Γεια,
ωραια, ευχαριστω για την διευκρινηση. Δεν χρειάζεται να αισθάνεστε προσβεβλημένοι από τις ερωτήσεις μου, γιατί και οι δύο χρησιμοποιούμε διαφορετική γλώσσα, απλά θέλω να διασφαλίσω ότι καταλαβαίνω την όλη κατάσταση. 🙏
Τώρα, πόσο καιρό περιμένατε την απόσυρση, παρακαλώ;
Ρωτάω γιατί επιτρέπουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να επαληθεύσουν τον λογαριασμό - που έχει γίνει - και να στείλουν τα κέρδη.
Αισθάνομαι ότι το καζίνο, όπως και κάποια άλλα, αντιμετωπίζει προβλήματα με τις επιλογές πληρωμής, δυστυχώς έγινε όλο και πιο συχνό θέμα στις μέρες μας και χρειάζεται λίγο χρόνο για να το λύσει το καζίνο. Συνήθως, το πρόβλημα προκαλείται από την τρίτη εταιρεία του καζίνο που φροντίζει για τις συναλλαγές.
Μπορείτε να επιλέξετε μια διαφορετική επιλογή ανάληψης, παρακαλώ; Θα ρωτούσα το καζίνο για αυτό.
Hello,
great, thank you for the clarification. You don't need to feel offended by my questions, because we both use different language, I just want to ensure that I understand the whole situation. 🙏
Now, for how long have you been waiting for the withdrawal, please?
I'm asking because we allow casinos 14 full days to verify the account - which has been done - and to send the winnings.
I feel that the casino, like some others, is experiencing troubles with payment options, sadly it became a more and more frequent topic nowadays, and it requires some time for the casino to solve that. Usually, the trouble is caused by the casino's 3rd party company that takes care of the transactions.
Can you opt for a different withdrawal option, please? I would ask the casino about that.
Αυτόματη μετάφραση: