ΦόρουμΚαζίνοBetBRX Casino - γενική συζήτηση

BetBRX Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από havaidreans
|
1970 προβολές 12 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το BetBRX Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Πώς μπορώ να αποσύρω μια καταγγελία

Αυτόματη μετάφραση:
havaidreans
πριν από 1 έτος

Hello,

Seems that you figured it out on your own 👍.

You should wait a bit:

"Please note that we recommend to wait at least 14 days for your verification/withdrawal to be processed specially if it’s your first ever request."

Stay calm and update us, please.


πριν από 1 έτος

Safety Index is HIGH, 8,1/10, and I see complaints, we all will lose money there. It was a bit too generous to give 8,1 to a brand new casino, registered in Curacao?

pass67
πριν από 1 έτος

As far as you can see, there was no previous negative experience with them. There was only one approved complaint and that one was resolved. There was no reason to believe there's anything bad about the casino.

πριν από 1 έτος

And what about NOW? It is almost one month that the casino stopped paying to anybody but you still keep their rating unchanged. There is a problem with your rating system and I think you should react more swiftly to what happens in the real time.

zudocs
πριν από 1 έτος

Hello,

Have you noticed the casino has closed?

https://casino.guru/betbrx-casino-review

I would say this is the reason why players can't get their winnings. It's sad, yet, as long as no one else is able to play there, no point in changing the rating to closed casinos.

I agree with you though, we could use any fresh feedback we can get - can you help us with that? Instead of tutoring? 🙂

I mean this feature is available 24/7:

file

For each casino separately.

Thank you in advance for your kind cooperation! ✨🙌

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 11 μήνες

Καλησπέρα, έκανα ένα παράπονο εδώ στον γκουρού για την ιστοσελίδα της betbrx και απλά δεν έλαβα τα κέρδη μου και μπλόκαραν τον λογαριασμό μου και επίσης αρκετούς άλλους παίκτες, εδώ έστειλα ό,τι ήταν απαραίτητο αλλά στο τέλος πήρα την απάντηση ότι ο ιστότοπος του καζίνο γκουρού δεν μπορούσε να κάνω τίποτα άλλο επειδή ο ιστότοπος της betbrx δεν απάντησε στην καταγγελία, ενημερώθηκα ότι ο ιστότοπος απενεργοποιήθηκε, αλλά είδα ότι ο ιστότοπος εξακολουθούσε να λειτουργεί. Έμαθα για τον ιστότοπο μέσω του καζίνο guru, γι' αυτό έκανα εγγραφή και κατάθεση, γιατί εδώ έδειχνε ότι ο ιστότοπος ήταν από απόλυτη ασφάλεια και στην ίδια την betbrx υπάρχει μια διαφήμιση για το καζίνο γκουρού που θα έδινε περισσότερη εμπιστοσύνη αλλά δεν το έκανα. λάβω τα κέρδη μου ούτε έκανα ό,τι κατατέθηκε

όλα όσα ζητήθηκαν και τίποτα, δεν έλαβα απάντηση από τον γκουρού του καζίνο μέσω email, μόνο την απάντηση ότι δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο, νομίζω ότι είναι πολύ περίεργο γιατί έπρεπε να κάνουν κάτι επειδή κατέθεσα μόνο στο site γιατί νόμιζα ότι ήταν αξιόπιστο και επειδή είχε τη διαφήμιση του γκουρού στον ιστότοπο. δικό μου ιστότοπο, θα ήθελα να μάθω αν θα παραμείνει έτσι εάν ο γκουρού του καζίνο έχει άλλον τρόπο να βοηθήσει, καθώς έχω δοκιμάσει ό,τι μπορούσα.

Αυτόματη μετάφραση:
mengobsb77
πριν από 11 μήνες

Hello, I'm sorry you got yourself into this situation. I noticed that your complaint was closed as unresolved because the casino did not respond. We have no power to force the casino to do so. On the contrary, it has received black points which will be reflected in its saftey index. While I know this is not what players would expect, there is nothing more that can be done unless the casino is interested in cooperating. 

However, I noticed that Peter recommended in his complaint that you contact the licensing authority at this email: (info@gaming-curacao.com) and file a complaint here, which might help. Have you tried that yet?

πριν από 11 μήνες

Καλησπέρα Jairo, ναι, επικοινώνησα με το Curacao και επίσης τον Peter ενημερώνοντας ότι δεν έλαβα καμία απάντηση από το Curacao και ο κύριος Peter δεν μου απάντησε επίσης. Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας, περιμένω την απάντησή σας.

Αυτόματη μετάφραση:
mengobsb77
πριν από 11 μήνες

Hello.

Well, there is not much we can do for you here on the forum. Kindly give Peter some time. The whole Team is dealing with an incredible amount of complaints.

I'm sorry. You need to wait.

πριν από 9 μήνες

Any news on this casino? Did they pay to anybody finally?

zudocs
πριν από 9 μήνες

Hi, why are you asking ? Do you have any money or withdrawal problems in the casino ? 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα