Casin Guru team


I recently registered with the Dazzlehand Casino


I played a 120% welcome bonus of €48 on Sunday, February 17th, 2025. I implemented everything successfully


On Sunday, February 17th, 2025, I uploaded documents


ID (driver's license)


For address, I uploaded proof of income


For payment, I uploaded my proof of payment


and bank card photo


To my surprise, the documents were quickly verified


I was then informed by email that my proof of income had been rejected for the address


so I uploaded my bank statement,


then it was approved, so my account was verified on February 18th, 2025


by email. Now I requested a withdrawal, which was canceled. The reason was that I should upload a selfie with my ID, even though my account was verified.


 Now I uploaded my ID selfie but nothing happened. According to support my ID selfie should have been checked within 24 hours


Now the 24 hours are over and nothing has happened


Chat is offline

quartasalvatore748

Hey, so the only problem that is in the verification is the selfie with ID at the moment yes? I think it would be good if you wait a little longer to see if the casino gets to you and what they tell you. If the chat is offline I would try to email you to see if everything went ok and if no one answers you in the selfie and you don't know anything, then our team will try to help you since you have an open complaint. Let's try to give the casino some time, since you say the other documents were accepted fairly quickly. Maybe there is a reason for some small delay, but it doesn't necessarily mean something is immediately wrong. 

What do you think? You can inform me in the meantime what is happening with your case. 

Εντάξει θα περιμένω λίγες μέρες ακόμα

Μόνο για ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ!!!

στο προφίλ μου λέει εάν ο λογαριασμός δεν επαληθευτεί μετά από 30 ημέρες ο λογαριασμός θα διαγραφεί από το καζίνο👍👍👍


Δεν πρέπει να περιμένουμε πολύ χρόνο

Αυτόματη μετάφραση:

Ναι, περιμένω


Αλλά δεν μπορούμε να περιμένουμε πολύ


στο προφίλ του καζίνο


Εάν δεν επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας, θα διαγραφεί μετά από 30 ημέρες

Αυτόματη μετάφραση:

Το καζίνο έχει επαληθεύσει τον λογαριασμό μου για δεύτερη φορά μέσω email και αποδέχτηκε τη selfie της ταυτότητας μου


Τώρα ήθελα να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου και ο λογαριασμός μου είναι μπλοκαρισμένος και δεν μπορώ να φτάσω στα χρήματα

Γιατί; Καμία ιδέα



👎👎👎👎Κακό Καζίνο ΠΡΟΣΟΧΗ!!!! filefile


Αυτόματη μετάφραση:

filefile Ενημέρωση 20.02.2025 13:11 Τώρα έλαβα άλλο ένα email στο οποίο εγκρίθηκε η selfie της ταυτότητας μου. Τώρα ήθελα να κάνω ανάληψη και ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε, δεν μπορώ να πάρω τα χρήματά μου



Προσοχή στους απατεώνες!!!!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:

ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΖΩ

20.02.2025 15:31

Τώρα ενημερώθηκα από την υποστήριξη ότι είχα ζητήσει την απαγόρευση όλων των Casinos L:C:S Limited στις 13.01.2025. Περιέργως, έγραψαν ότι θα επέστρεφαν την αρχική μου κατάθεση των 100 $ στον τραπεζικό μου λογαριασμό

Τα κέρδη μου διαγράφηκαν και ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε


Ναι, αλλά είναι περίεργο που μπορείς να καταθέσεις, να κερδίσεις, να ανεβάσεις έγγραφα και μετά να μπλοκαριστείς.

Αυτόματη μετάφραση:
quartasalvatore748

Quite a turbulent situation, I see. 

But did you ask for such a ban? If so, I still find it strange that the casino basically dealt with it somehow only now. However, if you asked for it at another casino in this group and then you played here with the fact that the casino had to do a verification to basically know who you are and the system threw them out that you asked for something like that, then they probably did not do wrong. Did you ask to be banned from casinos only from this group or do you mean banned from all casinos in general?

γεια σου Jaro


Λοιπόν, σύμφωνα με το καζίνο, θα έπρεπε να είχα ζητήσει αποκλεισμό για όλο το γκρουπ στις 13 Ιανουαρίου 2025.



Θυμάμαι ότι ζήτησα απαγόρευση στο αδελφό καζίνο Scibet Casino


Αλλά σε όλη την ομάδα δεν μπορώ να θυμηθώ


Έχει περάσει ένας μήνας, παίζω σε τόσα διαδικτυακά καζίνο που δεν θυμάμαι


Αλλά σοβαρά, θα το έκανα

Αν δεν είχα καταθέσει χρήματα στο Dazzlehand, δεν θα είχε νόημα.


Παρ' όλα αυτά μπόρεσα να καταθέσω, να κερδίσω έγγραφα file επαλήθευση και μετά ήρθε το μπλοκ



Τι πιστεύεις; Πρέπει ακόμα να γράψω ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου καταγγελίας στην αρχή τυχερών παιχνιδιών;



Αλλά το Dazzlehand είναι ένα ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΧΥΜΩΝ

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:
quartasalvatore748

Do you have any email or screenshot of it when you requested it at Scibet Casino? Of course there are casinos or licenses where if you wish to be excluded you will be excluded from the whole group. Usually it is the other way around and you have to exclude yourself from any casino even in the same group, but there are cases where this is not the rule and you will be excluded from the whole group. This is probably the most important thing to find out and also whether you really asked for it. Because if you do, then a complaint to the authority may be pointless.

Δυστυχώς δεν έλαβα το email όταν έκλεισα τον εαυτό μου από τη Scibet.


Αλλά όπως είπα, δεν θυμάμαι να έχω μπλοκάρει όλη την ομάδα.


Αν είχα επιτρέψει στον εαυτό μου να αποκλειστεί από ολόκληρο το γκρουπ, δεν θα ήμουν τόσο ανόητος ώστε να καταθέσω χρήματα σε ένα από τα καζίνο του ομίλου.


Ίσως θα έπρεπε να το αναφέρω πάντως


Θα μου επιστραφούν 2 καταθέσεις που έκανα. Παρόλα αυτά, μου επετράπη να καταθέσω και να εφαρμόσω με επιτυχία το μπόνους


2 email επαλήθευσης για τα έγγραφά μου και μετά το μπλοκ


Έφυγαν 541€!!


Τι θα έκανες Jaro;

Αναφορά της Αρχής Παιγνίων της Μάλτας;


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:

Dazzlehand, πρόσεχε αν θέλεις να παίξεις με μπόνους, έτσι κι αλλιώς τα κέρδη περιορίζονται στα 100 ΕΥΡΩ!

Αν καταθέσετε 50 ευρώ, περάσετε τις προϋποθέσεις στοιχηματισμού, παίξετε σαν ηλίθιος για λίγο, τότε κερδίζετε το πολύ 50 ευρώ περισσότερα!

Μην παίζετε σε αυτό το καζίνο!

Αυτόματη μετάφραση:
quartasalvatore748

Hello,

as Jaro said, it is crucial to find out how exactly and where you self-excluded. Without having that sorted out in advance, you won't get very far with such a report, I guess.

I would right away ask the support for providing communication transcription showing your request from January 13th, 2025. Or anything else proving you have excluded from the whole group.

Can you try that?


I just browsed its terms and found nothing about closing an account within the whole group. I'd say it's worth asking for details.

BorisO

Hey there!

Not a very convenient bonus. Did you find out after you took it or before you accepted such bonus? Just to be sure, are we talking about the maximum win limit, which is quite unfair for me, or the maximum withdrawable limit from a bonus?


Γεια σου Radka


Ναι, καλή ιδέα


Απλώς έγραψα στην υποστήριξη για να ρωτήσω αν θα ήταν πρόθυμοι να μου στείλουν το email ή το αντίγραφο

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:
quartasalvatore748

I think it was a good decision; let's see what the casino is going to provide. I'll be back on Monday and will certainly do my best to check on you.

Ευχαριστώ Radka


Είμαι βέβαιος ότι δεν θα ξαναδώ τα χρήματά μου, αλλά μπορούμε ακόμα να γράψουμε μια καταγγελία στην αρχή τυχερών παιχνιδιών. Εάν το καζίνο δεν παρέχει κανένα στοιχείο ή δεν το σχολιάζει



Ευχαριστώ και πάλι ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Δεν έχω δει όρους και προϋποθέσεις που να λένε ότι το μέγιστο κέρδος είναι 100 ευρώ, αλλά το υπόλοιπο ήταν 235 ευρώ και όταν εκπληρώθηκε ο τζίρος το υπόλοιπο μειώθηκε στα 100 ευρώ!

Ο λογαριασμός πρέπει να κλείσει αμέσως μετά την εξόφληση των χρημάτων!

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Γεια σου Radka


Το καζίνο μου το έστειλε αυτό

file

Αυτόματη μετάφραση:
1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα