Γειά σου,
Πρέπει να ομολογήσω ότι είμαι επίσης λίγο μπερδεμένος, και μετά βίας μπορούμε να προσφέρουμε πληροφορίες εκ των έσω σχετικά με αυτήν τη συζήτηση. Επομένως, πιστεύω ότι είναι καλύτερο να αφήσετε το χειρισμό αυτού του είδους «ανησυχίας» στα χέρια σας. Σε κάθε περίπτωση, απαντήστε σε κάθε παίκτη χρησιμοποιώντας το κουμπί απάντησης εκ των προτέρων. Αυτό θα κάνει τη συζήτηση λίγο πιο εύκολη στην παρακολούθηση.
Όσον αφορά την κριτική χρήστη που αναφέρατε, ελέγξτε το αναγνωριστικό που παρείχε η συσκευή αναπαραγωγής. μόνο οι εκπρόσωποι του καζίνο έχουν πρόσβαση σε αυτό το όνομα χρήστη ή το email σύνδεσης. Εάν εξακολουθείτε να μην μπορείτε να αναγνωρίσετε τον παίκτη, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του επίσημου email. Συμπεριλάβετε ένα στιγμιότυπο οθόνης που δείχνει ότι δεν υπάρχει τέτοιο πρόγραμμα αναπαραγωγής και στο σύστημά σας:
Ειδοποιούμε τον παίκτη και του δίνουμε την ευκαιρία να διορθώσει τις πληροφορίες εάν το αναγνωριστικό που παρέχεται κατά την υποβολή της κριτικής χρήστη είναι λανθασμένο. Εάν δεν το κάνει, η σχετική κριτική χρήστη θα απορριφθεί.
Hello,
I must confess that I am also a little perplexed, and we can scarcely offer any insider information on this discussion. Therefore, I believe it is best to leave handling this kind of "concern" in your hands. In any event, please respond to each player by using the reply button beforehand; this should make the conversation a little bit easier to follow.
Regarding the user review you referenced, please check the identificator that the player provided; only casino representatives have access to this login user name or email. If you are still unable to identify the player, please contact us via the official email. Please include a screenshot demonstrating that such a player is not present in your system as well:
community@casino.guru
We notify the player and give him a chance to correct the information if the identificator provided upon submitting the user review is incorrect; if he doesn't, the related user review will be rejected.
Αυτόματη μετάφραση: