Γεια σας, πριν από λίγους μήνες είχα μια περίεργη κατάσταση με ένα καζίνο, όταν ζήτησα την πληρωμή μου, η οποία ήταν σε νόμισμα δολαρίου, τα χρήματα έφτασαν στον τραπεζικό μου λογαριασμό την υποδεικνυόμενη ώρα αλλά μετά από 15 ημέρες έλαβα ένα email που έλεγε ότι τα χρήματα επιστράφηκε και μου ζήτησαν να προσπαθήσω ξανά για άλλη μέθοδο πληρωμής ή ότι τα χρήματα θα επέστρεφαν στον λογαριασμό παιχνιδιού μου, άλλαξαν πρόσφατα τη χώρα πληρωμής, πρέπει να σημειωθεί ότι το έκαναν μέσω αμερικανικών τραπεζών και το πρόβλημα ήταν σε αυτές, τώρα το κάνουν μέσω ευρωπαϊκών τραπεζών και το μόνο νόμισμα για πληρωμή με τραπεζικό έμβασμα είναι το ευρώ.
Τον τελευταίο καιρό έκανα αιτήματα πληρωμής σε ευρώ και το θέμα της επιστροφής δεν συνέβη ποτέ ξανά.
Είχε κάποιος από εσάς ή έχει παρόμοια εμπειρία;
Hello, a few months ago I had a strange situation with a casino, when I requested my payment, which was in dollar currency, the money arrived in my bank account at the indicated time but after 15 days I received an email saying that the money was returned and they asked me to try again for another payment method or that the money would return to my game account, they recently changed the payment country, it should be noted that they did it through American banks and the problem was with them, now they do it through European banks and the only currency for payment by bank transfer is euros.
Lately I made payment requests in euros and the refund thing never happened again.
Have any of you had or have a similar experience?
Hola, hace unos meses tuve un situación extraña con un casino, cuando solicité mi pago que era en moneda dólares, el dinero llegaba a mi cuenta bancaria en el tiempo indicado pero a los 15 días me llegaba un correo diciendo que el dinero les fue devuelto y me pedían que vuelva a intentar por otro método de pago o que el dinero regresaría a mi cuenta de juegos, hace poco cambiaron el país de pago, cabe indicar que lo hacían por bancos americanos y el problema era con ellos, ahora lo hacen por bancos europeos y la única moneda de pago mediante transferencia bancaria es en euros.
Ultimamente hice solicitudes de pago en euros y ya no volvió a ocurrir lo de las devoluciones.
¿Alguno de ustedes tuvo o tiene una experiencia parecida?