Γεια, θα μπορούσατε παρακαλώ να μου στείλετε τη διεύθυνση url επειδή δεν είμαι σίγουρος αν έχουμε αυτό το καζίνο στη βάση δεδομένων μας, θα σας ήμουν ευγνώμων.
Τέλος πάντων, για να φτάσουμε στο πρόβλημα της ανάληψης, για αρχή, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να ελέγξουν τα πάντα και να στείλουν τα χρήματα στον παίκτη. Σας έχει δώσει το καζίνο κάποιον λόγο για τον οποίο περιμένετε 9 ημέρες; Αυτό θα ήταν αρκετά για μένα.
Έχετε ήδη επαληθεύσει τον λογαριασμό σας εδώ, παρακαλώ;
Ενημερώστε με και αν δεν αλλάξει τίποτα τις επόμενες δύο μέρες, τότε θα προσπαθήσω να προτείνω το επόμενο βήμα.
Hi, could you please send me the url because I'm not sure if we have this casino in our database, I would be grateful.
Anyway, to get to your withdrawal problem, to start with, we give casinos 14 days to check everything and send the money to the player. Has the casino given you any reason why you are waiting 9 days ? That would be quite enough for me.
Have you already verified your account here, please ?
Let me know and if nothing changes in the next couple of days, then I will try to recommend the next step.
Γεια σε όλους περιμένω 7 ημέρες για την απόσυρσή μου αλλά ακόμα τίποτα. Κάθε μέρα στη συνομιλία της ζωής λέγοντας διαφορετικές ιστορίες και κανείς δεν μπορεί να εξηγήσει τι συμβαίνει. Αγνοώντας το email δεν απαντάτε να είστε προσεκτικοί όλοι οι παίκτες
Hi all waiting 7 days for my withdrawal but still nothing. Every day in life chat saying different stories and nobody can't explain what is going on. Ignoring email not answering be careful all players
Γεια σας, ακόμα δεν έχετε λάβει χρήματα και περιμένετε χωρίς απάντηση; Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν μια ανάληψη.
Ωστόσο, έχετε επαληθεύσει ακόμα τον λογαριασμό σας; Παίξατε με το μπόνους ή όχι;
Ενημερώστε με και εάν η κατάσταση δεν αλλάξει τις επόμενες ημέρες, τότε πιθανώς η υποβολή καταγγελίας θα είναι το επόμενο βήμα όπου η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Θα περιμένω.
Hello, you still haven't received any money and you are waiting without an answer ? We give casinos 14 days to resolve a withdrawal.
However, have you had your account verified yet ? Did you play with the bonus or not ?
Let me know and if the situation doesn't change in the next few days, then probably filing a complaint will be the next step where our team will try to help you.
I will be waiting.
Ναι, ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε και παίχτηκε χωρίς χρήματα μπόνους. Στη συνέχεια, πρέπει να περιμένετε μερικές ημέρες. Ευχαριστωγια τη βοηθεια
Yes my account is verified and played without bonus money.then need wait couple days. Thanks for help
Ενημερώστε μας με βεβαιότητα εάν αλλάξει κάτι.
Please let us know for sure if anything changes.
Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι μακραίνει λίγο για τα γούστα μου. Ειλικρινά, δεν υπάρχουν πολλά καζίνο που χειρίζονται αναλήψεις τα Σαββατοκύριακα.
Τέλος πάντων, μπορώ να ζητήσω ξανά τη διεύθυνση URL του καζίνο; Μας είναι εντελώς άγνωστο.
I'm starting to think it's getting a bit long for my taste. Frankly, not many casinos handle withdrawals during the weekends.
Anyway, may I ask again for the casino's URL? It's completely unknown to us.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δεν ήταν δυνατή η αναγνώριση της γλώσσας στην οποία γράψατε την απάντησή σας. Επιλέξτε τη γλώσσα σας από τις ακόλουθες επιλογές
Η ανάρτηση σας έχει αποσταλεί στους διαχειριστές του φόρουμ για έλεγχο, ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις οδηγίες κοινότητας. Θα λάβετε ένα email για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας εντός 48 ωρών.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε το AdBlock. Δεν δείχνουμε διαφημίσεις, αλλά οι σύνδεσμοι προς ορισμένα καζίνο ενδέχεται να μη λειτουργούν με ενεργοποιημένο το AdBlock. Απενεργοποιήστε το AdBlock ή βάλτε σε λευκή λίστα τον ιστότοπό μας για να μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα καζίνο στις λίστες μας.