πριν από 1 εβδομάδα
Εννοείς καμία από τις 3 τελευταίες αναλήψεις;
You mean none of last 3 withdrawls?
0
Εννοείς καμία από τις 3 τελευταίες αναλήψεις;
You mean none of last 3 withdrawls?
Περιμένω 3 πληρωμές από 30 Οκτωβρίου. Ωστόσο, η τελευταία μου επιτυχημένη ανάληψη ήταν στις 6 Νοεμβρίου.
I am waiting for 3 payments from October 30. However, my last successful withdrawal was on November 6.
Οπότε 2 από τις 3 αναλήψεις ακυρώθηκαν και εγώ να το ξανακάνω. Μου είπαν ότι πρέπει να διορθωθεί μέχρι τώρα. Άκουσε κανείς το ίδιο;;;
So 2 out 3 withdrawls were canceled and they me to withdrawl it again. They told me it should be fixed by now. Did anyone hear the same???
Από συνομιλίες με έναν VIP πράκτορα, έλαβα μια φορά πληροφορίες ότι τα χρήματα αποσύρθηκαν από αυτούς - παρά τα πάντα που η κατάστασή τους στο καζίνο εξακολουθεί να είναι: "ελέγχουμε", την επόμενη φορά ότι έχουν τεχνικό πρόβλημα.
Επομένως, η συζήτηση μαζί τους είναι άσκοπη, γιατί δεν μπορείτε καν να μάθετε ποιος είναι ο πραγματικός λόγος για τον οποίο δεν γίνονται αυτές οι πληρωμές.
From conversations with a VIP agent, I once received information that the funds were withdrawn by them - despite everything that their status in the casino is still: "we are checking", next time that they have a technical problem.
So talking to them is pointless because you can't even find out what the real reason is why these payments are not being made.
Αυτή η συνεχιζόμενη συζήτηση υποδηλώνει ότι ο άλλος μπορεί να προσφέρει περισσότερες διορατικές πληροφορίες από εμάς. Χαίρομαι που αφιερώσατε χρόνο για να υποβάλετε την καταγγελία. Τα πράγματα γύρω από τις διαδικασίες του καζίνο είναι αρκετά ασαφή, αν μπορώ να το πω.
Θα παρακολουθούμε αυτό το νήμα σίγουρα! Κράτα μας ενήμερους, σε παρακαλώ.
This continuing debate suggests that the other might offer more insightful information than we do. I'm glad you took the time to submit the complaint; things surrounding the casino's processes are quite unclear, if I may say so.
We'll keep an eye on this thread for sure! Keep us posted, please.
όχι δεν έχω ακόμα χρήματα. Είμαι σαν πίσω από την αρχή
no havent Got any money yet. Im like back from the beginning
Συμφωνώ απόλυτα. Κάτι δεν πάει καλά εδώ! Τι μπορούμε να κάνουμε για να πάρουμε τα χρήματά μας. Απλά ακύρωσαν την ανάληψη μου και μου είπαν ότι υπάρχουν προβλήματα με την τραπεζική μεταφορά. Συνεχίζουν να λένε σε διαφορετικούς πελαργούς γιατί δεν μπορώ να έχω τα χρήματά μου
I totally agree. Something is really wrong here! What Can we do to get our money. They just cancell my withdrawl and told me there are problems with bank transfer. They keep telling different storkes why i cant have my money
Γεια, μπορούμε να εμμείνουμε στην καταγγελία και να αφήσουμε τον διαμεσολαβητή παραπόνων να ζητήσει από το καζίνο λεπτομερείς εξηγήσεις μόλις ολοκληρωθεί η αρχική αξιολόγηση πληροφοριών. Εν τω μεταξύ, ενημερώστε τακτικά την καταγγελία.
Φαντάζομαι ότι είναι απογοητευτικό, αλλά και πάλι, ακόμη και το παράπονο χρειάζεται το χρόνο του για να προχωρήσει.
Παρακαλώ, υπομονή!
Hi, we can stick to the complaint and let the complaint mediator ask the casino for a detailed explanation once the initial information assessment has finished. In the meantime, please update the complaint regularly.
I imagine it is frustrating, but still, even the complaint needs its time to move forward.
Please, hold on!
Καλό για σένα. 1 ανάληψη εξακολουθεί να εκκρεμεί και μία πληρώνεται - αλλά ακόμα στην τράπεζα. Ας ελπίσουμε αύριο.
Good for u. 1 withdrawl still pendling and one is paid - but still in bank. Hopefully tomorrow.
Όχι ότι έχω όλα τα λεφτά μου, μπορεί να ΠΑΙΞΩ ξανά εκεί. Έχουν μερικά παιχνίδια ως μονοπώλιο που ήταν δύσκολο για μένα να βρω στο διαδίκτυο για παίκτες στη Δανία. Πιστεύω ότι είχε κάποια προβλήματα - αλλά όλα διορθώθηκαν τώρα. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα υπάρξουν προβλήματα στο μέλλον.
No that i Got all my money i might PLAY there again. They have some games as monopoly which was hard for me to find online for players in Denmark. I believe that had some issues - but its all fixed now. Hopefully there wont be problems in the future.
Ήμουν πολύ γρήγορος να αξιολογήσω την κατάσταση. Έλαβα ένα email που με ενημέρωνε ότι η ανάληψη μου είχε διεκπεραιωθεί με επιτυχία, αλλά όταν έλεγξα τον λογαριασμό μου δεν έλαβα χρήματα.
I was too quick to assess the situation. I received an email informing me that my withdrawal had been successfully processed, but when I checked my account I did not receive any money.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.