Γεια, σίγουρα μην εγκαταλείψετε τα χρήματα που κερδίσατε. Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να πληρώσουν τους παίκτες και αν δεν το κάνουν, τότε προσπαθούμε να τους βοηθήσουμε.
Ξέρω ότι δεν είναι το πιο ευχάριστο πράγμα να περιμένεις για τα χρήματα που σου οφείλονται, αλλά με τις διακοπές, το νέο έτος και όλα τα διαφορετικά πράγματα που μπορεί να συμβούν, οι αναλήψεις μπορεί να καθυστερήσουν. Επίσης ορισμένα καζίνο δυστυχώς δεν έχουν τις πιο γρήγορες αναλήψεις, αλλά αν το καζίνο πληρώσει τελικά τους παίκτες, τότε δεν είναι ό,τι χειρότερο. Έχω συναντήσει πολλά καζίνο που δεν καλούσαν ούτε πλήρωναν παίκτες ή κάτι τέτοιο, απλώς εξαφανίστηκαν με τα χρήματά τους.
Τέλος πάντων, αν γράφετε για ζωντανή συνομιλία, πιθανότατα δεν έχουν ενημερώσεις να σας δώσουν. Υπάρχουν τμήματα στα καζίνο που ασχολούνται με διαφορετικά πράγματα και επίσης ένα οικονομικό τμήμα που είναι υπεύθυνο για τις αναλήψεις, οπότε αν δεν έχουν τίποτα να σας πουν, τότε μάλλον σας επαναλαμβάνουν το ίδιο πράγμα.
Προσπαθήστε λοιπόν να είστε υπομονετικοί και αν δεν δείτε καμία αλλαγή στην κατάσταση, επικοινωνήστε μαζί μας και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε όπως ανέφερα. Φυσικά μην κάνεις τίποτα με τα λεφτά γιατί αν τα χάσεις δεν θα γίνεται πια.
Πιστεύεις ότι μπορείς να το διαχειριστείς;
Hey, definitely don't give up the money you won. We give casinos 14 days to pay players and if they don't, then we try to help them out.
I know it's not the most pleasant thing to wait for the money you're owed, but with the holidays, the new year and all the different things that can happen, withdrawals can be delayed. Also some casinos unfortunately don't have the fastest withdrawals but if the casino eventually pays the players, then it's not the worst. I've come across many casinos that didn't even call or pay out players or anything like that, they just disappeared with their money.
Anyway, if you're writing to live chat, they probably don't have any updates to give you. There are departments in the casinos that deal with different things and also a financial department that is in charge of withdrawals, so if they have nothing to say to you, then they are probably repeating the same thing to you.
So try to be patient and if you don't see any change in the situation, contact us and we will try to help you as I mentioned. Of course, don't do anything with the money because if you lose it, it won't be possible anymore.
Do you think you can handle it?
Αυτόματη μετάφραση: