πριν από 12 μήνες
Ευχαριστώ για την επανάληψη.
Ελπίζω πραγματικά να λυθούν όλα. Τώρα όμως περιμένω ακόμα....
Thank you for your replay.
I realy hope it all will get resolved. But now i am still waiting....
0
Ευχαριστώ για την επανάληψη.
Ελπίζω πραγματικά να λυθούν όλα. Τώρα όμως περιμένω ακόμα....
Thank you for your replay.
I realy hope it all will get resolved. But now i am still waiting....
Ξέρω ότι η αναμονή είναι μερικές φορές δυσάρεστη, ειδικά όταν πρόκειται για χρήματα, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο. Ελπίζω να πάνε όλα καλά.
Τέλος πάντων, προσπαθείτε ακόμα να επικοινωνήσετε με το καζίνο για αυτήν την κατάσταση ή απλώς σας λένε συνέχεια να επικοινωνήσετε με την τράπεζα;
I know that waiting is sometimes unpleasant, especially when money is involved, but there is nothing else we can do. I hope it will all turn out well.
Anyway, do you still try to communicate with the casino about this situation or do they just keep telling you to contact the bank?
Ναι, έγραψαν σε 1 mail για να επικοινωνήσουν με την τράπεζά μου, αλλά η τράπεζα λέει ότι δεν έχει καμία σχέση μαζί τους. Σκέφτηκα να κάνω τσεκ έξω με το Boomerang.Bet
Και μου μετέφεραν τα χρήματά μου πίσω στον λογαριασμό παιχνιδιού μου, οπότε έπρεπε να κάνω ένα νέο αίτημα ανάληψης.
Ανυπομονώ να λάβω έγκριση για δεύτερη φορά την απόσυρσή μου, η κατάσταση παραμένει παγωμένη στον λογαριασμό παιχνιδιού μου.
Οπότε δεν μπορώ τώρα να πάρω καθόλου τα χρήματά μου από το Boomerang.Bet
Yes they wrote in 1 mail to contact my bank but bank say its nothing to do with them.I sould chek out drectly with Boomerang.Bet
And they transfered my money back on my game acount so i had to do a new withdrawal request.
I am sill waiting to my withdrawal to get approved on second time its still in status frozen on my gameaccount.
So i dont now if i get my money at all from Boomerang.Bet
Όταν καταχωρίσατε την ανάληψη για δεύτερη φορά, καταχωρίσατε τον ίδιο τρόπο πληρωμής με την πρώτη φορά; Δεν προσπαθήσατε να ρωτήσετε το καζίνο ποιος θα ήταν ο καλύτερος τρόπος για ανάληψη αν είχατε προβλήματα την πρώτη φορά;
Τέλος πάντων, όπως είπα, η καταγγελία είναι στο στάδιο της διευθέτησης και θα δούμε που θα φτάσει η ομάδα μας. Ελπίζω να λυθεί σύντομα.
When you entered the withdrawal for the second time, did you enter the same payment method as the first time ? Didn't you try to ask the casino what would be the best way to withdraw if you had problems first time ?
Anyway, as I said, the complaint is in the settlement stage and we'll see where our team gets to. I hope it will be resolved soon.
Χρησιμοποίησα τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποίησα για την κατάθεση επειδή δεν υπήρχε δυνατότητα επιλογής εναλλακτικής μεθόδου.
Την πρώτη φορά είχαν τεχνικά προβλήματα με αυτή τη μέθοδο αλλά καθώς δεν ήταν δυνατό να επιλέξω εναλλακτική μέθοδο μόνο εκείνη με την οποία έκανα τις καταθέσεις μου.
Μόλις πριν από λίγα λεπτά έλαβα ένα emai, από αυτούς σχετικά με την επιτυχή απόσυρση. Αλλά αυτό έχει συμβεί δύο φορές, οπότε το πιστεύω μόνο όταν βλέπω τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό.
Το μόνο πράγμα που τους έστειλα ταχυδρομείο εάν είχα μια επιτυχή ανάληψη γιατί το ιστορικό συναλλαγών μου αδειάζω στον λογαριασμό του παιχνιδιού μου; Δεν υπάρχουν καθόλου συναλλαγές για 240 ευρώ;
I used the same payment method which i used to deposit because there was not possible to choose alternativ method.
The first time they had a tecknical issues with that method but as it was not possible to choose for me alternative method only that method with wich i made my deposits.
Just few mnutes ago i got an emai, from them about successful withdrawal. But that has happend bifore so i belive it only when i see the money on my bank account.
The only thing i mailed to them if i had a successful withdrawal why my transaction history i emty at my game account? There is no transactions regards 240eur at all?
Χαίρομαι που διευθετήθηκε η απόσυρση!
Για το ιστορικό συναλλαγών, προτείνω να ρωτήσετε ξανά το καζίνο. Δεν είναι στις δυνάμεις μας να μάθουμε για λογαριασμό σας.
Επιστρέψτε με την εξήγηση, όμως. μπορεί να αποδειχθεί χρήσιμο σε άλλους με κάποιο τρόπο.👍
I'm glad the withdrawal was settled!
For the transaction history, I recommend asking the casino - again. It is not within our power to find out on your behalf.
Come back with the explanation, though; it might prove handy to others somehow.👍
Ακόμα περιμένω τα χρήματά μου από το Boomerang.Bet γιατί δεν έλαβα χρήματα από αυτούς στον τραπεζικό μου λογαριασμό.
Παίρνει τόσο πολύ καιρό που πραγματικά δεν ξέρω αν θα πάρω ποτέ τα χρήματά μου από αυτούς.
I am still waiting for my money from Boomerang.Bet because i didn't get any money from them on my bank account.
It takes so long i really don't know if i ever get my money from them.
Καταλαβαίνω ότι σίγουρα δεν είναι ευχάριστο, αλλά θα πρέπει να κάνετε υπομονή παρόλο που δεν μου αρέσει να το λέω. Θα δούμε πού θα φτάσετε με την ανοιχτή καταγγελία σας και ελπίζουμε ότι η ομάδα μας θα μπορέσει να το λύσει αυτό.
Εν πάση περιπτώσει, προσπαθήσατε να ρωτήσετε το καζίνο πόσο καιρό θα τους πάρει για να επικοινωνήσουν μαζί σας όταν γράψατε πριν από 4 ημέρες ότι η απόσυρσή σας ήταν επιτυχής;
I understand that it is certainly not pleasant but you will have to be patient even though I dislike to say it. We'll see where you get with your open complaint and hopefully our team can work this out.
Anyway, did you try to ask the casino how long it should take them to get back to you when you wrote 4 days ago that your withdrawal was successful ?
Ναι Απάντησαν σήμερα στην ερώτησή μου σχετικά με την ανάληψη ότι το αίτημα ανάληψης έχει προωθηθεί στον πάροχο πληρωμών για επεξεργασία.
Η επεξεργασία από τον πάροχο πληρωμών ενδέχεται να διαρκέσει έως και 1-14 εργάσιμες ημέρες.
Οπότε πρέπει να περιμένω και να δω...
Yes They answerd today on my question about withdrawal that withdrawal request has been forwarded to the payment provider for processing.
Processing by the payment provider may take up to 1-14 bussines days.
So i just have to wait and see...
Λοιπόν, τουλάχιστον υπάρχει ενημέρωση. Θα δούμε λοιπόν πώς θα εξελιχθούν όλα και πότε θα πάρετε τα χρήματά σας. Φροντίστε να μας ενημερώσετε πώς πάει. Θα περιμένω.
Well, at least there's an update. So we'll see how it all turns out and when you get your money. Be sure to let us know how it goes. I'll be waiting.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.