Λυπάμαι που το λέω αυτό, αλλά όταν πρόκειται για παράπονα , παρέχουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να πληρώσουν τα κέρδη.
Ναι, είναι πολύς καιρός. Από την άλλη πλευρά, μέσα σε αυτό το χρονικό πλαίσιο, τα αξιοπρεπή καζίνο θα πρέπει να ξεκαθαρίσουν κάθε κοινό είδος ζητήματος που εμποδίζει τον παίκτη να λάβει χρήματα.
Έτσι, ελπίζω ότι αυτό το καζίνο θα κάνει ό,τι περνά από το χέρι του για να στείλει τα χρήματα αμέσως. Μπορείτε ίσως να ζητήσετε την επιβεβαίωση της συναλλαγής; Θέλω να πω, μόνο για να είμαι σίγουρος ότι η μεταφορά έγινε.
Εδώ που τα λέμε, ποια επιλογή πληρωμής χρησιμοποιήσατε, παρακαλώ;
I'm sorry to say that, but when it comes to complaints, we provide casinos with 14 full days to pay out the winnings.
Yeah, it is quite a long time. On the other hand, within this time frame, decent casinos should clear out every common sort of issue that prevents the player from receiving money.
Thus, I hope this casino will do everything within its power to send the money immediately. Can you perhaps ask for the transaction confirmation? I mean, just to be sure the transfer was done.
Speaking of which, what payment option did you use, please?
Αυτόματη μετάφραση: