ΦόρουμΚαζίνοCasinoTogether - γενική συζήτηση

CasinoTogether - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Gretche70
|
1887 προβολές 14 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το CasinoTogether, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Χθες το πρωί έγραψα σε αυτό το καζίνο και ανέβασα αμέσως τα έγγραφά μου. Πήρε επίσης το μπόνους, αλλά δεν υπήρχε περίπτωση να το χρησιμοποιήσει. Αλλά εντάξει, τότε πλήρωσα άλλες 2 φορές και κέρδισα επίσης, χωρίς μπόνους. Το βράδυ έκανα αίτημα ανάληψης 400 ευρώ. Σύμφωνα με το site της, ο έλεγχος των εγγράφων διαρκεί 1 εργάσιμη ημέρα και η διεκπεραίωση της πληρωμής 48 ώρες. Σήμερα το απόγευμα ρώτησα στη συνομιλία γιατί δεν είχαν γίνει ακόμη επεξεργασία τα έγγραφά μου, η κυρία είπε ότι θα χρειαστούν 48 ώρες. Αλλά της είπα ότι στο site της στέκεται 1 εργάσιμη ημέρα. Στη συνέχεια είπε μόνο εν συντομία ότι χρειάζονται 48 ώρες. Πάντα βρίσκω ηλίθιο να λαμβάνετε πάντα μια διαφορετική δήλωση από αυτή που διαβάζετε στη σελίδα. Λοιπόν θα δω τι θα βγει. Γνωρίζω ότι πολλά καζίνο καθυστερούν την επεξεργασία έτσι ώστε τελικά να ακυρωθεί η πληρωμή. Αλλά σίγουρα δεν θα το κάνω αυτό 😄 Ελπίζω αυτό το καζίνο να είναι δίκαιο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έλαβα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε και ότι η ανάληψη θα διεκπεραιωθεί εντός 1-5 εργάσιμων ημερών.

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

Γεια σας πήρατε την πληρωμή σας;

Εάν ναι, πόσο καιρό πήρε;


Μόλις είχα το ίδιο πρόβλημα.


LG

Αυτόματη μετάφραση:
amarcallejon
πριν από 1 έτος

Γεια σας, 2 μέρες μετά το email τα χρήματα ήταν στον λογαριασμό μου 😃

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

Ωραία ευχαριστώ ☺️

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

Was not so bad, according to the other experiences you had - right? 😀

Thanks for update!

Radka
πριν από 1 έτος

Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχετε πλέον εμπιστοσύνη σε ένα καζίνο εάν αναβάλλεστε πολύ συχνά ή εάν υπάρχουν προβλήματα από την αρχή, π.χ. με την κατάθεση. Για μένα δεν έχουν σημασία μόνο τα παιχνίδια, αλλά και η υποστήριξη. Και αν μετά διαβάσετε κακές κριτικές, οι αμφιβολίες έρχονται. Όλα όμως λειτούργησαν εδώ 😊

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

I can only agree with that 🙂.

That's why we intend to test the quality of chat operators or support guys in each casino with a higher safety index (was called reputation untill yesterday). I've been hearing about this idea for quite some time the problem is, the bigger we grow more people are needed to handle routines. Hopefully, we'll be able to fulfill the idea eventually.

Anyway, I'm glad for you!

Gretche70
πριν από 1 έτος

Μπραβο σου που δεν έπαιξες τα χρήματα και περιμενες να δεις τι θα γινει με την αναληψη σου

giannis400
πριν από 1 έτος

I also think that not everybody would be able to do it, because they wouldn't resist the temptation and play on in the end. 😕

Anyway, has this ever happened to you ? Have you ever had a similar situation?

Jaro
πριν από 1 έτος

Many times they didn't pay me to be enticed to play, the first few times I was enticed, but then not.

giannis400
πριν από 1 έτος

Uhm, and by "enticed" do you mean "lured" by chance? I'm trying to catch the point. 🤔


πριν από 11 μήνες

Γεια σας, το πρώτο πράγμα για το οποίο θα ήθελα να παραπονεθώ είναι ότι δεν μπορώ πλέον να βλέπω κανένα καζίνο εκτός της περιοχής μου. Οπότε εδώ δεν μου φαίνονται πλέον εκείνα από το Κουρασάο, τη Μάλτα κ.λπ., μόνο αυτά με γερμανική άδεια όπου σίγουρα δεν θέλω να παίξω ποτέ.


Τώρα για αυτό το καζίνο. Εγγράφηκα χθες και έκανα μια απευθείας κατάθεση μέσω μεταφοράς σε πραγματικό χρόνο χρησιμοποιώντας μια μέθοδο που χρησιμοποιούσα σε άλλα καζίνο εδώ και χρόνια. Η πρώτη κατάθεση, όπως υποδηλώνει το όνομα, ήταν αμέσως στον λογαριασμό του παίκτη. Στη συνέχεια έκανα μια δεύτερη κατάθεση χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο, τα χρήματα έχουν φύγει. Η υποστήριξη μου δίνει μόνο μια ηλίθια απάντηση, λέγοντας ότι πρέπει να περιμένω 48 ώρες για να απαντήσει το καζίνο. Επιπλέον, η πρώτη κατάθεση πήγε ομαλά και χρησιμοποιώ τη μέθοδο παντού και για πάντα και καμία κατάθεση δεν καθυστέρησε ποτέ με αυτήν τη μέθοδο, την πρώτη φορά σε αυτό το καζίνο. Αναρωτιέμαι πώς μπορεί να είναι αυτό και γιατί ο πελάτης πρέπει να περιμένει 48 ώρες για να απαντήσει το καζίνο και γιατί η μέθοδος είναι γνωστή για το γεγονός ότι τα χρήματα καταλήγουν στον λογαριασμό του παίκτη αμέσως επειδή δεν ονομάζεται ΑΜΕΣΑ = ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ για το τίποτα. Απείλησα να παραπονεθώ στο καζίνο και τα χρήματα εξαφανίστηκαν χωρίς ίχνος.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized420
πριν από 11 μήνες

Hello!

Kindly mind this thread to seek an answer regarding non-DE-licensed casinos.

To the lost deposit now:

I'd say the casino needs some time to investigate, so they chose 48 hours. I get it. And I also think it is pointless to speculate right from the start, without an actual response from the casino.

By the way, did you know that such transfers are immediate? The casino lends the money first, because usually, it takes at least a couple of hours, mostly a day, for the deposit to reach the player's casino account.

This is handled through a third-party payment provider, whom I'm sure this casino is now asking about your deposit. Don't understand me wrongly please; it is unpleasant and inconvenient, and I'm sorry it happened to you. Let's give them those 2 days, and we shall see. Nothing much we can do at this moment 🙁.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα