πριν από 1 έτος
Αυτό ακούγεται μπερδεμένο. Πώς ξέρετε ότι οι αναλήψεις δεν έρχονται ποτέ όταν δεν προλάβατε καν να καταθέσετε εκεί;
That sounds confusing. How do you know that withdrawals never come when you didn't even manage to deposit there?
1
Αυτό ακούγεται μπερδεμένο. Πώς ξέρετε ότι οι αναλήψεις δεν έρχονται ποτέ όταν δεν προλάβατε καν να καταθέσετε εκεί;
That sounds confusing. How do you know that withdrawals never come when you didn't even manage to deposit there?
Μου αρέσει πολύ αυτό το app blue chip καζίνο που δίνουν όλη μου την ανάληψη εντός 2 ημερών.
και την 24/7 υποστήριξη πελατών Δεν βαθμολογώ ποτέ κακή για αυτήν την εφαρμογή, προωθώ αυτήν την εφαρμογή.
ευχαριστούμε blue chip casino.😊
I really like this app blue chip casino they give my all withdrawal within 2 days.
and the 24/7 customer support I never rating bad for this app I promote this app.
thank you blue chip casino.😊
Μου αρέσει πολύ αυτό το app blue chip καζίνο που δίνουν όλη μου την ανάληψη εντός 2 ημερών.
και την 24/7 υποστήριξη πελατών Δεν βαθμολογώ ποτέ κακή για αυτήν την εφαρμογή, προωθώ αυτήν την εφαρμογή.
ευχαριστούμε blue chip casino.😊
I really like this app blue chip casino they give my all withdrawal within 2 days.
and the 24/7 customer support I never rating bad for this app I promote this app.
thank you blue chip casino.😊
Γεια, χαίρομαι πολύ που είχατε μια καλή εμπειρία σε αυτό το καζίνο. Τι μέθοδο χρησιμοποιήσατε για να κάνετε ανάληψη όταν είχατε χρήματα εντός δύο ημερών;
Φυσικά, αν σας ενδιαφέρει, μπορείτε επίσης να γράψετε την εμπειρία σας εδώ σεκριτικές χρηστών , ίσως βοηθήσει άλλους παίκτες στο μέλλον να αποφασίσουν αν αξίζει να την καταθέσουν εδώ. 😊
Hi, I'm so glad you had a good experience at this casino. What method did you use to withdraw when you had money within two days ?
Of course, if you are interested, you can also write your experience here in user reviews, maybe it will help other players in the future in deciding whether it is worth depositing here. 😊
Γεια σας, δεν ξέρω τώρα αν σημαίνει ότι θα κοιτάξετε και εσείς αυτό το καζίνο και θα του δώσετε μια ευκαιρία ή αν είχατε μια κακή εμπειρία εδώ και θέλετε να φύγετε. 🤔
Hello, I don't know now if it means that you will also look at this casino and give it a chance or if you had a bad experience here and want to leave. 🤔
τιποτα καλο εκει μου ζητανε να κανω kyc οταν με διπλωμα οδηγησης αλλα εκεινη την ωρα η αδεια οδηγησης μου εκκρεμει οποτε τους λεω οτι δεν εχω οποτε μου ζητησουν να ανεβασω καποιο αλλο κρατικο αναγνωριστικο και μετα αρχιζω να ανεβαζω διαφορετικο govt id like pan κάρτα (αριθμός φορολογικού μητρώου) και adhaar car (govt id ) και αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού για επαλήθευση πληρωμής, αλλά απέρριψαν την ταυτότητά μου ενέκρινε μόνο την απόδειξη διεύθυνσης που είναι δήλωση και μου ζητούν να ανεβάσω ξανά και ξανά ανεβάζω αναγνωριστικό επιτέλους με κατηγορούν ότι έχουμε κίνδυνος στον λογαριασμό σου να μην κάνεις το kyc και να αποκλειστεί ο λογαριασμός μου τώρα που έχω την άδεια οδήγησής μου και πάλι δεν κατάργησαν τον αποκλεισμό του λογαριασμού μου
nothing good there they asking me to do kyc when with driving license but at that time my driving license were pending so i tell them i don't have so they ask me to upload any other government id then i start upload different govt id like pan card(tax id) and adhaar car(govt id ) and bank statement for payment verification but they rejected my id card approved only address proof which is statement and ask me to upload again and again i upload id at last they blame me that we have risk at your account for not doing kyc and banned my account now when i have my driving license they still didn't unbanned my account
Σας ευχαριστούμε για την απάντησή σας, άρα αυτό σημαίνει ότι έχετε ήδη την άδειά σας και δεν μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε για επαλήθευση επειδή ο λογαριασμός σας έχει αποκλειστεί, σωστά; Πόσο καιρό συνεχίζεται όλη αυτή η διαδικασία; Μήπως το καζίνο απέκλεισε τον λογαριασμό σας επειδή δεν μπορούσατε να παρέχετε έγκυρο αναγνωριστικό; Τους είπες ότι σε λίγο θα έχεις το δίπλωμα οδήγησης και μετά θα το ανεβάσεις ;
Thank you for your reply, so that means you already have your licence and you can't use it for verification because your account is banned, right ? How long has this whole process been going on ? Did the casino block your account because you couldn't provide a valid ID ? Did you tell them you'll have your driving license in a while and then you'll upload it ?
Ναι, αυτό σκεφτόμουν κι εγώ. Δεν μπορούσατε να κάνετε επαλήθευση επειδή δεν είχατε άδεια, αλλά τώρα έχετε, αλλά ο λογαριασμός σας έχει αποκλειστεί. Προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε με το καζίνο για να τους πείτε ότι έχετε ήδη το έγγραφο που χρειάζονται από εσάς και εάν θα είναι δυνατό να επαληθευτεί για εσάς; Πόσο διαρκεί η διαδικασία επαλήθευσης; Ζητώ επειδή δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες και αν δεν μπορείτε να κάνετε επαλήθευση και το καζίνο εξακολουθεί να έχει πρόβλημα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Παρατήρησα ότι έχετε παρόμοια κατάσταση με την επαλήθευση σε άλλο καζίνο, επομένως γνωρίζετε ήδη πώς λειτουργεί εδώ.
Yes, that's what I was thinking too. You couldn't verify because you didn't have a license, but now you do, but your account is blocked. Have you tried to contact the casino to tell them that you already have the document they need from you and if it will be possible to verify for you ? How long does the verification process take ? I ask because we give casinos 14 days and if you are not able to verify and the casino still has a problem, you can contact us and we will try to help you.
I noticed you have a similar situation with verification in another casino, so you already know how it works here.
Το BlueChip casino δεν μπλόκαρε τον λογαριασμό σας; Νιώθω ότι η τελευταία σου ανάρτηση έρχεται σε αντίφαση. Έχετε λοιπόν αποκλεισμένο λογαριασμό ή όχι;
Προτείνω να στείλετε email στο καζίνο ότι έχετε ήδη ό,τι χρειάζεστε για επαλήθευση και να ρωτήσετε εάν είναι δυνατό να επαληθεύσετε πλήρως.
Θα το δοκιμάσετε;
BlueChip casino didn't block your account ? I feel like your last post contradicts itself. So you have a blocked account or not ?
I suggest you email the casino that you already have what you need for verification and ask if it is possible to fully verify.
Will you try it ?
Θα έλεγα ότι πρέπει να προσπαθήσετε να εξηγήσετε την κατάσταση πιο ξεκάθαρα. Ένα άλλο παράπονο δεν θα μας βοηθήσει να σε καταλάβουμε καλύτερα, στοιχηματίζω.
Λοιπόν, τι υποτίθεται ότι σημαίνει αυτό, παρακαλώ;
"Δεν με απέκλεισαν ακόμη με βοήθησαν να ξεμπλοκάρω τον λογαριασμό μου!" 🤷♀️
I'd say you should try to explain the situation more clearly. Another complaint won't help us better understand you, I bet.
So, what is this supposed to mean, please?
"they didn't block me yet help me in unblocking my account!" 🤷♀️
Το Bluechip είναι καζίνο απάτης, κάνει πολύ αργά για να πληρώσει τις αναλήψεις, οπότε ο πελάτης θα πρέπει να το ακυρώσει, εάν κέρδισε ευτυχώς και έπρεπε να χάσει ξανά.
Bluechip is scam casino, they do too late to pay withdrawals so customer should cancel it, if he won luckily and he should lost again.
Στην πραγματικότητα μιλάτε από τη δική σας εμπειρία εδώ, θα μπορούσατε να γίνετε πιο συγκεκριμένος, παρακαλώ; Ίσως μπορούσαμε να βοηθήσουμε κάπως.
Are you actually talking from your own experience here, could you be more specific, please? Maybe we could help somehow.
Ναι, πολλές φορές δεν έχουν πληρώσει την ανάληψη μου είναι ένα καζίνο SCAM
Yes, many times they have not paid my withdrawal it's a SCAM casino
Πόσο καιρό πέρασε που δεν ήθελαν να σου πληρώσουν τα χρήματα; Εάν συμβαίνει αυτό, μπορείτε να δοκιμάσετε να υποβάλετε μια καταγγελία εάν το καζίνο διαρκεί πολύ. Τους δίνουμε 14 μέρες. Το καζίνο είχε κανένα λόγο να σας πει γιατί τους πήρε τόσο πολύ;
Θα περιμενω την απαντηση σου.
How long did it take that they didn't want to pay you the money ? If that's the case, you can try filing a complaint if the casino is taking too long. We give them 14 days. Did the casino have any reason to tell you why it took them so long ?
I will wait for your answer.
Γεια σου Nemokid, είμαι επίσης Ιταλός παίκτης.
Είχα προβλήματα με ένα καζίνο από την ίδια ιδιοκτησία με το Iwild (διάβασα το παράπονό σας).
Δεδομένης της εμπειρίας σας στον τομέα του καζίνο, θα ήθελα να κάνουμε μια συνομιλία για να πάρω τη γνώμη σας.
Πώς θα μπορούσα να επικοινωνήσω μαζί σας;
Hi Nemokid, I'm also an Italian player.
I had problems with a casino from the same property as Iwild (I read your complaint).
Given your experience in the casino field, I'd like to have a chat to get your opinion.
How could I contact you?
Ciao Nemokid, sono anche io un giocatore italiano.
Ho avuto problemi con un casino della stessa proprietà di Iwild (ho letto un tuo reclamo).
Visto la tua esperienza nel campo casinò, mi piacerebbe scambiare due chiacchiere per avere un parere da parte tua.
Come potrei contattarti?
Γειά σου . Πρέπει να πω ότι ποτέ δεν είχα κανένα πρόβλημα με τις αναλήψεις σε όλους τους ιστότοπους τζόγου που έπαιζα. Αλλά πρέπει να πω ότι είχα προβλήματα με την απόσυρση στο BlueChip.
Σαμποτάρανε και ακύρωσαν τις αναλήψεις μου λίγες φορές στην αρχή. Πήρε πολλές μέρες. Αργότερα μου πλήρωσαν 3 αναλήψεις....και μετά άρχισαν να ακυρώνουν και να σαμποτάρουν τις αναλήψεις μου χωρίς λόγο (Η Υπηρεσία ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ συμφώνησε ότι δεν υπάρχει λόγος να ακυρώσω τις αναλήψεις μου επειδή έχω εκπληρώσει όλες τις προϋποθέσεις και έστειλαν την υπόθεσή μου σε ειδική τμήμα) ....περιμένω μέρες και τίποτα δεν έχει αλλάξει......πρέπει να παραδεχτώ ότι έχασα αυτά τα χρήματα στο τέλος .....είναι λάθος μου, αλλά και το αποτέλεσμα τους ακύρωση των αναλήψεών μου.........
Δεν ξέρω για τις εμπειρίες άλλων ανθρώπων, αλλά από την εμπειρία μου θέλω να συμβουλεύσω άλλους ανθρώπους να σκεφτούν να παίξουν εδώ.
Hello . I have to say that i never had any problems with withdrawals on all Gambling sites i used to play. But i have to say that i have had problems with withdrawal on BlueChip.
They sabotaged and cancelled my withdrawals few times in the beginning. It took a lot of days . Later they paided me off 3 withdrawals....and after that they started to cancel and sabotage my withdrawals without reason (SUPPORT Service agreed that there is no reason for cancelling my withdrawals because i have fullfilled all conditions and they sent my case to special department) ....i have been waiting for days and nothing have changed......i have to admit that i lost that money in the end .....ofc its my mistake , but its also result of their cancelling of my withdrawals.........
I dont know about other peoples experiences , but from my experience i want to advice other people to consider about playing here.
Γεια, σίγουρα δεν είναι ο καλύτερος τρόπος απόκτησης παικτών θα έλεγα. Αν το καζίνο δεν είχε λόγο να απορρίψει τις αναλήψεις σας, δεν ξέρω γιατί το έκανε, αλλά υποθέτω ότι δεν θα μάθουμε τώρα που βλέπω ότι χάσατε τα χρήματα στο τέλος. Θα έλεγα ότι όποτε βρεθείτε σε παρόμοια κατάσταση, μη διστάσετε να γράψετε νωρίτερα εάν δεν ξέρετε τι να κάνετε και το καζίνο δεν σας αφήσει να κάνετε ανάληψη των χρημάτων σας χωρίς να αναφέρετε λόγο, θα προσπαθήσουμε να το εξετάσουμε και ενδεχομένως να σας βοηθήσουμε αν μπορούμε.
Λυπάμαι που έγινε έτσι, μακάρι να είχε γίνει κάτι για αυτό εκ των προτέρων και το καζίνο να είχε επικοινωνήσει μαζί σας κανονικά. Ίσως να μην είχε συμβεί κάτι τέτοιο. Έτσι έχασαν έναν παίκτη. 🙁
Hi, this is definitely not the best way to obtain players I would say. If the casino had no reason to reject your withdrawals I don't know why they did it, but I guess we won't find out now that I see you lost the money in the end. I would say that whenever you get into a similar situation, feel free to write sooner if you don't know what to do and the casino won't let you withdraw your money without giving a reason, we'll try to look into it and possibly help you if we can.
I'm sorry it turned out this way, I wish something could have been done about it in advance and the casino would have communicated with you normally. Maybe something like this wouldn't have happened. That's how they lost a player. 🙁
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.