ΦόρουμΚαζίνο20Bet Casino - γενική συζήτηση

20Bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 2 έτη από Justo
|
33212 προβολές 180 απαντήσεις |
|
1...4 5 6...10
Προσθήκη ανάρτησης
Aguaje
πριν από 1 έτος

Hello there,

it must truly be a horror. Well, if the casino has some technical troubles, I guess they must find a way to fix that first. Can you change your withdrawal method to pass that?

What makes you think the casino is lying to you?

πριν από 1 έτος

Ήμουν στην 20bet παίζοντας το ζωντανό παιχνίδι καζίνο (Adventure Beyond Wonderland) Κέρδισα 54 χιλιάδες πέσος Αργεντινής και παρατήρησα ότι ο λογαριασμός μου είχε τεθεί σε αναστολή και ότι ούτε τα χρήματα μπήκαν. Επίσης είχα κάνει ήδη ανάληψη άλλων χρημάτων, αλλά ούτε θα με πληρώσουν. Νομίζω ότι υπήρξε κάποιο σφάλμα στον ιστότοπο, προσπάθησα να παίξω άλλα παιχνίδια αλλά δεν τα κατάφερα ούτε, μου έρχεται ένα μήνυμα: Δεν επιτρέπεται η ενέργεια χρήστη.

Ελπίζω να το διορθώσουν σύντομα, ώστε να μπορώ να χρησιμοποιήσω ξανά τον ιστότοπο κανονικά.


Αυτόματη μετάφραση:
tamarahries
πριν από 1 έτος

Hello there.

So you still can access your account, right? I would inform the casino immediately, to ensure you complied with the rules. This error message you got doesn't explain much.

Let me know whether you find out what happened.

Radka
πριν από 1 έτος

Μιλάω με το chat support εδώ και 1 εβδομάδα, τους έστειλα και email και μου λένε ότι πρέπει να περιμένω email από τον υπεύθυνο τομέα. Κάθε φορά που μιλάω για υποστήριξη μου λένε το ίδιο πράγμα Οκ. πόσο ακόμα να περιμένω; Δεν ήξερα ότι ήταν τόσο γραφειοκρατικό. Παίζετε, κερδίζετε, μετά δυσκολεύεστε να κάνετε ανάληψη των χρημάτων ή ο λογαριασμός σας μπλοκάρεται. Αυτό δεν έχει νόημα.

Αυτόματη μετάφραση:
tamarahries
πριν από 1 έτος

Allow me to say your situation is far from standard. If the game was affected by some technical error or glitch, the casino is more likely to solve the problem with the game provider. To ensure the winnings are legit. In the meantime, you wait. I'm only guessing, the casino should explain to you, not me 🙁.

Feel free to submit a complaint here on our site, but we would probably have to wait for the casino's explanation, in any case.


πριν από 1 έτος

Καλησπέρα στοίχημα 20 και μεγάλη απογοήτευση παίρνω έπαθλο 7000,00 ευρώ Προσπάθησα να μαζέψω 4000,00 ευρώ για τα υπόλοιπα με το πρόσχημα τους και πάντα τεκμηρίωση για λογαριασμό σε τρίτους που είναι ντροπή μόνο ο τραπεζικός λογαριασμός είναι στο όνομά μου και στο όνομά μου του συζύγου αλλά από ό,τι φαίνεται αυτό το στοίχημα και έτσι αυτό δεν έγινε πολύ καλά, προσέξτε αν βγει βραβείο θα ξεμείνετε από λεφτά ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Ppxppxppx
πριν από 1 έτος

I'm not sure I follow completely, however, I find you've submitted a complaint - so allow me to paste here a few questions:

"Do I understand correctly that you are experiencing difficulties withdrawing your winnings since you share your bank account with your husband? Would you be able to prove that you are a legitimate owner of the payment method? Does your husband have an account in the same casino too?"

Answer kindly in the complaint thread, thank you.


πριν από 1 έτος

Διαβάζω όλες τις κριτικές και κάθε φορά φοβάμαι ότι δεν θα μπορέσω να αποσύρω τα κέρδη μου.

Προσπαθώ να κάνω αναλήψεις εδώ και 7 μέρες, έγινε επαλήθευση του λογαριασμού μου, πάλι μου ζητάνε αντίγραφο κίνησης και αύριο θα είναι 5 μέρες χωρίς έγκριση. Το chat δεν δίνει καμία ακριβή απάντηση, η 20bet είναι πραγματικά ένας από τους χειρότερους bookmakers.

Αυτόματη μετάφραση:
sack26
πριν από 1 έτος

Hi, according to what you wrote you probably watched the reviews later. I see that your account is verified, and that they are asking for the document you sent them, again. The casino has also not responded to the problem and I also noticed that you have had successful withdrawals in the past. Sometimes it can be a mistake on the side of the payment provider and the withdrawal can take a little longer.

Anyway, when you mention the bookmaker, in this particular case did you only bet or did you play slots or something else ?

Nevertheless, you have filed a complaint and Kristina will try to check what can be done about your issue. For now, we'll just have to wait and see how the situation develops, but if you have any new information, please let us know. 

Jaro
πριν από 1 έτος

Κατάφερα να κάνω μόνο 1 ανάληψη σε αυτό το καζίνο, όλα τα υπόλοιπα έχουν ακυρωθεί ζητώντας επιπλέον έγγραφα, τα οποία είναι δύσκολο να αποκτηθούν από τις τράπεζες, αλλά έχουν ήδη σταλεί.

Συνήθως παίζω κουλοχέρηδες και ζωντανά καζίνο και η νίκη μου ήταν στο τελευταίο, αλλά δεν είχα κανένα πρόβλημα.

Δυστυχώς, όπως πολλές κριτικές, βλέπω ότι επιδιώκουν μόνο να κουράσουν τον παίκτη ζητώντας διαρκώς τεκμηρίωση και οι χρόνοι απόκρισης είναι εντελώς αυθαίρετοι σε σύγκριση με άλλους πρακτορεία στοιχημάτων, ελπίζω οι άλλοι παίκτες να μην πέφτουν σε αυτούς τους ιστότοπους με πολλή διαφήμιση, αλλά ελλιπής εξυπηρέτηση πελατών.

Αυτόματη μετάφραση:
sack26
πριν από 1 έτος

I think I understand your point, but sometimes those hassles are more or less caused by other factors. You are from Chile, right? I would not be surprised if your verification would be more complex because of the country and its attributes. The same goes for other politically "interesting" countries, if I may say so. It involves the banking system and its limitations for instance.

Not saying it is your case - just an insight.

My best guess is that your first withdrawal was not worth the process, you probably reached a certain threshold.

How much did you previously withdraw, please?

Has the bank statement been accepted?


I must say I will never understand management who keeps players uninformed and discouraged, that's the worst...


Radka
πριν από 1 έτος

Ναι, από τη Χιλή, θα ήθελα να μάθω τι εννοείς ως μια πολιτικά ενδιαφέρουσα χώρα.

Προηγουμένως είχα κάνει ανάληψη περίπου 2.000 USD και δεν είχα πρόβλημα, αλλά πρέπει να αναφέρω ότι ήταν η πρώτη ανάληψη. Το τραπεζικό αντίγραφο εγκρίθηκε και επικυρώθηκε σε μόλις 4 ώρες, μετά από αυτό έκανα άλλες καταθέσεις, όλες από τον ίδιο λογαριασμό και μόνο μία από άλλο λογαριασμό, αλλά πάντα υπό την κυριότητα μου, και αυτή η τελευταία επικύρωση είναι αυτή που διαρκεί περισσότερες από 7 ημέρες .

