Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΤο καζίνο MALINA δημιουργεί ψεύτικο ιστότοπο στην Ισπανία

Το καζίνο MALINA δημιουργεί ψεύτικο ιστότοπο στην Ισπανία (σελίδα 4)

πριν από 3 μήνες από Curritokira
|
6.059 προβολές 89 απαντήσεις |
|
1...3 4 5
πριν από 2 μήνες

Θα τολμούσα να πω ότι αυτές οι παράνομες δραστηριότητες ενθαρρύνουν τον εθισμό στον τζόγο, καθώς ένας Απαγορευμένος εγγεγραμμένος στο Regiaj θα μπορούσε να παίξει κανονικά στο καζίνο Malina...το βλέπεις έτσι Radka;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

I partially agree with you.

On the other hand, what happens if casino become properly licensed? The gambling block prevents players from playing in casinos with national lever of regulation sending them to off-shore casinos without national license. That's sadly a very common side effect. 🙁

πριν από 2 μήνες

Εάν είστε στο μητρώο απαγόρευσης, κανένα νόμιμο καζίνο στην Ισπανία δεν θα σας επιτρέψει να παίξετε.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Ναι βλέπω τη διαφορά. Ευχαριστώ πολύ για την διευκρίνιση.

Συμφωνείτε μαζί μου ότι όλα αυτά είναι λίγο θολά....

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Εάν είστε στο μητρώο απαγόρευσης, κανένα νόμιμο καζίνο στην Ισπανία δεν θα σας επιτρέψει να παίξετε.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Precisely! Almost every bigger country has this national-level protection. That's the catch for both situations. Sadly, the nature of the gambling addiction is like any other addiction. At the same time, one tends to be excluded from every site possibe to later hope to find another casino he has not yet been restricted from. 🙁 So, the national ban restricts vulnerable players from playing in nationally licensed casinos. Safety paradox, I'd say.

πριν από 2 μήνες

Ναι βλέπω τη διαφορά. Ευχαριστώ πολύ για την διευκρίνιση.

Συμφωνείτε μαζί μου ότι όλα αυτά είναι λίγο θολά....

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

No problem at all.

I would always vote for transparency. Being in charge of the situation is one thing; on the other, the player deserves a decent approach. I see no harm in telling the player a valid reason so he does not have to wonder whether he did something wrong.

Radka
πριν από 2 μήνες

Ναι, ένα ακατανόητο παράδοξο

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 μήνες

Διαφάνεια, αυτό είναι το κλειδί…

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Νομίζω ότι δεδομένων των περιστάσεων θα έπρεπε να αναφέρω το καζίνο στο DGOJ

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira
πριν από 2 μήνες

It is up to you, of course.

There is a guide focused on details and the process; you may find it useful 👈

"Note:

Complaints will not be accepted by the DGOJ if they are regarding:

contractual matters, as these kind of disputes should be taken to the civil courts.

illegal gambling, for example operators which are not licensed by the DGOJ. These operators may be reported, but disputes witht them will not be addressed."

So, when it comes to reposting, it should work.


Radka
πριν από 2 μήνες

Ναι, θα τους αναφέρω για πολύ σοβαρή παράβαση. Δεν έχω τίτλο που πληροί τα κριτήρια και έχω αποδείξεις γι' αυτό με περίπου 20 χρεώσεις καζίνο (που δεν έχουν καμία σχέση με τον τζόγο).

Οι κυρώσεις είναι τεράστιες...

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira
πριν από 2 μήνες

In that case, I ask you to keep us posted about the progress. Feel free to start your own thread about it. In my opinion, there are many others interested in knowing how that process works.

Radka
πριν από 2 μήνες

Η διαδικασία είναι απλή...αν πιστεύετε ότι θα συνεισφέρει κάτι θετικό στην κοινότητα, φυσικά θα δημιουργήσω το νήμα.

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira
πριν από 1 μήνα

It was just an idea; you do not have to. To me, you seem like a very dedicated person, so I thought you would like the idea. 🙂

Radka
πριν από 1 μήνα

Ναι, φυσικά και θα το κάνω...Θα ήθελα να συνεισφέρω τον κόκκο της άμμου μου.

Λάβετε υπόψη ότι η καταγγελία προς τη DGOJ είναι μόνο για να κινήσουν τη διαδικασία επιβολής κυρώσεων αυτεπάγγελτα και ότι δεν αναφέρουν το τελικό αποτέλεσμα.

Το θετικό είναι ότι εδώ και τρία χρόνια δημοσιεύουν τις τελικές κυρώσεις που επιβλήθηκαν στους φορείς τυχερών παιγνίων. Νομίζω ότι είναι πολύ ενδιαφέρον.

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira
πριν από 1 μήνα

Much appreciated!

It is very interesting. At the very least, I hope that the casino's management will eventually reevaluate how they handle player concerns from a fairness standpoint. Legality aside for a moment, this appears to be the real deal, a very pressing issue. 🙁

Radka
πριν από 1 μήνα

Ναι, είναι πράγματι ένα πρόβλημα που έχω συζητήσει με τις ισπανικές αρχές τυχερών παιχνιδιών και έχουν δεσμευτεί να προσπαθήσουν να το αντιμετωπίσουν. Θα δημιουργήσω το νήμα το συντομότερο δυνατό και ελπίζω να είναι χρήσιμο για τους παίκτες και μια προειδοποίηση για τους παράνομους φορείς που δραστηριοποιούνται στην Ισπανία.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 μήνα

Με την ευκαιρία. Είμαι εδώ για περίπου 40 ημέρες και έχω ακόμα το παράπονο του καζίνο Malina. Είναι φυσιολογικό αυτό;;;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων Radka

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Ναι, είναι πράγματι ένα πρόβλημα που έχω συζητήσει με τις ισπανικές αρχές τυχερών παιχνιδιών και έχουν δεσμευτεί να προσπαθήσουν να το αντιμετωπίσουν. Θα δημιουργήσω το νήμα το συντομότερο δυνατό και ελπίζω να είναι χρήσιμο για τους παίκτες και μια προειδοποίηση για τους παράνομους φορείς που δραστηριοποιούνται στην Ισπανία.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

I wish I had some answers too.

There is no rush; take your time. Start the thread whenever you're ready. I'll be here to help you if needed.

πριν από 1 μήνα

Με την ευκαιρία. Είμαι εδώ για περίπου 40 ημέρες και έχω ακόμα το παράπονο του καζίνο Malina. Είναι φυσιολογικό αυτό;;;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων Radka

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Usually, the casino is given two full-timers to respond back. Counts as 2 x 7 days. I would assume once the current timer reaches zero, the complaint is sadly about to be closed as unresolved. I was hoping it would not come to this.

Radka
πριν από 1 μήνα

Θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ και περιμένω τις προτάσεις σας. Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
1...3 4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα