πριν από 6 μήνες
Οποιοσδήποτε πραγματικά πληρώθηκε στο Kings Hill
Any one actually been paid on kings hill
6
Οποιοσδήποτε πραγματικά πληρώθηκε στο Kings Hill
Any one actually been paid on kings hill
Γεια, θα μπορούσατε παρακαλώ να μου στείλετε τη διεύθυνση url επειδή δεν είμαι σίγουρος αν έχουμε αυτό το καζίνο στη βάση δεδομένων μας, θα σας ήμουν ευγνώμων.
Τέλος πάντων, για να φτάσουμε στο πρόβλημα της ανάληψης, για αρχή, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να ελέγξουν τα πάντα και να στείλουν τα χρήματα στον παίκτη. Σας έχει δώσει το καζίνο κάποιον λόγο για τον οποίο περιμένετε 9 ημέρες; Αυτό θα ήταν αρκετά για μένα.
Έχετε ήδη επαληθεύσει τον λογαριασμό σας εδώ, παρακαλώ;
Ενημερώστε με και αν δεν αλλάξει τίποτα τις επόμενες δύο μέρες, τότε θα προσπαθήσω να προτείνω το επόμενο βήμα.
Hi, could you please send me the url because I'm not sure if we have this casino in our database, I would be grateful.
Anyway, to get to your withdrawal problem, to start with, we give casinos 14 days to check everything and send the money to the player. Has the casino given you any reason why you are waiting 9 days ? That would be quite enough for me.
Have you already verified your account here, please ?
Let me know and if nothing changes in the next couple of days, then I will try to recommend the next step.
Γεια σε όλους περιμένω 7 ημέρες για την απόσυρσή μου αλλά ακόμα τίποτα. Κάθε μέρα στη συνομιλία της ζωής λέγοντας διαφορετικές ιστορίες και κανείς δεν μπορεί να εξηγήσει τι συμβαίνει. Αγνοώντας το email δεν απαντάτε να είστε προσεκτικοί όλοι οι παίκτες
Hi all waiting 7 days for my withdrawal but still nothing. Every day in life chat saying different stories and nobody can't explain what is going on. Ignoring email not answering be careful all players
Γεια σας, ακόμα δεν έχετε λάβει χρήματα και περιμένετε χωρίς απάντηση; Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν μια ανάληψη.
Ωστόσο, έχετε επαληθεύσει ακόμα τον λογαριασμό σας; Παίξατε με το μπόνους ή όχι;
Ενημερώστε με και εάν η κατάσταση δεν αλλάξει τις επόμενες ημέρες, τότε πιθανώς η υποβολή καταγγελίας θα είναι το επόμενο βήμα όπου η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Θα περιμένω.
Hello, you still haven't received any money and you are waiting without an answer ? We give casinos 14 days to resolve a withdrawal.
However, have you had your account verified yet ? Did you play with the bonus or not ?
Let me know and if the situation doesn't change in the next few days, then probably filing a complaint will be the next step where our team will try to help you.
I will be waiting.
Ναι, ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε και παίχτηκε χωρίς χρήματα μπόνους. Στη συνέχεια, πρέπει να περιμένετε μερικές ημέρες. Ευχαριστωγια τη βοηθεια
Yes my account is verified and played without bonus money.then need wait couple days. Thanks for help
Ενημερώστε μας με βεβαιότητα εάν αλλάξει κάτι.
Please let us know for sure if anything changes.
Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι μακραίνει λίγο για τα γούστα μου. Ειλικρινά, δεν υπάρχουν πολλά καζίνο που χειρίζονται αναλήψεις τα Σαββατοκύριακα.
Τέλος πάντων, μπορώ να ζητήσω ξανά τη διεύθυνση URL του καζίνο; Μας είναι εντελώς άγνωστο.
I'm starting to think it's getting a bit long for my taste. Frankly, not many casinos handle withdrawals during the weekends.
Anyway, may I ask again for the casino's URL? It's completely unknown to us.
Γεια, δεν είμαι σίγουρος και δεν μπορώ να πω πόσο καιρό θα πάρει. Βλέπω ότι ρώτησες ήδη τον άλλο παίκτη, οπότε θα ήταν καλύτερο να μάθεις αν πήρε τα χρήματα και πόσο καιρό χρειάστηκε. Φυσικά, έχετε επαληθεύσει ακόμα τον λογαριασμό σας στο καζίνο; Παίξατε με το μπόνους ή όχι;
Τους δίνουμε 14 ημέρες για να τακτοποιήσουν τα πάντα και αν δεν αλλάξει τίποτα και δεν λάβετε τα χρήματα, ενημερώστε μας και θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε.
Hi, I'm not sure and I can't say how long it will take. I see you already asked the other player so it would be best to know if he got the money and how long it took. Of course, have you verified your casino account yet ? Did you play with the bonus or not ?
We give them 14 days to sort everything out and if nothing changes and you don't get the money, let us know and we will try to help.
Γεια, ακόμα περιμένω ανάληψη από το Kings Hill, έχουν περάσει σχεδόν 2 εβδομάδες τώρα, λένε συνέχεια ότι υπάρχει πρόβλημα με τον πάροχο πληρωμών! Έστειλα τραπεζικές κινήσεις και τα πάντα όπως μου ζητήθηκε. Απλώς συνεχίστε να σας λένε να είστε υπομονετικοί!
μπορεί κάποιος να βοηθήσει παρακαλώ ή να με ενημερώσει εάν οι άνθρωποι όντως παίρνουν τα χρήματά τους ή πρέπει να τα διαγράψω;
Hi I’m still waiting on a withdrawal from kings hill it’s been nearly 2 weeks now, they keep saying there’s a problem with the payment provider! I’ve sent bank statements and everything as requested. Just keep getting told to be patient!
can anyone help please or let me know if people do actually get their money or should I write to off?
Γεια σου πήρες τα λεφτά σου; Περιμένω σχεδόν 2 εβδομάδες τώρα και συνεχίζω να μου λένε ότι υπάρχει πρόβλημα με τον πάροχο πληρωμών και να περιμένω
Hi did you get your money? I’ve been waiting nearly 2 weeks now and keep getting told there’s a problem with the payment provider and to wait
Γεια, ακόμα περιμένω ανάληψη από το Kings Hill, έχουν περάσει σχεδόν 2 εβδομάδες τώρα, λένε συνέχεια ότι υπάρχει πρόβλημα με τον πάροχο πληρωμών! Έστειλα τραπεζικές κινήσεις και τα πάντα όπως μου ζητήθηκε. Απλώς συνεχίστε να σας λένε να είστε υπομονετικοί!
μπορεί κάποιος να βοηθήσει παρακαλώ ή να με ενημερώσει εάν οι άνθρωποι όντως παίρνουν τα χρήματά τους ή πρέπει να τα διαγράψω;
Hi I’m still waiting on a withdrawal from kings hill it’s been nearly 2 weeks now, they keep saying there’s a problem with the payment provider! I’ve sent bank statements and everything as requested. Just keep getting told to be patient!
can anyone help please or let me know if people do actually get their money or should I write to off?
Γεια σας, λυπάμαι που δεν έχετε ακόμα τα χρήματά σας. Όταν λέτε δύο εβδομάδες, είναι ακριβώς ο χρόνος που δίνουμε στα καζίνο για να διευθετήσουν όλα όσα πρέπει να γίνουν και να σας στείλουν τα χρήματα. Εάν δεν το κάνουν, τότε έχετε την επιλογή να χρησιμοποιήσετετη δωρεάν καταγγελία δυνατοτήτων μας. Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει με την κατάσταση και ελπίζουμε με επιτυχία.
Ωστόσο, το γεγονός ότι έχουν πρόβλημα με τον πάροχο πληρωμών είναι το μόνο πράγμα που σας εμποδίζει να λάβετε τα χρήματα; Είχατε επιτυχείς αναλήψεις εδώ στο παρελθόν;
Hello, I'm sorry you don't have your money yet. When you say two weeks, that's exactly the time we give casinos to sort out everything that needs to be done and send you the money. If they fail to do so, then you have the option to use our free feature- complaint. Our team would try to help you with the situation and hopefully successfully.
Nevertheless, the fact that they have a problem with the payment provider is the only thing that stands in the way of you getting the funds ? Have you had any successful withdrawals here before ?
Γεια, ακόμα περιμένω ανάληψη από το Kings Hill, έχουν περάσει σχεδόν 2 εβδομάδες τώρα, λένε συνέχεια ότι υπάρχει πρόβλημα με τον πάροχο πληρωμών! Έστειλα τραπεζικές κινήσεις και τα πάντα όπως μου ζητήθηκε. Απλώς συνεχίστε να σας λένε να είστε υπομονετικοί!
