Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBDM Bet Casino - γενική συζήτηση

BDM Bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

 από Anonymized623
|
11.713 προβολές 136 απαντήσεις |
|
1...5 6 7

filefile Γεια σας, περίμενα μια ανάληψη από την BDMbet εδώ και 5 ημέρες, παραδόξως, η πρώτη ανάληψη των 15.000 πήγε αρκετά ομαλά, αυτό παίρνει πολύ χρόνο στην υποστήριξη, λέει ακόμα ότι πρέπει να περιμένω 5 εργάσιμες ημέρες, το οποίο είναι ήδη και ακόμα τίποτα, υπάρχει ελπίδα; λέει πληρωμένη αλλά ακόμα δεν υπάρχει τίποτα στον λογαριασμό.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
hybros

Γεια!

Συγχαρητήρια τουλάχιστον για την προηγούμενη ωραία επιλογή! Έχω επίσης παρατηρήσει ότι οι αναλήψεις ορισμένων παικτών διαρκούν περισσότερο. Είναι δύσκολο να πούμε τι είναι. Ίσως απλώς να έχουν περισσότερες επιλογές ταυτόχρονα ή να έχουν λιγότερους ανθρώπους στη δουλειά. Πραγματικά υποθέτω.

Αν όμως ισχυριστούν ότι έλυσαν τη συναλλαγή, σίγουρα θα επέμενα στον αριθμό της συναλλαγής. Διαφορετικά, θα έλεγξα αν την έχω ως εκκρεμή άφιξη. Για παράδειγμα, άνοιξα πρόσφατα έναν λογαριασμό στο ČSOB και εξακολουθώ να είμαι συγκλονισμένος από το πόσο καθυστερημένες συναλλαγές γίνονται μαζί τους.


Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:

Καλησπέρα από Ελλάδα

Έχω ταυτοποίηση στην bdm έκανα ανάληψη με τραπεζική συναλλαγή

Μου ακύρωσαν την αναληψη

Τμ

Ξαναπροσπάθησα και έβαλα και το swiftcode της τράπεζας και περιμενω

ptsesmetzis

Hello,

Good day from Czech Republic!

Let's see if it will work better with the Swift code. Was it missing when you submitted the first withdrawal?

One way or another, we will be here for you!

Radka

Ευχαριστώ για την απάντηση σας

Ναι έλειπε ο swift code

Το εύχομαι

ptsesmetzis

Okay then, will you please let us know when something changes and therefore if the withdrawal was okay or if there were some problems again? 

I would be glad if you had positive news.😉

Jaro

Ευχαριστώ για την απαντηση σας

Τα νεότερα ειναι ότι έχει εγκριθεί πλέον η πληρωμή,και είμαι σε διαδικασία ελέγχου και μεταφοράς χρημάτων από τράπεζα

Για τελικά νέα θα σας ενημερωσω


ptsesmetzis

A positive step forward, I'll wait for the final update, but as it's in this state, it's only a matter of time before you get the money. 

So I will be here when things change.😉

Jaro

Ευχαριστώ πολύ

Τα λεφτά έφυγαν απ' την εταιρεία για πληρωμή στην τράπεζα από εχθές το πρωί..

Λεφτά για την ώρα δεν έχω δει στον λογαριασμό μου...ίσως θέλει κάποιον χρόνο παραπάνω

ptsesmetzis

Yes, apparently so, but I believe it won't take long. Feel free to tell me when you have them.🙂

Jaro

Σας ευχαριστω πολύ

Τα χρήματα τα έχω ,καταθετηκαν

ptsesmetzis

I'm glad they got to you, enjoy them.

Do you think you will stay in the casino even though you had such an experience?🤔

Καλησπέρα, χρειάζομαι βοήθεια από κάποιον πιο έμπειρο από εμένα στα καζίνο, έχω χρήματα αξίας 750 € σε BDMBET που δεν μπορώ να κάνω ανάληψη, όταν προσπαθώ να κάνω ανάληψη χαμηλών ή υψηλών ποσών εμφανίζεται ένα μήνυμα που λέει ότι το ποσό που καταχωρίσατε έχει υπερβεί το όριο, δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό. Απολάμβανα το καζίνο στο παρελθόν καθώς είχα κάνει προηγούμενες αναλήψεις χωρίς κανένα πρόβλημα. Έχω τα πάντα απευθείας στον λογαριασμό μου, όλα τα έγγραφα έχουν σταλεί. Δεν έχω ενεργά μπόνους. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να κάνω ανάληψη των χρημάτων; Έχω ήδη στείλει email στην υποστήριξη αλλά δεν θα μου απαντήσουν. Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
paulocurado10

Hello, I would definitely write to the live chat right away, what you have to do in this case. I didn't see any limit on our page. Have you tried to see if the casino has a limit, for example daily/weekly or something like that? Maybe that could be a problem but that's just my guess. When did you enter the withdrawal? 

Please try asking on live chat and see what they say. 

Hello everyone,

A week ago I ordered a withdrawal (435.85€), but the money has not arrived yet. Support replies with standard phrases that this is normal practice and you need to wait. My account is verified. How long should I wait for the withdrawal? Support does not know who issued the license to the casino. The support is just a formality. It doesn't help in any way. What it is needed for is a big question. Thanks


karleolin

Hey, since you wrote that you are verified, I don't know what it can take a casino a week to send you money. What payment method did you use? Sometimes it can be delayed because of the third party provider if the casino uses one, but I don't know if that's the case. 

I would like to add that we give casinos 14 days to sort out everything that is needed and send the money to the player. If they don't, then you can get in touch and we will try to help.

What do you say?

Hello,

I used cryptocurrency usdt (trc-20) to deposit & withdraw. I didn't get my cash out.


Thank you for your reply. I will keep you updated.

karleolin

Hmm, then it's even more puzzling to me since crypto should be the fastest of all methods.

So try to wait a bit longer and if nothing happens and the casino doesn't give you any relevant answer, just the same thing over and over again, let me know. 

Fingers crossed.🤞

Hello, The cashout hasn't arrived yet. I'm upset. I don't see an active license on the website bdmbet.com. Can you please tell me about this? The casino support ignore me about this question

karleolin

According to our review and information, the casino even has two licenses, so there shouldn't be a problem. You can see it in this screenshot, but obviously you have to have the English version of the site. If you wait more than 14 days to make your withdrawal, let us know and we will try to help you. 

file

1...5 6 7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα