Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΤο καζίνο MALINA δημιουργεί ψεύτικο ιστότοπο στην Ισπανία

Το καζίνο MALINA δημιουργεί ψεύτικο ιστότοπο στην Ισπανία (σελίδα 3)

 από Curritokira
|
7.268 προβολές 98 απαντήσεις |
|
12 3 45
Radka

Τελικά μετά από 15 μέρες απαντούν χωρίς να δώσουν καμία εξήγηση.

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira

I looked at the answer and it is quite general and therefore probably wouldn't be enough for me either. I'm curious to hear what our team has to say, because this is less than a little of what they said.

Jaro

Ελπίζω να αξίζει η καθυστέρηση (ένα μήνα) και να σου δώσουν τους μαύρους πόντους που σου αξίζουν.

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira

But may I ask if it is like they stated in the complaint that when they closed your account there was no remaining balance in there?🤔

Romi

Δεν μπορούσα να σας πω γιατί δεν μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση στον λογαριασμό μου. Μπορώ να σας πω ότι δεν μου έχουν δώσει καμία επιλογή. Δραστηριοποιούνται παράνομα στην Ισπανία χωρίς να συμμορφώνονται με κανέναν από τους κρατικούς κανονισμούς και φοροδιαφεύγουν.

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira

Oh, this does not look good at all. I'm very likely repeating myself here; on the other hand, event the space for some possible causes is getting tinner. I mean, even if I would speculate on why the account was closed, the ongoing lack of the casino's cooperation still makes me think that something has gone wrong with the casino.

I wish I was wrong! I truly do.

Έγινε επεξεργασία
Radka

Radka, σε ευχαριστώ για την πολυαναμενόμενη απάντησή σου σε μένα. Δεν ξέρω αν το καζίνο συνήθως συνεργάζεται στην κοινότητα, αλλά είναι αρκετά αποκαλυπτικό ότι αν τα είχαν κάνει όλα σωστά θα το είχαν ξεκαθαρίσει από την αρχή. Εδώ και ένα μήνα ασχολούμαι με αυτό. Η απάντηση του συναδέλφου σας πήρε επίσης πολύ χρόνο. Υποθέτω ότι οφείλεται στον όγκο των καταγγελιών.

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira

You really don't have to thank me 🙂

I did not save the situation or find a clue of what this casino surprising silence is about. Several of my colleagues are currently in Barcelona for the annual ICE Conference, which I believe has a significant impact on the handling of complaints. But you're correct; there are many cases, so I guess it's a mix of events.

My wish is that they would meet up with people from Malina Casino there, but it is just a wish; I have no clue whether the casino affiliates will be there. I hope for a turn of events anyway!

Radka

Τέλεια Ράντκα!!!

Ελπίζω να ενημερώσουν τους κανονισμούς για τα τυχερά παιχνίδια στην Ισπανία και αν θέλουν να δραστηριοποιηθούν στη χώρα μου, θα το κάνουν εντός των νόμων.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Radka, κατά τη γνώμη σου, πιστεύεις ειλικρινά ότι μετά από ένα μήνα αναμονής αυτή την εβδομάδα για μια επαρκή απάντηση στην περίπτωση του Peter:


"Αγαπητέ Curritokira, ενώ κατανοώ την απογοήτευσή σας, εάν δεν υπήρχαν χρήματα τη στιγμή του κλεισίματος του λογαριασμού σας, οποιοδήποτε καζίνο μπορεί να επιλέξει να αποκλείσει τον λογαριασμό σας. Θα ήθελα να σας ζητήσω να διευκρινίσετε εάν υπάρχουν αναλήψεις ή εκκρεμή υπόλοιπα στο λογαριασμό σας Αποκλεισμένος λογαριασμός, εάν δεν υπάρχει κανένας, η απόφαση του καζίνο να αποκλείσει τον λογαριασμό σας για οποιονδήποτε λόγο είναι δικαιολογημένη και θα σας ευχαριστήσουμε εκ των προτέρων.

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira

Κάνουν παράλληλες κουβέντες με το καζίνο ή έχουν την τάση να πλευρίζουν για κάποιο λόγο;;;

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira

Hello,

I'll try to address the points you made, one by one.

The conferrence has no potential of directly changing laws or regulations; however, it is an annual event focused on many aspects of the gambling industry, regulations included. It is also a great opportunity to meet with casino reps, allowing my colleagues to discuss issues or, let's say, complicated topics face-to-face.

I, of course, understand what you're aiming for. After such a negative experience with casinos, it makes perfect sense to seek a higher-level regulation.

Sadly, despite the fact that I'd love to stay positive, what we have seen thus far makes me really worried. I see no reason for a casino with a good Safety Index ignoring player's complaints without a single word. I have never seen anyone approach us with a fair warning so we could change the casino's status without having to find out the hard way, though, and I am not familiar with the current state of affairs. 🙁

To be honest, I am pretty skeptical now.




Radka

Δεν αναφέρομαι στην αλλαγή των νόμων, αναφέρομαι στην τήρησή τους στη χώρα στην οποία λειτουργούν. Το Malina Casino λειτουργεί παράνομα στην Ισπανία επειδή δεν έχει τίτλο ενεργοποίησης, κερδίζει χωρίς να πληρώνει φόρους και δεν συμμορφώνεται με τους ισπανικούς κανονισμούς σχετικά με τον τζόγο. Αυτό είναι κάτι αντικειμενικό.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Δεν θέλω να αλλάξω τίποτα με το ζόρι. Μου φαίνεται παράξενο το γεγονός ότι ένα καζίνο μπορεί να κλείσει τον λογαριασμό ενός παίκτη ανά πάσα στιγμή, παραβιάζοντας όλα τα δικαιώματά του.

Δεν θα ονειρευόμουν ποτέ να πω σε κάποιον πώς να κάνει τη δουλειά του. Να είστε σίγουροι, τα σχόλιά μου είναι διδακτικά.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:

Δεν αναφέρομαι στην αλλαγή των νόμων, αναφέρομαι στην τήρησή τους στη χώρα στην οποία λειτουργούν. Το Malina Casino λειτουργεί παράνομα στην Ισπανία επειδή δεν έχει τίτλο ενεργοποίησης, κερδίζει χωρίς να πληρώνει φόρους και δεν συμμορφώνεται με τους ισπανικούς κανονισμούς σχετικά με τον τζόγο. Αυτό είναι κάτι αντικειμενικό.

Αυτόματη μετάφραση:

I probably got it a bit wrong, it seems. My bad!

Yes, the casino is not licensed in Spain, according to our experiences, though it does not mean all players from Spain will automatically be somehow scammed. We apply a fair gambling approach rather than purely law enforcement, if you catch my meaning.

On the other hand, if this casino would been licensed in Spain you could turn to your local gambling authority, which I belive would be a huge plus. So, good thinking, for sure!



Δεν θέλω να αλλάξω τίποτα με το ζόρι. Μου φαίνεται παράξενο το γεγονός ότι ένα καζίνο μπορεί να κλείσει τον λογαριασμό ενός παίκτη ανά πάσα στιγμή, παραβιάζοντας όλα τα δικαιώματά του.

Δεν θα ονειρευόμουν ποτέ να πω σε κάποιον πώς να κάνει τη δουλειά του. Να είστε σίγουροι, τα σχόλιά μου είναι διδακτικά.

Αυτόματη μετάφραση:

Casino can actually, like any other company, decide not to serve the client. At the same time, though, it must also consider the situation fairly and respect the player. This is the point I consider violated by the casino.


Radka

Πράγματι!!!!

Είναι όλα πλεονεκτήματα για αυτούς και μειονεκτήματα για τον παίκτη, καθώς το να είναι παράνομο σημαίνει ότι βρίσκονται εκτός της ομπρέλας προστασίας του DGOJ.

Δηλαδή κλείνουν τον λογαριασμό μου χωρίς αιτιολόγηση, δεν συμμορφώνονται με τους κανονισμούς της χώρας μου, κερδίζουν, δεν πληρώνουν φόρους και δεν μπορώ να υποβάλω αξίωση στο DGOJ γιατί είναι παράνομο.

Είναι τρελό!!!!

Για όλους αυτούς τους λόγους, η απάντηση του Πέτρου με έχει απογοητεύσει.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Συμφωνώ απόλυτα...και θα τολμούσα να πω ότι είναι ασέβεια προς αυτήν την κοινότητα.

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira

Θα τολμούσα να πω ότι αυτές οι παράνομες δραστηριότητες ενθαρρύνουν τον εθισμό στον τζόγο, καθώς ένας Απαγορευμένος εγγεγραμμένος στο Regiaj θα μπορούσε να παίξει κανονικά στο καζίνο Malina...το βλέπεις έτσι Radka;

Αυτόματη μετάφραση:

Πράγματι!!!!

Είναι όλα πλεονεκτήματα για αυτούς και μειονεκτήματα για τον παίκτη, καθώς το να είναι παράνομο σημαίνει ότι βρίσκονται εκτός της ομπρέλας προστασίας του DGOJ.

Δηλαδή κλείνουν τον λογαριασμό μου χωρίς αιτιολόγηση, δεν συμμορφώνονται με τους κανονισμούς της χώρας μου, κερδίζουν, δεν πληρώνουν φόρους και δεν μπορώ να υποβάλω αξίωση στο DGOJ γιατί είναι παράνομο.

Είναι τρελό!!!!

Για όλους αυτούς τους λόγους, η απάντηση του Πέτρου με έχει απογοητεύσει.

Αυτόματη μετάφραση:

Actually, I was saying the same as Peter did.

If there is no active balance casino, like any other company may decide not to provide services to you. Especially if the player lives in a country, the casino should not have accepted if we stuck with the laws.

If the casino closes your account for some reason and there is no active balance, refunding deposits would not be fair either. The money has been palyed out in the past.

However, it is definitely not ok to close someone's account with an active balance and fail to provide a reasonable explanation.

Do you see the difference between these two scenarios, please?

12 3 45

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα