ΦόρουμΚαζίνοCasino Eagles - γενική συζήτηση

Casino Eagles - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από canaberto
|
9536 προβολές 29 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Casino Eagles, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

γεια σας: το Σάββατο έκανα εγγραφή στο καζίνο Eagles και έκανα ανάληψη 1800 ευρώ, αλλά θέλω να μιλήσω στο chat να δω τι έγγραφα πρέπει να στείλω και το chat δεν φαίνεται πουθενά. Μπορείς να με βοηθήσεις?

Επίσης, δεν υπάρχει ενότητα στη σελίδα του καζίνο για την αποστολή εγγράφων.

Παιδιά του δίνετε καλή φήμη και γι' αυτό έγραψα και άρχισα να παίζω.

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
canaberto
πριν από 2 έτη

Hi, even though they mention the live chat in their contacts section, I wasn't able to find the live chat on their website. It seems that the email address casinoeagles1@gmail.com is the only way of contacting them.

πριν από 2 έτη

Λοιπόν, αν του δώσεις καλή βαθμολογία και δεν έχουν καν chat (λέτε ναι στην ιστοσελίδα σας), τα πράγματα είναι σοβαρά.

Φαίνεται ότι σε όλα τα καζίνο που εγγράφω μέσω του γκουρού του καζίνο είναι αρκετά κακά, θα πρέπει να σταματήσω να σε ακολουθώ γιατί αν δεις το ιστορικό μου, σε όλα αυτά που παίζω......... ...ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.

Στην υγειά σας,

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

γεια σου Daniel: στο κάτω μέρος του ιστότοπου του καζίνο Eagles και στην ενότητα "Επικοινωνήστε μαζί μας" λέει πολύ ξεκάθαρα ότι το Chat είναι διαθέσιμο. Είναι σαφές ότι δεν είναι αλήθεια. Τους έχω ήδη γράψει με mail αλλά δεν απαντούν. Είμαι μαζί σας για αρκετά χρόνια και δεν είμαι επιτυχημένος με κανένα καλό καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
canaberto
πριν από 2 έτη

Hello canaberto,

I believe you refer to this info:

file

I was not able to find the live chat either.

Allow me to say that absence of live chat is hardly something we can check out much frequently. We try to stay in touch with every good casino, but it's very demanding.

We have no clue what happened and when the chat "disappeared". But I forwarded the information s the information is updated.

πριν από 2 έτη

Λοιπόν, αν του δώσεις καλή βαθμολογία και δεν έχουν καν chat (λέτε ναι στην ιστοσελίδα σας), τα πράγματα είναι σοβαρά.

Φαίνεται ότι σε όλα τα καζίνο που εγγράφω μέσω του γκουρού του καζίνο είναι αρκετά κακά, θα πρέπει να σταματήσω να σε ακολουθώ γιατί αν δεις το ιστορικό μου, σε όλα αυτά που παίζω......... ...ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.

Στην υγειά σας,

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

based on the list of your complaints, you tried pretty bad casinos more frequently as I can see.

It may be that some of those get penalized in the near past because we try to adjust to the current situation, so the reputation may drop a bit. This is what we aim for, after all. So I'd like to thank you for your complaints.

I hope that this is obvious.


πριν από 2 έτη

Λοιπόν, αν του δώσεις καλή βαθμολογία και δεν έχουν καν chat (λέτε ναι στην ιστοσελίδα σας), τα πράγματα είναι σοβαρά.

Φαίνεται ότι σε όλα τα καζίνο που εγγράφω μέσω του γκουρού του καζίνο είναι αρκετά κακά, θα πρέπει να σταματήσω να σε ακολουθώ γιατί αν δεις το ιστορικό μου, σε όλα αυτά που παίζω......... ...ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.

Στην υγειά σας,

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

I can see the casino was updated on 21st October 2021 on our website. It's possible that the live chat has been available when the casino was updated. Even the part in their contact details sounds like they had a live chat there, but apparently, that's not the case anymore.

πριν από 2 έτη

Λοιπόν, κάντε ανάληψη 1.800 στις 11 και 223 ευρώ χθες, 13.

Δεν μπορώ να στείλω έγγραφα γιατί δεν υπάρχει ενότητα όπου βάζω "έγγραφα" και δεν απαντούν στα email μου.

Χθες έλαβα ένα email από κάποια Selenne που έλεγε ότι μου είχαν ξαναφορτώσει τον λογαριασμό με 155 ευρώ αλλά δεν υπάρχει τίποτα.

Απάντησα λέγοντας ότι δεν έχω λάβει τίποτα και ότι μου λένε γιατί δεν γίνεται chat και επίσης θα μου απαντήσουν όταν με πληρώσουν.

Δεν έχω λάβει καμία απάντηση και νομίζω ότι δεν θα απαντήσουν ούτε θα πληρώσουν.

Του δίνεις πολύ υψηλή βαθμολογία και εμπιστεύτηκα τον Guru αλλά και πάλι έκανα λάθος.

Για να δούμε αν μπορείτε τουλάχιστον να με βοηθήσετε να μαζέψω τα 2.023 ευρώ

Αυτόματη μετάφραση:
canaberto
πριν από 2 έτη

Hello,

I can't see a new complaint.

As I see it, you've submitted 2 withdrawals and have not finished the verification yet, so those withdrawals are probably pending. Have you sent all the documents already?

And where did those €155 come from?


πριν από 2 έτη

Δεν μπορώ να στείλω έγγραφα όπως σας είπα χθες γιατί δεν μπορείτε από τη σελίδα του καζίνο. Η συνομιλία δεν υπάρχει και τα email δεν έχουν απαντηθεί ποτέ.