μπορεί κάποιος να βοηθήσει παρακαλώ ή να με ενημερώσει εάν οι άνθρωποι όντως παίρνουν τα χρήματά τους ή πρέπει να τα διαγράψω;
Hi I’m still waiting on a withdrawal from kings hill it’s been nearly 2 weeks now, they keep saying there’s a problem with the payment provider! I’ve sent bank statements and everything as requested. Just keep getting told to be patient!
can anyone help please or let me know if people do actually get their money or should I write to off?
Γεια σας, λυπάμαι που δεν έχετε ακόμα τα χρήματά σας. Όταν λέτε δύο εβδομάδες, είναι ακριβώς ο χρόνος που δίνουμε στα καζίνο για να διευθετήσουν όλα όσα πρέπει να γίνουν και να σας στείλουν τα χρήματα. Εάν δεν το κάνουν, τότε έχετε την επιλογή να χρησιμοποιήσετετη δωρεάν καταγγελία δυνατοτήτων μας. Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει με την κατάσταση και ελπίζουμε με επιτυχία.
Ωστόσο, το γεγονός ότι έχουν πρόβλημα με τον πάροχο πληρωμών είναι το μόνο πράγμα που σας εμποδίζει να λάβετε τα χρήματα; Είχατε επιτυχείς αναλήψεις εδώ στο παρελθόν;
Hello, I'm sorry you don't have your money yet. When you say two weeks, that's exactly the time we give casinos to sort out everything that needs to be done and send you the money. If they fail to do so, then you have the option to use our free feature- complaint. Our team would try to help you with the situation and hopefully successfully.
Nevertheless, the fact that they have a problem with the payment provider is the only thing that stands in the way of you getting the funds ? Have you had any successful withdrawals here before ?
Γεια, είναι δύο εβδομάδες αύριο 06/06/24, μου είπαν ότι το μόνο θέμα είναι ο πάροχος πληρωμής. Όχι, δεν έχω αποσυρθεί από εδώ στο παρελθόν.
Hi it’s two weeks tomorrow 06/06/24, they have told me the only issue is the payment provider. No I haven’t withdrawn from here before.
Λοιπόν, εάν δεν έχετε μάθει τίποτα περισσότερο και συνεχίζεται εδώ και δύο εβδομάδες, τότε θα συνιστούσα να ανοίξετε μια καταγγελία όπως ανακοίνωσα στην προηγούμενη ανάρτησή μου. Ας δούμε αν τα χρήματά σας φτάσουν σε εσάς προς το παρόν ή εάν η ομάδα μας θα χρειαστεί να παρέμβει.
Σας αρέσει;
Well then, if you haven't learned anything more and it's been going on for two weeks, then I would recommend opening a complaint as I announced in my previous post. Let's see if your money gets to you for now or if our team will need to step in.
Are you down for it?
Γεια, ναι, προσπαθώ να υποβάλω ένα παράπονο αλλά δεν μπορεί να βρει το καζίνο όταν το πληκτρολογώ; Ευχαριστώ
Hi yes I’m trying to submit a complaint but it can’t find the casino when I type it in? Thanks
Εντάξει μιλάμε για αυτό το καζίνο;
Ίσως είναι απλώς κάποιο λάθος που το γράφεις λάθος. Ή ίσως είναι άλλο καζίνο και δεν το έχουμε στη βάση δεδομένων μας.
Προσπαθήστε λοιπόν να επιβεβαιώσετε για μένα πώς είναι.
Φυσικά, αν στο μέλλον αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα με κάποιο καζίνο που δεν έχουμε στο site μας, επιλέξτε κάποιο καζίνο και γράψτε στην περιγραφή τι είναι και ότι δεν ήταν δυνατό να επιλέξετε αυτό για το οποίο γράφετε γιατί δεν έχουμε κριτική. Η ομάδα μας θα το καταλάβει και θα το αλλάξει. 🙂
Okay are we talking about this casino ?
Maybe it's just some mistake that you're writing it wrong. Or maybe it's another casino and we don't have it in our database.
So try to confirm for me how it is.
Of course, if in the future you have a problem with a casino that we don't have on our site, choose any casino and write in the description what it is and that it was not possible to choose the one you are writing about because we don't have a review. Our team will understand and change it. 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.