Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBDM Bet Casino - γενική συζήτηση

BDM Bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

35.338 προβολές 242 απαντήσεις |
πριν από 1 έτος
|
1...7 8 9...13
Προσθήκη ανάρτησης
manulghr
πριν από 7 μήνες

Με έδιωξαν και εμένα! Λένε ότι απάτησα! Έχω παραπονεθεί και ελπίζω ο γκουρού του καζίνο να μην τους αποδείξει ότι έχουν δίκιο! Αν το κάνουν, τότε είναι και απατεώνες

Αυτόματη μετάφραση:
riitaferreira92
πριν από 7 μήνες

The whole situation has to be investigated well in your complaint because, as I can see, it looks quite complicated.

Please give our team some time to do that.

πριν από 7 μήνες

file

Peris1800
πριν από 7 μήνες

Hey, I see your account's been suspended. Could you tell me why or did the casino not tell you anything? Did you get any email from them or did you contact them? Can you tell me more about the whole case?

Jaro
πριν από 7 μήνες

I talked to the casino and they fixed it all fine.

Peris1800
πριν από 7 μήνες

Great, do you also know what was behind this temporary let's say "misunderstanding" ?🙂

πριν από 7 μήνες

It has been a month since I requested my account closure and funds to be transferred to my bank account. BDM Bet casino has 9.8 stats(Trusted casino) on Casino Guru.

How much this guys are paying you to keep their scam casino on top?

costineltoma23
πριν από 7 μήνες

According to what I saw in your complaint, the casino wrote that the refund was made on the 17th of April and that it may take 14 banking days for the money to reach you. So I hope it won't be long.

πριν από 7 μήνες

Another 14 days of waiting exceeded.

Incredible….

costineltoma23
πριν από 7 μήνες

Hopefully it will be earlier, though. 🤞

πριν από 7 μήνες

Earlier than 2 months?

it is incredible how they have stole my money and illegal holding them for more than 1 and a half months. My complaint is live since 10 of April and nothing has changed.


And let's keep my review pending because why not.

We have to keep their score as big as we can right Casino guru team?

file

Έγινε επεξεργασία
costineltoma23 διέγραψε τη δημοσίευση
costineltoma23
πριν από 7 μήνες

It appears you posted the same screenshot to the incorrect thread, so I moved it back here.

Well, you call it a scam, and I understand you are frustrated, yet as you just showed us, the complaint is still open, so here comes the answer. We simply cannot punish the casino before the investigation concludes and presents its findings. That's basically all. Please try to be patient. 🙏


πριν από 7 μήνες

Those guys are illegally holding my money for more than 48 days with a 9.8 rating on Casino Guru.

file

costineltoma23
πριν από 7 μήνες

Hello, the issue of legality is not relevant here; the remaining details depend on the complaint. Did you read my previous post, please? I feel like you did not.


πριν από 7 μήνες

How is it not relevant if I performed and withdrew 48 days ago and on their terms, withdrawals have a maximum of 14 days to be completed? Read the complaint 🙂

I did nothing wrong, I am verified.

Is legal to keep my money for 48 days since I closed my account on the 1st of April?


I am posting here so all the ppl can see and avoid this platform.

Έγινε επεξεργασία
costineltoma23
πριν από 7 μήνες

Dear user, I was saying that we leave the legality aspect to lawyers. 🙂 It doesn't seem to be part of your complaint; have you had a chance to review it?

So, I guess we can skip this part and wait for the complaint to progress. I hope you are not going to wait much longer... Hopefully crypto will resolve the situation.

Thanks for the warning! 👍


πριν από 7 μήνες

Καλημέρα. Παλεύω εδώ και ένα μήνα για να διεκπεραιωθεί η ανάληψη. Μετά από δύο εβδομάδες αποστολής εγγράφων, επαλήθευσαν πλήρως τον λογαριασμό μου. Ζήτησα την ανάληψη, αλλά δεν έφτασε ποτέ. Έγραψα μια κακή κριτική στο Trustpilot και την επόμενη μέρα μου ζήτησαν κάτι άλλο για να επαληθεύσουν τον λογαριασμό μου: ένα έγγραφο που να αποδεικνύει την πηγή των χρημάτων μου τους τελευταίους τρεις μήνες. Είμαι άνεργος και το μόνο που έχω είναι ένα εισόδημα από έναν άλλο bookmaker (Marathonbet), αλλά δεν υπάρχει τρόπος να τους κάνω να καταλάβουν ότι έχω μόνο αυτό το εισόδημα. Νιώθω ότι όλα αυτά είναι απλώς δικαιολογίες για να μην με πληρώσουν. Έχω 1,1.000 € στον λογαριασμό μου. Μπορείτε να με βοηθήσετε, παρακαλώ; Μετά από ένα μήνα που στέλνω email σχεδόν καθημερινά, δεν ξέρω πια τι να κάνω. file

Αυτόματη μετάφραση:
joseluisP
πριν από 7 μήνες

That is a really long time to wait for a withdrawal indeed.

Please file a complaint here with our team, and we'll investigate the whole matter and hopefully solve this issue soon.

Have you ever withdrawn from this casino before, though?

Romi
πριν από 7 μήνες

Έκανα ανάληψη 400 πριν από ένα μήνα, αφού πάλεψα για μια εβδομάδα για να τους κάνω να δεχτούν μια selfie. Στη συνέχεια, για δύο εβδομάδες, πάλεψα για να τους κάνω να δεχτούν την απόδειξη κατάθεσης (έκανα κατάθεση μέσω Bitcoin και μου ζήτησαν μάλιστα να συμπεριλάβω το όνομά μου στην κατάθεση...). Μετά από αυτό, ο λογαριασμός μου φαινόταν επαληθευμένος. Αλλά μετά από δύο εβδομάδες αναμονής για την ανάληψη, μου ζήτησαν απόδειξη χρημάτων. Όπως είπα και πριν, δεν υπάρχει περίπτωση να δεχτούν το μόνο πράγμα που έχω. Δεν εργάζομαι και τα μόνα χρήματα που έχω λάβει είναι από την Marathonbet.

Αυτόματη μετάφραση:
1...7 8 9...13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.