Γεια σας, το πρώτο πράγμα για το οποίο θα ήθελα να παραπονεθώ είναι ότι δεν μπορώ πλέον να βλέπω κανένα καζίνο εκτός της περιοχής μου. Οπότε εδώ δεν μου φαίνονται πλέον εκείνα από το Κουρασάο, τη Μάλτα κ.λπ., μόνο αυτά με γερμανική άδεια όπου σίγουρα δεν θέλω να παίξω ποτέ.
Τώρα για αυτό το καζίνο. Εγγράφηκα χθες και έκανα μια απευθείας κατάθεση μέσω μεταφοράς σε πραγματικό χρόνο χρησιμοποιώντας μια μέθοδο που χρησιμοποιούσα σε άλλα καζίνο εδώ και χρόνια. Η πρώτη κατάθεση, όπως υποδηλώνει το όνομα, ήταν αμέσως στον λογαριασμό του παίκτη. Στη συνέχεια έκανα μια δεύτερη κατάθεση χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο, τα χρήματα έχουν φύγει. Η υποστήριξη μου δίνει μόνο μια ηλίθια απάντηση, λέγοντας ότι πρέπει να περιμένω 48 ώρες για να απαντήσει το καζίνο. Επιπλέον, η πρώτη κατάθεση πήγε ομαλά και χρησιμοποιώ τη μέθοδο παντού και για πάντα και καμία κατάθεση δεν καθυστέρησε ποτέ με αυτήν τη μέθοδο, την πρώτη φορά σε αυτό το καζίνο. Αναρωτιέμαι πώς μπορεί να είναι αυτό και γιατί ο πελάτης πρέπει να περιμένει 48 ώρες για να απαντήσει το καζίνο και γιατί η μέθοδος είναι γνωστή για το γεγονός ότι τα χρήματα καταλήγουν στον λογαριασμό του παίκτη αμέσως επειδή δεν ονομάζεται ΑΜΕΣΑ = ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ για το τίποτα. Απείλησα να παραπονεθώ στο καζίνο και τα χρήματα εξαφανίστηκαν χωρίς ίχνος.
Hello, the first thing I would like to complain about is that I can no longer see any casinos outside of my region. So the ones from Curacao, Malta etc. are no longer shown to me here, only the ones with a German license where I definitely never want to play.
Now about this casino. I registered yesterday and made a direct deposit via real-time transfer using a method I have used at other casinos for years. First deposit, as the name suggests, was immediately in the player account. I then made a second deposit using the same method, money is gone. Support only gives me a stupid answer, saying I have to wait 48 hours for the casino to respond. In addition, the first deposit went smoothly and I use the method everywhere and forever and no deposit was ever delayed by this method, the first time in this casino. I wonder how that can be and why the customer has to wait 48 hours for the casino to respond and why the method is known for the fact that the money ends up in the player account immediately because it is not called IMMEDIATELY = REAL-TIME TRANSFER for nothing. I threatened to complain to the casino and the money still disappeared without a trace.
Hallo, als erstes möchte ich bemängeln, dass mir hier keine Casinos mehr angezeigt werden außerhalb meiner Region. Also die aus Curacao, Malta etc werden mir hier alle nicht mehr angezeigt nur noch die mit einer deutschen Lizenz wo ich ganz bestimmt nie spielen will.
Nun zu diesem Casino. Ich habe mich gestern registriert und direkt eine Einzahlung per Echtzeitüberweisung mit einer Methode gemacht, die ich seit Jahren in anderen Casinos nutze. Erste Einzahlung war, wie der Name schon sagt, sofort auf dem Spielerkonto. Habe daraufhin eine zweite Einzahlung mit der selben Methode gemacht, Geld ist weg. Der Support gibt mir nur eine dümmliche Antwort, ich müsse demnach 48 Stunden warten, bis das Casino reagiert. Zudem verlief die erste Einzahlung problemlos und die Methode nutze ich überall und ewig und es wurde nie eine Einzahlung durch diese Methode verzögert, das erste Mal in diesem Casino. Ich frage mich wie das sein kann und warum der Kunde 48 Stunden warten muss, bis das Casino reagiert und überhaupt, weshalb die Methode dafür bekannt ist, dass das Geld sofort auf dem Spielerkonto landet denn sie heißt ja nicht umsonst SOFORT = ECHTZEITÜBERWEISUNG. Habe dem Casino damit gedroht mich zu beschweren Geld ist immer noch spurlos verschwunden.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: