πριν από 9 μήνες
Καταλαβαίνω τι εννοείς. Επιτρέψτε μου τουλάχιστον να σας ευχαριστήσω για την υπομονή σας. 👍
I see what you mean. Let me at least thank you for your patience. 👍
ΑπάντησηΑναφορά0
Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Καταλαβαίνω τι εννοείς. Επιτρέψτε μου τουλάχιστον να σας ευχαριστήσω για την υπομονή σας. 👍
I see what you mean. Let me at least thank you for your patience. 👍
Γεια σου αγαπητή Radka
καθώς νόμιζα ότι το καζίνο δεν ανταποκρίθηκε
Έχω δει επίσης ότι, όπως και στην περίπτωσή μου, έχουν ανοίξει και άλλες υποθέσεις, όπως η υπόθεση που αφορά 27.000 €, νομίζω από τη Φινλανδία
Αυτό φυσικά δείχνει ότι το καζίνο ανήκει ήδη στην κατεύθυνση του καζίνο απάτης
Και ότι υπάρχει αρκετή εγκληματική ενέργεια στο καζίνο
Δυστυχώς δεν μπόρεσα να παρατηρήσω καμία επιδείνωση του δείκτη Casiino που είναι ακόμα ενεργοποιημένος
5,5 βαθμοί στους 10
Αυτό δεν θα υποβαθμιστεί;
Η προτεινόμενη συμβουλή από τη μιχαλ
Με την αρχή τυχερών παιχνιδιών δεν έχει φέρει
Η αρχή για τα τυχερά παιχνίδια συνέστησε επίσης να γράψω στο MADRE (ο σύνδεσμος δεν είναι λειτουργικός)

Αλλά σοβαρά, εάν το καζίνο δεν ενδιαφέρεται για τη βαθμολογία σας ή την αρχή τυχερών παιχνιδιών
Τι νόημα έχει να γράψεις στο MADRE;
Hello dear Radka
as I thought the casino did not respond
I have also seen that, like in my case, other cases have been opened, such as the case involving €27,000, I think from Finland
This of course shows that the casino already belongs to the direction of fraud casino
And that there is enough criminal energy in the casino
Unfortunately I could not notice any deterioration of the Casiino Index it is still on
5.5 points out of 10
Will this not be downgraded?
The recommended tip from michal
With the gambling authority has not brought
The gambling authority also recommended that I write to MADRE (the link is not functional)

But seriously, if the casino doesn't care about your rating or the gaming authority
What is the point of writing to MADRE?
Hallo Liebe Radka
wie ich dachte hat das Casino nicht reagiert
ich habe auch gesehen das wie in meinem.fall auch andere fälle eröffnet worden sind wie der Fall wo es um.27000€ geht glaube aus Finnland
Das Zeigt natürlich das Casino schon richtung Betrugs Casino gehört
Und das Genug Kriminelle Energie in dem Casino steckt
Ich konnte auch leider keine Verschlechterung des Casiino Index bemerken es steht immernoch auf
5,5 Punkte von 10
Wird das Nicht runtergestuft?
Das empfohlene Tip von michal
Mit der Glückspielbehörde hat nicht gebracht
auch die Glückspielbehörde empfihl mir MADRE anzuschreiben ( Der LINK ist ohne funktion)

Aber im ernst wen das Casino auch auch eure Bewertung oder auf die Spielbehorde pfeift
Was Soll dan MADRE anschreiben bringen??
Γειά σου,
Όπως μπορείτε να δείτε, η καταγγελία δυστυχώς έχει κλείσει ως ανεπίλυτη, επομένως η διαδικασία περιγράφεται:
"Κάθε κατηγορία καταλήγει σε διαφορετικό αριθμό μαύρων πόντων, οι οποίοι υπολογίζονται με βάση το αμφισβητούμενο ποσό. Αυτό σημαίνει ότι, για παράδειγμα, μια καταγγελία που ταξινομείται ως "Μη επιλύθηκε – ενάντια στον κώδικα δίκαιων τυχερών παιχνιδιών" θα έχει ως αποτέλεσμα λιγότερους μαύρους πόντους από ό,τι αν η ίδια καταγγελία ταξινομήθηκε ως "Μη επιλύθηκε - Αδικαιολόγητη δικαιολογία".
Εάν το καζίνο θέλει να βελτιώσει την αξιολόγησή του στο μέλλον, θα αναγκαστεί να αντιμετωπίσει την καταγγελία, επομένως υπάρχει πιθανότητα η καταγγελία σας να επιλυθεί αργότερα."
Ωστόσο, ένα παράπονο με το αμφισβητούμενο ποσό των 541 ευρώ είναι πολύ πιθανό να μην αρκεί για να αλλάξει σημαντικά τον Δείκτη Ασφαλείας».
Δεδομένου ότι τα άλλα παράπονα που αναφέρατε δεν έχουν κλείσει ακόμη, δεν έχει υπολογιστεί και εφαρμοστεί επίσης η επίδρασή τους στον Δείκτη Ασφάλειας.
Πρέπει να είμαστε υπομονετικοί. Ωστόσο, θα προτιμούσα αν το καζίνο πλήρωνε όλους εσάς αντί να καταστρέψει τον δείκτη του.
Το να δοκιμάσετε το MADRE είναι μια καλή ιδέα. εκτός από εμάς, η MADRE κατέχει επίσημη εξουσία—κάτι που δεν κατέχουμε.
Hello,
as you may see, the complaint has sadly been closed as unresolved, so the process is described:
"Each category results in a different number of black points, which are calculated based on the disputed amount. This means that, for example, a complaint classified as "Unresolved – against fair gambling codex" will result in fewer black points than if the same complaint was classified as "Unresolved – Unreasonable excuse".
If the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
However, one complaint with the disputed amount of €541 is very likely not enough to change the Safety Index significantly."
Since the other complaints you mentioned have not been closed yet, also their effect on the Safety Index has not been calculated and applied.
We have to be patient; however, I would prefer if the casino paid out all of you instead of ruining its Index.
Trying out MADRE is a good idea; aside from us, MADRE holds official authority—something we do not posses.
Χμμ
Η αρχή τυχερών παιγνίων με παρέπεμψε επίσης στην αρχή MADRE
Τώρα έχω υποβάλει μια διαδικτυακή καταγγελία εκεί
Αλλά κατά τη γνώμη μου
Είναι όλοι μαζί;
Ας δούμε τι πετυχαίνει το MADRE
Hmm
The gaming authority also referred me to the MADRE authority
I have now submitted an online complaint there
But in my opinion
Are they all in cahoots?
Let's see what MADRE achieves
Hmmm
Die Spielbehörde verwies mich auch zu der Behörde MADRE
Habe jetzt online beschwerde dort eingereicht
Meiner Meinung aber nach
Stecken die Alle unter einer Decke
Schaun wir mal was MADRE erreicht
Λοιπόν, η MADRE, δεδομένης της φύσης της επιχείρησής της, αντιπροσωπεύει ένα ανεξάρτητο στοιχείο που επιλύει διαφορές σύμφωνα με τους κανονισμούς της Μάλτας. Σημαίνει "Οντότητα εναλλακτικής επίλυσης διαφορών της Μάλτας".
Σας εύχομαι μια γρήγορη και δίκαιη επίλυση!
Well, MADRE, given the nature of its business, stands for an independent element resolving disputes in accordance with Maltese regulations. It stands for "Maltese Alternative Dispute Resolution Entity."
I wish you a quick and fair resolution!
Ευχαριστώ Radka
αν θέλεις
Θα σας κρατάω ενήμερους😀
Thank you Radka
if you want
I'll keep you updated😀
Danke Radka
wenn du möchtest
Halte ich dich auf dem.Laufendem😀
Γεια σου Romi
Ναι, θα σας ενημερώσω μόλις υπάρξει κάτι νέο σε αυτήν την περίπτωση
αντίο🙋🙋
Hello Romi
Yes, I'll let you know as soon as there's something new in that case
bye🙋🙋
Hallo Romi
ja ich lass euch wissen sobald in dem fall es was Neues Gibt
ciao🙋🙋
Αγαπητέ Romi
Αγαπητέ Radka
Αγαπητέ Casin Guru Team 😊
Όπως υποσχέθηκα, μοιράζομαι μαζί σας την πρόοδο σχετικά με το καζίνο Dazzlehand Casino
Η αρχή Madre μου έστειλε ένα email που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας
Όπως και να εξελιχθεί η κατάσταση
όλα δοκιμάστηκαν από εσένα και εγώ
Σας ευχαριστώ όλους και πάλι

Dear Romi
Dear Radka
Dear Casin Guru Team 😊
As promised, I share with you the progress regarding the casino Dazzlehand Casino
The Madre Authority sent me an email that I would like to share with you
No matter how the situation turns out
everything was tried by you and me
Thank you all again

Liebe Romi
Liebe Radka
Liebes Casin Guru Team 😊
Wie versprochen Teile ich mit euch den Fortschritt im Bezug auf das Casino Dazzlehand Casino
Die Behörde Madre hat mir eine Email gesendet die ich mit euch teilen möchte
Egal wie die situation ausgeht
es wurde von euer seite und meiner seite alles Versucht
Danke Nochmal Euch Allen

Αγαπητέ qurtasalvatore748!
Διαβίβασα τους θερμούς χαιρετισμούς σας στη Romi - σας ευχαριστώ πολύ!
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι ένα τέτοιο είδος αυτόματης απόκρισης μοιάζει περισσότερο με μια λίστα λόγων για τους οποίους δεν πρέπει να περιμένετε περαιτέρω απαντήσεις στην περίπτωσή σας,... Αλλά μάλλον είναι απλώς η υπερβολική μου αντίδραση.
Εξακολουθούμε να ελπίζουμε ότι θα λάβετε μια δίκαιη λύση.
Dear quartasalvatore748!
I forwarded your kind regards to Romi - thank you very much!
My personal opinion is that such a kind of auto response sounds more like a list of reasons why you should not expect further replies to your case,... But it is probably just my overreaction.
We still hope you are going to receive a fair resolution.
Γεια σου Radka
Λοιπόν, γι' αυτό είπα ότι η Αρχή της Μάλτας ή η Madre είναι όλα σε σύγκρουση με το Casino
Οι αρχές ΔΕΝ φαίνεται να έχουν πολύ κίνητρα
αν το καζίνο έδινε μια τσάντα με χρήματα στις αρχές
Σίγουρα θα έκλειναν γρήγορα την υπόθεση μου.
αλλά αυτός είναι ο κόσμος των σκέψεών μου
Δεν περιμένω πολλά
αλλά μετά ξέρω ότι έχω δοκιμάσει ό,τι μπορούσα
Γκουρού του καζίνο
Αρχή της Μάλτας
και η Madre
Νομίζω ότι πίσω από το Dazzlehand κρύβεται ένα καζίνο απάτης
Παρακολουθώ και τις άλλες υποθέσεις που άνοιξες
η περίπτωση των 27000€
ή η περίπτωση με τα 2000€
Σε όλες τις περιπτώσεις το καζίνο δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μας, κάτι που φαίνεται πολύ αλαζονικό, αναιδές και δόλιο
Σας ευχαριστώ και πάλι
Hello Radka
Well, that's why I said that the Malta Authority or Madre are all in cahoots with Casino
The authorities do NOT seem to be very motivated
if the casino would give a bag of money to the authorities
They would definitely close my case quickly.
but that is my world of thoughts
I don't expect much
but then I know I've tried everything I could
Casino Guru
Malta Authority
and Madre
I think that behind Dazzlehand a fraud casino is hiding
I am also following the other cases you have opened
the case of 27000€
or the case with the 2000€
In all cases the casino has not contacted us, which seems very arrogant, cheeky and fraudulent
Thanks again to you
Hallo Radka
naja deswegen sagte ich das die Malta Behörde oder Madre alles mit Casino unter einer Decke stehen
Die Behörde scheinen NICHT viel Motiviert zu sein
wenn das Casino ne Tasche mit geld den Behörde geben würde
würden sie bestimmt mein fall schnell schliesen.
aber das ist meine Gedankenwelt
ich erwarte nicht viel
aber dan weis ich ich habe alles probiert was ich konnte
Casin Guru
Malta Behörde
und Madre
Ich Denke das hinter Dazzlehand ein Betrüger Casino sich versteckt
ich verfolge auch die anderen fälle die ihr eröffnet habt
den fall von 27000€
oder den fall mit dem 2000€
in alllen Fällen hat sich das Casino nicht gemeldet was sehr Aroogant ,frech und Betrügerich scheint
Danke noch mal an euch
Γειά σου!
Εντάξει, πρέπει να ομολογήσω ότι η άποψή σου είναι λογική. Ωστόσο, εξακολουθώ να διστάζω, ξέρετε, να πιστέψω ότι όλα είναι μόνο ένα μεγάλο σχέδιο, αλλά σέβομαι την ιδέα γιατί, όπως είπατε, τα παράπονα και η προσέγγιση του καζίνο δεν είναι καθόλου πειστικά.
Λοιπόν, επιτρέψτε μου να μείνω αισιόδοξος λίγο ακόμα. Θυμάμαι μέρες που η MADRE/Μάλτα θεωρούνταν η καλύτερη αρχή φροντίδας...
Να έχετε μια πολύ όμορφη μέρα. 🤞
Hello!
Ok, I must admit your point of view makes sense; however, I'm still a bit hesitant to, you know, believe that it is all just one big scheme, but I respect the idea because, as you said, the complaints and the casino's approach are not convincing at all.
Well, allow me to stay optimistic a little longer. I remember days when MADRE/Malta was considered the best caring authority...
Have a very nice day. 🤞
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.