Γειά σου,
Μετά από 9 μέρες έλαβα τα χρήματά μου. Ευχαριστώ όλους
Hello,
After 9 days I received my money. Thanks to all
Χαίρομαι που βλέπω αυτά τα καλά νέα. 🙂
Είναι πολλές οι 9 μέρες για σένα ή αντέχεις; Πιστεύετε ότι θα παίξετε ξανά εδώ ή θα επιλέξετε άλλο καζίνο αυτή τη φορά;
Τέλος πάντων, για άλλη μια φορά, συγχαρητήρια. 🎉
Great to see this good news. 🙂
Is 9 days for you too many or can you handle it? Do you think you will play here again or you will choose another casino this time?
Anyway, one more time, congratulations. 🎉
Επιτρέψτε μου να πω ότι χαίρομαι που τελείωσε για σένα τώρα. Νιώθεις ανακούφιση; Κι εγώ θα ήμουν καταραμένα νευρικός. Δεν είμαι σίγουρος αν αυτή ήταν η πρώτη ανάληψη ή όχι, αλλά η πρώτη και τα μεγαλύτερα ποσά είναι συνήθως τα πιο επώδυνα. 😀
Φροντίστε και επισκεφθείτε μας αν θέλετε. Τα νέα νέα από τον κόσμο του καζίνο είναι πάντα ευπρόσδεκτα!
Let me say I'm glad it's over for you now. Do you feel relieved? I'd be damned nervous too. Not sure whether this was the first withdrawal or not but the first one and the bigger amounts are usually the most painful. 😀
Take care and pay us a visit if you like. Fresh news from the casino world are always welcome!
ΣΤΕΓΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΟΥ
ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΑ ΚΕΡΔΗ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΜΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ
ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΜΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΧΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΟΛΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΠΡΑΞΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΨΕΥΤΙΚΟ ΚΑΖΙ.
ΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΠΛΗΘΕΙ ΑΠΑΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
THEY MAKE YOUR ACCOUNTS DRY
WHEN YOU HAVE BIG WINNINGS THEY TRY IN EVERY WAY TO LIMIT WITHDRAWALS WITH RESTRICTIONS
MY LAWYERS AND I ARE WORKING IN VARIOUS JURISDICTIONS TO ASK FOR THE CLOSURE OF THE UNAUTHORIZED PLATFORM IN ITALY AND WITH ALL THE ABUSES AND SUPPRESSIONS COMMITTED BY THIS PSEUDO CASINO.
WHO HAS BEEN SCAMMED CONTACT US
TI FANNO PROSCIUGARE I CONTI
QUANDO HAI VINCITE GRANDI CERCANO IN OGNI MODO DI LIMITARE I PRELIEVI CON DEI PALETTI
IO E I MIEI AVVOCATI CI STIAMO ADOPERANDO NELLE VAROE GIURISDIZIONI PER CHIEDERE LA CHIUSURA DELLA PIATTAFORMA NON AUTORIZZATA IN ITALIA E CON TUTTI GLI ABUSI E SOPPRUSI COMMESSI DA CODESTO/PSEUDO CASINO'
CHI E STATO TRUFFATO CI CONTATTI
Γεια και πάλι!
Ίσως μπορείτε να περιγράψετε την προσωπική σας εμπειρία με το ζήτημα με περισσότερες λεπτομέρειες. Από όσο μπορώ να δω, δεν έχετε μοιραστεί πολλά. Λοιπόν, πόσο καιρό περιμένετε για την πληρωμή και ποια εξήγηση σας έχει δοθεί μέχρι στιγμής, παρακαλώ;
Hi again!
Perhaps you can describe your personal experience with the issue in more details. As far as I can see, you have not shared much. So, how long have you been waiting for the payout and what explanation have you been provided thus far, please?
Εξαργυρώνει καταθέσεις χωρίς να ζητά ανταλλάγματα και δεν πληρώνει κέρδη επινοώντας χίλιες δικαιολογίες. Απόφυγε τον!
He cashes in deposits without asking for anything in return and does not pay out winnings by making up a thousand excuses. Avoid him!
Incassa i depositi senza chiedere nulla in cambio e non paga le vincite inventando mille scuse. Evitatelo!
Εντάξει, μπορώ να κάνω την ίδια ερώτηση άλλη μια φορά;
"Λοιπόν, πόσο καιρό περιμένατε για την πληρωμή και ποια εξήγηση σας έχει δοθεί μέχρι στιγμής, παρακαλώ;"
Πραγματικά δεν φτάνουμε πουθενά εδώ. 🤷♀️
Ok, may I ask the same question once more?
"So, how long have you been waiting for the payout and what explanation have you been provided thus far, please?"
We are really getting nowhere here. 🤷♀️
Αρνήθηκαν την πληρωμή μου ζητώντας μου ένα αντίγραφο κίνησης της κάρτας και μια φωτογραφία της ίδιας της κάρτας. Τους έστειλα όλα όσα ζήτησαν. όχι μόνο δεν ενέκριναν τα έγγραφα, αλλά ανέστειλαν και τον λογαριασμό μου
They refused my payment asking me for a card statement and a photo of the card itself. I sent them everything they asked for; not only did they not approve the documents, they also suspended my account
Mi hanno rifiutato il pagamento chiedendomi estratto conto della carta e foto della carta stessa. Gli ho inviato tutto ciò che mi hanno chiesto; non solo non hanno approvato i documenti, mi hanno anche sospeso l’account
Σας ευχαριστώ!
Χαίρομαι που κάνατε ό,τι μπορούσατε για να συνεργαστείτε κατά τη διάρκεια της επαλήθευσης, παρόλο που το αποτέλεσμα δεν είναι καλό. Με βάση αυτήν την περιγραφή, υποθέτω ότι για κάποιο λόγο δεν περάσατε την επαλήθευση. Το πιο κοινό πρόβλημα είναι τα διαφορετικά στοιχεία κατόχου κάρτας ή πολλές ομοιότητες με άλλα στοιχεία λογαριασμού καζίνο.
Λοιπόν, ξέρετε τυχαία γιατί δεν εγκρίθηκαν τα έγγραφα;
Thank you!
Glad to see you did your best to cooperate during the verification even though the result is not good. Based on this description, I would guess that for some reason you did not pass the verification. The most common problem is different cardholder details or to many similarities with other casino account details.
So, do you by any chance know why the documents were not approved?
Ούτε εγώ πληρωνόμουν και αφού παραπονέθηκα στο chat απλά με έδιωξαν από το καζίνο! Έχω πάνω από 1200€ στον λογαριασμό μου στο καζίνο! Τι να κάνω;!
I didn't get paid either and after I complained in the chat they simply kicked me out of the casino! I have over €1200 in my casino account! What should I do?!
Ich wurde auch nicht ausbezahlt und sie haben mich nach dem ich reklamierte im chat einfach aus dem casino gelöst! Über 1200€ das ich auf meinem casino konto habe! Wie mus ich vorgehen?!
Γειά σου.
Φαίνεται ότι βρήκατε το σωστό μέρος. Λέτε ότι το καζίνο δεν έδωσε ιδέα γιατί δεν θα λάβετε τα χρήματα από τον λογαριασμό;
Τίποτε απολύτως; Αυτό δεν είναι και τόσο συνηθισμένο. ίσως αν μπορούσατε να περιγράψετε την όλη εκδήλωση, θα βρούμε έναν τρόπο να σας βοηθήσουμε.
Τι συμβαίνει σε αυτήν την εξέλιξη των γεγονότων, παρακαλώ;
Hello.
Seems like you found the right place. Are you saying the casino provided no clue of why you won't get the money from the account?
Nothing at all? That is not that usual; perhaps if you could describe the whole event, we will find a way to help you.
What transpires in this course of events, please?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.