πριν από 1 μήνα
Είπαν ότι τα προβλήματα ήταν τεχνικά ζητήματα με τον πάροχο
They Said the problems was tecnical issues with provider
0
Είπαν ότι τα προβλήματα ήταν τεχνικά ζητήματα με τον πάροχο
They Said the problems was tecnical issues with provider
Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να λάβω μια ανάληψη που ζητήθηκε από τη Βουλγαρία, μέσω τραπεζικού εμβάσματος στη Revolut;
How long will it take for me to receive a withdrawal requested from Bulgaria, via a bank transfer in Revolut?
До колко време ще получа теглене заявено от България, чрез банков трансфер в револют?
Καλησπέρα, ζήτησα απόσυρση από αυτό το διαδικτυακό καζίνο (BDMbet), αλλά διάβασα ένα αρχείο σχετικά με αρνητικές εμπειρίες, είναι ακόμα τόσο τραγικό; Για να αποφύγω κάποιου είδους αναγκαστική αναμονή 14 ημερών, θα στείλω, δεν βλέπω τιμητική δήλωση ή κάτι τέτοιο. Ευχαριστώ.
Good evening, I requested a withdrawal from this (BDMbet) online casino, but I read a file about negative experiences, is it still this tragic? To avoid some kind of forced 14-day waiting, I will send, I don't see a statement of honor or something. Thanks.
Zdravim vecer sem si zazadal o vyber z tohoto(BDMbet) online kasina, no ale docitam se spis o negativnich zkusenostech je to furt stale takhle tragicky?Da se predchazet nejakymu silenymu 14denimu cekani zaslanim ja nevim vypisu z uctu nebo tak neco Díky.
Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να λάβω μια ανάληψη που ζητήθηκε από τη Βουλγαρία, μέσω τραπεζικού εμβάσματος στη Revolut;
How long will it take for me to receive a withdrawal requested from Bulgaria, via a bank transfer in Revolut?
До колко време ще получа теглене заявено от България, чрез банков трансфер в револют?
Γεια σας, δεν τολμώ να πω, αλλά μπορείτε να πείτε πόσο καιρό περιμένετε; Είναι η πρώτη σας απόσυρση από το καζίνο; Σας ζήτησαν κανένα έγγραφο; Ενημερώστε με, παρακαλώ.
Hello, I don't dare to say, but can you say how long you are waiting for? Is this your first casino withdrawal? Did they ask you for any documents? Let me know, please.
Καλησπέρα, ζήτησα απόσυρση από αυτό το διαδικτυακό καζίνο (BDMbet), αλλά διάβασα ένα αρχείο σχετικά με αρνητικές εμπειρίες, είναι ακόμα τόσο τραγικό; Για να αποφύγω κάποιου είδους αναγκαστική αναμονή 14 ημερών, θα στείλω, δεν βλέπω τιμητική δήλωση ή κάτι τέτοιο. Ευχαριστώ.
Good evening, I requested a withdrawal from this (BDMbet) online casino, but I read a file about negative experiences, is it still this tragic? To avoid some kind of forced 14-day waiting, I will send, I don't see a statement of honor or something. Thanks.
Zdravim vecer sem si zazadal o vyber z tohoto(BDMbet) online kasina, no ale docitam se spis o negativnich zkusenostech je to furt stale takhle tragicky?Da se predchazet nejakymu silenymu 14denimu cekani zaslanim ja nevim vypisu z uctu nebo tak neco Díky.
Γεια, νομίζω ότι η αναμονή δύσκολα θα επηρεάσει τους παίκτες. Εάν το καζίνο δεν χρειάζεται έγγραφα από εσάς, τότε δεν χρειάζεται να τα στείλετε, θα είναι κατάλληλο μόνο όταν σας ζητήσουν να επαληθεύσετε τον εαυτό σας.
Επομένως, εάν κάνατε μια επιλογή, θα είναι σημαντικό να είστε υπομονετικοί και να μπορείτε να επικοινωνείτε ήρεμα με το καζίνο και να τους ρωτάτε πόσο χρόνο θα διαρκέσει και ούτω καθεξής, παρόλο που μερικές φορές είναι καλύτερα να μην σας δώσουν ένα συγκεκριμένο χρόνο και μετά δεν το εκπληρώνουν.
Θα χαιρόμουν αν ήταν διαφορετικά στην περίπτωσή σου και θα έπαιρνες τα χρήματα νωρίτερα.
Ωστόσο, έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο μπόνους για να παίξετε εδώ; Είναι η πρώτη σας επιλογή;
Hi, I think waiting will hardly affect the players. If the casino does not need documents from you, then you do not need to send them, it will only be appropriate when they ask you to verify yourself.
So if you made a selection, it will be important that you be patient and you can calmly communicate with the casino and ask them how long it should take and so on, even though sometimes it is better if they don't give you a certain time and then they don't fulfill it.
I would be happy if it were different in your case and you would receive the money earlier.
However, have you used any bonus to play here? Is it your first choice?
Ahoj, myslím, že čakanie hráči len ťažko ovplyvnia. Pokiaľ kasíno od teba nebude potrebovať dokumenty, tak ich posielať nemusíš, vhodné to bude až vtedy, keď budú chcieť od teba aby si sa verifikoval.
Ak si teda zadával výber, bude dôležité aby si bol trpezvlivý a kľudne môžeš s kasínom komunikovať a spýtať sa ich na to koľko by to malo trvať a podobne aj keď asi niekedy je lepšie ak ti nedajú určitý čas a potom by to nesplnili.
Bol by som rád ak by to v tvojom prípade bolo iné a peniaze by si dostal skôr.
Avšak, používal si tu nejaký bonus na hranie? Je to tvoj prvý výber?
Περιμένω εδώ και λίγες μέρες, η κατάσταση είναι ακόμα υπό εξέταση, ο λογαριασμός επαληθεύτηκε
I have been waiting for a few days, the status is still under review, the account is verified
Чакам няколко дни, статуса е все още в проверка, акаунта е верифициран
Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν και να στείλουν τα χρήματα στον παίκτη. Προσπαθήστε λοιπόν να είστε υπομονετικοί και ελέγξτε αν αλλάζει η κατάσταση απόσυρσης. Εάν δεν συμβεί τίποτα και δεν έχετε πληροφορίες, ενημερώστε μας και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
We give casinos 14 days to resolve and send the money to the player. So try to be patient and check if the withdrawal status changes. If nothing happens and you have no information, let us know and we will try to help you.
Μάλλον θα ένιωθα το ίδιο, οπότε ισχύει και η περίοδος των 14 ημερών, και αν δεν έχετε χρήματα και το καζίνο σας αγνοήσει, γράψτε μου οπωσδήποτε και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
I would probably feel the same way, so the 14-day period also applies, and if you don't have money and the casino ignores you, definitely write to me and we will try to assist.
Asi by som to mal rovnako, paltí teda tiež lehota 14 dní a pokiaľ nebudeš mať peniaze a kasíno ťa bude ignorovať, určite mi napíš a pokúsime sa asistovať.
Πήρα την πρώτη μου απόσυρση. Το κυκλοφόρησα το βράδυ της 26ης και το παρέλαβα σήμερα το πρωί στις 28
I got my first withdrawal. I released it on the evening of the 26th and received it this morning on the 28th
Получих първото си теглене. Пуснах го на 26 вечерта и днес сутринта 28 го получих
Λοιπόν, βλέπεις, τελικά, η υπομονή φέρνει τριαντάφυλλα. Έχεις άλλη ανάληψη εκεί; 🙂
Well, you see, after all, patience brings roses. Do you have another withdrawal there? 🙂
Αναμονή για επεξεργασία των επόμενων
Waiting for the next ones to be processed
Да очаквам следващите да бъдат обработени
Κατανοητό. Φροντίστε να με ενημερώσετε πόσο καιρό χρειάζεται για να φτάσουν και αυτά τα χρήματα. 😉
Understood. Be sure to let me know how long it takes for that money to arrive as well. 😉
Καλημέρα, συμβαίνει ένα περίεργο πράγμα που δεν έχει ξαναγίνει με την BDM Bet και όχι μόνο, χθες θέλω να κάνω ανάληψη αλλά η απόσυρσή μου απορρίπτεται αρκετές φορές (δεν είναι η πρώτη φορά που αποσύρω), επικοινωνώ με το chat και είμαι είπε ότι για να κάνω ανάληψη πρέπει να έχω παίξει x3 το ποσό της κατάθεσης (δεν χρησιμοποιώ το Bonus).
Δεν το άκουσα ποτέ αυτό, αλλά στο τέλος έπαιξα και ήμουν τυχερός και κέρδισα και κατάφερα να ξεπεράσω αυτήν την κατάθεση x3.
Σήμερα διάβασα όλους τους Όρους και τις Προϋποθέσεις, όλους τους όρους ανάληψης, πέρασα μια ώρα με τον βοηθό στο chat και πουθενά στους όρους και τους κανονισμούς δεν υπάρχει αυτός ο κανόνας.
Το έψαξε και ο βοηθός συνομιλίας και δεν το βρήκε, μέχρι που μου είπε ότι θα ζητούσε από την ομάδα ειδικών να επικοινωνήσει μαζί μου.
(Έχω συνομιλίες και στιγμιότυπα οθόνης για τα πάντα, συμπεριλαμβανομένων των κανόνων)
Δεν νομίζω ότι είναι σωστό να γίνει κατάθεση χωρίς να κοινοποιηθούν αυτές οι πληροφορίες.
Αν καταθέσω 50, θα ήθελα να ξέρω ότι πρέπει να παίξω τουλάχιστον 150 για να μπορέσω να κάνω ανάληψη. Ομοίως, αν καταθέσω 50 και κερδίσω 100, πρέπει να ολοκληρώσω όλα τα χρήματα για να μπορέσω να κάνω ανάληψη, οπότε δεν έχω άλλα κέρδη.
Θεωρώ ότι είναι πραγματικά ακραίο να είναι πραγματικά χρήματα και όχι μπόνους.
Ευχαριστώ αν κάποιος έχει κάποια πληροφορία.
Τώρα περιμένω απάντηση και από το καζίνο, αλλά μου φαίνεται περίεργο να βάζω κανόνες που δεν βρίσκονται στους όρους και τις προϋποθέσεις.
Ευχαριστώ για τη βοήθειά σας
Good morning, a strange thing is happening that has never happened before with BDM Bet and not only, yesterday I want to withdraw but my withdrawal is refused several times (it is not the first time I withdraw), I contact the chat and I am told that to withdraw I must have played x3 the amount of the deposit (I do not use Bonus).
Never heard of this, but in the end I played and got lucky and won and managed to get past that x3 deposit.
Today I read all the Terms and Conditions, all the withdrawal terms, I spent an hour with the assistant in chat, and nowhere in the terms and regulations is this rule found.
The chat assistant also looked for it and couldn't find it, until he told me that he would have the specialist team contact me.
(I have chats and screenshots of everything, including the rules)
I don't think it's right to make a deposit without this information being communicated.
If I deposit 50 I would like to know that I have to play at least 150 before I can withdraw. Likewise if I deposit 50 and win 100, I have to finish all the money to be able to withdraw, in which case I have no other winnings.
I find it really extreme being real money and not Bonus.
Thanks if anyone has any information.
Now I'm also waiting for a response from the casino, but it seems strange to me to put rules that are not found in the terms and conditions.
Thanks for your help
BUongiorno sta capitando una cosa strana che prima non era mai successa con BDM Bet e non solo, ieri voglio prelevare ma mi viene rifiutato più volte il prelievo (non è la prima volta che prelevo), contatto la chat e mi viene detto che per prelevare devo aver giocato x3 la somma del deposito (io non uso Bonus).
Mai sentita questa cosa, comunque alla fine ho giocato e sono stata fortunato vincendo e riuscendo a superare quel x3 del deposito.
Oggi mi sono letta tutti i Termini e le condizioni, tutte i termini per il prelievo, sono stata un'ora con l'assistente in chat, e non si trova da nessuna parte nei termini e il regolamento questa regola.
L'ha cercata anche l'assistente della chat e non l'ha trovata, finché mi ha detto che mi avrebbe fatta contattare dal team degli specialisti.
(ho chat e screen shot di tutto anche del regolamento)
Non trovo corretto fare un deposito senza che venga comunicata questa informazione.
Se deposito 50 vorrei sapere che devo giocare almeno 150 prima di poter prelevare. Nello stesso modo se deposito 50 e vinco 100, devo finire tutti i soldi per poter prelevare, nel caso non ho altre vincite.
Lo trovo davvero estremo essendo soldi reali e non Bonus.
Grazie se qualcuno ha qualche informazione.
Ora attendo anche una risposta dal casino, ma mi pare strano mettere regole che poi non si trovano nei termini e condizioni.
Grazie per l'aiuto
Γεια σας, ήθελα να πω ότι γίνεται ολοένα και πιο συνηθισμένο να ρίχνετε την κατάθεσή σας, αλλά πολλές φορές τα καζίνο καταφεύγουν στο 1x. Μερικές φορές είναι 3x και μερικά μέρη μπορείς να συναντήσεις ακόμη και 5x, κάτι που είναι αρκετά για μένα. Τέλος πάντων, κοίταξα τους Όρους και τις Προϋποθέσεις τους και δεν ξέρω πού κοίταξε ο αντιπρόσωπός τους όταν το βρήκα σε 20 δευτερόλεπτα.
Μπορείτε να βρείτε αυτές τις πληροφορίες εδώ, σημείο 7.6 🙂
Περιμένεις όμως κάποια απόσυρση τώρα ή ήθελες να το μάθεις; 🤔
Hi, I wanted to say that it is becoming more and more common to roll your deposit but many times casinos resort to 1x. Sometimes it's 3x and some places you can even meet 5x, which is quite a lot for me. Anyway, I looked at their Terms and Conditions and I don't know where their agent looked when I found it in 20 seconds.
You can find that information here point 7.6 🙂
But are you waiting for some withdrawal now or did you want to know about this? 🤔
LOL ευχαριστώ για την απάντησή σου Jaro, θα σου προωθήσω το στιγμιότυπο οθόνης που στάλθηκε στη συνομιλία στον βοηθό BDM και σε διαβεβαιώνω ότι δεν το είπε αυτό. Τροποποιήθηκε χθες/σήμερα ... Γι' αυτό δεν υπήρχε. Και έχω επίσης το αποθηκευμένο chat (από 05.12.2024) που μπορεί να το αποδείξει. Το σημείο 6 είπε x1 όχι για x3 (χθες το απόγευμα στις 16:00)
Τώρα είμαι σίγουρος ότι είχα δίκιο, όταν ζήτησα πληροφορίες από το BDM. Το σημαντικό είναι ότι το γράψαμε σήμερα, για να αποφασίσει κάποιος αν θα καταθέσει ή όχι.
Σε αυτή την περίπτωση νομίζω ότι πρέπει να κλείσω τον λογαριασμό μου στο BDM γιατί δεν έχει νόημα να πρέπει να παίξω x3 πριν μπορέσω να κάνω ανάληψη, μειώνει υπερβολικά την πιθανότητα ανάληψης.
Ευχαριστώ για τη βοήθεια Jaro 🙂
LOL thanks for your reply Jaro, I'll forward you the screenshot sent in chat to the BDM assistant and I assure you it didn't say that. It was modified yesterday/today ... That's why it wasn't there. And I also have the saved chat (from 05.12.2024) that can prove it. Point 6 said x1 not for x3 (yesterday afternoon at 16:00)
Now I am sure that I was right, when I asked BDM for information. The important thing is that we wrote it today, so that a person can decide whether to deposit or not.
In this case I think I should close my account on BDM because it makes no sense to have to play x3 before being able to withdraw, it reduces the possibility of a withdrawal too much.
Thanks for the help Jaro 🙂
LOL grazie per la tua risposta Jaro, ti giro lo screenshot inviato in chat all'assistente di BDM e ti garantisco che non diceva così. E' stato modificato ieri/oggi ... Per questo che non c'era. E ho anche la chat salvata (del 05.12.2024) che lo può dimostrare. Il punto 6 diceva x1 non per x3 (ieri pomeriggio alle 16.00)
Ora ho la certezza che avevo ragione io, al momento che ho chiesto info a BDM. L'importante che lo abbiamo scritto oggi, in modo tale che una persona può decidere se depositare o meno.
In questo caso ritengo di chiudere account su BDM perché non ha senso dover giocare x3 prima di poter prelevare, riduci troppo la possibilità di un prelievo.
Grazie per l'aiuto Jaro 🙂
Καλώς ήρθες. Δεν περίμενα να το φτιάξουν ή να το αλλάξουν. Αλλά υποθέτω ότι οι παίκτες μπορούν να αποφασίσουν μόνοι τους για αυτό και επίσης, όπως είπατε, να αποφασίσουν αν είναι κατάλληλο για αυτούς και θα παίξουν εδώ παρά έναν τέτοιο περιορισμό.
Σύμφωνα με αυτά που γράφεις δεν θα είσαι ένας από αυτούς, οπότε ελπίζω ότι τουλάχιστον το κλείσιμο του λογαριασμού θα πάει καλά.
Εάν χρειάζεστε βοήθεια ή συμβουλή, ενημερώστε με. 🙂
You're welcome. I didn't expect them to fix it or change it. But I guess players can make up their own minds about it and also, as you said, decide if it's suitable for them and they will play here despite such a restriction.
According to what you write you won't be one of them, so I hope that at least the account closure will go fine.
If you need any help or advice, let me know. 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.