Γεια σας, είμαι νέος εδώ. Βλέπω ότι αυτές οι κριτικές ήταν πριν από μερικούς μήνες, αλλά από τότε τα πράγματα βελτιώθηκαν με το ViperSpin καθώς είμαι νέα εγγραφή και με καθοδηγεί εδώ ένας από τους μεγάλους κουλοχέρηδες μας - τους Aussieslots.
Hi there I am new here. I see that these reviews were a few months ago, but since then has things improved with ViperSpin as I am a new signup and was guided here by one of our big slot streamers- Aussieslots.
Χαίρετε,
Θα ήθελα να προσθέσω ότι αυτό το καζίνο δεν έχει άδεια στην Αυστραλία. Εκτός από αυτό, μη διστάσετε να περιηγηθείτε στα παράπονα, για να πάρετε μια καλύτερη ιδέα:
https://casino.guru/complaints - μόνο ένα δικαιολογημένο και επιλυμένο παράπονο μέχρι στιγμής.
Hello,
I would like to add this casino is not licensed in Australia. Other than that, feel free to browse complaints, to get a better idea:
https://casino.guru/complaints - just one justified and resolved complaint so far.
Γεια σου Franga1981,
Ξέρω, ευχαριστώ για την ειδοποίηση.
Παίζεις ακόμα εκεί; 🙂 Ξέρω ότι είναι αλχημεία να βρεις ένα κατάλληλο καζίνο, δεν νομίζεις;
Hello Franga1981,
I know, thank you for the notice.
Do you still play there? 🙂 I know it's quite an alchemy to find a suitable casino, don't you think?
Γεια σου Radka
Δεν παίζω πια στοίχημα. Αλλά μετά την επίλυση του προβλήματος με το Viper, πρέπει να πω ότι τους εμπιστεύομαι και εμπιστεύομαι τον streamer για τον οποίο μιλάει ο Taurivaine.
Μπορεί να είναι ναρκοπέδιο η εύρεση ενός κατάλληλου καζίνο, αλλά η Viper επιτρέπει στους Αυστραλούς παίκτες και τους πληρώνει.
ελπίζω αυτό να βοηθήσει.
Hello Radka
I don’t gamble anymore. But after resolving the issue with Viper I must say I trust them and I trust the streamer Taurivaine is talking about.
It can be a minefield finding a suitable casino but Viper allow Australian players and pay them out.
hope this helps.
Γεια σου Franga1981,
Καταλαβαίνω την άποψη σου και εκτιμώ τις προσπάθειές σου. Βοηθάει πραγματικά άλλους παίκτες, είμαι σίγουρος.
🙂 Να έχετε μια υπέροχη μέρα.
Hello Franga1981,
I see your point, and I appreciate your efforts. It truly helps other players, I'm sure.
🙂 Have a wonderful day.
Αγαπητέ εκπρόσωπο του Viperspin Casino,
θα μπορούσα να έχω μια διευκρίνιση σχετικά με τους εδαφικούς περιορισμούς των παρόχων;
Στο T & C σας υπάρχει μια μακρά λίστα παρόχων με τις αντίστοιχες χώρες τους στους οποίους δεν μπορούν να προσφερθούν τα παιχνίδια τους.
Η ερώτησή μου είναι: γιατί τόσα πολλά καζίνο που έχουν την ίδια άδεια Antillephone με εσάς δεν έχουν όλους αυτούς τους εδαφικούς περιορισμούς αλλά έχουν μόνο ένα κλάσμα από αυτούς; Παραβιάζουν την άδεια του παρόχου παρέχοντας παιχνίδια που ισχυρίζεστε ότι είναι απαγορευμένα για ορισμένες χώρες και δεν είναι;
Για παράδειγμα, τα παιχνίδια Evolution για το Viperspin και κάποια άλλα καζίνο Pledoo, το Bitdice για παράδειγμα) απαγορεύονται στην Ιταλία, ενώ σχεδόν όλα τα άλλα καζίνο με άδεια Antillephone τα προσφέρουν δωρεάν σε όλους τους παίκτες χωρίς κανέναν περιορισμό.
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Dear Viperspin Casino Representative,
could I have a clarification regarding the territorial limitations of the providers?
In your T & Cs there is a long list of providers with their respective countries that cannot be offered their games.
My question is: why do so many casinos that have the same Antillephone license as you do not have all those territorial restrictions but only have a fraction of them? Are they violating the provider's license by providing games that you claim are banned for certain countries and they are not?
For example Evolution gaming for Viperspin and some other Pledoo casinos, Bitdice for example) are prohibited in Italy, while almost all other casinos with Antillephone license offer it freely to all players without any limitations.
Thanks for the reply.
Caro rappresentante del casinò Viperspin,
potrei avere un chiarimento riguardante le limitazioni territoriali dei provider?
Nei vostri T&C vi è una lunga lista di provider con i rispettivi Paesi a cui non possono essere offerti i loro giochi.
La mia domanda è : perché tantissimi casinò che hanno la vostra stessa licenza Antillephone non prevedono tutte quelle restrizioni territoriali ma ne hanno solo una minima parte? Stanno violando la licenza del provider fornendo giochi che tu dichiari siano vietati per determinati Paesi e loro invece no?
Ad esempio Evolution gaming per Viperspin e alcuni altri casinò Pledoo, Bitdice ad esempio) sono vietati verso l'Italia, mentre quasi tutti gli altri casinò con licenza Antillephone lo offrono liberamente a tutti i giocatori senza alcuna limitazione.
Grazie per la risposta.
Ποια ανάρτηση θα θέλατε να διαγράψετε και γιατί, παρακαλώ;
What post would you like to delete and why, please?
Όταν παίζετε σε ένα διαδικτυακό καζίνο για πρώτη φορά, είναι καλύτερο να παίζετε μικρά στοιχήματα. Και το πιο σημαντικό: ελέγξτε τις άδειες που έχουν. Ξέρω ότι πολλοί άνθρωποι δεν ακολουθούν αυτές τις οδηγίες, αλλά είναι σημαντικό. Ελπίζω να μην συμβαίνει πολύ συχνά. Πρέπει να υπάρχουν μαύρες λίστες με καζίνο που δεν παίζουν σύμφωνα με τους κανόνες. Υπάρχουν μερικά, αλλά δεν είναι οριστικά. Μου φαίνεται επίσης ενδιαφέρον να διαβάζω κριτικές για διαδικτυακά καζίνο. Οι παίκτες απλώς ψάχνουν στο google τις λέξεις καζίνο με μπόνους και αυτό είναι όλο. Ωστόσο, είναι σημαντικό να ελέγξετε τον ιστότοπο και να διαβάσετε τους όρους, τις άδειες, τη χώρα από την οποία προέρχονται κ.λπ. πριν παίξετε.
When you play at an online casino for the first time, it is best to play small bets. And most importantly: check the licenses they have. I know many people don't follow these instructions, but it's important. I hope it doesn't happen too often. There must be blacklists of casinos that don't play by the rules. There are some, but they are not definitive. I also find it interesting to read reviews of online casinos. Players just google the words casino with bonus and that's it. However, it is important that you check the website and read the terms, licenses, country they are from, etc. before playing.
Wenn du zum ersten Mal in einem Online-Casino spielst, ist es am besten, kleine Wetten zu spielen. Und vor allem: Überprüfen die Lizenzen, die sie haben. Ich weiß, dass viele Menschen diese Anweisungen nicht befolgen, aber es ist wichtig. Ich hoffe, dass es nicht zu häufig passiert. Es muss black lists mit Casinos geben, die sich nicht an die Regeln halten. Es gibt einige, aber sie sind nicht definitiv. Ich finde es auch interessant, Bewertungen von Online-Casinos zu lesen. Die Spieler googeln einfach die Worte Casino mit Bonus und das ist alles. Es ist jedoch wichtig, dass du dir die Website ansiehst und die Bedingungen, Lizenzen, das Land, aus dem sie stammen, usw. durchliest, bevor du spielst.
yo, έπαιζα στο viper από τότε που βγήκαν, Great Casino, δεν είχα κανένα πρόβλημα με την ανάληψη, το χειρότερο πράγμα που μου συνέβη ήταν ότι έπρεπε να περιμένω 24 ώρες για να αυξηθεί το όριο ανάληψης για να καλύψω το ποσό που ήμουν προσπαθώντας να αποσυρθεί. Σίγουρα οι αναλήψεις είναι 5.000 εβδομαδιαίες και 20 μηνιαίες, έπρεπε να επικοινωνήσω μαζί τους για να κάνω ανάληψη 70.000 και χρειάστηκαν περίπου 36 ώρες για να επικοινωνήσουν μαζί μου, παρόλα αυτά έβγαλαν τα $$ μου εύκολα μετά από αυτό
yo, iv been playing on viper since they came out, Great Casino, i havnt had any issues withdrawing, the worst thing thats happened to me was i had to wait 24hrs to get my withdraw limit upped in order to cater for the amount i was trying to withdraw. pretty sure its 5k weekly and 20 monthly withdraws, i had to contact them to withdraw 70k and they took like 36 hours to get back to me, still got my $$ out easily after that though
Αυτό ακούγεται αρκετά πειστικό.
Πιστεύετε ότι μπορείτε να μας δείξετε όλο το ιστορικό αναλήψεών σας; 🤔
Μου αρέσει πολύ να το βλέπω, ευχαριστώ.
That sounds quite convincing.
Do you think you can show us all your withdrawal history? 🤔
I realy like to see that, thank you.
Θα προσπαθούσα να αποφύγω αυτόν τον ιστότοπο, περιμένοντας μιάμιση μέρα για επαλήθευση, υπάρχει δικαιολογία για "υψηλή επισκεψιμότητα" που με κάνει να γελάω! Επίσης, σας επιτρέπουν να επαληθεύσετε μόνο μετά την ανάληψη, θα πρέπει να σας επιτρέπεται να επαληθεύσετε ανά πάσα στιγμή. Δεν θα παίζω πια εκεί αφού τελικά εξοφληθεί η απόσυρσή μου
I would try avoid this site, waiting for a day and a half for verification there excuse is " high traffic" which makes me laugh! Also they only let you verify after a withdrawal is made you should be allowed to verify at anytime. I will not be playing there anymore after my withdrawal finally paid out
Χαίρετε,
από την άλλη, μου ακούγεται αρκετά δίκαιο. Κάθε μέρα διάβαζα για παίκτες που περιμένουν περισσότερες από μερικές ημέρες για να περάσουν την επαλήθευση χωρίς ούτε ένα σημείωμα από το καζίνο. Θα περίμενα επίσης ότι εάν το καζίνο είναι υπερφορτωμένο, είναι απλώς πολύ απασχολημένο για να επαληθεύσει κάθε νέο εγγεγραμμένο παίκτη.
Χωρίς να λέμε ότι είναι όλα καλά, απλά κατανοητό. Ωστόσο, θα ήθελα να τους δω τον Δεκέμβριο αν είναι τόσο απασχολημένοι τώρα. 🤔
Ας ελπίσουμε ότι η διαδικασία θα είναι γρήγορη.
Hello,
on the other hand, it sounds quite fair to me. Every day I read about players waiting for more than a few days to pass the verification without a single note from the casino. I would also expect that if the casino is overwhelmed, they are simply too busy to verify every newly registered player.
Not saying that it is all good, just understandable. However, I would like to see them in December if they're so busy now. 🤔
Let's just hope that the procedure will be quick.
100% συμφωνώ να αποφύγετε αυτόν τον ιστότοπο με κάθε κόστος. Ήμουν αρκετά νέος παίκτης και κέρδισα πάνω από $100 κιλά μεγιστοποίησα τα επίπεδα παικτών/vip και είχα πάνω από 2 εκατομμύρια τζίρο ακόμα επειδή κέρδισα τις πρώτες μου καταθέσεις αρνήθηκαν να ανεβάσουν τα όρια ανάληψης μου, κάτι που φαίνεται επιθετικό. Τα εβδομαδιαία όρια ανάληψης $3200 είναι αξιολύπητα σε σύγκριση με οποιοδήποτε άλλο καζίνο που έχει $4k + ημερήσια όρια. Φανταστείτε να αφήσετε αυτό το ποσό χρημάτων στον λογαριασμό σας ως παίκτης, γνωρίζοντας ότι θα χρειάζονταν πάνω από 30 εβδομάδες για να κάνετε ανάληψη είναι κάτι παραπάνω από αηδιαστικό και ναι, κατέληξα να χάνω κάθε σεντ μετά από 3 εβδομάδες, θα μπορούσε να αλλάξει τη ζωή του χρήματος, τώρα είναι η προειδοποιητική ιστορία για να ενημερώσω άλλους ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΠΑΝΤΑ ΚΟΣΤΟΣ.
100% agree avoid this site at all cost. I was a fairly new player and won over $100k i maxed out the player/vip levels and had over 2m in turnover yet because i won off my first few deposits they refused to up my withdraw limits which seems predatory. $3200 weekly withdrawal limits is pathetic when compared to any other casino which has $4k + daily limits. Imagine leaving that amount of money in your account being a gambler knowing it would take over 30 weeks to withdraw is beyond disgusting and yes i did end up losing every cent after 3 weeks could of been life changing money now its cautionary tale to let other knows AVOID THIS SITE AT ALL COSTS.
Χαίρετε,
συγγνώμη για την έλλειψη κατανόησης, αλλά τι έκανε λάθος το καζίνο; Υπακούουν στα όριά τους και έχασες την ισορροπία, είναι πραγματικά λυπηρό, αλλά γνώριζες αυτά τα όρια από την αρχή; Σας έχει υποσχεθεί το καζίνο κάποιου είδους ειδική μεταχείριση και μετά ξαφνικά έσπασε τη λέξη;
Συμφωνώ ότι τα όρια είναι αρκετά χαμηλά, και μπορώ επίσης να φανταστώ ότι νιώθετε ότι η κατάσταση VIP είναι ένα αστείο τώρα. Σίγουρα εκτιμώ το γεγονός ότι ήρθες και μοιραστήκατε την εμπειρία σας. Παρακαλούμε ελέγξτε όλους τους παράγοντες εκ των προτέρων την επόμενη φορά, αν συναντήσετε αυτήν την κριτική , θα δείτε ότι είναι ένα μικρό διεθνές καζίνο με μικρά έσοδα.
Δεν θα το έλεγα το καλύτερο μέρος για high rollers ή παίκτες με πιο επιθετικό στυλ παιχνιδιού.
Hello,
pardon my lack of understanding, yet what did the casino do wrong? They obey their limits and you lost the balance, well it's truly sad, but were you aware of those limits from the beginning? Has the casino promised you some sort of special treatment and then suddenly broken the word?
I agree that limits are quite low, and can also imagine that you feel the VIP status is a joke now. I definitely appreciate the fact, that you come and shared your experience. Kindly check all factors in advance next time, if you come across this review, you'll see that it is a small international casino with small revenues.
I would not call it the best place for high rollers or players with a more aggressive playstyle.
Είναι αλήθεια ότι έχασα το προβάδισμα όταν έλεγξα για πρώτη φορά το καζίνο στην ενότητα αναλήψεων είπε όριο ανάληψης 15.500 $, αλλά αν διαβάσετε τα ψιλά γράμματα, τότε αναφέρει όρια ανάληψης 3200 $. Και αφού διάβασα όλα τα ψιλά γράμματα, αμφισβητώ τη νομιμότητα του ίδιου του καζίνο, το οποίο δηλώνει ότι είναι φιλικό προς την Αυστραλία και το VPN, στη συνέχεια λέει ότι η Αυστραλία είναι μια περιορισμένη χώρα. Τότε είδα ότι κράτησαν τη διεύθυνσή μου ίδια, αλλά άλλαξαν τη χώρα καταγωγής μου σε Μάλτα.
It is true i was miss lead when i first checked the casino at the withdrawal section it said $15,500 withdraw limit but if you go through the fine print then it states $3200 withdraw limits. And after reading all the fine print i am questioning the legitimacy of the casino itself it states it is Australian and VPN friendly then goes to say Australia is a restricted country. I then saw that they kept my address the same but changed my my country of origin to Malta seems sus.
Μπορείτε λοιπόν να καταχωρήσετε τον λογαριασμό χρησιμοποιώντας την Αυστραλία ως χώρα διαμονής σας και μετά πρέπει να το αλλάξετε, για να κάνετε ανάληψη σωστά;
Το έχω δει μερικές φορές στο παρελθόν, σε άλλα καζίνο, συνέβη επειδή ο πάροχος πληρωμών δεν ήταν σε θέση να επεξεργαστεί την ανάληψη στη συγκεκριμένη χώρα. Θα έλεγα ότι τεχνικά η χώρα είναι περιορισμένη, αλλά για να επιτραπεί στους πληρωτές να παίξουν, η εγγραφή είναι δυνατή και εάν ο παίκτης κερδίσει και θέλει να κάνει εξαργύρωση, η χώρα πρέπει να αλλάξει, ώστε ο παίκτης να μπορεί πραγματικά να αποσυρθεί.
Λοιπόν, δεν είναι η καλύτερη προσέγγιση, αλλά εφόσον πληρωθούν τα κέρδη,...
Ή έχετε διαφορετική πληροφορία, παρακαλώ;
So you can register the account using Australia as your country of residence and then you have to change that, in order to withdraw correct?
I've seen this a few times before, in other casinos, it happened because the payment provider was not able to process the withdrawal to that particular country. I would say that technically the country is restricted, but to let payers play, registration is possible, and if the player wins and wants to cash out, the country must be changed, so the player can actually withdrawn.
Well, not the best approach, but as long as the winnings are paid,...
Or do you have a different information, please?
Παίζω σε αυτόν τον ιστότοπο για σχεδόν ένα χρόνο και δεν είχα κανένα πρόβλημα μέχρι πρόσφατα.
Προσπάθησα να πραγματοποιήσω πολλαπλές αναλήψεις που επιστρέφονται με ένα μήνυμα σφάλματος που λέει "ανεπαρκές υπόλοιπο λογαριασμού", παρόλο που στη σελίδα ανάληψης εμφανίζει το υπόλοιπό μου "διαθέσιμο για ανάληψη".
Έχω επικοινωνήσει με την υποστήριξη για αυτό πολλές φορές και μου είπαν ότι οφείλεται στις πολιτικές τους κατά της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και πρέπει να στοιχηματίσω την κατάθεσή μου τουλάχιστον 1 φορές, κάτι που καταλαβαίνω.
Έχω πάνω από 1 φορές πάνω από την κατάθεσή μου και συνεχίζω να μου λένε ότι πρέπει να στοιχηματίσω περισσότερα για ανάληψη, αλλά αφού ρωτήσω αμέτρητες φορές δεν μπορούν να μου πουν το ποσό που πρέπει να στοιχηματίσω για να "ξεκλειδώσει" την ανάληψη μου.
Η υποστήριξη μου είπε 3 ή 4 φορές "πρέπει να στοιχηματίσεις 40 δολάρια περισσότερο από ό,τι μπορείς να κάνεις ανάληψη", οπότε το στοιχηματίζω μαζί με μερικές, και πάλι καμία ανάληψη.
Τι να κάνω? Βιδώνομαι;
Ευχαριστώ για την ανάγνωση !
I have been playing on this site for almost a year and have had no issues until recent.
I have tried to make multiple withdrawals that get knocked back with an error message saying "insufficient account balance", even though on the withdrawal page it shows my balance "available for withdrawal".
i have contacted support about this multiple times and have been told its due to their anti-money laundering policies, and i have to wager my deposit atleast 1x over, which I understand.
I have more than 1x over my deposit and keep being told i need to wager more to withdraw, but after asking countless times they cannot tell me an amount i need to wager to "unlock" my withdrawal.
The support have told me 3 or 4 times "you need to wager 40usd more then you can withdraw", so I wager that plus some, and still no withdrawal.
What do I do? Am i being screwed?
Thanks for reading !
Ειλικρινά, θα σας πρότεινα να δημιουργήσετε μια καταγγελία σε αυτήν την περίπτωση. Φαίνεται ότι δεν μπορούν να σας παράσχουν τις σωστές πληροφορίες. Θα φοβόμουν ότι θα χάσετε όλα τα κέρδη σας μέχρι να καταφέρετε να καλύψετε την άγνωστη απαίτηση στοιχηματισμού.
Honestly, I'd suggest you to create a complaint in this case. It sounds like they're unable to provide you the right information. I'd be afraid that you'll lose all your winnings until you manage to meet the unknown wagering requirement.
Μετά από περίπου 20 email πέρα δώθε και τους έδειξα ότι στοιχηματίζω το ποσό που μου λένε, αλλά ακόμα δεν μπορώ να κάνω ανάληψη και είπαν ότι το έστειλαν στο τεχνικό τους τμήμα και περιμένω να ακούσω ξανά για το αποτέλεσμα.
Ας ελπίσουμε ότι θα τακτοποιηθεί
After about 20 emails back and forth and me showing them that i am wagering the amount they're telling me to, but still cant withdraw and they have said they've sent it to their technical department and i am waiting to hear back about the outcome.
Hopefully it gets sorted
Πώς είπε ο συνάδελφος Daniel, αν δεν θα λυθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα. Μη διστάσετε να δημιουργήσετε παράπονα 🙂 Βοηθάμε τους ανθρώπους να λύσουν τα προβλήματά τους με τα καζίνο.
How said my colleague Daniel, if it will be not solved in short period. Don't hesitate to create complaint 🙂 We help people to solve their problems with casinos.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.