Έχω επικοινωνήσει με υποστήριξη, chat, κοινωνικά δίκτυα και με καλούν μόνο να περιμένω, δυστυχώς δεν παρέχουν ακριβείς πληροφορίες.

Αυτόματη μετάφραση:
sack26
πριν από 1 έτος

Hello.

I believe the point is quite obvious, isn't it? There is a much higher potential risk in many countries - based on political effects, local laws, restrictions, stability of the banking system, and so on. Casinos tend to measure that if possible When you come from a risky country, you may experience deeper investigation.

The verification process itself can also be affected by the "quality" of the casino's license.

I'm sorry the casino can't explain the matter, hard to tell what is going on now.

I suggest we wait for an update, not much else to do, at this point. 🙁



Radka
πριν από 1 έτος

Το πιστεύω ήδη, μάλιστα στη χώρα μου τον τελευταίο καιρό έχει δοθεί μεγάλη έμφαση στη νομοθεσία των διαδικτυακών καζίνο, συγκεκριμένα λόγω πιθανής νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και μη καταβολής φόρων.

Από την άλλη, αυτό που αναφέρεις για την ποιότητα της άδειας και από την εμπειρία μου με την 20Bet, μου είναι ξεκάθαρο ότι είναι ένα σημαντικό και βασικό ζήτημα όταν αποφασίζεις πού να στοιχηματίσεις.

Σήμερα περιμένω τις αναλήψεις μου 7 μέρες και όπως πολλοί παίκτες, το καζίνο επισημαίνει μόνο ότι το οικονομικό τμήμα ερευνά... Ελπίζω να έχει θετικό τέλος για μένα.

Αυτόματη μετάφραση:
sack26
πριν από 1 έτος

Yes, I heard the situation has escalated at some point.

You know, all those factors should not result in unnecessary delay. There is quite a difference between a let's say serious check and just a delay "masked" as the check. It's tricky to find out what is what in such a situation, but it is not over yet.

Try to hold on. 🙏


Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σας, μετά από μάχη για περισσότερο από μια εβδομάδα, την Πέμπτη κυκλοφόρησαν ένα από τα αιτήματα ανάληψης, αλλά ήταν κάτι πολύ δυσάρεστο, αφού τους έχω παρακολουθήσει μέσω κοινωνικών δικτύων και email.

Τώρα περιμένω ακόμα να εγκριθούν και τα υπόλοιπα αιτήματα και όπως γνωρίζουμε ήδη τις πρακτικές της 20bet, μου ζητούν ξανά τραπεζικό πιστοποιητικό της τελευταίας μου συναλλαγής.

Φαίνεται ότι έχω ακόμα πολύ καιρό μάχη..

Αυτόματη μετάφραση:
sack26
πριν από 1 έτος

Oh my! It sounds ridiculous. I mean, what are they thinking? Keep fighting, it has to end eventually!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Προς Θεού είδα μια διαφήμιση για αυτό το καζίνο και σκέφτηκα ότι ήταν καλή, ακόμα περισσότερο όταν είδα τις κριτικές εδώ, δεν μου αρέσει πια πολύ 😬, αν και χρησιμοποιώ κυρίως κρυπτονομίσματα και βλέπω ότι τα περισσότερα προβλήματα είναι σε τραπεζικούς λογαριασμούς, ήδη φοβάμαι

Αυτόματη μετάφραση:
PedroSC95
πριν από 1 έτος

Hey! A tough decision, right? Don't play there if you still have some doubts, playing should be fun, not a horror.

At least, browse the casino's index, user rating, and related complaints. I think it is a very healthy habit worth keeping 👍

πριν από 1 έτος

Γεια σε όλους, θέλω να παρουσιάσω την περίπτωσή μου και να ρωτήσω λίγο για την εμπειρία μου σε αυτό το παράξενο καζίνο της 20Bet. Πριν από λίγες μέρες, άρχισα να παίζω σε αυτό το καζίνο, πρώτα έκανα την πρώτη μου κατάθεση και μετά άλλη μια. μέσω δύο πιστωτικών καρτών. Επίσης, κατέθεσα μετρητά μέσω των εγγεγραμμένων λογαριασμών μου Skrill και Netteller. Μέχρι εδώ όλα καλά: ξαφνικά πριν από λίγες μέρες άρχισα να κερδίζω τεράστια κέρδη στη ρουλέτα και σε τέσσερις ημέρες είχα ήδη περισσότερα από 25.300 ελβετικά φράγκα που κερδήθηκαν. οπότε αποφάσισα να κάνω ανάληψη 24.000. Πριν από αυτόν τον έλεγχο των καρτών μου, το ένα απορρίφθηκε και το άλλο έγινε αποδεκτό. Έστειλα τραπεζικά αντίγραφα των πιστωτικών μου καρτών και μετά έβγαλα φωτογραφία τις δύο πιστωτικές μου κάρτες. Από την άλλη, έστειλα στιγμιότυπα οθόνης των εγγεγραμμένων λογαριασμών μου Skrill και Netteller, με αυτό η υποστήριξη προχώρησε στην επαλήθευση των εγγράφων μου, μέχρι στιγμής. Το πρόβλημα ξεκίνησε τότε όταν ζήτησα να αποσύρω αυτά τα 24.000 φράγκα, νομίζοντας ότι όλα πήγαιναν καλά, δηλαδή πολυτέλεια, έμεινα ήρεμος. Στη συνέχεια, μετά από λίγο, η υποστήριξη μου έστειλε μερικά email λέγοντάς μου χωρίς να διευκρινίσει πολλά: το αίτημα ανάληψης απορρίφθηκε, ο λόγος: οι κάρτες σας πρέπει να δείχνουν το όνομα του παραλήπτη, τους αριθμούς των ψηφίων κ.λπ. Λέω: είτε αυτά είναι ανόητα είτε παιζουν ηλιθιοι? γιατί πρώτα επαλήθευσαν τους λογαριασμούς μου αφού όλα ήταν πιο καθαρά από το νερό. Γνωρίζοντας ότι οι λογαριασμοί μου είναι πλήρως εγγεγραμμένοι στο εν λόγω καζίνο, έστειλα ξανά τα σχετικά έγγραφα σήμερα για να δω τι ανοησίες λαμβάνω αυτή τη φορά. Συνεχίζοντας την ιστορία μου, πριν από λίγο έκανα και ανάληψη 23.000 ελβετικών φράγκων. Τώρα είναι δυνατό μόνο να περιμένω να είναι λογικοί και να συμμορφωθούν στέλνοντάς μου τα μετρητά που έχουν αναληφθεί. αλλιώς θα πρέπει να κάνω μια καταγγελία για να δω αν το καζίνο επιδέχεται να κάνει τη δουλειά του, κάτι που αυτή τη στιγμή δεν είναι ευχάριστο για μένα. Εν ολίγοις, απλώς περιμένω να δω αν συμμορφώνονται με το σύνθημά τους: οι αναλήψεις στο καζίνο της 20bet είναι εξαιρετικά γρήγορες μέσα σε 24 ώρες. Κύριοι του καζίνο 20bet, ξέρω ότι για τον ένα ή τον άλλο λόγο θα διαβάσετε το περιεχόμενο του σχολίου μου, σας προτρέπω: κάντε το καθήκον σας και μην εξαπατάτε κόσμο παντού, υπάρχουν ήδη χιλιάδες αρνητικές κριτικές σε διαφορετικούς ιστότοπους. Δεν ξέρετε ότι εσείς οι ίδιοι βλάπτετε την ήδη φθαρμένη φήμη σας. αποκτώντας τόσες αρνητικές κριτικές εναντίον του. Άλλωστε η απάτη διώκεται παγκοσμίως και φυσικά? το πιο τολμηρό ψάρι πέφτει αργά ή γρήγορα στο δίχτυ.

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 6...10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα