Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBDM Bet Casino - γενική συζήτηση

BDM Bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 9 μήνες από Anonymized623
|
5.873 προβολές 100 απαντήσεις |
|
1...4 5 6
Romi
πριν από 1 μήνα

They Said the problems was tecnical issues with provider

4h7tvss9fy
πριν από 1 μήνα

Yes, I have already received the money.

πριν από 1 μήνα

They Said the problems was tecnical issues with provider

πριν από 1 μήνα

I see. Sometimes is not even the casinos fault, you see.

They meant the payment provider you made your withdrawal with, right?

πριν από 1 μήνα

Yes, I have already received the money.

πριν από 1 μήνα

So, this is really nice information.

Was it explained from their side why there was the delay?

πριν από 3 εβδομάδες

Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να λάβω μια ανάληψη που ζητήθηκε από τη Βουλγαρία, μέσω τραπεζικού εμβάσματος στη Revolut;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Καλησπέρα, ζήτησα απόσυρση από αυτό το διαδικτυακό καζίνο (BDMbet), αλλά διάβασα ένα αρχείο σχετικά με αρνητικές εμπειρίες, είναι ακόμα τόσο τραγικό; Για να αποφύγω κάποιου είδους αναγκαστική αναμονή 14 ημερών, θα στείλω, δεν βλέπω τιμητική δήλωση ή κάτι τέτοιο. Ευχαριστώ.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να λάβω μια ανάληψη που ζητήθηκε από τη Βουλγαρία, μέσω τραπεζικού εμβάσματος στη Revolut;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Hello, I don't dare to say, but can you say how long you are waiting for? Is this your first casino withdrawal? Did they ask you for any documents? Let me know, please.

πριν από 3 εβδομάδες

Καλησπέρα, ζήτησα απόσυρση από αυτό το διαδικτυακό καζίνο (BDMbet), αλλά διάβασα ένα αρχείο σχετικά με αρνητικές εμπειρίες, είναι ακόμα τόσο τραγικό; Για να αποφύγω κάποιου είδους αναγκαστική αναμονή 14 ημερών, θα στείλω, δεν βλέπω τιμητική δήλωση ή κάτι τέτοιο. Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Γεια, νομίζω ότι η αναμονή δύσκολα θα επηρεάσει τους παίκτες. Εάν το καζίνο δεν χρειάζεται έγγραφα από εσάς, τότε δεν χρειάζεται να τα στείλετε, θα είναι κατάλληλο μόνο όταν σας ζητήσουν να επαληθεύσετε τον εαυτό σας.

Επομένως, εάν κάνατε μια επιλογή, θα είναι σημαντικό να είστε υπομονετικοί και να μπορείτε να επικοινωνείτε ήρεμα με το καζίνο και να τους ρωτάτε πόσο χρόνο θα διαρκέσει και ούτω καθεξής, παρόλο που μερικές φορές είναι καλύτερα να μην σας δώσουν ένα συγκεκριμένο χρόνο και μετά δεν το εκπληρώνουν.

Θα χαιρόμουν αν ήταν διαφορετικά στην περίπτωσή σου και θα έπαιρνες τα χρήματα νωρίτερα.

Ωστόσο, έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο μπόνους για να παίξετε εδώ; Είναι η πρώτη σας επιλογή;

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

Περιμένω εδώ και λίγες μέρες, η κατάσταση είναι ακόμα υπό εξέταση, ο λογαριασμός επαληθεύτηκε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Αποφεύγω τα μπόνους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Περιμένω εδώ και λίγες μέρες, η κατάσταση είναι ακόμα υπό εξέταση, ο λογαριασμός επαληθεύτηκε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

We give casinos 14 days to resolve and send the money to the player. So try to be patient and check if the withdrawal status changes. If nothing happens and you have no information, let us know and we will try to help you.

hybros
πριν από 3 εβδομάδες

Μάλλον θα ένιωθα το ίδιο, οπότε ισχύει και η περίοδος των 14 ημερών, και αν δεν έχετε χρήματα και το καζίνο σας αγνοήσει, γράψτε μου οπωσδήποτε και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

Πήρα την πρώτη μου απόσυρση. Το κυκλοφόρησα το βράδυ της 26ης και το παρέλαβα σήμερα το πρωί στις 28

Αυτόματη μετάφραση:
Aleksandyr47
πριν από 3 εβδομάδες

Well, you see, after all, patience brings roses. Do you have another withdrawal there? 🙂

Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

Αναμονή για επεξεργασία των επόμενων

Αυτόματη μετάφραση:
Aleksandyr47
πριν από 3 εβδομάδες

Understood. Be sure to let me know how long it takes for that money to arrive as well. 😉

πριν από 2 εβδομάδες

Καλημέρα, συμβαίνει ένα περίεργο πράγμα που δεν έχει ξαναγίνει με την BDM Bet και όχι μόνο, χθες θέλω να κάνω ανάληψη αλλά η απόσυρσή μου απορρίπτεται αρκετές φορές (δεν είναι η πρώτη φορά που αποσύρω), επικοινωνώ με το chat και είμαι είπε ότι για να κάνω ανάληψη πρέπει να έχω παίξει x3 το ποσό της κατάθεσης (δεν χρησιμοποιώ το Bonus).

Δεν το άκουσα ποτέ αυτό, αλλά στο τέλος έπαιξα και ήμουν τυχερός και κέρδισα και κατάφερα να ξεπεράσω αυτήν την κατάθεση x3.

Σήμερα διάβασα όλους τους Όρους και τις Προϋποθέσεις, όλους τους όρους ανάληψης, πέρασα μια ώρα με τον βοηθό στο chat και πουθενά στους όρους και τους κανονισμούς δεν υπάρχει αυτός ο κανόνας.

Το έψαξε και ο βοηθός συνομιλίας και δεν το βρήκε, μέχρι που μου είπε ότι θα ζητούσε από την ομάδα ειδικών να επικοινωνήσει μαζί μου.

(Έχω συνομιλίες και στιγμιότυπα οθόνης για τα πάντα, συμπεριλαμβανομένων των κανόνων)

Δεν νομίζω ότι είναι σωστό να γίνει κατάθεση χωρίς να κοινοποιηθούν αυτές οι πληροφορίες.

Αν καταθέσω 50, θα ήθελα να ξέρω ότι πρέπει να παίξω τουλάχιστον 150 για να μπορέσω να κάνω ανάληψη. Ομοίως, αν καταθέσω 50 και κερδίσω 100, πρέπει να ολοκληρώσω όλα τα χρήματα για να μπορέσω να κάνω ανάληψη, οπότε δεν έχω άλλα κέρδη.

Θεωρώ ότι είναι πραγματικά ακραίο να είναι πραγματικά χρήματα και όχι μπόνους.

Ευχαριστώ αν κάποιος έχει κάποια πληροφορία.


Τώρα περιμένω απάντηση και από το καζίνο, αλλά μου φαίνεται περίεργο να βάζω κανόνες που δεν βρίσκονται στους όρους και τις προϋποθέσεις.

Ευχαριστώ για τη βοήθειά σας


Αυτόματη μετάφραση:
Ph19
πριν από 2 εβδομάδες

Hi, I wanted to say that it is becoming more and more common to roll your deposit but many times casinos resort to 1x. Sometimes it's 3x and some places you can even meet 5x, which is quite a lot for me. Anyway, I looked at their Terms and Conditions and I don't know where their agent looked when I found it in 20 seconds. 

You can find that information here point 7.6 🙂

file

But are you waiting for some withdrawal now or did you want to know about this? 🤔

Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

LOL ευχαριστώ για την απάντησή σου Jaro, θα σου προωθήσω το στιγμιότυπο οθόνης που στάλθηκε στη συνομιλία στον βοηθό BDM και σε διαβεβαιώνω ότι δεν το είπε αυτό. Τροποποιήθηκε χθες/σήμερα ... Γι' αυτό δεν υπήρχε. Και έχω επίσης το αποθηκευμένο chat (από 05.12.2024) που μπορεί να το αποδείξει. Το σημείο 6 είπε x1 όχι για x3 (χθες το απόγευμα στις 16:00)

file

Τώρα είμαι σίγουρος ότι είχα δίκιο, όταν ζήτησα πληροφορίες από το BDM. Το σημαντικό είναι ότι το γράψαμε σήμερα, για να αποφασίσει κάποιος αν θα καταθέσει ή όχι.

Σε αυτή την περίπτωση νομίζω ότι πρέπει να κλείσω τον λογαριασμό μου στο BDM γιατί δεν έχει νόημα να πρέπει να παίξω x3 πριν μπορέσω να κάνω ανάληψη, μειώνει υπερβολικά την πιθανότητα ανάληψης.


Ευχαριστώ για τη βοήθεια Jaro 🙂



Αυτόματη μετάφραση:
Ph19
πριν από 2 εβδομάδες

You're welcome. I didn't expect them to fix it or change it. But I guess players can make up their own minds about it and also, as you said, decide if it's suitable for them and they will play here despite such a restriction. 

According to what you write you won't be one of them, so I hope that at least the account closure will go fine.

If you need any help or advice, let me know. 🙂

1...4 5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα