Γεια σε όλους περιμένω 7 ημέρες για την απόσυρσή μου αλλά ακόμα τίποτα. Κάθε μέρα στη συνομιλία της ζωής λέγοντας διαφορετικές ιστορίες και κανείς δεν μπορεί να εξηγήσει τι συμβαίνει. Αγνοώντας το email δεν απαντάτε να είστε προσεκτικοί όλοι οι παίκτες
Hi all waiting 7 days for my withdrawal but still nothing. Every day in life chat saying different stories and nobody can't explain what is going on. Ignoring email not answering be careful all players
Γεια σου.
Παρακαλώ μην κοινοποιείτε τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις ανά "επεξεργασία ανάρτησης" Από όσο μπορώ να πω, πιθανότατα κανείς άλλος εκτός από εμένα δεν θα αποτύπωνε την αλλαγή της ανάρτησης. 🙏 Είστε, φυσικά, ευπρόσδεκτοι να διαδώσετε οποιαδήποτε πρόσθετη είδηση ανά νέα ανάρτηση.
Σας ευχαριστούμε που μας κρατάτε ενήμερους!
Hey there.
Please do not share the latest updates per "edit post" As far as I can say, most likely, no one else besides me would capture the post changed. 🙏 You are, of course, more than welcome to spread any additional news per fresh post.
Thank you for keeping us updated!
Είμαι ελαφρώς μπερδεμένος επειδή μόλις μπήκα σε αυτό το καζίνο και ανησυχώ λίγο μήπως κάνω μια κατάθεση αφού διάβασα τα παραπάνω σχόλια, αλλά αυτό που δεν έχει νόημα είναι ότι στον ιστότοπο του καζίνο Guru δεν έχει γίνει κανένα παράπονο εναντίον του. θα ήθελα πολύ να μάθω αν οι άνθρωποι μπερδεύονται με ένα διαφορετικό kinghill καζίνο ένα μαύρο λογότυπο απλά προσπαθώντας να λάβω κάποια διευκρίνιση, επειδή θα περίμενα ότι θα είχαν κακές κριτικές για τον γκουρού του καζίνο και όταν έψαξα το Kings Hill εδώ δεν έχει παράπονα ή κριτικές πολύ συγκεχυμένες
I'm slightly confused because I just joined this casino and a bit worried about making a deposit after reading the comments above but what doesn't make no sense is on the casino Guru website it hasn't got any complaint made against it so I would love to know if people are getting mixed up with a different casino kinghill a black logo just trying to get some clarification,, Because I would expect they would have bad reviews on casino guru and when I looked up Kings Hill on here it has no complaints or reviews very confused
Δυστυχώς, όπως μπορείτε να διαβάσετε σε αυτό το νήμα, κανείς δεν μας έδωσε ξεκάθαρη απάντηση στην ερώτησή μας ποιο ακριβώς καζίνο αναφέρουν εδώ. Λοιπόν, θα μπορούσατε να δημοσιεύσετε τη διεύθυνση URL του καζίνο στο οποίο θα θέλατε να παίξετε και να μάθετε πόσο ασφαλές είναι στην πραγματικότητα;
Unfortunately, as you can read in this thread, no one gave us a clear answer to our question which casino exactly are they mentioning here. So, please, could you post the URL of the casino you would like to play at and know how safe it actually is?
Σας ευχαριστώ για αυτό. Τώρα ξέρουμε για ποια Kinghills μιλάμε.
Δυστυχώς, δεν έχουν υποβληθεί ακόμη κριτικές χρηστών σχετικά με το καζίνο, αλλά βρήκα κάποια παράπονα. Ρίξτε μια ματιά εδώ. Μπορώ να δω κάποιες καθυστερημένες πληρωμές εκεί.🤷♀️
Έχεις παίξει ακόμα εκεί;
Thank you for that. Now we know which Kinghills we are talking about.
Unfortunately, there are no user reviews submitted yet about the casino, but I found some complaints. Have a look here. I can see some delayed payments there.🤷♀️
Have you played there yet?
Έχετε προσπαθήσει να υποβάλετε καταγγελία σχετικά με αυτό; Θα θέλατε να μας πείτε περισσότερα, παρακαλώ;
Have you tried to file a complaint regarding this? Would you like to tell us more, please?
Όχι, δεν έχω παίξει και πιθανότατα δεν θα παίξω αφού διαβάσω πράγματα για αυτό
No I haven't played and probably will not after reading things about it
Είναι σημαντικό να αναζητάτε πάντα πληροφορίες για το καζίνο. Μερικές φορές μπορείτε να εξοικονομήσετε προβλήματα εκ των προτέρων, όταν είναι διαθέσιμες και οι εμπειρίες άλλων παικτών.
Οπότε προτιμάς να δοκιμάσεις κάπου αλλού; Σε αποθαρρύνει αυτό που σου έστειλε η Ρόμι και τα παράπονα που έχουν κάνει οι παίκτες; 🤔
It is important to always look up information about the casino. Sometimes you can save yourself problems in advance, when other players' experiences are also available.
So you'd rather try somewhere else ? Are you discouraged by what Romi sent you and the complaints that players have made ? 🤔
Γεια, ποιος λόγος σας δίνει το καζίνο που δεν έχετε ακόμα τα χρήματά σας; Πόσο καιρό ακριβώς περιμένεις; Χρειάστηκε να κάνετε επαλήθευση εδώ ή όχι;
Δίνουμε 14 ημέρες στα καζίνο για να τακτοποιήσουν τα πάντα και να στείλουν τα χρήματα στους παίκτες, οπότε αν δεν συμβεί αυτό και δεν έχετε τα χρήματα, φροντίστε να με ενημερώσετε και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Εν τω μεταξύ, πείτε μου πώς είναι.
Hey, what reason does the casino give you for not having your money yet ? How long exactly have you been waiting ? Did you need to verify here or not ?
We give casinos 14 days to sort everything out and send the money to the players, so if that doesn't happen and you don't have the funds, be sure to let me know and we'll try to help you out.
In the meantime, let me know how it is.
Ίσως είμαι αφελής εδώ, αλλά συνηθίζω να είναι εύκολες οι αναλήψεις. Το Kingship φαίνεται περίπλοκο, αλλά προχώρησε και λέει ότι η απόσυρση έγινε αποδεκτή, αλλά τώρα «εκτελούν ελέγχους»…….. τώρα κοιτάζοντας τα σχόλια, οι άνθρωποι περιμένουν μέρες, αν όχι εβδομάδες, αλλά κανείς δεν λέει ότι έχουν πράγματι πληρωθεί. Είναι αυτό το μέρος απάτη; Και θα έπρεπε απλώς να διαγράψω αυτό που ήλπιζα να πληρωθώ;; Και η ανταπόκριση εκτιμήθηκε
Maybe I’m being naive here, but used to withdrawals being easy. Kingship seems elaborate, but went through and says withdrawal accepted but now " performing checks"…….. now on looking at comments, folks are waiting days, if not weeks , but no-one saying they have actually been paid. Is this place a scam ? And should I just write off what I was hoping to get paid ?? And response appreciated
Συγγνώμη σήμαινε "kingshill", καταραμένο προγνωστικό κείμενο !!
Sorry meant "kingshill", damn predictive text !!
Γεια σου!
Το λιγότερο που μπορώ να κάνω για εσάς είναι να μεταφέρω την ανάρτησή σας στο πιο πολυσύχναστο νήμα του Kingshill που κατάφερα να βρω. Για να είμαι ειλικρινής, δεν μπόρεσα επίσης να εντοπίσω πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τις πραγματικές πληρωμές.
Υπάρχει όμως ένα πράγμα που μπορείτε να δοκιμάσετε. Χρησιμοποιήστε το κουμπί επανάληψης που εμφανίζεται σε κάθε ανάρτηση που γίνεται από διαφορετικό χρήστη σε αυτό το νήμα. Ίσως κάποιος απαντήσει με μια ενημέρωση.
Υποθέτω ότι δεν έχουν δοθεί περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με αυτούς τους ελέγχους. Αυτό είναι ατυχές γιατί, ως πρόσφατα δημιουργημένο καζίνο, δεν είναι ποτέ εύκολο να δοθούν αξιόπιστες πληροφορίες.
Hey!
The least I can do for you is to move your post to the busier Kingshill thread that I managed to find. To be honest, I was also unable to locate any additional information regarding actual payments.
There is one thing you can try, though. Please use the replay button that appears on every post made by a different user in this thread. Maybe someone will respond with an update.
I assume no further information has been provided about these checks. That is unfortunate because, as a recently established casino, trustworthy information is never easy to come by.
Νομίζω ότι το Kings hill θα μπορούσε να διοικείται από τους απατεώνες πίσω από τους Ninewins. Επιτρέπουν στους κατοίκους του Ηνωμένου Βασιλείου να κάνουν επαλήθευση με διαβατήριο, απόδειξη διεύθυνσης και αριθμό τηλεφώνου +44, αλλά αν διαβάσετε τους όρους και τις προϋποθέσεις τους 4.2 αναφέρει ότι οι παίκτες στη δικαιοδοσία του Ηνωμένου Βασιλείου απαγορεύεται να παίζουν για πραγματικά χρήματα. Παρόλο που δέχονται τις καταθέσεις σας όταν πρόκειται να πληρώσουν, εφιστούν την προσοχή σας στο 4.2 από τα οποία έχω αναφέρει παραπάνω. Πονηροί κρυφοί απατεώνες. Οι ακόμη αγοράζουν θετικές κριτικές στον πιλότο εμπιστοσύνης με πολλούς κατοίκους της Αγγλίας να εκθειάζουν τις αρετές του καζίνο τους. Ο πιλότος της εμπιστοσύνης είναι πλέον διεφθαρμένος!!
I think Kings hill could be run by the crooks behind Ninewins. They let UK residents verify with passport, proof of address and +44 phone number but if you read their terms and conditions 4.2 it states players in the jururistion of the UK are forbidden to play for real money. Even though they accept your deposits when it comes to paying out they draw your attention to 4.2 of which I have stated above. Sly underhand crooks. The even buy positive reviews on trust pilot with loads of GB residents extolling the virtues of their casino. Trust pilot is now corrupt!!
Ευχαριστώ για αυτό παιδιά! Έχω αναθεωρήσει τους T & C και βλέπω στο "TETENT" , Cl. 17.2, ότι τα netent παιχνίδια καζίνο δεν ισχύουν στο Ηνωμένο Βασίλειο μεταξύ άλλων εθνών. Δεν βλέπετε άλλη αναφορά του Αγγλικού σε άλλες ρήτρες, αλλά μπορεί να είναι λάθος. Παρόλα αυτά, έχουν ζητήσει επιβεβαίωση προσθήκης (τραπεζική κίνηση) η οποία λένε ότι έχει πλέον επαληθευτεί και εκκρεμεί εκ νέου έλεγχος!! …… πάλι t & c' ας πούμε ότι πρέπει να είναι 24 ώρες, αλλά και πάλι δεν έχω πολλές ελπίδες. Αλλά μέρος του εαυτού μου είναι λίγο αποφασισμένο να τους πιέσω σε αυτό - σχεδόν τόσο διασκεδαστικό όσο το να παίζω τα παιχνίδια χαχαχα….. θα σας κρατά ενήμερους για το πώς τα πηγαίνω. Για άλλη μια φορά, μπράβο για τη βοήθεια παιδιά!
Thanks for this guys ! I’ve reviewed the T & C’s and see under "TETENT" , Cl. 17.2, that netent casino games are not applicable in Uk amongst other nations. See no other mention of Uk in other clauses, but may be wrong. Notwithstanding, they have asked for addition verification ( bank statement) which they say has now been verified, and is now pending review again !! …… again t & c’ say should be 24 hours, but again I don’t hold out much hope. But part of me is a bit determined to push them on this - almost as much fun as playing the games hahaha ….. will keep you updated on how I get on. Once again , cheers for the help folks !
Ελπίζω να έχεις δίκιο. Δεν λέει ότι οι παίκτες του Ηνωμένου Βασιλείου αποκλείονται από το να παίξουν με πραγματικά χρήματα σε αυτό το καζίνο, όπως συμβαίνει στο Ninewins και στο Jokabet. Ας ελπίσουμε λοιπόν ότι θα πάρετε τα χρήματά σας.
Hopefully your right. It doesn't say UK players are excluded from playing for real money at this casino like it does at Ninewins and Jokabet. So hopefully you will get your money.
Ευχαριστώ για αυτό παιδιά! Έχω αναθεωρήσει τους T & C και βλέπω στο "TETENT" , Cl. 17.2, ότι τα netent παιχνίδια καζίνο δεν ισχύουν στο Ηνωμένο Βασίλειο μεταξύ άλλων εθνών. Δεν βλέπετε άλλη αναφορά του Αγγλικού σε άλλες ρήτρες, αλλά μπορεί να είναι λάθος. Παρόλα αυτά, έχουν ζητήσει επιβεβαίωση προσθήκης (τραπεζική κίνηση) η οποία λένε ότι έχει πλέον επαληθευτεί και εκκρεμεί εκ νέου έλεγχος!! …… πάλι t & c' ας πούμε ότι πρέπει να είναι 24 ώρες, αλλά και πάλι δεν έχω πολλές ελπίδες. Αλλά μέρος του εαυτού μου είναι λίγο αποφασισμένο να τους πιέσω σε αυτό - σχεδόν τόσο διασκεδαστικό όσο το να παίζω τα παιχνίδια χαχαχα….. θα σας κρατά ενήμερους για το πώς τα πηγαίνω. Για άλλη μια φορά, μπράβο για τη βοήθεια παιδιά!
Thanks for this guys ! I’ve reviewed the T & C’s and see under "TETENT" , Cl. 17.2, that netent casino games are not applicable in Uk amongst other nations. See no other mention of Uk in other clauses, but may be wrong. Notwithstanding, they have asked for addition verification ( bank statement) which they say has now been verified, and is now pending review again !! …… again t & c’ say should be 24 hours, but again I don’t hold out much hope. But part of me is a bit determined to push them on this - almost as much fun as playing the games hahaha ….. will keep you updated on how I get on. Once again , cheers for the help folks !
Εξαιρετικό αν το έγγραφο έχει γίνει αποδεκτό, οπότε ελπίζω να μην υπάρξουν περαιτέρω προβλήματα. Το καζίνο σας ζήτησε κάτι άλλο ή είστε πλήρως επαληθευμένοι;
Θα περιμένουμε περαιτέρω ενημερώσεις.
Καλή τύχη. ☘️
Great if the document has been accepted so I hope there will be no further problems. Did the casino ask you anything else or are you fully verified ?
We will wait for further updates.
Good luck. ☘️
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.