Γειά σου,
Δεν άκουσα ποτέ ότι θα έπρεπε να λειτουργεί έτσι, αλλά το πιο σημαντικό, θα ήθελα να επιβεβαιώσω ότι το καζίνο δεν έχει άδεια στην Ολλανδία. Είναι σύνηθες, ωστόσο, ότι οι σελίδες καζίνο mirror φαίνεται να είναι χωρίς άδεια, ενώ η κύρια διεύθυνση URL δείχνει το σωστό αποτέλεσμα. Καταλαβαίνω ότι είναι πολύ μπερδεμένο, αλλά αυτό θα μπορούσε να είναι έτσι.
Τι γίνεται αν ο πάροχος πληρωμών του καζίνο έχει πραγματικά κάποιο τεχνικό πρόβλημα; Αυτό θα σήμαινε ότι πρέπει να περιμένετε, έχω δίκιο; 🙁 Ας ελπίσουμε ότι τα χρήματα θα έρθουν σύντομα. Εάν δυσκολευτείτε περισσότερο από άλλες 5 ημέρες, ο χειριστής παραπόνων θα παρέμβει μέσω της καταγγελίας.
Hello,
I never heard that it should work like this, but most importantly, I'd like to confirm the casino is not licensed in the Netherlands. It is common, though, that mirror casino pages seem to be unlicensed while the main URL shows the proper result. I understand it is very confusing, but that could be the case.
What if the casino's payment provider truly has a technical issue? That would mean you need to wait, am I correct? 🙁 Let's hope the money comes soon. If you struggle longer than another 5 days, the complaint handler will step in through the complaint.
Αυτόματη μετάφραση: