Έτσι, επιτέλους ξέρω ότι ο ιστότοπος bluechip είναι εντελώς απάτη. Δημιούργησα τον λογαριασμό μου πριν από λίγες μέρες και τον επαληθεύτηκα με τα έγγραφά μου. Δεν δημιούργησα ποτέ κανέναν 2ο λογαριασμό με το ίδιο email/αριθμό/ταυτότητα. Χθες κατέθεσα 300 INR μόνο για να ελέγξω αν η κατάθεσή τους λειτουργεί πραγματικά, κατέθεσα το ποσό που δεν εμφανιζόταν αργότερα στο υπόλοιπό μου εκεί. Οπότε μίλησα με την υποστήριξη συνομιλίας και μου είπαν να επαληθεύσω ξανά την πληρωμή με τον ίδιο τρόπο (συμπληρώνοντας το ίδιο ποσό και το ίδιο αναγνωριστικό συναλλαγής) ξανά... Οπότε έκανα το ίδιο και μου είπαν ότι υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα ώστε να εκ νέου προωθώ το πρόβλημά μου στο αρμόδιο τμήμα και θα επιλυθεί σύντομα. Περίμενα σχεδόν 6 ώρες, το υπόλοιπο είναι ακόμα μηδέν, δεν εμφανίστηκε καμία κατάθεση, οπότε αποσυνδεθώ από τον λογαριασμό μου και πήγα για ύπνο. Σήμερα το πρωί ξύπνησα με την ελπίδα ότι ο λογαριασμός μου έχει κατατεθεί με το ποσό τώρα, γι' αυτό προσπάθησα να συνδεθώ στον λογαριασμό μου, αλλά έδειχνε ένα σφάλμα που παρακαλώ ελέγξτε τον κωδικό πρόσβασης ή το email σας, δοκίμασα τρεις φορές και μετά άλλαξα τον κωδικό πρόσβασής μου κάνοντας κλικ στο "ξέχασε" κωδικός πρόσβασης» προσπάθησε ξανά να συνδεθεί με νέο κωδικό πρόσβασης και έλαβε το ίδιο σφάλμα «δεν υπάρχει σύνδεση». Δημιούργησα έναν 2ο λογαριασμό με το κινητό και το email του πατέρα μου και ζήτησα το θέμα να συνομιλήσω με την υποστήριξη σχετικά με τον λογαριασμό μου, εξεπλάγην όταν είπαν ότι μπορεί να είχες επικολλήσει ξανά το αναγνωριστικό συναλλαγής (δεν έκανα επικόλληση αλλά πληκτρολόγησα επειδή ήταν σε στιγμιότυπα οθόνης οπότε είδα και πληκτρολόγησα σωστά κάθε χαρακτήρα), εντάξει τότε είπαν ότι μπορεί να έχεις 2ο λογαριασμό με τα ίδια στοιχεία, διεύθυνση, σύνδεση IP. Είπα όχι αυτός ήταν ο μόνος επαληθευμένος λογαριασμός μου με τα στοιχεία μου. Αργότερα αυτό δεν μου έδωσε έναν σωστό λόγο, οπότε ζήτησα να επιστρέψω τα χρήματά μου, μου είπαν, ρωτήστε τον πάροχο πληρωμών σας, εννοώ τι στο διάολο... Η πληρωμή μου αφαιρέθηκε από την τράπεζά μου, οπότε πώς θα μπορούσε η τράπεζά μου να την πληρώσει στην εγώ τώρα. Στη συνέχεια, αρνήθηκαν να επιστρέψουν την πληρωμή μου και μου είπαν μεγάλα μαθήματα σχετικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις ότι μπορεί να μην είχα διαβάσει τους Όρους και τις προϋποθέσεις και τώρα δεν μπορούν να επιστρέψουν τα χρήματά μου που δεν κατατέθηκαν καν στον λογαριασμό μου και μπλοκαρίστηκαν. Τέλεια... Σας ζητώ από όλους και τον γκουρού του καζίνο να βάλετε αυτό το καζίνο στη μαύρη λίστα το συντομότερο δυνατόν, καθώς έχω όλα τα αποδεικτικά πληρωμής που τους έστειλα και δεν έλαβα επιστροφή, ακόμη και η πληρωμή μου ήταν μηδενική και εξακολουθεί να μηδενίζεται μετά την αφαίρεση τράπεζα. Μην προσπαθήσετε ποτέ να βάλετε στο καζίνο, μην δημιουργήσετε ποτέ λογαριασμό εκεί. Είναι σκέτοι απατεώνες και δεν αφήνουν ποτέ ούτε μια ευκαιρία να σκίσουν τα χρήματά σας.
Αυτό ( vikrantkumar97297@gmail.com ) είναι το e-mail μου που συσχετίστηκε με τον επαληθευμένο λογαριασμό μου που μπλοκαρίστηκε χωρίς να λάβω την κατάθεσή μου στον λογαριασμό παιχνιδιών μου.
So finally I know that bluechip website is totally a scam. I created my account a few days ago and made it verified with my documents. I never created any 2nd account with the same email/number/identity. Yesterday I deposited 300 INR just to check if their deposit really works, I deposited the amount which wasn't appearing later in my balance over there. So I talked to chat support and they told me to verify the payment with the same method again (by filling the same amount and transaction ID) again... So I did the same and they said that there's some technical issue so that they're forwarding my issue to appropriate department and it will be resolved soon. I waited for almost 6 hours, still balance is zero, no deposit appeared so I logged out my account and went to sleep. Today morning I woke up with a hope that my account is deposited with the amount now so I tried to log into my account but it was showing an error that please check your password or email, I tried thrice then changed my password by clicking 'forget password' again tried to login with new password and got same error 'no login'. I created an 2nd account with my father's mobile and email and asked the issue to chat support about my account, I was surprising when they said that you might had pasted your transaction ID again (I didn't paste but typed because it was in screenshots so I saw and typed each and every character properly), okay then they said that you might have 2nd account with same details, address, IP login. I said no that was my only verified account with my details. Later that that didn't give me a proper reason so I asked to refund my money, they said please ask your payment provider, I mean what the hell... My payment got deducted from my bank so how could my bank pay it to me now. Then they denied returning my payment and told me big lessons on terms and conditions that I might have didn't read the T&Cs and now they can't return my money which wasn't even deposited into my account and got blocked. Great... I'm requesting you everyone and casino guru to make this casino blacklisted ASAP as I've all the proofs of payment I sent to them and didn't get return even my payment was zero and still zero after deducted from my bank. Don't ever try to olay on this casino, don't ever make any account there. They're pure scammers and don't ever leave a single chance to rip your money.
This (vikrantkumar97297@gmail.com) is my e-mail which was associated with my verified account that got blocked without getting my deposit in my gaming account.
Αυτόματη μετάφραση: