ΦόρουμΚαζίνοΚαζίνο που δεν πραγματοποιεί πληρωμές ανάληψης

Καζίνο που δεν πραγματοποιεί πληρωμές ανάληψης

πριν από 11 μήνες από Ross10
|
1181 προβολές 8 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 11 μήνες

Έκανα εγγραφή στο 333bbet, οπότε έκανα κατάθεση 30 όπου πήρα 25 μπόνους. Έπρεπε να παίξω για να ολοκληρώσω την αποστολή για να μπορέσω να κάνω το πρώτο loot. Είχα ήδη περίπου 200 και δεν μπορούσα να τα αποσύρω, έπαιζα και έπαιζα και το bankroll έπεφτε, κατάφερα να ολοκληρώσω την αποστολή όταν έφτασα με ένα bankroll 60. Έτσι αποφάσισα να το αποσύρω για να δω αν η πλατφόρμα θα όντως πληρωμή. Επειδή το αίτημα ανάληψης μου έχει κολλήσει στην επεξεργασία για 2 ημέρες. Θα υποστηρίξω για να δω αν μπορούν να με υποστηρίξουν και τα μηνύματα είναι απλώς για μένα να περιμένω.

Αυτά τα πλαστά και παραπλανητικά καζίνο θα πρέπει να απαγορευτούν.

Αυτόματη μετάφραση:
Ross10
πριν από 11 μήνες

Hi could you please post a link to the casino ? Does your case concern sports betting ?

As far as your withdrawal is concerned, I don't think two days is that long at all and there is no need to be skeptical right away. 

Have you contacted support yet ? What did they tell you ?

Jaro
πριν από 11 μήνες

Καλημέρα! Έχω επικοινωνήσει με την υποστήριξη αρκετές φορές, αλλά η υποστήριξη του Telegram δεν ανταποκρίνεται πλέον. Ο λογαριασμός μου στην πλατφόρμα έχει ακόμη αποκλειστεί, δεν μπορώ πλέον να έχω πρόσβαση σε αυτόν. Τελικά δεν έλαβα την απόσυρσή μου, συμπεραίνω ότι αυτό το καζίνο είναι σκέτη απάτη!

Αυτόματη μετάφραση:
Ross10
πριν από 11 μήνες

Good day to you!

This is truly an unpleasant situation; hence, naming the casino would only benefit us. I spotted your most recent user reviews about Slottyway Casino and I wonder whether this issue is somehow related. It has been a month or so, and I'm honestly not sure.

Please tell us the casino's name.

The other positive benefit is that we will know what we are facing and may have some advice at least.

Now, to the restricted account: if you try to log in, can you spot any errors or notifications stating the reason?

What was the last thing you were consulting with the casinos about?

Have you come across a working casino email, perhaps?

I asked you a lot of questions, simply because I care to help you, so - let me know. 🙏


πριν από 11 μήνες

Θέλω να σας αφήσω εδώ το όνομα μιας πλατφόρμας που δεν πληρώνει για αναλήψεις... GANHEbr.com

Έκανα εγγραφή, πήρα μπόνους 2 ρεάλ και δοκίμασα τα παιχνίδια, είδα ότι μπορούσα να κάνω ανάληψη υπολοίπου και έκανα ελάχιστη κατάθεση 10. Κατάφερα να πάρω 100 και να κάνω ανάληψη 80, το απέρριψαν. Συνέχισα να παίζω και άντλησα 200 και εξαργύρωσα 150 και το απέρριψαν ξανά. Συνέχισα να παίζω και σήκωσα 280 και έκανα το τρίτο σερβίς των 200 και ξανάκαναν reij. Μίλησα με την υποστήριξη και μου είπαν να αποσύρω 280 για να συνεχίσω την επιχείρησή μου. Έτσι παραπονέθηκα, γιατί δεν το είδα ποτέ. Η τρίτη μου ανάληψη των 200 άφησε ακόμα 80 στον λογαριασμό της πλατφόρμας. Απλώς εξαφανίστηκαν με το 280 μου. Μου έκαναν επαναφορά του λογαριασμού και μου είπαν ότι δεν συμμορφώνομαι με τον κανόνα της κατάθεσης του ίδιου ποσού που είχα στον λογαριασμό της πλατφόρμας.

Μείνε σε εγρήγορση!!!

Το GANHEbr.com είναι απάτη!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Ross10
πριν από 11 μήνες

Hi!

I can't say I understand the issue well; there are a few bank points left, I'd say.

Since this casino is missing from our database, I'm not familiar with its safety index, but in order to get it reviewed, I informed the Data Team. In my opinion, it seems unlicensed. Not saying it is the end of the world, yet I keep preferring licensed casinos over the rest.

Anyway, back to the issue: Could you help me with this part, please?

"I spoke to support and they told me to withdraw 280 so I could continue with my business. So I complained, because I never saw that." And "I spoke to support and they told me to withdraw 280 so I could continue with my business. So I complained, because I never saw that."

I really do not know what I should make out of it.

Feel free to paste a screenshot showing the casino's explanation, please. I usually use Google Lens to get the translation.

I'll wait for your reply.


Ross10
πριν από 10 μήνες

Hello.

I just found this site to be reviewed, further details are here. I'd like to seize this opportunity to ask you whether you found a chance to deal with the casino. The way I see it, you didn't agree with the outcome, right?

πριν από 3 μήνες

Το 333bet είναι ψεύτης και κλέβει από τους παίκτες. Η εκκρεμότητα ανάληψης των 250 BRL μου ακυρώθηκε και την πήραν από τον λογαριασμό μου με την αιτιολόγηση ότι ο λογαριασμός μου δεν πληροί τις προϋποθέσεις για ποιος ξέρει τι! Είναι ψεύτες κλέφτες που έφτιαξαν μια ιστοσελίδα για να κλέψουν από Μαγκλ σαν εμένα.

Αυτόματη μετάφραση:
prtrin
πριν από 3 μήνες

Hi, I'm sorry about what's going on in the casino, but could I ask you to share the link to this casino because it looks like we don't have it in our database.

As for your situation, it would be useful to know a more specific reason because the fact that your account doesn't meet the requirements is not much, we didn't really learn anything from it. Have you tried to find out what it means and are you still in contact with the casino ? I'm wondering if it might have something to do with account verification, but that's just my guess. 

If the casino is just ignoring you and taking your money, you can try filing a complaint with us and we'll see what we can do.

If you decide to take that step, you can do so right here on this link

Will you go for it ? 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα