Μπα, μόλις πήγαν, έχετε (παραδεχτείτε) προβλήματα, οπότε σας κλείνουμε. Και θα πρέπει να γνωρίζετε ότι πρόκειται να χάσετε και η ανάληψη ακυρώθηκε για την παροχή εγγράφων.
(Ναι, ξέρω ότι δεν ήταν ρεαλιστικό να γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλά ποτέ δεν βλάπτει να δοκιμάσετε. Δεν πληρώνονται για να επιστρέψουν χρήματα ή να φροντίσουν, ούτως ή άλλως.)
Κάτι που εξακολουθεί να είναι περίεργο, επειδή βλέπετε άτομα με επιτυχία να αποσύρονται ακόμη και χωρίς επαλήθευση (τουλάχιστον στην αρχή). Και σας κάνουν να κάνετε ανάληψη με τον ίδιο τρόπο που καταθέτετε... πράγμα που ήταν μια πραγματική ταλαιπωρία γιατί καλά η μέθοδος που κατέθεσα δεν με άφηναν να κάνω ανάληψη (επειδή δεν είναι επιλογή, οπότε γιατί να το έχω ως επιλογή κατάθεσης) οπότε έπρεπε να καταθέσω από άλλη πηγή που με έκανε να επαληθεύσω και εκεί.
Αλλά ναι, δεν προσπάθησαν καν να εξηγήσουν γιατί δεν έκαναν επαλήθευση όλη εκείνη την ώρα. Απλώς τυπικό λογοπαίγνιο. Αν και δεν νομίζω ότι είναι πολλά να φτάσουμε.
«Αγαπητέ παίκτη,
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας!
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο λογαριασμός σας έκλεισε λόγω ζητημάτων που σχετίζονται με τον τζόγο.
Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με τους Όρους και τις Προϋποθέσεις μας:
https://20bet.com/information/terms-and-conditions
"Ο παίκτης έχει επίγνωση του γεγονότος ότι ο τζόγος στον ιστότοπο μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια χρημάτων. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε πιθανή οικονομική ζημία προκύψει από τη χρήση του ιστότοπου."
Όσον αφορά το αίτημα ανάληψης, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο λογαριασμός πρέπει να επαληθευτεί πριν από την επεξεργασία του αιτήματος ανάληψης και, όπως βλέπουμε, το αίτημα ανάληψης ακυρώθηκε με αίτημα για έγγραφα προκειμένου να περάσει η επαλήθευση.
Ως εκ τούτου, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το αίτημα επιστροφής χρημάτων σας απορρίφθηκε, η απόφαση είναι οριστική και δεν υπόκειται σε περαιτέρω εξετάσεις.
Τις καλύτερες ευχές,
Ομάδα Υποστήριξης Καζίνο
"
Nah, they just went you have (admit to) issues so we shutting you down. And you should know that you stand to lose and withdrawal cancelled to provide documents.
(Yes, I know it was unrealistic for a refund, but never hurts to try. They don't get paid to give money back or care, anyways.)
Which is still odd because you see people having success withdrawing even without verification (at least at the start). And they make you withdraw the same way you deposit... which was a real hassle because well the method I deposited they wouldn't let me withdraw to (because it's not an option, so why even have that as an option to deposit) so I had to deposit from another source which made me have to verify there too.
But ya, they didn't even attempt to explain why they didn't verify all that time. Just standard wordplay. Though I don't think it's much to get at.
" Dear Player,
Thank you for contacting us!
We would like to kindly inform you that your account was closed due to Gambling related issues.
We kindly inform you that according to our Terms and Conditions:
https://20bet.com/information/terms-and-conditions
"The player is aware of the fact that gambling on the website may lead to losing money. The Company is not liable for any possible financial damage arising from the use of the website."
Regarding the withdrawal request, we would like to kindly inform you that the account must be verified prior to processing the withdrawal request and as we can see your withdrawal request was canceled with a request for documents in order to pass verification.
Therefore, we would like to kindly inform you that your refund request was declined, the decision is final and isn't subjected to any further considerations.
Best regards,
Casino Support Team
"