Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΤο καζίνο MALINA δημιουργεί ψεύτικο ιστότοπο στην Ισπανία

Το καζίνο MALINA δημιουργεί ψεύτικο ιστότοπο στην Ισπανία (σελίδα 2)

 από Curritokira
|
7.543 προβολές 98 απαντήσεις |
|
1 2 3...5
Radka

Αν έχει σταλεί για αρκετές μέρες. Είπε ότι υπήρξε μεγάλη καθυστέρηση λόγω των υποθέσεων

Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira

Hello, I double checked with Nick, just to be sure.

It appears that the casino has now taken the lead. This is usually the most anticipated part, so let's see what we are about to learn. 🤞

Radka

Τέλειος. Σας ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Τι εννοείτε με αυτό που έχει πρωτοστατήσει; Θα μπορούσατε να εξηγήσετε;

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira

This means that it is now the casino's turn to respond to the complaint and clarify the whole situation.

That's what Radka meant by what she wrote. 

So let's wait and see what they write.😉

Jaro

Τέλειος. Σας ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:

The variety of games is endless. From slots to poker and live dealers, there’s something for everyone.

sophispinner

Ω ναι; Παιζεις πολυ καιρο???

Είναι το σχόλιό σας αντικειμενικό;

Αυτόματη μετάφραση:

Ο ιστότοπος της Malina είναι μια από τις χειρότερες εμπειρίες που είχα ποτέ στη ζωή μου σχετικά με τις αναλήψεις, πώς είναι δυνατόν να χρειάζεται 1 εβδομάδα για να κάνετε μια απλή ανάληψη... αυτός ο ιστότοπος αφήνει πολλά περιθώρια μιας και η εξυπηρέτηση πελατών τους δεν Δεν βοηθούν καθόλου, απλώς σας λένε να περιμένετε και ότι θα απαντήσουν στο email σας, γι' αυτό σχεδόν ποτέ δεν το κάνουν. Μέχρι στιγμής έχω ακόμα το ίδιο πρόβλημα, ακόμα δεν με έχουν πληρώσει, το πιστεύεις χαχαχα. Ήδη εγκαταλείπω τα χρήματά μου, νιώθω ότι είναι ιστότοπος απατεώνων... MALINA CASINO

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
willy7352

Συμφωνώ απόλυτα. Το πιο λυπηρό είναι ότι ο γκουρού του καζίνο τους βραβεύει με τον υψηλότερο βαθμό

Αυτόματη μετάφραση:

Ο ιστότοπος της Malina είναι μια από τις χειρότερες εμπειρίες που είχα ποτέ στη ζωή μου σχετικά με τις αναλήψεις, πώς είναι δυνατόν να χρειάζεται 1 εβδομάδα για να κάνετε μια απλή ανάληψη... αυτός ο ιστότοπος αφήνει πολλά περιθώρια μιας και η εξυπηρέτηση πελατών τους δεν Δεν βοηθούν καθόλου, απλώς σας λένε να περιμένετε και ότι θα απαντήσουν στο email σας, γι' αυτό σχεδόν ποτέ δεν το κάνουν. Μέχρι στιγμής έχω ακόμα το ίδιο πρόβλημα, ακόμα δεν με έχουν πληρώσει, το πιστεύεις χαχαχα. Ήδη εγκαταλείπω τα χρήματά μου, νιώθω ότι είναι ιστότοπος απατεώνων... MALINA CASINO

Αυτόματη μετάφραση:

Hey, definitely don't give up the money you won. We give casinos 14 days to pay players and if they don't, then we try to help them out. 

I know it's not the most pleasant thing to wait for the money you're owed, but with the holidays, the new year and all the different things that can happen, withdrawals can be delayed. Also some casinos unfortunately don't have the fastest withdrawals but if the casino eventually pays the players, then it's not the worst. I've come across many casinos that didn't even call or pay out players or anything like that, they just disappeared with their money. 

Anyway, if you're writing to live chat, they probably don't have any updates to give you. There are departments in the casinos that deal with different things and also a financial department that is in charge of withdrawals, so if they have nothing to say to you, then they are probably repeating the same thing to you.

So try to be patient and if you don't see any change in the situation, contact us and we will try to help you as I mentioned. Of course, don't do anything with the money because if you lose it, it won't be possible anymore.

Do you think you can handle it?

Σας ενθαρρύνω όλους να κάνετε παράπονα και να λάβετε την βαθμολογία που σας αξίζει!!!

Αυτόματη μετάφραση:

Μου έχουν μπλοκάρει τον λογαριασμό χωρίς αιτιολόγηση. Δεν απαντούν στα email μου και δεν απαντούν στον ισχυρισμό... Νομίζω ότι αυτό αποδεικνύει τις κακές πρακτικές τους καθώς και την παρανομία τους να δραστηριοποιούνται στην Ισπανία χωρίς άδεια, χωρίς συμμόρφωση με τους κανονισμούς και φοροδιαφυγή.

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira

I see that the timer has quit for the second time, which will probably result in the casino getting black points and the complaint being closed as unresolved. 

I'm sorry to see it go down like this, I would have preferred to have received the money and I'm surprised they didn't resolve it this way to be honest. 

It's a shame.

Jaro

Φοβάμαι ότι τα μαύρα στίγματα και αυτή η κοινότητα δεν νοιάζονται στο ελάχιστο. Αλαζονεία και υπεροψία

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira

Oh no,..

I was quite convinced someone from the casino would respond eventually. Perhaps there is a chance Matěj or someone else from our team will be able to bring this issue up at the upcoming ICE event. If I'm not mistaken, he constantly tries to make much out of any international event, approaching people from such casinos.

In any case, I'm so sorry to see such an outcome.

Radka

Ναι, είναι ατυχές. Ευχαριστώ πάντα για τις διδακτικές σας απαντήσεις!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira

I have no idea how you manage to stay so calm. I imagine I would be brutally disappointed being in your shoes. I appreciate that you handled the news so well. That's extraordinary to me.

Radka

Δεν αξίζει να εκνευρίζεσαι. Είμαι σίγουρος ότι θα ήταν ακόμα πιο χαρούμενοι.

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira

I did not think about it this way. 👍

1 2 3...5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα