Γειά σου. Είμαι λίγο μπερδεμένος και θα σας πω γιατί. Πρώτον, έχουμε αυτό το καζίνο ως κλειστό στη βάση δεδομένων μας. Μπορείτε να το δείτε εδώ 👈. Έτσι, θα έρθω σε επαφή με την ομάδα δεδομένων μας, ώστε να ρίξουν μια ματιά στο καζίνο ξανά, για να μάθουν τι πραγματικά συμβαίνει. Μπορώ να σας ζητήσω, να δημοσιεύσετε εδώ ένα στιγμιότυπο οθόνης όπου είναι ορατή η διεύθυνση URL του καζίνο, παρακαλώ 🙏.
Και μετά θα ήθελα να ρωτήσω, πότε λάβατε το email από την υποστήριξη, παρακαλώ; Θα περιμένω την απάντησή σας και εν τω μεταξύ θα προσπαθήσω να μάθω τι συμβαίνει εδώ 🤔.
Hello. I am a bit confused and will tell you why. Firstly, we have this casino as closed in our database. You can check it out here 👈. So I will get in touch with our data team, so they will have a look at the casino again, to find out what is actually going on. May I ask you, to post here a screenshot where the URL of the casino is visible, please 🙏.
And then I would like to ask, when have you received the email from the support, please? I will wait for your response and meanwhile will try to find out what is going on here 🤔.