πριν από 1 μήνα
Έλυσαν αυτό το πρόβλημα; Έχω το ίδιο πρόβλημα εδώ
They solved this problem? I have the same problem here
0
Έλυσαν αυτό το πρόβλημα; Έχω το ίδιο πρόβλημα εδώ
They solved this problem? I have the same problem here
Λοιπόν, δεν έχουμε περισσότερες πληροφορίες από αυτόν τον χρήστη μέχρι τώρα, δυστυχώς.
Θα θέλατε να μας περιγράψετε την κατάστασή σας για να μπορέσουμε ίσως να σας βοηθήσουμε;
Well, we have no more information from this user up until now, unfortunately.
Would you like to describe your situation to us so we can perhaps help you out?
Σίγουρο πράγμα! Παρέχετε όλο το σχετικό περιεχόμενο που έχετε διαθέσιμο, ώστε οι ειδικοί μας να έχουν ένα καλό μέρος για να ξεκινήσουν, παρακαλώ. Είμαι βέβαιος ότι είστε ακόμα αρκετά εξοικειωμένοι με τη διαδικασία. αν χρειάζεστε βοήθεια στην πορεία, μη διστάσετε να ρωτήσετε.
Εδώ που τα λέμε, τι είδους πρόβλημα αντιμετωπίσατε στο BDM, παρακαλώ;
Sure thing! Provide all relevant content you have available so our specialists have a good place to start, please. I'm sure you are quite familiar with the process still; if you need help along the way, don't hesitate to ask.
Speaking of which, what kind of issue have you encountered at BDM, please?
Χθες με πάνω από 5000 $ στον λογαριασμό μου απενεργοποίησαν τον λογαριασμό μου χωρίς email ή ειδοποίηση. Δεν μου λένε γιατί και δεν μπορώ να τους κρατήσω. Μπορείτε να με βοηθήσετε σε αυτό;
Yesterday with over $5000 in my account they disabled my account with no email or notice. They are not telling me why and I am unable to get a hold of them. Can you help me with this ?
Λοιπόν, αυτό είναι ατυχές. Βλέπω ότι είχες πολύ καλό ποσό και είναι πάντα καλό όταν το καζίνο σου λέει τον λόγο για τον οποίο αποφάσισε να μπλοκάρει τον λογαριασμό του παίκτη. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε απλώς να μαντέψουμε, και δεν μου αρέσει να το κάνω αυτό.
Τέλος πάντων, έπαιξες με κάποιο μπόνους εδώ; Μπορείτε να σκεφτείτε κάτι που θα μπορούσατε να κάνετε για να κάνετε το καζίνο να κάνει αυτό το βήμα; Είσαι επαληθευμένος ή όχι;
Well, that's unfortunate. I see you had quite a nice amount and it is always good when the casino tells you the reason why they decided to block the player's account. That way we can just guess, and I don't like to do that.
Anyway, did you play with any bonus here? Can you think of anything you could do to make the casino take this step? Are you verified or not?
Λάβατε κάποια εξήγηση από το καζίνο γιατί το αίτημά σας απορρίφθηκε;🤔
Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τον λόγο για να λυθούν όλα κατά τη γνώμη μου.
Είδα ότι έχετε κάνει μια καταγγελία εδώ στην ομάδα μας και η Kristina έχει ήδη αρχίσει να το δουλεύει. Απλώς, λάβετε υπόψη ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να επεξεργαστούν την απόσυρση προτού μπορέσουμε να επέμβουμε, επομένως θα χρειαστεί λίγο περισσότερος χρόνος από όσο θα περιμένατε.
Ας ελπίσουμε ότι το πρόβλημα θα λυθεί νωρίτερα χωρίς την παρέμβαση της ομάδας παραπόνων μας και θα μπορέσετε να λάβετε τα χρήματά σας.
Ενημερώστε μας για τυχόν ενημερώσεις.
Did you get any explanation from the casino why your request was denied?🤔
It is important to know the reason so everything can be solved in my opinion.
I saw that you have filed a complaint here with our team and Kristina has already started to work on it. Just please keep in mind that we give casinos 14 full days to process the withdrawal before we can intervene, so it will take a bit longer than you would probably expect.
Hopefully the issue will be solved without the intervention of our complaint team sooner, and you will be able to get your money.
Please let us know about any updates.
Δεν έχω λάβει χρήματα ακόμα. Δήλωσαν κάποιο όρο βασικά λέγοντας ότι μπορούν να κλείσουν τον λογαριασμό μου όποτε θέλουν. Άρχισαν να απαντούν σε email αλλά πολύ ασαφή και έχουν αρχίσει να ζητούν περισσότερα έγγραφα επαλήθευσης για να προσπαθήσουν να με κάνουν να φύγω.
I have not received any money yet. They stated some term basically saying they can shut down my account anytime they want. They have began to respond to emails but very vague and have starting asking for more verification documents to try to just get me to go away.
Πόσο καιρό περιμένατε. Και σε ευχαριστώ που απαντήσατε.
How Long have u been waiting. And Thank u for answering.
Πράγματι το έκανε, ναι. Μπορείτε να ελέγξετε την καταγγελία εδώ .
He actually did, yes. You can check the complaint here.
Βλέπω ότι περιμένεις και την απόσυρσή σου. Δικαίωμα;
Μπορώ να ρωτήσω πότε ακριβώς ζητήσατε τα χρήματα και εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως σε αυτό το καζίνο;
I can see that you are waiting for your withdrawal as well. Right?
May I ask when exactly you requested the money and if your account is fully verified at this casino?
Δεν έχω λάβει χρήματα ακόμα. Δήλωσαν κάποιο όρο βασικά λέγοντας ότι μπορούν να κλείσουν τον λογαριασμό μου όποτε θέλουν. Άρχισαν να απαντούν σε email αλλά πολύ ασαφή και έχουν αρχίσει να ζητούν περισσότερα έγγραφα επαλήθευσης για να προσπαθήσουν να με κάνουν να φύγω.
I have not received any money yet. They stated some term basically saying they can shut down my account anytime they want. They have began to respond to emails but very vague and have starting asking for more verification documents to try to just get me to go away.
Ελπίζω ότι όλα μπορούν να εξηγηθούν και το παράπονό σας θα επιλυθεί σύντομα.
Θα το παρακολουθούμε στενά και θα κρατάμε σταυρωμένα τα δάχτυλα.🤞
Ενημερώστε μας για όλα, παρακαλώ. Θα το κάνετε;
I hope that everything can be explained and your complaint will get to its resolution soon.
We will keep a close eye on this and keep the fingers crossed.🤞
Keep us updated about everything, please. Will you?
ναι περιμένω 3 κληρώσεις. Ο πρώτος έγινε στις 3 Νοεμβρίου και ο τελευταίος έγινε απόσυρση έγινε στις 5 Νοεμβρίου. Και ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως.
yes i am waiting for 3 wothdrawls. The first was made 3 november and the last ondes was withdrawls was made The 5.th november. And my account is fully verified.
Δώσε μου τον αριθμό σου στο WhatsApp ή στο instagram, έχω το ίδιο ακριβώς πρόβλημα αν και έχω περισσότερα από 50 χιλιάδες ευρώ για ανάληψη
Give me your WhatsApp number or instagram I have the same exact issue though I have more than 50k euro to withdraw
Δώσε μου το WhatsApp σου, έχω το ίδιο πρόβλημα
Give me your WhatsApp I have the same issue
Στείλτε μου μήνυμα στο WhatsApp +48 536 357 506
Text me on WhatsApp +48 536 357 506
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.