Σήμερα έχει παρέλθει η προθεσμία των 72 ωρών για την επεξεργασία των πρώτων 1800 ευρώ και αύριο θα ήταν τα άλλα 223 ευρώ, αλλά αν δεν μπορώ να στείλω έγγραφα ή δεν υπάρχει συνομιλία ή απαντήσουν στα email μου, τι κάνω;

Από την άλλη και απαντώντας στην ερώτησή σου να σου πω ότι τα 155 ευρώ είναι από ένα email που μου έστειλε κάποια Selenne τη Δευτέρα 13 λέγοντας ότι μου πίστωσαν στον λογαριασμό μου 155 ευρώ, αλλά δεν υπάρχει απολύτως τίποτα.

Στην υγειά σας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Συγγνώμη: Είπα η Selenne και είναι η Dianne

Το ταχυδρομείο προήλθε από:

dianne.caseagles@gmail.com


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Δεν μπορώ να στείλω έγγραφα όπως σας είπα χθες γιατί δεν μπορείτε από τη σελίδα του καζίνο. Η συνομιλία δεν υπάρχει και τα email δεν έχουν απαντηθεί ποτέ.

Σήμερα έχει παρέλθει η προθεσμία των 72 ωρών για την επεξεργασία των πρώτων 1800 ευρώ και αύριο θα ήταν τα άλλα 223 ευρώ, αλλά αν δεν μπορώ να στείλω έγγραφα ή δεν υπάρχει συνομιλία ή απαντήσουν στα email μου, τι κάνω;

Από την άλλη και απαντώντας στην ερώτησή σου να σου πω ότι τα 155 ευρώ είναι από ένα email που μου έστειλε κάποια Selenne τη Δευτέρα 13 λέγοντας ότι μου πίστωσαν στον λογαριασμό μου 155 ευρώ, αλλά δεν υπάρχει απολύτως τίποτα.

Στην υγειά σας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ok, so you sent those documents by email but mussing confirmation, or to be more specific, there is no reaction so far. I just wanted to be sure about this.

I also think that the deadline is not valid at the moment since they have not completed the verification.

What I find truly absurd is that despite missing KYC, some Dianne promises you some funds.

I think it's time to submit another complaint.



πριν από 2 έτη

Όχι, τα έγγραφα δεν αποστέλλονται γιατί δεν μπορείτε: δεν υπάρχει ενότητα όπου να λέει "αποστολή εγγράφων".

Από την άλλη, τα 2.023 ευρώ δεν εμφανίζονται πλέον στο υπόλοιπο ή σε εκκρεμείς συναλλαγές, σημαίνει ότι τα έχουν αφαιρέσει-

Συνεχίζουν χωρίς να απαντήσουν ούτε μία φορά, ούτε εκείνη απαντά στο email της μάνατζερ Νταϊάν

(Xdianne.caseagles@hotmail.com) ούτε απαντούν στο email που εμφανίζεται στη σελίδα του καζίνο

(casinoeagles1@gmail.com)

Η συνομιλία δεν υπάρχει ακόμα, τα πάντα για αυτό το καζίνο είναι ψέματα, γιατί ένα καζίνο με email "gmail" είναι πολύ σπάνιο

Τα καλύτερα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γεια σου Ντάνιελ: Νομίζω ότι υπήρξε σφάλμα και έκλεισαν την καταγγελία και τίποτα δεν έγινε καν με το καζίνο Eagles.

Φαίνεται ότι η καταγγελία είχε επαναληφθεί.

Ακόμα δεν μαζεύω τίποτα και δεν μπορώ να επικοινωνήσω με το καζίνο αλλά τα χρήματα που είναι 2023 ευρώ δεν εμφανίζονται πλέον στη λίστα συναλλαγών

ένας χαιρετισμός


Αυτόματη μετάφραση:
canaberto
πριν από 2 έτη

Hello canaberto,

Please check the latest information:

file

"Since the player has requested the reopening of his other complaint, we will reject this one.

However, I would kindly ask you for future references to be careful when submitting multiple complaints and keep one thread to one casino only."

https://casino.guru/casino-eagles-player-s-dissatisfied-with-obligatory

I guess that this solves the problem. Is it ok, please?

πριν από 2 έτη

ναι, αυτό που εμφανίζεται παραπάνω είναι όλα τα γραπτά που έχω κάνει για το καζίνο Eagles. Παρακαλώ αφήστε αυτή τη σελίδα που αξίζει

Ευχαριστώ πολύ.

Παρεμπιπτόντως, ακόμα δεν έχω πληρωθεί και δεν έχω νέα για το καζίνο. Το υπόλοιπο έχει μείνει στο μηδέν και η λίστα με τις συναλλαγές είναι άδεια, αλλά έχω τις οθόνες των 2 αναλήψεων των 1800 και 223 ευρώ

Αυτόματη μετάφραση:
canaberto
πριν από 2 έτη

Fine,

I'm glad we sorted it out to your liking.

I'm also glad you got those screenshots, those should be very important.


πριν από 2 έτη

Το καλύτερο θα ήταν να πλήρωναν, αλλά επειδή είναι αδύνατο να μιλήσω μαζί τους, δεν μπορώ να ξέρω γιατί δεν πληρώνουν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Χρησιμοποιώντας το μπόνους των 7 ευρώ, 2 μέρες αφότου το ξεκλείδωσα, παρέμεινε το υπόλοιπο του μπόνους και όχι 70 ευρώ πραγματικά χρήματα. Δεν απαντούν σε email και δεν κάνουν chat. Είναι spam

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα