Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBDM Bet Casino - γενική συζήτηση

BDM Bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

 από Anonymized623
|
11.560 προβολές 136 απαντήσεις |
|
1...6 7

Thanks for the information. I'll be waiting

karleolin deleted the post

Hello,

After 9 days I received my money. Thanks to all

karleolin

Great to see this good news. 🙂

Is 9 days for you too many or can you handle it? Do you think you will play here again or you will choose another casino this time?

Anyway, one more time, congratulations. 🎉

9 days is too much. I had to be nervous. But the most important thing is that the winnings were paid out. Thanks

karleolin

Let me say I'm glad it's over for you now. Do you feel relieved? I'd be damned nervous too. Not sure whether this was the first withdrawal or not but the first one and the bigger amounts are usually the most painful. 😀

Take care and pay us a visit if you like. Fresh news from the casino world are always welcome!

ΣΤΕΓΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΟΥ

ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΑ ΚΕΡΔΗ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΜΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ

ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΜΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΧΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΟΛΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΠΡΑΞΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΨΕΥΤΙΚΟ ΚΑΖΙ.

ΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΠΛΗΘΕΙ ΑΠΑΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Αυτόματη μετάφραση:

Με απάτησαν

Αυτόματη μετάφραση:
antovale14

Σε πλήρωσαν;

Αυτόματη μετάφραση:
adomingos1990

Σε πλήρωσαν;

Αυτόματη μετάφραση:

Απατεώνες!

Αυτόματη μετάφραση:
perbeneragazzo

Σε πλήρωσαν;

Αυτόματη μετάφραση:
Toyyboyy99

Σε πλήρωσαν;

Αυτόματη μετάφραση:

Απατεώνες!

Αυτόματη μετάφραση:

Hi again!

Perhaps you can describe your personal experience with the issue in more details. As far as I can see, you have not shared much. So, how long have you been waiting for the payout and what explanation have you been provided thus far, please?

Εξαργυρώνει καταθέσεις χωρίς να ζητά ανταλλάγματα και δεν πληρώνει κέρδη επινοώντας χίλιες δικαιολογίες. Απόφυγε τον!

Αυτόματη μετάφραση:
Lucianom95

Ok, may I ask the same question once more?

"So, how long have you been waiting for the payout and what explanation have you been provided thus far, please?"

We are really getting nowhere here. 🤷‍♀️

Radka

Αρνήθηκαν την πληρωμή μου ζητώντας μου ένα αντίγραφο κίνησης της κάρτας και μια φωτογραφία της ίδιας της κάρτας. Τους έστειλα όλα όσα ζήτησαν. όχι μόνο δεν ενέκριναν τα έγγραφα, αλλά ανέστειλαν και τον λογαριασμό μου

Αυτόματη μετάφραση:
Lucianom95

Thank you!

Glad to see you did your best to cooperate during the verification even though the result is not good. Based on this description, I would guess that for some reason you did not pass the verification. The most common problem is different cardholder details or to many similarities with other casino account details.

So, do you by any chance know why the documents were not approved?


Lucianom95

Ούτε εγώ πληρωνόμουν και αφού παραπονέθηκα στο chat απλά με έδιωξαν από το καζίνο! Έχω πάνω από 1200€ στον λογαριασμό μου στο καζίνο! Τι να κάνω;!


Αυτόματη μετάφραση:
manulghr

Hello.

Seems like you found the right place. Are you saying the casino provided no clue of why you won't get the money from the account?

Nothing at all? That is not that usual; perhaps if you could describe the whole event, we will find a way to help you.

What transpires in this course of events, please?


1...6 7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα