Το royal vegas casino μας φθείρει

πριν από 1 έτος από Aguaje
|
2552 προβολές 4 απαντήσεις |
|
Aguaje
πριν από 1 έτος

Hello,

I fear that such a statement would be better explained. Can you explain what seems to be wrong? Can your account be blocked due to ongoing verification, by any chance?

Kindly let us know. In the meantime, feel free to learn the complaints work here on Casino Guru.

πριν από 1 έτος

Καταθέτουμε σε VR Casino. Μας ζήτησαν ένα τερατώδες μπόνους 35.000 ( @Roolover)... Τα καταφέραμε! Τριπλασιάσαμε ό,τι κατατέθηκε. Τρόπος κατάθεσης (βίζα - Περού), εγκρίθηκε τώρα μπορούμε να κάνουμε ανάληψη, ακυρώνουμε τον ίδιο λογαριασμό με τον οποίο κάναμε την κατάθεση εδώ και 2 εβδομάδες, αυτό ισχύει, ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟΙΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Aguaje
πριν από 1 έτος

I'm sorry but due to a fairly scrambled translation, I do not know how to help you.

It seems that you took a huge bonus, and completed the rollover/wagering requirement. Now, have you passed the account verification, please? The deposit does not mean that the account is verified.

Kindly let me know whether you understand, thank you.


Radka
πριν από 1 έτος

Εγκεκριμένος και επαληθευμένος λογαριασμός, ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ; Ο ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΧΡΕΩΣΗ ΒΙΖΑ ΔΕΧΤΗΚΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ, ΖΗΤΗΣΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΚΥΡΟΣ, ΓΙΑΤΙ; Ο νομικός τομέας της τράπεζάς μου επιβεβαιώνει ότι ο χρεωστικός λογαριασμός μου στη visa δέχεται καταθέσεις από το εξωτερικό!!! Ειλικρινά, αυτό το καζίνο RV είναι το χειρότερο που έχω παίξει μέχρι τώρα

Αυτόματη μετάφραση:
Aguaje
πριν από 1 έτος

Hello,

great, thank you for the clarification. You don't need to feel offended by my questions, because we both use different language, I just want to ensure that I understand the whole situation. 🙏

Now, for how long have you been waiting for the withdrawal, please?

I'm asking because we allow casinos 14 full days to verify the account - which has been done - and to send the winnings.

I feel that the casino, like some others, is experiencing troubles with payment options, sadly it became a more and more frequent topic nowadays, and it requires some time for the casino to solve that. Usually, the trouble is caused by the casino's 3rd party company that takes care of the transactions.

Can you opt for a different withdrawal option, please? I would ask the casino about that.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα