Ω, αυτό είναι λυπηρό. Ειλικρινά, δεν μπορώ να βρω το καζίνο στη βάση δεδομένων μας, επομένως πιστεύω ότι πρέπει να είναι νέο. Έχω ήδη προωθήσει το καζίνο στο αρμόδιο τμήμα, ώστε να κάνουν τον έλεγχο το συντομότερο δυνατό. Θα είναι δυνατή η υποβολή επίσημης καταγγελίας μέσω του ιστότοπού μας, αλλά αν το έχετε ήδη στείλει μέσω email, τότε είναι επίσης εντάξει.
Η ομάδα θα αναθέσει το παράπονο στο καζίνο μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος και δημιουργηθεί η κάρτα ελέγχου του καζίνο.
Oh, that's sad. Honestly, I can't find the casino in our database so I believe it must be a new one. I already forwarded the casino to the relevant department so they can make the review asap. The it's going to be possible to submit an official complaint through our website, but if you already sent it via email, then it's OK as well.
The team will assign the complaint to the casino once the review is done and the casino's review card created.
Γεια σε όλους ελπίζουμε να είστε όλοι καλά.
Αρχικά, επιτρέψτε μου να συστηθώ, είμαι ένας από τους εκπροσώπους του καζίνο της Viperspin.
Εκτιμούμε όλα τα σχόλια, καλά ή κακά, έτσι όπως κάθε καζίνο/επιχείρηση μεγαλώνουμε και βελτιώνουμε συνολικά ως νέο καζίνο.
Πρώτον, σημειώστε ότι αυτό το θέμα θα γίνει θέμα «είπε ότι είπε», επομένως είμαστε στην ευχάριστη θέση να υποβάλουμε όλα τα έγγραφα που απαιτούνται σε αυτήν την ανάρτηση ή στον διαχειριστή (Daniel) ή σε οποιονδήποτε τα απαιτεί. Έχουμε όντως αμέτρητα στιγμιότυπα οθόνης, email από και προς και άλλα μέσα για να το ξεκαθαρίσουμε.
Φράγκα, λυπούμαστε που πιστεύεις ότι μπορεί να σου φέρθηκαν άσχημα. Έμπλεξα στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προς το τέλος, καθώς όταν κακοποιούσατε το προσωπικό μας και ισχυριστήκατε ότι ο Wazdan ήταν στημένο ότι έγινε θέμα για εμάς. Έχουμε άδεια χρήσης softgaming (μπορείτε να ελέγξετε την άδειά μας στη σελίδα μας) ως καζίνο whitelabel. Επομένως, όλοι οι πάροχοι που έχουμε είναι αδειοδοτημένοι και νόμιμοι.
Τα έχουμε ως στιγμιότυπα οθόνης, αν χρειαστεί, απλώς ενημερώστε μας, ώστε να παραθέσουμε αυτό προς το παρόν:
"Πιστεύω ειλικρινά ότι τα παιχνίδια Wazdan είναι στημένα. Κανένα παιχνίδι δεν πρέπει να πάει 40 περιστροφές χωρίς νίκη σταθερά. Μου συνέβη όλη τη νύχτα. Από 20 έως 40 περιστροφές πολλές φορές. Θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να το απαγορεύσετε, καθώς εξοντώνουν τους ανθρώπους!"
Στην οποία η ομάδα υποστήριξης απάντησε:
"Γεια σου Matthew, μόλις εξετάσαμε το αρχείο καταγραφής ότι παίζεις Choco Reels. Μπορούμε να δούμε ότι σίγουρα υπήρχαν πληρωμές από το παιχνίδι, μπορείς να διευκρινίσεις;
Κατανοούμε στη Viper ότι μερικές φορές το να παίζετε ένα συγκεκριμένο παιχνίδι μπορεί να σας φέρει σε κακή πορεία, ωστόσο το RTP ορίζεται νόμιμα από την Wazdan και έχουν άδεια και ελέγχονται ως εταιρεία τυχερών παιχνιδιών.
Μπορούμε να σας παρέχουμε το αρχείο καταγραφής εάν χρειάζεται να δείτε καθώς κάθε περιστροφή παιχνιδιού, το παιχνίδι καταγράφεται για έλεγχο.
Ίσως δοκιμάσετε ένα άλλο παιχνίδι από τον Wazdan αν είναι ο αγαπημένος σας πάροχος;
Σας ευχαριστώ!"
Στο οποίο απάντησες:
"Πάρωσε το γεγονός ότι εργάζεσαι για το καζίνο. Ξέρω ότι απλά χρειάζεσαι να συνεχίσω να παίζω. Κάνε τη χάρη στον εαυτό σου και παίξε Choco με τα "δικά σου" χρήματα. Όχι με τα καζίνο. Μετά πες μου τι γνώμη έχεις για αυτό το παιχνίδι. είχε 46 περιστροφές χωρίς καθόλου νίκη, ούτε ένα δολάριο. Δεν είναι σωστό.
Το Wazdan πρέπει να απαγορευτεί.
Μη μου δίνετε τα «στατιστικά» σας στο RTP. Γιατί είναι αστείο και ξέρω αν»
Στο οποίο απαντήσαμε:
"Ίσως να δοκιμάσετε ένα άλλο παιχνίδι μπορεί να είναι καλύτερο για την τύχη σας Matthew 🙂🙂"
Στο οποίο απάντησες:
«Χαχα, για να μην θέλεις να δοκιμάσεις το παιχνίδι και να χάσεις όλα σου τα λεφτά;
Έξυπνη κίνηση χαχα"
Στο οποίο απαντήσαμε:
«Συγγνώμη Matthew, είμαι μέλος της ομάδας υποστήριξης
Δεν έχουμε κανέναν έλεγχο στα παιχνίδια.
Μπορώ να σε βοηθήσω με τίποτα άλλο;
"
Τώρα σχετικά με τα κεφάλαια μπόνους, έχετε ζητήσει προηγούμενα μπόνους στην ομάδα μας. Έχουμε όλους τους όρους που αναφέρονται στη σελίδα όρων και προϋποθέσεων, σωστά είμαστε ένα νέο καζίνο, επομένως εξακολουθούμε να διασφαλίζουμε ότι η τραπεζική μας λίστα διατηρείται στο σωστό ποσό, ώστε να μπορέσουμε να πληρώσουμε _EVERYONE_ (από την οποία μπορούμε να συνδεθούμε για διαχειριστές εάν χρειαστεί ) οπότε ναι, χαμηλότερα ποσά για αναλήψεις υπάρχουν στον ιστότοπο όπως αναφέρεται στους όρους και τις προϋποθέσεις.
Επιπλέον, τυχόν κεφάλαια μπόνους (όπως αναφέρεται στο t+c) δείτε:
" Το μέγιστο ποσό χρημάτων που μπορείτε να κερδίσετε από ένα μπόνους περιστροφής χωρίς κατάθεση και το παιχνίδι με τα αναφερόμενα κεφάλαια μπόνους είναι 50 EUR ή οποιοδήποτε άλλο ισοδύναμο νόμισμα. Τυχόν κέρδη που υπερβαίνουν τα 50 EUR χωρίς να κάνετε κατάθεση πραγματικών χρημάτων θα ακυρώνονται και θα διατηρούνται από ViperSpin. Παράδειγμα, ένας πελάτης λαμβάνει ένα μπόνους δωρεάν περιστροφών χωρίς κατάθεση. Οι δωρεάν περιστροφές παίζονται και ο πελάτης κερδίζει 10 EUR. Ο πελάτης συνεχίζει να παίζει άλλα παιχνίδια και κερδίζει 90 EUR, συνολικά 100 EUR στο ταμείο ViperSpin. Σε αυτήν την περίπτωση ο πελάτης έχει υπερβεί το ανώτατο όριο των κερδών των 50 EUR, 50 EUR θα είναι διαθέσιμα για ανάληψη και 50 EUR θα κρατηθούν από το ViperSpin."
Κατανοούμε ότι ο λογαριασμός σας έκλεισε, καθώς ακυρώσατε τους όρους του μπόνους, επίσης δεν υποβάλατε καμία μορφή ταυτοποίησης που νόμιμα απαιτούμε. Μας επιτρέπονται νομικά 7 ημέρες έως ότου μπορέσουμε να κλείσουμε έναν λογαριασμό λόγω της υποψίας για τζόγο ανηλίκων και αυτή τη στιγμή ο λογαριασμός σας έκλεισε.
Εάν απαιτείται οτιδήποτε άλλο, η ομάδα διαχειριστή, μπορείτε να στείλετε email στο support@viperspin.com και θα χαρούμε να συνεχίσουμε και να συνεχίσουμε με οποιαδήποτε έγγραφα, στιγμιότυπα οθόνης ή βασικά οτιδήποτε απαιτείται.
Και πάλι, δεν θέλουμε να ξεκινήσουμε μια διαφωνία Franga, πιστεύουμε ότι ως καζίνο κάναμε το σωστό και λυπούμαστε, αλλά έχετε πάρει πολλά μπόνους, χωρίς έγγραφα, είναι πραγματικά πολύ περίεργο συνολικά.
Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου.
ρωμαϊκός
Viperspin.com
Hi everyone we hope you are all well.
Firstly, allow me to introduce myself, I am one of the casino reps of Viperspin.
We appreciate all feedback, good or bad that is how like any casino / business we grow and improve overall as a new casino.
Firstly, please note this topic will become a 'he said she said' issue, so we are happy to submit all documents required on this post, or to the admin (Daniel) or anyone that does require them. We do have countless screenshots, emails to and from and other means to hopefully clear this up.
Franga, we are sorry that you feel you may have been mis-treated. I did get involved in the emails towards the end as once you abused our staff, and claimed Wazdan was rigged it did become a issue for us. We are licensed under softgaming (you can check our license on our page) as a whitelabel casino. Therefore, all providers we have are licensed and are legitimate.
We have these as screenshots, if needed just let us know so we will quote this for now:
"I truly believe that Wazdan gaming is rigged. No games should go 40 spins with no win consistently. It happened to me all night. From 20 to 40 spins many many times. You should consider banning it as they are ripping people off ! "
To which the support team replied:
"Hi Matthew we have just gone over the log of you playing Choco Reels. We can see there was definitely payouts from the game can you please re clarify?
We understand at Viper that sometimes playing one particular game can put you on a bad run however the RTP is all legally set by Wazdan and they are licensed and audited as a gaming company.
We can provide the log file for you if you do need to see as every game spin, play is recorded for auditing.
Perhaps try another game by Wazdan if they’re you’re favourite provider?
Thank you!"
To which you replied:
"Take the fact you work for the casino away. I know you just need me to keep playing. Do yourself a favour and play Choco with your " own " money. Not the casinos. Then tell me what you think of that game. I had 46 spins with no win at all. Not even one dollar. That isn’t right.
Wazdan should be banned.
Don’t give me your " stats " on RTP. Because it’s a joke and I know if"
To which we replied:
"Perhaps trying another game may be better for your luck Matthew 🙂🙂"
To which you replied:
"Haha so you don’t want to try the game and lose all your money ?
Smart move haha"
To which we replied:
"Sorry Matthew I am a member of the support team
We have no control over the games.
Can I help you with anything else?
"
Now about the bonus funds, you have requested prior bonuses to our team. We have all of our terms listed on the terms and condition page, correct we are a new casino so we are still ensuring our bank roll is kept up to the correct amount so we can pay _EVERYONE_ out (which we can log for admins if needed) so yes, lower amounts for withdrawls are on the website as stated in the terms and conditions.
In addition, any bonus funds (as stated on the t+c) please see:
" The maximum amount of money to be won from a no deposit free spin bonus and gameplay with mentioned bonus funds is 50 EUR or any other currency equivalent. Any winnings exceeding 50 EUR without making a real money deposit will be void and will be kept by ViperSpin. Example, a customer receives a no deposit free spins bonus. The free spins get played out and the customer wins 10 EUR. The customer proceeds to play other games and wins 90 EUR, totaling 100 EUR in the ViperSpin cashier. In this case the customer has exceeded the cap of 50 EUR winnings, 50 EUR will be available for withdrawing and 50 EUR will be kept by ViperSpin."
We understand your account was closed, as you voided the bonus terms, you also did not submit any form of identification which legally we do require. We are legally allowed 7 days until we can close an account due to the suspicion of under-age gambling and at this time your account was closed.
If anything else is required, admin team you're welcome to email support@viperspin.com and we are happy to follow up and proceed with any documents, screenshots or basically anything required.
Again, we aren't wanting to start a argument Franga, we feel as a casino we did do the right thing and are sorry but you've taken several bonuses, no documents it's really quite odd overall.
Thanks for your time.
Roman
Viperspin.com
Το χειρότερο καζίνο που έχω παίξει ζωντανή συνομιλία δεν έχω ιδέα πώς βοηθάει το U .. πολύ φτωχό όταν η κατάθεση δεν έλαβε ποτέ το μπόνους κατάθεσης μου ήταν εκεί στο τέλος και προσπάθησα να πω ότι ήμουν εγώ ... αλλάζουν το τέλος μετατροπής U όταν το έκανα παίξτε στο AUD και ζήστε στην Αυστραλία .. ρωτάω μου είπαν τραβήξτε φωτογραφίες και έστειλαν για υποστήριξη και να δω τι συνέβαινε, οπότε δεν έμαθα ποτέ πίσω .... γενικά έχω παίξει πολλά διαδικτυακά καζίνο αυτό είναι από μακράν το χειρότερο φαίνεται σαν εκεί καινούργιο και όχι τίποτα και πολύ αγενές
Worst casino I've played live chat have no idea how it help U ..very poor when depositin never got my first deposit bonus it was on there end and tryed to say it was me ...they change U international conversion fee when I play in AUD and live in Australia ..I ask they said take photos and sent to support and see wat was going on so I did never heard back ....over all I've play a lot of Online casino this one is by far the worst seens like there new and don't no anything and very rude
Γεια σου Jai, αυτό συμβαίνει επειδή καταθέσεις χρησιμοποιείς USD / EUR, το οποίο επιστρέφουμε τυχόν χρεώσεις στους παίκτες μας. Ωστόσο, μας στείλατε email και στη συνέχεια ζητήσατε να αποκλειστεί ο λογαριασμός σας 🙂 στείλαμε email όταν η ομάδα μας ήταν στο γραφείο ζητώντας από εσάς να στείλετε αυτές τις χρεώσεις, αλλά αντ' αυτού κάνατε αυτό το σχόλιο/αναθεώρηση. Πρέπει να στείλετε email στο support@viperspin.com μας για τις χρεώσεις, δεν στείλατε φωτογραφίες στο κύριο email μας. Η ζωντανή συνομιλία είναι απλώς για να βοηθήσει σε βασικά πράγματα, δεν μπορούν να εκδώσουν επιστροφές χρημάτων / αμοιβών.
Λυπούμαστε που είχατε μια κακή εμπειρία, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας επιστρέψουμε αυτά τα λίγα δολάρια σε χρεώσεις, επικοινωνήστε ξανά μαζί μας και μπορούμε να τα ταξινομήσουμε για εσάς.
Ευχαριστώ.
Hi Jai, this is because you deposit using USD / EUR, which we do reimburse any fees to our players. However you emailed us then asked for your account to be banned 🙂 we did email back when our team was at the office requesting for you to send those fees though but instead you made this comment / review. You need to email our support@viperspin.com email those fees, you didn't send photos to our main email. Live chat is just to help on basic things, they can not issue money / fee returns.
Sorry you've had a bad experience, we are happy to still reimburse you those few dollars in fees please contact us again and we can sort that for you.
Thanks.
Δυστυχώς, ο ιδιοκτήτης μας του Viperspin έχει εξετάσει αυτήν την υπόθεση παικτών και αφού εξέτασε όλα τα έγγραφα, τα αρχεία καταγραφής μας ενημερώθηκε γενικά ότι ο παίκτης όντως ξέπλυνε όλα τα χρήματα κατά τη διάρκεια της συνεδρίας του τον Οκτώβριο.
Επισυνάπτονται τα φωτογραφικά αρχεία καταγραφής, αλλά θα στείλουμε στον Γκουρού την πραγματική ροή εγγράφων, δηλώνοντας κάθε στοίχημα, τον χρόνο που τοποθετήθηκε από την Evolution.
,
Sadly, our owner of Viperspin has gone over this players case and has after going through all documents, logs we have been made aware overall that the player did indeed rinse all of the funds during his session back in October.
Attached is the photographic logs, but we will send Guru the actual live document feed stating every single bet, time placed by Evolution.
Ουαου! Απλώς κοιτάζω την υπόθεση . 120.000 δολάρια Αυστραλίας δεν ήθελαν να πληρώσουν. Πραγματικά σε λυπάμαι 🙁
Oh, wow! I'm just looking at the case. A$120,000 they didn't want to pay. I feel really sorry for you 🙁
Είμαι σίγουρος ότι τα 120.000 $ αλλάζουν τη ζωή για τους περισσότερους ανθρώπους εκεί έξω. Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω. Είναι ακόμη πιο περίεργο ότι το καζίνο επικοινωνούσε στην αρχή και τώρα επικοινωνούν ακόμη και εδώ, αλλά απλώς σταμάτησαν να αντιδρούν στην καταγγελία - πιθανώς επειδή κατάλαβαν ότι έπρεπε να πληρώσει.
Έχετε επικοινωνήσει με την αρχή αδειοδότησης; Ξέρω ότι είναι το Κουρασάο, αλλά θα το δοκίμαζα.
I'm quite sure that $120,000 is life changing for most of people out there. I really don't know what to say. It's even more strange that the casino communicated at the beginning and now they even communicate here, but they just stopped reacting to the complaint - probably because they realised that should pay.
Have you contacted the licensing authority? I know it's Curacao, but I'd give it a try.
Χαίρετε,
μη διστάσετε να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον σύνδεσμο:
https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint
Από όσο γνωρίζω από άλλους παίκτες, χρειάζεται λίγος χρόνος και ακόμη και πολλά email για να λάβω απάντηση.
Παρακαλώ να το έχετε υπόψη σας.
Hello,
feel free to use this link:
https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint
As far as I know from other players, it takes some time and even several emails to get an answer.
Please keep that in mind.
Παρόλο που ζείτε στην Αυστραλία, μπορείτε να πληρώσετε κάποιον για να το φροντίσει και να το φέρει στο δικαστήριο. Από την άλλη, θα κοστίσει πολύ και το αποτέλεσμα είναι αβέβαιο.
Even though you live in Australia, you can pay someone to take care of it and bring it to the court. On the other hand, it will cost a lot and the result is uncertain.
Γεια σου Franga1981.
Μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε με την αρχή αδειοδότησης του καζίνο. Το καλό είναι ότι αυτή η υπηρεσία είναι δωρεάν. Μπορώ να σας στείλω έναν οδηγό για το πώς να το κάνετε. Εν τω μεταξύ, διασταυρώνω όλα τα αρχεία σχετικά με την υπόθεσή σας, οπότε παρακαλώ δώστε μου λίγο χρόνο για να συγκεντρώσω όλα όσα έχουμε. Η ρυθμιστική αρχή θα χρειαστεί όλα τα στοιχεία.
Hello, Franga1981.
You can always contact the licensing authority of the casino. The good is that this service is free. I can send you a guide on how to do it. Meanwhile, I am cross-checking all the files regarding your case, so please give me some time to gather up all that we have. The regulator will need all the evidence.
Έχω παίξει σε πολλά καζίνο, ποτέ δεν έχω χάσει τόσα πολλά σε ένα μόνο καζίνο (πάνω από 30.000) χωρίς δυνατότητα για ένα μόνο cashout, το rtp μου ήταν τρομερό και το 95% των φορών δεν κέρδισε αρκετά για να καλύψει τις απαιτήσεις στοιχηματισμού μου. Αφού ζήτησα κάποιου είδους μπόνους κατάθεσης για να με διατηρήσει ως παίκτη, έπεσα γύρω λέγοντας ότι κάποιος θα επικοινωνούσε μαζί μου σχετικά. Αυτό δεν συνέβη ποτέ και ειπώθηκε σαν σκατά στη διαδικασία. Υπάρχει κάτι πραγματικά απίθανο σε αυτό το καζίνο και το rtp.
ΜΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΤΕ ΟΥΤΕ ΟΥΤΕ ΔΟΛΑΡΙΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ!
I have played at many casinos, never have I lost so much at a single casino (over 30k) without potential for a single cashout, my rtp was terrible and 95% of the time didnt win enough to reach my wager requirements. After asking for some sort of deposit bonus to retain me as a player I was stuffed around sayin that someone would contact me about it. That never happened and was spoken to like shit in the process. There is something really off about this casino and the rtp.
DO NOT DEPOSIT A SINGLE DOLLAR AT THIS CASINO!
Αναρωτιέμαι, έχετε πρόσβαση στο ιστορικό τυχερών παιχνιδιών σας στο καζίνο;
I'm wondering, do you have access to your gaming history in the casino?
Ντάνιελ, αυτό μοιάζει περισσότερο με ρητορική μίσους. Αρκετά καλό θα θέλατε να εισαγάγετε τον χρήστη, αλλά αυτό είναι λίγο γελοίο. Έχουμε άδεια από την Soft gaming, εμφανίζετε χιλιάδες καζίνο της στο Guru και εσείς και εγώ γνωρίζουμε μαζί ότι δεν μπορούμε να αλλάξουμε καμία μορφή παιχνιδιού RTP με λευκή ετικέτα ή κλειδί στο χέρι. Είναι πολύ εύκολο για οποιονδήποτε να κάνει λογαριασμό και να πετάει μίσος, απλά δεν μπορώ να καταλάβω πώς επιτρέπεται αυτό χωρίς τα κατάλληλα στοιχεία;
Εάν αυτός ο χρήστης είναι πρόθυμος να επισυνάψει το email του, μπορούμε να προωθήσουμε κυριολεκτικά κάθε στοίχημα που έχει βάλει για να εμφανίσει το RTP. Θα θέλαμε επίσης πραγματικά να δούμε πώς σας «φέρθηκαν σαν σκατά».
Daniel, this is becoming more like a hate speech. Fair enough you'd like user input, but this is a bit ridiculous. We are licensed by Soft gaming, you display thousands of their casinos on Guru and you and I know together that we can not alter any form of game RTP under a white label or turnkey. It's very easy for anyone to make an account and throw hate around, I just can't understand how that is allowed without proper evidence?
If this user is happy to attach his email, we can forward literally every bet they've placed to show RTP. We'd also really like to see how you were 'treated like shit' our support are nothing but some of the friendliest people on the internet so a chat log would be great to resolve.
Γεια Franga1981, έχουμε ήδη προωθήσει τα πάντα στον Guru πριν από περίπου 7 ημέρες 🙂 τώρα χειρίζονται τα έγγραφα και θα ανοίξουν ξανά την υπόθεση. Επικοινωνούμε με τον Nick μέσω email εδώ και αρκετό καιρό.
Ευχαριστώ.
Hi Franga1981, we've already forwarded everything to Guru around 7 days ago 🙂 they are now handling the documents and will re-open the case. We've been liaising with Nick by email for quite some time now.
Thank you.
Ντάνιελ, αυτό μοιάζει περισσότερο με ρητορική μίσους. Αρκετά καλό θα θέλατε να εισαγάγετε τον χρήστη, αλλά αυτό είναι λίγο γελοίο. Έχουμε άδεια από την Soft gaming, εμφανίζετε χιλιάδες καζίνο της στο Guru και εσείς και εγώ γνωρίζουμε μαζί ότι δεν μπορούμε να αλλάξουμε καμία μορφή παιχνιδιού RTP με λευκή ετικέτα ή κλειδί στο χέρι. Είναι πολύ εύκολο για οποιονδήποτε να κάνει λογαριασμό και να πετάει μίσος, απλά δεν μπορώ να καταλάβω πώς επιτρέπεται αυτό χωρίς τα κατάλληλα στοιχεία;
Εάν αυτός ο χρήστης είναι πρόθυμος να επισυνάψει το email του, μπορούμε να προωθήσουμε κυριολεκτικά κάθε στοίχημα που έχει βάλει για να εμφανίσει το RTP. Θα θέλαμε επίσης πραγματικά να δούμε πώς σας «φέρθηκαν σαν σκατά».
Daniel, this is becoming more like a hate speech. Fair enough you'd like user input, but this is a bit ridiculous. We are licensed by Soft gaming, you display thousands of their casinos on Guru and you and I know together that we can not alter any form of game RTP under a white label or turnkey. It's very easy for anyone to make an account and throw hate around, I just can't understand how that is allowed without proper evidence?
If this user is happy to attach his email, we can forward literally every bet they've placed to show RTP. We'd also really like to see how you were 'treated like shit' our support are nothing but some of the friendliest people on the internet so a chat log would be great to resolve.
Αναρωτιέμαι, τι θα λέγατε για τις 50+ θετικές (και με ξεκάθαρα κίνητρα) κριτικές που λάβαμε στο καζίνο σας κατά τη διάρκεια 24 ωρών. Το θεωρείτε και αυτό αρκετά δίκαιο;
Δεν είμαι υπεύθυνος για παράπονα και δεν ασχολούμαι με αυτά προσωπικά, αλλά ζήτησα από τον Nick να μοιραστεί όλες τις πληροφορίες μαζί μου. Ξέρω ότι υπήρχε κάποιου είδους συμφωνία με τον παραπάνω παίκτη και ακόμη και νόμιζα ότι ήταν αρχικά κλειστό ως ανεπίλυτο, πιθανότατα θα αλλάξει στο μέλλον.
I'm wondering, how about the 50+ positive (and clearly motivated) reviews that we received on your casino during 24 hours. Do you consider that fair enough as well?
I'm not responsible for complaints and I don't deal with them personally, but I asked Nick to share all the info with me. I know there was some kind of deal with the player above and even thought it was originally closed as unresolved, it will probably change in the future.
Αναρωτιέμαι, τι θα λέγατε για τις 50+ θετικές (και με ξεκάθαρα κίνητρα) κριτικές που λάβαμε στο καζίνο σας κατά τη διάρκεια 24 ωρών. Το θεωρείτε και αυτό αρκετά δίκαιο;
Δεν είμαι υπεύθυνος για παράπονα και δεν ασχολούμαι με αυτά προσωπικά, αλλά ζήτησα από τον Nick να μοιραστεί όλες τις πληροφορίες μαζί μου. Ξέρω ότι υπήρχε κάποιου είδους συμφωνία με τον παραπάνω παίκτη και ακόμη και νόμιζα ότι ήταν αρχικά κλειστό ως ανεπίλυτο, πιθανότατα θα αλλάξει στο μέλλον.
I'm wondering, how about the 50+ positive (and clearly motivated) reviews that we received on your casino during 24 hours. Do you consider that fair enough as well?
I'm not responsible for complaints and I don't deal with them personally, but I asked Nick to share all the info with me. I know there was some kind of deal with the player above and even thought it was originally closed as unresolved, it will probably change in the future.
Απευθυνθήκαμε στους παίκτες μας ρωτώντας αν μπορούσαν να ελέγξουν το Viperspin, αυτό δεν επιτρέπεται; Εάν επιτρέπεται στους ανθρώπους να κάνουν ψευδείς κριτικές, τότε δεν υπάρχει πρόβλημα με το να ζητάμε από τους παίκτες που παίζουν τακτικά στο viperspin να δώσουν ειλικρινή στοιχεία με βάση την εμπειρία τους.
Σας ευχαριστούμε, όσον αφορά τον Nick και τον Matthew, καταλήξαμε σε μια συμφωνία όπως είχε αρχικά αναφερθεί για την επιστροφή των αρχικών του καταθέσεων. Πιστεύω ότι ο Νικ είπε ότι θα άνοιγε ξανά και μετά θα το θεωρούσε λυμένο.
Ευχαριστώ Daniel.
We did reach out to our players asking if they could review Viperspin, is that not allowed? If people are allowed to make false reviews then there's no issue with us asking the players that do play regularly on viperspin to give honest input based on their experience.
Thank you, in regards to Nick and Matthew we have come to an arrangement as originally stated for the return of his initial deposits. I do believe Nick said he'd re-open then deem it as solved.
Thanks Daniel.
Γεια σας, είμαι νέος εδώ. Βλέπω ότι αυτές οι κριτικές ήταν πριν από μερικούς μήνες, αλλά από τότε τα πράγματα βελτιώθηκαν με το ViperSpin καθώς είμαι νέα εγγραφή και με καθοδηγεί εδώ ένας από τους μεγάλους κουλοχέρηδες μας - τους Aussieslots.
Hi there I am new here. I see that these reviews were a few months ago, but since then has things improved with ViperSpin as I am a new signup and was guided here by one of our big slot streamers- Aussieslots.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.