Εάν το καζίνο εξακολουθεί να ερευνά, σίγουρα θα προσπαθούσα να αντέχω. Δεν μπορείτε να κάνετε πολλά σε αυτήν την κατάσταση, οπότε μέχρι να τελειώσει και να μάθετε περισσότερα, δεν θα μπορείτε να κάνετε ανάληψη.
Επίσης, έχετε αλληλογραφεί με το καζίνο σχετικά με το phishing; Σου είπαν κάτι συγκεκριμένο ή όχι;
Ξέρω ότι αυτή δεν είναι η πιο ευχάριστη κατάσταση στην οποία βρίσκεστε, αλλά πιστεύω ότι η καταγγελία θα μπορέσει να βρει κάποιες λύσεις και τελικά θα πάρετε τα χρήματά σας.
If the casino is still investigating, I would certainly try to hold out. There's not much you can do in this situation, so until it's over and you know more, you won't be able to make a withdrawal.
Also, have you corresponded with the casino about the phishing? Did they tell you anything specific about it or not?
I know this is not the most pleasant situation you are in, but I believe that complaint will be able to find some solutions and you will eventually get your money.
Αυτόματη μετάφραση: