πριν από 2 μήνες
Τελικά μετά από 15 μέρες απαντούν χωρίς να δώσουν καμία εξήγηση.
Finally, after 15 days, they respond without giving any explanation.
Finalmente tras 15 días responden para no dar explicación alguna
0
Τελικά μετά από 15 μέρες απαντούν χωρίς να δώσουν καμία εξήγηση.
Finally, after 15 days, they respond without giving any explanation.
Finalmente tras 15 días responden para no dar explicación alguna
Κοίταξα την απάντηση και είναι αρκετά γενική και επομένως μάλλον δεν θα ήταν αρκετή για μένα. Είμαι περίεργος να ακούσω τι έχει να πει η ομάδα μας, γιατί αυτό είναι λιγότερο από αυτό που είπε.
I looked at the answer and it is quite general and therefore probably wouldn't be enough for me either. I'm curious to hear what our team has to say, because this is less than a little of what they said.
Ελπίζω να αξίζει η καθυστέρηση (ένα μήνα) και να σου δώσουν τους μαύρους πόντους που σου αξίζουν.
I hope it's worth the delay (a month) and that they give you the black points you deserve.
Espero que valga la pena la demora( un mes) y que le asignen los puntos negros que se merecen
Αλλά μπορώ να ρωτήσω αν είναι όπως ανέφεραν στην καταγγελία ότι όταν έκλεισαν τον λογαριασμό σας δεν υπήρχε υπόλοιπο;🤔
But may I ask if it is like they stated in the complaint that when they closed your account there was no remaining balance in there?🤔
Δεν μπορούσα να σας πω γιατί δεν μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση στον λογαριασμό μου. Μπορώ να σας πω ότι δεν μου έχουν δώσει καμία επιλογή. Δραστηριοποιούνται παράνομα στην Ισπανία χωρίς να συμμορφώνονται με κανέναν από τους κρατικούς κανονισμούς και φοροδιαφεύγουν.
I couldn't tell you why I can't access my account. I can tell you that they haven't given me any option. They operate illegally in Spain without complying with any of the state regulations and they evade taxes.
No te podría decir pq no puedo acceder a mi cuenta. Sí te puedo decir que no me han dado opción a nada. Que operan de manera ilegal en España sin cumplir nada de las normas estatales y evaden impuestos
Ω, αυτό δεν φαίνεται καθόλου καλό. Είναι πολύ πιθανό να επαναλάβω τον εαυτό μου εδώ. Από την άλλη πλευρά, ο χώρος για ορισμένες πιθανές αιτίες γίνεται όλο και πιο κοντό. Θέλω να πω, ακόμα κι αν έκανα εικασίες σχετικά με το γιατί έκλεισε ο λογαριασμός, η συνεχιζόμενη έλλειψη συνεργασίας του καζίνο εξακολουθεί να με κάνει να πιστεύω ότι κάτι πήγε στραβά με το καζίνο.
Μακάρι να έκανα λάθος! Πραγματικά το κάνω.
Oh, this does not look good at all. I'm very likely repeating myself here; on the other hand, event the space for some possible causes is getting tinner. I mean, even if I would speculate on why the account was closed, the ongoing lack of the casino's cooperation still makes me think that something has gone wrong with the casino.
I wish I was wrong! I truly do.
Radka, σε ευχαριστώ για την πολυαναμενόμενη απάντησή σου σε μένα. Δεν ξέρω αν το καζίνο συνήθως συνεργάζεται στην κοινότητα, αλλά είναι αρκετά αποκαλυπτικό ότι αν τα είχαν κάνει όλα σωστά θα το είχαν ξεκαθαρίσει από την αρχή. Εδώ και ένα μήνα ασχολούμαι με αυτό. Η απάντηση του συναδέλφου σας πήρε επίσης πολύ χρόνο. Υποθέτω ότι οφείλεται στον όγκο των καταγγελιών.
Radka, thank you for your long-awaited response to me. I don't know if the casino usually cooperates in the community, but it is quite revealing that if they had done everything right they would have made it clear from the start. I've been dealing with this for a month now. Your colleague's response has also taken a long time. I suppose it's because of the volume of complaints.
Radka gracias por tu esperada respuesta para mí. Yo no sé si el casino suele cooperar en la comunidad, sí que es bastante revelador que si lo hubiera hecho todo bien lo hubiera aclarado desde un primer momento. Hace un mes que llevo con esto. También se ha demorado mucho la respuesta de tu compañero. Supongo que será por el volumen de reclmaaciones
Πραγματικά δεν χρειάζεται να με ευχαριστήσετε 🙂
Δεν έσωσα την κατάσταση ούτε βρήκα ιδέα για το τι είναι αυτή η εκπληκτική σιωπή του καζίνο. Αρκετοί από τους συναδέλφους μου βρίσκονται αυτή τη στιγμή στη Βαρκελώνη για το ετήσιο συνέδριο ICE, το οποίο πιστεύω ότι έχει σημαντικό αντίκτυπο στον χειρισμό των καταγγελιών. Αλλά έχεις δίκιο. υπάρχουν πολλές περιπτώσεις, οπότε υποθέτω ότι είναι ένα μείγμα γεγονότων.
Η επιθυμία μου είναι να συναντηθούν με ανθρώπους από το Malina Casino εκεί, αλλά είναι απλώς μια ευχή. Δεν έχω ιδέα αν οι θυγατρικές του καζίνο θα είναι εκεί. Ελπίζω πάντως σε μια τροπή των γεγονότων!
You really don't have to thank me 🙂
I did not save the situation or find a clue of what this casino surprising silence is about. Several of my colleagues are currently in Barcelona for the annual ICE Conference, which I believe has a significant impact on the handling of complaints. But you're correct; there are many cases, so I guess it's a mix of events.
My wish is that they would meet up with people from Malina Casino there, but it is just a wish; I have no clue whether the casino affiliates will be there. I hope for a turn of events anyway!
Τέλεια Ράντκα!!!
Ελπίζω να ενημερώσουν τους κανονισμούς για τα τυχερά παιχνίδια στην Ισπανία και αν θέλουν να δραστηριοποιηθούν στη χώρα μου, θα το κάνουν εντός των νόμων.
Perfect Radka!!!
I hope they update the gambling regulations in Spain and if they want to operate in my country, they do so within the laws.
Perfecto Radka!!!
Espero que que pongan al día acerca de la normativa de juego en España y si quieren operar en mi país que lo hagan dentro de las leyes
Radka, κατά τη γνώμη σου, πιστεύεις ειλικρινά ότι μετά από ένα μήνα αναμονής αυτή την εβδομάδα για μια επαρκή απάντηση στην περίπτωση του Peter:
"Αγαπητέ Curritokira, ενώ κατανοώ την απογοήτευσή σας, εάν δεν υπήρχαν χρήματα τη στιγμή του κλεισίματος του λογαριασμού σας, οποιοδήποτε καζίνο μπορεί να επιλέξει να αποκλείσει τον λογαριασμό σας. Θα ήθελα να σας ζητήσω να διευκρινίσετε εάν υπάρχουν αναλήψεις ή εκκρεμή υπόλοιπα στο λογαριασμό σας Αποκλεισμένος λογαριασμός, εάν δεν υπάρχει κανένας, η απόφαση του καζίνο να αποκλείσει τον λογαριασμό σας για οποιονδήποτε λόγο είναι δικαιολογημένη και θα σας ευχαριστήσουμε εκ των προτέρων.
Radka, in your opinion, do you honestly believe that after a month of waiting this week for an adequate response to Peter's case:
"Dear Curritokira, while I understand your frustration, if there were no funds at the time of your account closure, any casino may choose to block your account. I would like to ask you to clarify if there are any withdrawals or outstanding balances in your blocked account. If there are none, the casino's decision to block your account for whatever reason is justified and we will close your claim. Thank you in advance!
Radka, según tu criterio , honestamente crees que después de un mes esperando esta semana una respuesta adecuada al caso de Peter:
"Estimado Curritokira , si bien entiendo su frustración, si no había fondos en el momento del cierre de su cuenta, cualquier casino puede optar por bloquear su cuenta. Me gustaría pedirle que aclare si hay retiros o saldos pendientes en su cuenta bloqueada. Si no los hay, la decisión del casino de bloquear su cuenta por cualquier motivo está justificada y cerraremos su reclamo. ¡Gracias de antemano!
Κάνουν παράλληλες κουβέντες με το καζίνο ή έχουν την τάση να πλευρίζουν για κάποιο λόγο;;;
Do they have parallel conversations with the casino or do they have a tendency to side with it for some reason???
Tienen conversaciones paralelas con el casino o tienen tendencia por algún motivo a ponerse de su lado???
Γειά σου,
Θα προσπαθήσω να αναφερθώ στα σημεία που αναφέρατε, ένα προς ένα.
Το συνέδριο δεν έχει δυνατότητα άμεσης αλλαγής νόμων ή κανονισμών. Ωστόσο, είναι μια ετήσια εκδήλωση που επικεντρώνεται σε πολλές πτυχές της βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένων των κανονισμών. Είναι επίσης μια εξαιρετική ευκαιρία να συναντηθώ με εκπροσώπους του καζίνο, επιτρέποντας στους συναδέλφους μου να συζητήσουν θέματα ή, ας πούμε, περίπλοκα θέματα πρόσωπο με πρόσωπο.
Φυσικά καταλαβαίνω σε τι στοχεύετε. Μετά από μια τόσο αρνητική εμπειρία με τα καζίνο, είναι απολύτως λογικό να αναζητήσουμε μια ρύθμιση υψηλότερου επιπέδου.
Δυστυχώς, παρά το γεγονός ότι θα ήθελα να παραμείνω θετικός, αυτό που έχουμε δει μέχρι τώρα με κάνει πραγματικά να ανησυχώ. Δεν βλέπω κανένα λόγο για ένα καζίνο με καλό Δείκτη Ασφαλείας να αγνοεί τα παράπονα των παικτών χωρίς ούτε μια λέξη. Δεν έχω δει ποτέ κανέναν να μας πλησιάζει με μια δίκαιη προειδοποίηση, ώστε να μπορούμε να αλλάξουμε την κατάσταση του καζίνο χωρίς να χρειάζεται να μάθουμε με τον δύσκολο τρόπο, ωστόσο, και δεν είμαι εξοικειωμένος με την τρέχουσα κατάσταση. 🙁
Για να είμαι ειλικρινής, είμαι αρκετά δύσπιστος τώρα.
Hello,
I'll try to address the points you made, one by one.
The conferrence has no potential of directly changing laws or regulations; however, it is an annual event focused on many aspects of the gambling industry, regulations included. It is also a great opportunity to meet with casino reps, allowing my colleagues to discuss issues or, let's say, complicated topics face-to-face.
I, of course, understand what you're aiming for. After such a negative experience with casinos, it makes perfect sense to seek a higher-level regulation.
Sadly, despite the fact that I'd love to stay positive, what we have seen thus far makes me really worried. I see no reason for a casino with a good Safety Index ignoring player's complaints without a single word. I have never seen anyone approach us with a fair warning so we could change the casino's status without having to find out the hard way, though, and I am not familiar with the current state of affairs. 🙁
To be honest, I am pretty skeptical now.
Δεν αναφέρομαι στην αλλαγή των νόμων, αναφέρομαι στην τήρησή τους στη χώρα στην οποία λειτουργούν. Το Malina Casino λειτουργεί παράνομα στην Ισπανία επειδή δεν έχει τίτλο ενεργοποίησης, κερδίζει χωρίς να πληρώνει φόρους και δεν συμμορφώνεται με τους ισπανικούς κανονισμούς σχετικά με τον τζόγο. Αυτό είναι κάτι αντικειμενικό.
I am not referring to changing the laws, I am referring to complying with them in the country in which they operate. Malina Casino operates illegally in Spain because it does not have an enabling title, they profit without paying taxes and do not comply with Spanish regulations regarding gambling. That is something objective.
YO no me refiero a cambiar las leyes digo a cumplirlas en el país que operan. malina casino opera de forma ilegal en España porque no tiene título habilitante, se lucran sin pagar impuestos y no cumplen con la normativa de España en materia de juego. Eso es algo objetivo
Δεν θέλω να αλλάξω τίποτα με το ζόρι. Μου φαίνεται παράξενο το γεγονός ότι ένα καζίνο μπορεί να κλείσει τον λογαριασμό ενός παίκτη ανά πάσα στιγμή, παραβιάζοντας όλα τα δικαιώματά του.
Δεν θα ονειρευόμουν ποτέ να πω σε κάποιον πώς να κάνει τη δουλειά του. Να είστε σίγουροι, τα σχόλιά μου είναι διδακτικά.
I don't want to change anything by force. I do find it strange that a casino can close a player's account at any time, violating all of their rights.
I would never dream of telling someone how to do their job. Rest assured, my comments are instructive.
Yo no quiero cambiar nada por las malas. Sí que me parece extraño que un casino pueda cerrar la cuenta del jugador en cualquier momento vulnerando todos sus derechos.
Jamás se me ocurriría decirle a alguien cómo debe hacer su trabajo. Ten por seguro que mis comentarios son cinstructivos
Δεν αναφέρομαι στην αλλαγή των νόμων, αναφέρομαι στην τήρησή τους στη χώρα στην οποία λειτουργούν. Το Malina Casino λειτουργεί παράνομα στην Ισπανία επειδή δεν έχει τίτλο ενεργοποίησης, κερδίζει χωρίς να πληρώνει φόρους και δεν συμμορφώνεται με τους ισπανικούς κανονισμούς σχετικά με τον τζόγο. Αυτό είναι κάτι αντικειμενικό.
I am not referring to changing the laws, I am referring to complying with them in the country in which they operate. Malina Casino operates illegally in Spain because it does not have an enabling title, they profit without paying taxes and do not comply with Spanish regulations regarding gambling. That is something objective.
YO no me refiero a cambiar las leyes digo a cumplirlas en el país que operan. malina casino opera de forma ilegal en España porque no tiene título habilitante, se lucran sin pagar impuestos y no cumplen con la normativa de España en materia de juego. Eso es algo objetivo
Μάλλον το κατάλαβα λίγο λάθος, φαίνεται. Κακό μου!
Ναι, το καζίνο δεν έχει άδεια στην Ισπανία, σύμφωνα με τις εμπειρίες μας, αν και αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι οι παίκτες από την Ισπανία θα εξαπατηθούν αυτόματα με κάποιο τρόπο. Εφαρμόζουμε μια δίκαιη προσέγγιση τζόγου και όχι καθαρά επιβολή του νόμου, αν καταλαβαίνετε το νόημά μου.
Από την άλλη πλευρά, εάν αυτό το καζίνο είχε άδεια στην Ισπανία, θα μπορούσατε να απευθυνθείτε στην τοπική αρχή τυχερών παιχνιδιών σας, κάτι που πιστεύω ότι θα ήταν ένα τεράστιο πλεονέκτημα. Λοιπόν, καλή σκέψη, σίγουρα!
I probably got it a bit wrong, it seems. My bad!
Yes, the casino is not licensed in Spain, according to our experiences, though it does not mean all players from Spain will automatically be somehow scammed. We apply a fair gambling approach rather than purely law enforcement, if you catch my meaning.
On the other hand, if this casino would been licensed in Spain you could turn to your local gambling authority, which I belive would be a huge plus. So, good thinking, for sure!
Δεν θέλω να αλλάξω τίποτα με το ζόρι. Μου φαίνεται παράξενο το γεγονός ότι ένα καζίνο μπορεί να κλείσει τον λογαριασμό ενός παίκτη ανά πάσα στιγμή, παραβιάζοντας όλα τα δικαιώματά του.
Δεν θα ονειρευόμουν ποτέ να πω σε κάποιον πώς να κάνει τη δουλειά του. Να είστε σίγουροι, τα σχόλιά μου είναι διδακτικά.
I don't want to change anything by force. I do find it strange that a casino can close a player's account at any time, violating all of their rights.
I would never dream of telling someone how to do their job. Rest assured, my comments are instructive.
Yo no quiero cambiar nada por las malas. Sí que me parece extraño que un casino pueda cerrar la cuenta del jugador en cualquier momento vulnerando todos sus derechos.
Jamás se me ocurriría decirle a alguien cómo debe hacer su trabajo. Ten por seguro que mis comentarios son cinstructivos
Το Casino μπορεί πραγματικά, όπως και κάθε άλλη εταιρεία, να αποφασίσει να μην εξυπηρετήσει τον πελάτη. Ταυτόχρονα, όμως, πρέπει επίσης να εξετάσει την κατάσταση δίκαια και να σέβεται τον παίκτη. Αυτό είναι το σημείο που θεωρώ παραβιασμένο από το καζίνο.
Casino can actually, like any other company, decide not to serve the client. At the same time, though, it must also consider the situation fairly and respect the player. This is the point I consider violated by the casino.
Πράγματι!!!!
Είναι όλα πλεονεκτήματα για αυτούς και μειονεκτήματα για τον παίκτη, καθώς το να είναι παράνομο σημαίνει ότι βρίσκονται εκτός της ομπρέλας προστασίας του DGOJ.
Δηλαδή κλείνουν τον λογαριασμό μου χωρίς αιτιολόγηση, δεν συμμορφώνονται με τους κανονισμούς της χώρας μου, κερδίζουν, δεν πληρώνουν φόρους και δεν μπορώ να υποβάλω αξίωση στο DGOJ γιατί είναι παράνομο.
Είναι τρελό!!!!
Για όλους αυτούς τους λόγους, η απάντηση του Πέτρου με έχει απογοητεύσει.
Indeed!!!!
It's all advantages for them and disadvantages for the player since being illegal means they are outside the DGOJ's protection umbrella.
That is, they close my account without justification, they do not comply with the regulations of my country, they profit, they do not pay taxes and I cannot file a claim with the DGOJ because it is illegal.
It's crazy!!!!
For all these reasons, Peter's response has disappointed me.
Efectivamente!!!!
Todo son ventajas para ellos y desventajas para el jugador ya que al ser ilegal quedo fuera del paraguas * de protección de la DGOJ.
Es decir, me cierran la cuenta injustificadamente, no cumplen las normas de mi país, se lucran, no pagan impuestos y no puedo reclamar ante la DGOJ pq es ilegal.
Es de locos!!!!
Por todo ellos la respuesta de Peter me ha decepcionado
Συμφωνώ απόλυτα...και θα τολμούσα να πω ότι είναι ασέβεια προς αυτήν την κοινότητα.
I totally agree...and I would dare say that it is disrespectful to this community.
Totalmente de acuerdo...y me atrevería a decir que falta de respeto a esta comunidad
Θα τολμούσα να πω ότι αυτές οι παράνομες δραστηριότητες ενθαρρύνουν τον εθισμό στον τζόγο, καθώς ένας Απαγορευμένος εγγεγραμμένος στο Regiaj θα μπορούσε να παίξει κανονικά στο καζίνο Malina...το βλέπεις έτσι Radka;
I would dare say that these illegal activities encourage gambling addiction since an Interdicted person registered in Regiaj could play normally at Malina casino...do you see it that way Radka?
Me atrevería a decir que estás actividades fuera de la ley fomentan la adicción al juego ya que una persona Interdicta inscrita en Regiaj podría jugar de manera normal en Malina casino...lo ves así Radka??
Πράγματι!!!!
Είναι όλα πλεονεκτήματα για αυτούς και μειονεκτήματα για τον παίκτη, καθώς το να είναι παράνομο σημαίνει ότι βρίσκονται εκτός της ομπρέλας προστασίας του DGOJ.
Δηλαδή κλείνουν τον λογαριασμό μου χωρίς αιτιολόγηση, δεν συμμορφώνονται με τους κανονισμούς της χώρας μου, κερδίζουν, δεν πληρώνουν φόρους και δεν μπορώ να υποβάλω αξίωση στο DGOJ γιατί είναι παράνομο.
Είναι τρελό!!!!
Για όλους αυτούς τους λόγους, η απάντηση του Πέτρου με έχει απογοητεύσει.
Indeed!!!!
It's all advantages for them and disadvantages for the player since being illegal means they are outside the DGOJ's protection umbrella.
That is, they close my account without justification, they do not comply with the regulations of my country, they profit, they do not pay taxes and I cannot file a claim with the DGOJ because it is illegal.
It's crazy!!!!
For all these reasons, Peter's response has disappointed me.
Efectivamente!!!!
Todo son ventajas para ellos y desventajas para el jugador ya que al ser ilegal quedo fuera del paraguas * de protección de la DGOJ.
Es decir, me cierran la cuenta injustificadamente, no cumplen las normas de mi país, se lucran, no pagan impuestos y no puedo reclamar ante la DGOJ pq es ilegal.
Es de locos!!!!
Por todo ellos la respuesta de Peter me ha decepcionado
Στην πραγματικότητα, έλεγα το ίδιο που έλεγε ο Πέτρος.
Εάν δεν υπάρχει ενεργό καζίνο, όπως και κάθε άλλη εταιρεία μπορεί να αποφασίσει να μην σας παρέχει υπηρεσίες. Ειδικά αν ο παίκτης ζει σε μια χώρα, το καζίνο δεν θα έπρεπε να έχει δεχτεί αν κολλούσαμε με τους νόμους.
Εάν το καζίνο κλείσει τον λογαριασμό σας για κάποιο λόγο και δεν υπάρχει ενεργό υπόλοιπο, η επιστροφή των καταθέσεων δεν θα ήταν δίκαιη. Τα χρήματα έχουν πληρωθεί στο παρελθόν.
Ωστόσο, σίγουρα δεν είναι εντάξει να κλείσετε τον λογαριασμό κάποιου με ενεργό υπόλοιπο και να μην παρέχετε μια λογική εξήγηση.
Βλέπετε τη διαφορά μεταξύ αυτών των δύο σεναρίων, παρακαλώ;
Actually, I was saying the same as Peter did.
If there is no active balance casino, like any other company may decide not to provide services to you. Especially if the player lives in a country, the casino should not have accepted if we stuck with the laws.
If the casino closes your account for some reason and there is no active balance, refunding deposits would not be fair either. The money has been palyed out in the past.
However, it is definitely not ok to close someone's account with an active balance and fail to provide a reasonable explanation.
Do you see the difference between these two scenarios, please?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.