ΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαΤραπεζικές καταστάσεις και αποδεικτικό μισθού

Τραπεζικές καταστάσεις και αποδεικτικό μισθού

πριν από 1 έτος από giagiu1317
|
2013 προβολές 3 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Χαίρετε,


Πρώτα από όλα ζητώ συγγνώμη αν δημοσιεύω σε λάθος νήμα!

Τώρα στο πρόβλημά μου:


Παίζω στο Locowin για περίπου 6 μήνες! Μέχρι στιγμής δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα, ούτε με αναλήψεις ούτε με καταθέσεις!


Πριν από 2 εβδομάδες χρησιμοποίησα μια νέα πιστωτική κάρτα! τώρα ήθελα να κάνω ανάληψη 350 € την Πέμπτη και η KYC ήθελε ένα αντίγραφο του ΚΚ από εμένα. Φυσικά τα έστειλα αμέσως! Λάβατε ένα email σήμερα ότι ο έλεγχος είχε ολοκληρωθεί και όλα ήταν εντάξει! Τώρα έλαβα ένα email ότι θέλουν ακόμα τις τραπεζικές μου κινήσεις από τον Μάρτιο έως τον Μάιο για πληρωμή και την απόδειξη μισθού! Θα δημοσιεύσω το mail εδώ για να είμαι ασφαλής, όχι ότι κατάλαβα κάτι λάθος:


Απαιτείται να ολοκληρώσουμε τους ελέγχους επαλήθευσης στον λογαριασμό σας στο καζίνο, χρησιμοποιήστε τους παρακάτω συνδέσμους για να ανεβάσετε τα έγγραφά σας και να επαληθεύσετε μέσω της ασφαλούς πύλης μας. Λάβετε υπόψη ότι κάθε σύνδεσμος σας δίνει 15 λεπτά για να ανεβάσετε αυτό το έγγραφο:

Έγγραφα Πηγής Περιουσίας (Παρακαλείστε να προσκομίσετε αποδεικτικά έγγραφα της εισηγμένης πηγής πλούτου σας (εισόδημα συνταξιοδότησης), για τα κεφάλαια που χρησιμοποιήθηκαν για κατάθεση στο καζίνο μας για τους μήνες Μάρτιο και Μάιο και την τραπεζική κίνηση του λογαριασμού ******** για τους ίδιους μήνες. Λάβετε υπόψη ότι το αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού λογαριασμού πρέπει να είναι αφιλτράριστο και σε μορφή PDF, με το όνομα, τον αριθμό λογαριασμού και όλες τις συναλλαγές σας. )

Δεν είναι δυνατή η επεξεργασία αναλήψεων από τον λογαριασμό σας έως ότου συμμορφωθείτε με αυτό το αίτημα.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη βοήθεια με αυτές τις απαραίτητες διαδικασίες

Με εκτίμηση, η ομάδα Locowin.

Σημείωση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν δέχεται απαντήσεις.


Χμ...γιατί να κάνω; Πρέπει να? Είναι νόμιμο αυτό;


Σίγουρα έχω χάσει περίπου 10.000€ τους τελευταίους 2 μήνες, και ακόμα κι αν με πονάει, μπορώ να το αντέξω οικονομικά και δεν είμαι στο δρόμο! Και τώρα για ένα γελοίο 350€ είναι τόσο μπελάς!


Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει ή να μου πει τι να κάνω; Δεν μιλάω απαραίτητα για τα 350€, αλλά νιώθω λίγο πλάκα! Γιατί δεν το κάνεις αυτό πριν κάνεις μια κατάθεση... μου φαίνεται σαν ένα σκίσιμο!


Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και περιμένω τα σχόλιά σας!


Με τις καλύτερες ευχές


Δημοσίευση από giagiu1317 Έγινε επεξεργασία από Radka
Αιτία: Direct link to the documents upload erased
Αυτόματη μετάφραση:
giagiu1317
πριν από 1 έτος

Hi, generally speaking, most of casinos don't do these checks until you ask for a withdrawal so that's why they let you deposit 10,000€ and now they ask for it when you requested the withdrawal of €350.

Also the fact you used a new card might be relevant, simply because someone checked your account once again and maybe found something that requires further verification. I can see the casino is licensed in Malta and if I'm not wrong, they should be licensed in Germany (or seek to get the German license) as well. Generally speaking, the "new" German law brings a lot of obstacles for the players including no automated spins, max. bet per spin, max. loss per month, additional taxation that leads to decreasing the RTP on games so it's not surprising for me they asked for the additional documents after you lost the 10k.

I actually had to send the same stuff (tax return for about last 3 years and some bank statements) when I created my account with Revolut a few years ago. Revolut isn't even a casino.

Since Locowin isn't some shady unlicensed casino, I'd send them what they requested from you.

Daniel
πριν από 1 έτος

Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας! θα το κανω τοτε...

Θα σας κρατάω ενήμερους εδώ!

Αυτόματη μετάφραση:
giagiu1317
πριν από 1 έτος

Yes please, let us know how it develops.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα