Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Αγαπητέ παίκτη, προσπάθησε να ηρεμήσεις. Δεν μπορώ να σου δώσω τις απαντήσεις στις ερωτήσεις που έχεις δημοσιεύσει εδώ από την τελευταία μου απάντηση.
Καταλαβαίνω ότι είσαι αγχωμένος, αλλά προσπάθησε να κάνεις ένα διάλειμμα. Αυτή η δραστηριότητα πρέπει να σε εκνευρίζει εξαιρετικά. Δεν μπορώ να σε βοηθήσω πολύ σε αυτή την περίπτωση, αλλά ο Ματέι μπορεί να σε βοηθήσει. Απλώς χρειάζεται λίγος χρόνος.
Αφού είναι Παρασκευή σήμερα, τι θα λέγατε να επικεντρωθείτε σε δραστηριότητες στον ελεύθερο χρόνο σας; Προσπαθήστε να δώσετε λίγο ξεκούραση στο μυαλό και τα νεύρα σας.
Τα υπόλοιπα θα διευθετηθούν μέσω της καταγγελίας. Μην ανησυχείτε.
Dear player, try to calm down. I'm unable to give you the answers to questions you have posted here since my last reply.
I understand you are stressed out, but try to take a break instead. This activity must be extremely frustrating for you. I can't help you much in this situation, but Matěj can assist you. It just takes some time.
Since it's Friday today, how about you focus on leisure time activities? Try to give your brain and nerves a little break.
The rest will be handled through the complaint. Don't worry.
Θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου με το BDMBet.
Ζήτησα ανάληψη 1500 CAD στις 25 Αυγούστου 2025 στις 12:03 μ.μ. Το αίτημα έγινε δεκτό και προς το παρόν βρίσκεται σε διαδικασία «εκτέλεσης ελέγχων».
Πριν από αυτό, ο λογαριασμός μου είχε επαληθευτεί πλήρως με όλα τα έγγραφα (διαβατήριο, απόδειξη διεύθυνσης, απόδειξη κατάθεσης, τηλέφωνο και email). Η υποστήριξη επιβεβαίωσε ακόμη και γραπτώς ότι η ανάληψή μου θα διεκπεραιωνόταν εντός 24 ωρών. Αργότερα, το διέψευσαν λέγοντας ότι ο λογαριασμός μου ήταν «υπό έρευνα», αλλά χωρίς να παράσχουν καμία εξήγηση ή χρονικό πλαίσιο.
Έχω επίσης παράσχει στοιχεία για το κρυπτογραφικό μου πορτοφόλι, συμπεριλαμβανομένης της διεύθυνσης TRX (η οποία χρησιμοποιείται για την κατάθεσή μου), του ονόματός μου και του email μου. Παρόλα αυτά, η ανάληψή μου εξακολουθεί να εκκρεμεί.
Αυτή η κατάσταση είναι πολύ απογοητευτική και παρακαλώ το CasinoGuru να εξετάσει την υπόθεσή μου και να με βοηθήσει να λάβω τα νόμιμα κέρδη μου.
I would like to share my experience with BDMBet.
I requested a withdrawal of 1500 CAD on 25 August 2025 at 12:03 PM. The request was accepted and is currently stuck in "execution of controls".
Before this, my account was fully verified with all documents (passport, proof of address, proof of deposit, phone, and email). Support even confirmed in writing that my withdrawal would be processed within 24 hours. Later, they contradicted this by saying my account was "under investigation", but without providing any explanation or timeframe.
I have also provided details of my crypto wallet, including my TRX address (the same used for my deposit), my name, and my email. Despite this, my withdrawal is still pending.
This situation is very frustrating and I kindly ask CasinoGuru to look into my case and help me receive my rightful winnings.
Μου συνέβησαν πολύ χειρότερα. Κέρδισα περισσότερα από 14.000 ευρώ και, με διάφορες παράλογες δικαιολογίες, αφού επαλήθευσαν τον λογαριασμό μου, άρχισαν να ζητούν έγγραφα που είχαν ήδη αποσταλεί και εγκριθεί μόνο και μόνο για να αποφύγουν να πληρώσουν ούτε ένα ευρώ!
Much worse happened to me. I won more than 14,000 euros and, with various absurd excuses, after verifying my account, they started requesting documents that had already been sent and approved just to avoid paying a single euro!
A me è accaduto molto di peggio ho vinto più di 14000 euro e con scuse varie tutte assurde dopo aver verificato il mio account hanno cominciato a richiedere documenti già inviati ed approvati pur di non pagare neanche un euro!
Απευθύνομαι στον Matej για να μας βοηθήσει να αποσύρουμε τα νόμιμα κέρδη μας, ακριβώς όπως εκείνοι εξαργύρωσαν τα χρήματά μας χωρίς να πουν λέξη, τώρα πρέπει να πληρώσουν.
Οι ιστότοποι αθλητικών στοιχημάτων και τα καζίνο βασίζονται σε μια σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ παίκτη και τραπεζίτη. Οι χαμένοι πληρώνουν!
I am turning to Matej help us to withdraw our legitimate winnings just as they cashed out our money without a word now they have to pay
Sports betting sites and casinos are based on a relationship of trust between player and banker. Losers pay!
Mi rivolgo a Matej aiutaci a farci prelevare le legittime vincite così come hanno incassato i nostri soldi senza fiatare ora devono pagare
i siti di scommesse sportive ed i casinò si fondano sul rapporto di fiducia tra giocatore e banco chi perde paga!
Θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου με το BDMBet.
Ζήτησα ανάληψη 1500 CAD στις 25 Αυγούστου 2025 στις 12:03 μ.μ. Το αίτημα έγινε δεκτό και προς το παρόν βρίσκεται σε διαδικασία «εκτέλεσης ελέγχων».
Πριν από αυτό, ο λογαριασμός μου είχε επαληθευτεί πλήρως με όλα τα έγγραφα (διαβατήριο, απόδειξη διεύθυνσης, απόδειξη κατάθεσης, τηλέφωνο και email). Η υποστήριξη επιβεβαίωσε ακόμη και γραπτώς ότι η ανάληψή μου θα διεκπεραιωνόταν εντός 24 ωρών. Αργότερα, το διέψευσαν λέγοντας ότι ο λογαριασμός μου ήταν «υπό έρευνα», αλλά χωρίς να παράσχουν καμία εξήγηση ή χρονικό πλαίσιο.
Έχω επίσης παράσχει στοιχεία για το κρυπτογραφικό μου πορτοφόλι, συμπεριλαμβανομένης της διεύθυνσης TRX (η οποία χρησιμοποιείται για την κατάθεσή μου), του ονόματός μου και του email μου. Παρόλα αυτά, η ανάληψή μου εξακολουθεί να εκκρεμεί.
Αυτή η κατάσταση είναι πολύ απογοητευτική και παρακαλώ το CasinoGuru να εξετάσει την υπόθεσή μου και να με βοηθήσει να λάβω τα νόμιμα κέρδη μου.
I would like to share my experience with BDMBet.
I requested a withdrawal of 1500 CAD on 25 August 2025 at 12:03 PM. The request was accepted and is currently stuck in "execution of controls".
Before this, my account was fully verified with all documents (passport, proof of address, proof of deposit, phone, and email). Support even confirmed in writing that my withdrawal would be processed within 24 hours. Later, they contradicted this by saying my account was "under investigation", but without providing any explanation or timeframe.
I have also provided details of my crypto wallet, including my TRX address (the same used for my deposit), my name, and my email. Despite this, my withdrawal is still pending.
This situation is very frustrating and I kindly ask CasinoGuru to look into my case and help me receive my rightful winnings.
Γεια σας, σίγουρα. Εάν το πρόβλημα δεν έχει καμία σχέση με τον κλάδο των αθλητικών στοιχημάτων και τα σχετικά στοιχήματα, τα οποία δεν θεωρούμε κατάσταση καζίνο, οι συνάδελφοί μου θα χαρούν να εξετάσουν. Απλώς περιγράψτε το όσο καλύτερα μπορείτε και θα το εξετάσουν.
Υποβάλετε το παράπονό σας κατά του καζίνο εδώ: https://casino.guru/complaints/create
Ελπίζω η καταγγελία να σας βοηθήσει!
Hello, sure thing. If the problem has nothing to do with the sports betting branch and associated bets, which we do not consider a casino situation, my colleagues will gladly take a look. Just describe it as best you can and they will review it.
Please submit your complaint against the casino here: https://casino.guru/complaints/create
Hope the complaint will help you!
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.