Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCasinia Casino - γενική συζήτηση

Casinia Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 20)

 από jrewing
|
46.869 προβολές 429 απαντήσεις |
|
1...19 20 2122
Romi

Γεια σας, ο λογαριασμός διατηρείται στον λογαριασμό μου, δεν είμαι εγγεγραμμένος στον λογαριασμό, αλλά ένα άλλο αίτημα ανάληψης είναι στο όνομά μου και όμως αρνήθηκαν την απόσυρσή μου και επιπλέον, το καζίνο έχει γράψει στους όρους του παίκτη ότι εάν ένας παίκτης ζητήσει ανάληψη σε λογαριασμό τρίτου, το καζίνο θα πρέπει να ζητήσει από τον παίκτη να το ζητήσει ξανά στον λογαριασμό που είναι στο όνομά του και δεν το έκανε. αναθεωρήθηκε από τον Σεπτέμβριο

Αυτόματη μετάφραση:
Jitus1605

Γεια.

Πρέπει να πω ότι αυτό που περιγράφετε, που έχει το καζίνο στους όρους και τις προϋποθέσεις του, είναι πολύ ασυνήθιστο και πολύ συχνά, αντίθετα, οι καταθέσεις και οι αναλήψεις σε λογαριασμό κάποιου άλλου οδηγούν πραγματικά σε κατάσχεση κερδών και κλείσιμο του λογαριασμού.

Δεν έχω δει ποτέ ένα καζίνο να έχει υποχρέωση να ζητήσει από έναν παίκτη να κάνει ανάληψη στον σωστό λογαριασμό σε μια τέτοια περίπτωση. Ανησυχώ πολύ μήπως υπήρξε μια γενική παρεξήγηση. Ωστόσο, όλα είναι πιθανά.

Οπότε σίγουρα θα ήταν καλύτερο να κάνετε μια καταγγελία για να δούμε τι και πώς σας παρουσιάστηκε.



Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας, το casino casinia δεν πλήρωσε τα κέρδη μου επειδή το πρώτο αίτημα ανάληψης ήταν σε λογαριασμό τρίτου μέρους, αλλά έκανα το δεύτερο αίτημα στον λογαριασμό μου στο neteller και εξακολουθούν να απέρριψαν το αίτημά μου και ο λογαριασμός μου έχει αναθεωρηθεί από τον Σεπτέμβριο. Πρόκειται για ποσό 167 χιλ...

Αυτόματη μετάφραση:
Jitus1605

So, let's wait and see now what our complaint team can do in your case. Hopefully we can help somehow.

Jitus1605

Βλέπω ότι έχετε ήδη καταφέρει να το δημιουργήσετε. Η Dominika μάλλον βρήκε αυτό που περιγράφεις, μόνο που ήταν όπως περιγράψαμε. Κυρίως, και μέχρι στιγμής δεν έχω δει κάτι διαφορετικό, ο παίκτης πρέπει πάντα να κάνει κατάθεση, ανάληψη σε λογαριασμό, λογαριασμό, κάρτα που είναι στο όνομά του. Αν κάνατε κατάθεση με άλλη κάρτα που δεν ήταν στο όνομά σας και στη συνέχεια θέλατε να κάνετε ανάληψη στον λογαριασμό σας ή το αντίστροφο, δυστυχώς αποτελεί παράβαση των κανόνων.

Διάβασα ότι θα επέστρεφαν τουλάχιστον τις καταθέσεις σας, το οποίο νομίζω ότι είναι ίσως το μεγαλύτερο μέρος που μπορείτε να βγάλετε από αυτήν την κατάσταση. Πιστέψτε με, δεν θα ήταν κάθε καζίνο πρόθυμο να το κάνει αυτό και οι περισσότεροι θα έπαιρναν τα κέρδη και τις καταθέσεις σας.

Αποφύγετε λοιπόν οπωσδήποτε τέτοια πράγματα στο μέλλον για να αποφύγετε δυσάρεστες καταστάσεις όπως αυτή. 😕

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας, σας ευχαριστώ πολύ για την εξέταση της υπόθεσης. Ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε και το καζίνο θα μου πληρώσει τα κέρδη μου γιατί μετά από μια σύντομη τηλεφωνική συνεννόηση με έναν δικηγόρο, είμαι 100% σίγουρος ότι τα κέρδη μου ανήκουν. Ήθελα να το διαβιβάσω στο νομικό επιμελητήριο για να το αντιμετωπίσει, αλλά δεν είναι τσεχικό καζίνο και δυστυχώς το ποσό που πρέπει να ανακτηθεί είναι πολύ χαμηλό για να ξεκινήσει έρευνα... Ας ελπίσουμε ότι η δικαιοσύνη εξακολουθεί να υπάρχει στην Τσεχική Δημοκρατία..... Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και εύχομαι σε όλη την ομάδα σας μια καλή μέρα

Αυτόματη μετάφραση:

I have a big problem with withdrawals at the casino Casinia. I passed all the checks and I've been waiting for my withdrawals for a month. Their answer is always that they are busy and trying. This really bothers me because it says that all withdrawals were processed within three days. I played casino games like Le Bandit Sugar Rush and so on. I'm wondering what I can do about this.

Βλέπω ότι δεν είμαι ο μόνος που έχω προβλήματα με αυτό το καζίνο, κάποιος πρέπει πραγματικά να παρέμβει και να κάνει κάτι για αυτό το καζίνο, είναι απίστευτα αγενές να δέχεσαι χρήματα από οποιονδήποτε λογαριασμό και μετά όταν κάποιος καταφέρει να κερδίσει, να απορρίπτει αγενώς τα κέρδη και να μην πληρώνει τα χρήματα.!!!!

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας παιδιά, με έχει βαρεθεί το γεγονός ότι το καζίνο γαμάει όλους τόσο πολύ!! Ας ελπίσουμε ότι η ομάδα των γκουρού θα βρει μια λύση στο πώς αυτό το δόλιο καζίνο θα μας πληρώσει τα κέρδη μας, είναι hyjenusnus....

Αυτόματη μετάφραση:
phmeljak

Το να περιμένετε τα χρήματά σας για περισσότερο από ένα μήνα είναι λυπηρό. Είναι κρίμα που τέτοια ανέντιμα καζίνο είναι ολοένα και πιο συνηθισμένα.

Αυτόματη μετάφραση:

Δεν είναι περίεργο που το καζίνο Casinia δεν αποδίδει κέρδη, η χώρα Curaçao στην οποία είναι εγγεγραμμένο το καζίνο δεν επεξεργάζεται αιτήματα από πολλές χώρες, για παράδειγμα η Τσεχία δεν εμπίπτει στο Gek, οπότε το αίτημά μου για βοήθεια απορρίφθηκε και το καζίνο Casinia σκαρφαλώνει με τους περισσότερους παίκτες σαν αυτόν…

Αυτόματη μετάφραση:

Team Guru, μπορείτε να δείτε μόνοι σας ότι η κατάσταση είναι κάτι παραπάνω από σοβαρή και υπάρχουν ήδη αρκετοί άνθρωποι που δεν έχουν λάβει τα κέρδη τους από αυτό το δόλιο καζίνο και σας ζητώ να βρείτε μια λύση για όλους όσους έχουν πληγεί, ώστε αυτές οι ύαινες να πληρώσουν σε όλους τα κέρδη μας που δικαιωματικά μας ανήκουν, παρακαλώ. Σας ευχαριστώ πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
Jitus1605

Καλημέρα, αν μπορώ να σας συμβουλέψω για την επιλογή στο Casinia, μην μεταφέρετε στην κάρτα, θα περιμένετε 100 χρόνια. Κατεβάστε την εφαρμογή funid και στείλτε χρήματα μέσω αυτών. Κέρδισα 140 και οι πληρωμές ερχόντουσαν κανονικά κάθε μέρα και τα Σαββατοκύριακα, αν και μετά τις 12,5, ήρθαν.

Αυτόματη μετάφραση:

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, αλλά ο λογαριασμός μου έχει ελεγχθεί ως κάποιου είδους απατεώνας, αλλά ακόμα κι αν δεν ήταν αυτό το καζίνο, δεν θα πήγαινα ποτέ εκεί. Μου χρωστάνε 167 χιλιάδες από τον Σεπτέμβριο.

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας, σας ευχαριστώ πολύ για την εξέταση της υπόθεσης. Ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε και το καζίνο θα μου πληρώσει τα κέρδη μου γιατί μετά από μια σύντομη τηλεφωνική συνεννόηση με έναν δικηγόρο, είμαι 100% σίγουρος ότι τα κέρδη μου ανήκουν. Ήθελα να το διαβιβάσω στο νομικό επιμελητήριο για να το αντιμετωπίσει, αλλά δεν είναι τσεχικό καζίνο και δυστυχώς το ποσό που πρέπει να ανακτηθεί είναι πολύ χαμηλό για να ξεκινήσει έρευνα... Ας ελπίσουμε ότι η δικαιοσύνη εξακολουθεί να υπάρχει στην Τσεχική Δημοκρατία..... Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και εύχομαι σε όλη την ομάδα σας μια καλή μέρα

Αυτόματη μετάφραση:

Well, if you look at it from the other side, unfortunately you were the one who violated the rules, so I am really not sure if you are eligible for those winnings. 🤷‍♀️

As Jaro said, you are lucky that the casino has agreed at least to give you back your winnings, so let's see how it will all go. I am really not sure if we can talk about justice here, though.

I have a big problem with withdrawals at the casino Casinia. I passed all the checks and I've been waiting for my withdrawals for a month. Their answer is always that they are busy and trying. This really bothers me because it says that all withdrawals were processed within three days. I played casino games like Le Bandit Sugar Rush and so on. I'm wondering what I can do about this.

I'm sorry that you have to wait this long for your withdrawal, really.

In your complaint you wrote that you requested it on the 16th of March. Right? So, when exactly did you pass the verification, or was your account already verified before?

Our complaint team will surely investigate the whole matter well and try to get in touch with the casino.

Γεια σας παιδιά, με έχει βαρεθεί το γεγονός ότι το καζίνο γαμάει όλους τόσο πολύ!! Ας ελπίσουμε ότι η ομάδα των γκουρού θα βρει μια λύση στο πώς αυτό το δόλιο καζίνο θα μας πληρώσει τα κέρδη μας, είναι hyjenusnus....

Αυτόματη μετάφραση:

Try to calm down, please, and use better language. Unfortunately, whenever a player violates rules, then the consequences come, you know.

We will do everything possible to get your case solved shortly.

Γεια σας, συμφώνησε το καζίνο να πληρώσει τα κέρδη; Το διαβάζω σωστά;;;

Αυτόματη μετάφραση:

Ζητώ συγγνώμη για τη χυδαιότητα, αλλά διαβάζοντας αυτές τις κριτικές εδώ με αρρωσταίνει πολύ, σας ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθειά σας και για την εξέταση της υπόθεσης, το εκτιμώ πολύ. Ευχαριστώ όλη την ομάδα σας

Αυτόματη μετάφραση:
phmeljak διέγραψε τη δημοσίευση
1...19 20 2122
Μετάβαση στη σελίδααπό 22 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα