πριν από 2 εβδομάδες
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και τα ανεπιθύμητα μηνύματα και κάντε αίτημα στο insta
Check your inbox and spam and request on insta
0
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και τα ανεπιθύμητα μηνύματα και κάντε αίτημα στο insta
Check your inbox and spam and request on insta
Το δικό μου είναι carolowariolo στείλτε μου μήνυμα
Mine is carolowariolo text me
ναι περιμένω 3 κληρώσεις. Ο πρώτος έγινε στις 3 Νοεμβρίου και ο τελευταίος έγινε απόσυρση έγινε στις 5 Νοεμβρίου. Και ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως.
yes i am waiting for 3 wothdrawls. The first was made 3 november and the last ondes was withdrawls was made The 5.th november. And my account is fully verified.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Μπορώ λοιπόν να δω ότι έχουν περάσει λίγες μέρες από την πρώτη σου, και ελπίζω ότι θα μπορέσεις να λάβεις τα χρήματα σύντομα.
Λάβατε πληροφορίες από το καζίνο σχετικά με το πόσο χρόνο θα μπορούσε να πάρει;
Thank you for the information.
So I can see that it has been few days since your first one, and hopefully you will be able to receive the money soon.
Did you get any information from the casino about how long it could possibly take?
Μου έγραψαν ένα e-mail. Επιβεβαίωσε ότι διεκπεραίωσαν με επιτυχία τις 3 αναλήψεις μου και οι αναλήψεις μπορεί να διαρκέσουν έως και 5 εργάσιμες ημέρες. Αλλά όταν συνδέομαι στον ιστότοπο - λέει ότι ακόμα περιμένει για επεξεργασία. Ελπίζω να έχω τα χρήματα σύντομα.
They wrote me an e-mail. She confirmed that they successfully processed my 3 withdrawls and the withdrawls could take up to 5 business days. But when I log on to the website - it says its still waiting to be processed. Hopefully I Will have the money soon.
Περιμένω επίσης να διεκπεραιωθούν οι 3 αναλήψεις μου από τις 30 Οκτωβρίου. Άλλες επόμενες αναλήψεις έγιναν χωρίς πρόβλημα. Ωστόσο, τα προηγούμενα εξακολουθούν να εξηγούνται από τεχνικά προβλήματα.
I am also waiting for my 3 withdrawals from October 30th to be processed. Other subsequent withdrawals went through without issue. However, the previous ones are still explained by technical problems.
πραγματικά δεν ξέρω τι να περιμένω… ακόμα περιμένω. Παρόλο που μου έστειλαν ένα e-mail επιβεβαιώνοντας ότι έχουν υποβληθεί σε επεξεργασία τα worhdrawls. Αλλά όταν συνδέομαι στον λογαριασμό μου, δεν έχει υποβληθεί ακόμα επεξεργασία.
really dont know what to expect… im still waiting. Although they sent me an e-mail confirming the worhdrawls has processed. But when I log on to my account it still hasnt processed.
Μου έγραψαν ένα e-mail. Επιβεβαίωσε ότι διεκπεραίωσαν με επιτυχία τις 3 αναλήψεις μου και οι αναλήψεις μπορεί να διαρκέσουν έως και 5 εργάσιμες ημέρες. Αλλά όταν συνδέομαι στον ιστότοπο - λέει ότι ακόμα περιμένει για επεξεργασία. Ελπίζω να έχω τα χρήματα σύντομα.
They wrote me an e-mail. She confirmed that they successfully processed my 3 withdrawls and the withdrawls could take up to 5 business days. But when I log on to the website - it says its still waiting to be processed. Hopefully I Will have the money soon.
Είμαι περίεργος λοιπόν πώς θα εξελιχθεί όταν το καζίνο σας έχει πει ένα πράγμα αλλά βλέπετε άλλο στον λογαριασμό σας. Ας περιμένουμε λοιπόν τον χρόνο που σας έδωσε το καζίνο και αν δεν σας στείλουν τα χρήματα, φροντίστε να τους ενημερώσετε. Πιστεύω ακράδαντα ότι όλα θα πάνε καλά.
So I'm curious how it will turn out when the casino has told you one thing but you see another in your account. So let's wait for the time the casino gave you and if they don't send you the money, be sure to let them know. I firmly believe that everything will turn out well.
Περιμένω επίσης να διεκπεραιωθούν οι 3 αναλήψεις μου από τις 30 Οκτωβρίου. Άλλες επόμενες αναλήψεις έγιναν χωρίς πρόβλημα. Ωστόσο, τα προηγούμενα εξακολουθούν να εξηγούνται από τεχνικά προβλήματα.
I am also waiting for my 3 withdrawals from October 30th to be processed. Other subsequent withdrawals went through without issue. However, the previous ones are still explained by technical problems.
Γεια, βλέπω ότι υπάρχουν περισσότεροι παίκτες που περιμένουν χρήματα, οπότε αν το καζίνο ανακοινώσει τεχνικά προβλήματα, ας τους δώσουμε λίγο χρόνο για να το διορθώσουν. Φυσικά, φροντίστε να μας ενημερώσετε για το πώς γίνονται οι αναλήψεις ή εάν τα τεχνικά προβλήματα έχουν επιδιορθωθεί. Μάλλον θα έχουν και κάποιο είδος εντολής πληρωμής, οπότε θα πρέπει να κάνετε υπομονή και ελπίζουμε ότι τα χρήματα θα έρθουν όπως υποτίθεται.
Φροντίστε να με ενημερώσετε εάν αλλάξει κάτι.
Hi, I see that there are more of you players who are waiting for money, so if the casino announces technical problems, let's give them some time to fix it. Of course, be sure to let us know how the withdrawals are going or if the technical problems have been fixed. They will probably have some kind of payout order as well, so you will have to be patient and hopefully the money will come in as it is supposed to.
Be sure to let me know if anything changes.
Από συνομιλίες με έναν VIP πράκτορα, έλαβα μια φορά πληροφορίες ότι τα χρήματα αποσύρθηκαν από αυτούς - παρά τα πάντα που η κατάστασή τους στο καζίνο εξακολουθεί να είναι: "ελέγχουμε", την επόμενη φορά ότι έχουν τεχνικό πρόβλημα.
Επομένως, η συζήτηση μαζί τους είναι άσκοπη, γιατί δεν μπορείτε καν να μάθετε ποιος είναι ο πραγματικός λόγος για τον οποίο δεν γίνονται αυτές οι πληρωμές.
From conversations with a VIP agent, I once received information that the funds were withdrawn by them - despite everything that their status in the casino is still: "we are checking", next time that they have a technical problem.
So talking to them is pointless because you can't even find out what the real reason is why these payments are not being made.
Πιστεύετε ότι θα πληρώσουν τις αναλήψεις μας;
Do you Think they will payout our withdrawls?
Χάνω σιγά σιγά την ελπίδα μου επειδή αλλάζουν συνεχώς τους λόγους για τους οποίους δεν έχουν πραγματοποιηθεί αυτές οι πληρωμές. Γνωρίζω επίσης ότι παρόμοιες ενέργειες συμβαίνουν και στα άλλα καζίνο τους. Σε ένα από αυτά, ακύρωσαν την ανάληψη μου και δεν επέστρεψαν καν τα χρήματα στον λογαριασμό παίκτη μου.
Μπορούμε μόνο να ελπίζουμε ότι το Casino Guru θα βοηθήσει να διευκρινιστεί η κατάσταση (γιατί πριν από πολύ καιρό καθυστέρησαν επίσης την πληρωμή και τους απείλησα ότι το θέμα θα αναφερόταν και ξαφνικά οι πληρωμές έγιναν σε μια στιγμή).
I'm slowly losing hope because they keep changing the reasons why these payouts haven't been made. I also know that similar actions are happening in their other casinos. On one of them, they canceled my withdrawal and did not even return the funds to my player account.
We can only hope that Casino Guru will help clarify the situation (because a long time ago they also delayed the payment and I threatened them that the matter would be reported and suddenly the payments were made in an instant).
Μόλις έλαβα ένα e-mail από αυτούς. Μου είπαν επίσης ότι έχουν τεχνικά προβλήματα τώρα. Χθες όμως μου είπαν ότι το είχαν ήδη επεξεργαστεί - κάτι που μάλλον δεν ήταν η αλήθεια.
I just recieved an e-mail from them. They also told me they have tecnical problems now. But Yesterday they told me they already processed it - which was probably not the truth.
φαίνεται ότι αυτοί οι αλήτες δεν πληρώνουν κανέναν. Είχα χρήματα σε έναν άλλο ιστότοπο που κατέχουν, το Lazybar, και έκλεισαν τον λογαριασμό μου και εκεί και δεν μου έχουν πληρώσει τα χρήματα που υπήρχαν σε αυτόν.
sounds like these bums aren't paying anyone. I had money on another site they own, Lazybar, and they shut my account down there as well and have not paid me the money that was in it.
Πήρε κανείς κάποιες αναλήψεις;
Δεν καταλαβαίνω αν δεν πληρώνουν, πώς γίνεται η ιστοσελίδα τους να είναι ακόμα ανοιχτή για να ΠΑΙΞΟΥΝ οι παίκτες;!
Did anybody get some withdrawls?
i dont understand if they dont payout, how come their website is still open for players to PLAY?!
Χθες έκανα μια δοκιμαστική κατάθεση και διέταξα μια ανάληψη. Συνήθως, η πληρωμή φτάνει μετά από 3 ώρες, δυστυχώς τώρα και αυτή η πληρωμή αναφέρεται ως εκκρεμότητα.
Yesterday I made a test deposit and ordered a withdrawal. Usually, the payment arrives after 3 hours, unfortunately now this payment is also listed as pending.
επίσης δεν έχει κανένα νόημα. Λένε ότι έχουν τεχνικά προβλήματα. Αλλά είναι μόνο σε τεχνικό πρόβλημα όταν κάνετε ανάληψη - αλλά δεν υπάρχουν προβλήματα με τις καταθέσεις! Τι αστείο!
also it doesnt make any sense. They say they have tecnical problems. But its Only at tecnical problem when you withdrawl - but no problems with deposits! What a joke!
αλλά έχετε αποσυρθεί από αυτό το betsite στο παρελθόν χωρίς κανένα πρόβλημα;
but you have withdrawl from this betsite before without any problems?
Ναι, είχα πολλές αναλήψεις. Παλιότερα ερχόντουσαν χωρίς κανένα πρόβλημα μετά από ακριβώς 3 ώρες. Στη συνέχεια, αυτές οι 3 πληρωμές σταμάτησαν, αλλά αργότερα οι πληρωμές συνέχισαν να φτάνουν. Ωστόσο, τώρα δεν διεκπεραιώνεται ούτε μία ανάληψη.
Yes, I had lots of withdrawals. Previously, they came without any problems after exactly 3 hours. Then these 3 payments stopped, but later payments continued to arrive. However, now not a single withdrawal is processed.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.