πριν από 6 ημέρες
Έλυσαν αυτό το πρόβλημα; Έχω το ίδιο πρόβλημα εδώ
They solved this problem? I have the same problem here
0
Έλυσαν αυτό το πρόβλημα; Έχω το ίδιο πρόβλημα εδώ
They solved this problem? I have the same problem here
Λοιπόν, δεν έχουμε περισσότερες πληροφορίες από αυτόν τον χρήστη μέχρι τώρα, δυστυχώς.
Θα θέλατε να μας περιγράψετε την κατάστασή σας για να μπορέσουμε ίσως να σας βοηθήσουμε;
Well, we have no more information from this user up until now, unfortunately.
Would you like to describe your situation to us so we can perhaps help you out?
Σίγουρο πράγμα! Παρέχετε όλο το σχετικό περιεχόμενο που έχετε διαθέσιμο, ώστε οι ειδικοί μας να έχουν ένα καλό μέρος για να ξεκινήσουν, παρακαλώ. Είμαι βέβαιος ότι είστε ακόμα αρκετά εξοικειωμένοι με τη διαδικασία. αν χρειάζεστε βοήθεια στην πορεία, μη διστάσετε να ρωτήσετε.
Εδώ που τα λέμε, τι είδους πρόβλημα αντιμετωπίσατε στο BDM, παρακαλώ;
Sure thing! Provide all relevant content you have available so our specialists have a good place to start, please. I'm sure you are quite familiar with the process still; if you need help along the way, don't hesitate to ask.
Speaking of which, what kind of issue have you encountered at BDM, please?
Χθες με πάνω από 5000 $ στον λογαριασμό μου απενεργοποίησαν τον λογαριασμό μου χωρίς email ή ειδοποίηση. Δεν μου λένε γιατί και δεν μπορώ να τους κρατήσω. Μπορείτε να με βοηθήσετε σε αυτό;
Yesterday with over $5000 in my account they disabled my account with no email or notice. They are not telling me why and I am unable to get a hold of them. Can you help me with this ?
Λοιπόν, αυτό είναι ατυχές. Βλέπω ότι είχες πολύ καλό ποσό και είναι πάντα καλό όταν το καζίνο σου λέει τον λόγο για τον οποίο αποφάσισε να μπλοκάρει τον λογαριασμό του παίκτη. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε απλώς να μαντέψουμε, και δεν μου αρέσει να το κάνω αυτό.
Τέλος πάντων, έπαιξες με κάποιο μπόνους εδώ; Μπορείτε να σκεφτείτε κάτι που θα μπορούσατε να κάνετε για να κάνετε το καζίνο να κάνει αυτό το βήμα; Είσαι επαληθευμένος ή όχι;
Well, that's unfortunate. I see you had quite a nice amount and it is always good when the casino tells you the reason why they decided to block the player's account. That way we can just guess, and I don't like to do that.
Anyway, did you play with any bonus here? Can you think of anything you could do to make the casino take this step? Are you verified or not?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.