Θα τολμούσα να πω ότι αυτές οι παράνομες δραστηριότητες ενθαρρύνουν τον εθισμό στον τζόγο, καθώς ένας Απαγορευμένος εγγεγραμμένος στο Regiaj θα μπορούσε να παίξει κανονικά στο καζίνο Malina...το βλέπεις έτσι Radka;
I would dare say that these illegal activities encourage gambling addiction since an Interdicted person registered in Regiaj could play normally at Malina casino...do you see it that way Radka?
Me atrevería a decir que estás actividades fuera de la ley fomentan la adicción al juego ya que una persona Interdicta inscrita en Regiaj podría jugar de manera normal en Malina casino...lo ves así Radka??
Συμφωνώ εν μέρει μαζί σου.
Από την άλλη πλευρά, τι θα συμβεί εάν το καζίνο λάβει τη σωστή άδεια; Το μπλοκ τζόγου εμποδίζει τους παίκτες να παίζουν σε καζίνο με εθνικό μοχλό ρύθμισης που τους στέλνει σε καζίνο off-shore χωρίς εθνική άδεια. Αυτό είναι δυστυχώς μια πολύ συχνή παρενέργεια. 🙁
I partially agree with you.
On the other hand, what happens if casino become properly licensed? The gambling block prevents players from playing in casinos with national lever of regulation sending them to off-shore casinos without national license. That's sadly a very common side effect. 🙁
Εάν είστε στο μητρώο απαγόρευσης, κανένα νόμιμο καζίνο στην Ισπανία δεν θα σας επιτρέψει να παίξετε.
If you are on the ban register, no legal casino in Spain will let you play.
Si tú estás en el registro de interdictos ningún casino legal en España te dejaría jugar.
Ναι βλέπω τη διαφορά. Ευχαριστώ πολύ για την διευκρίνιση.
Συμφωνείτε μαζί μου ότι όλα αυτά είναι λίγο θολά....
Yes I see the difference. Thank you very much for the clarification.
You agree with me that this is all a bit murky....
Sí veo la diferencia. Muchas gracias por la aclaración.
Tú estás conmigo en que todo ésto es un poco turbio....
Ακριβώς! Σχεδόν κάθε μεγαλύτερη χώρα έχει αυτήν την προστασία σε εθνικό επίπεδο. Αυτό είναι το πιάσιμο και για τις δύο περιπτώσεις. Δυστυχώς, η φύση του εθισμού στα τυχερά παιχνίδια είναι όπως κάθε άλλος εθισμός. Ταυτόχρονα, κάποιος τείνει να αποκλείεται από κάθε πιθανό ιστότοπο για να ελπίζει αργότερα να βρει ένα άλλο καζίνο στο οποίο δεν έχει ακόμη περιοριστεί. 🙁 Έτσι, η εθνική απαγόρευση περιορίζει τους ευάλωτους παίκτες από το να παίζουν σε καζίνο με εθνική άδεια. Παράδοξο ασφάλειας, θα έλεγα.
Precisely! Almost every bigger country has this national-level protection. That's the catch for both situations. Sadly, the nature of the gambling addiction is like any other addiction. At the same time, one tends to be excluded from every site possibe to later hope to find another casino he has not yet been restricted from. 🙁 So, the national ban restricts vulnerable players from playing in nationally licensed casinos. Safety paradox, I'd say.
Ναι βλέπω τη διαφορά. Ευχαριστώ πολύ για την διευκρίνιση.
Συμφωνείτε μαζί μου ότι όλα αυτά είναι λίγο θολά....
Yes I see the difference. Thank you very much for the clarification.
You agree with me that this is all a bit murky....
Sí veo la diferencia. Muchas gracias por la aclaración.
Tú estás conmigo en que todo ésto es un poco turbio....
Κανένα πρόβλημα.
Πάντα θα ψήφιζα υπέρ της διαφάνειας. Το να είσαι υπεύθυνος για την κατάσταση είναι ένα πράγμα. από την άλλη, ο παίκτης αξίζει μια αξιοπρεπή προσέγγιση. Δεν βλέπω κανένα κακό στο να πούμε στον παίκτη έναν έγκυρο λόγο, ώστε να μην χρειάζεται να αναρωτιέται αν έκανε κάτι λάθος.
No problem at all.
I would always vote for transparency. Being in charge of the situation is one thing; on the other, the player deserves a decent approach. I see no harm in telling the player a valid reason so he does not have to wonder whether he did something wrong.
Ναι, ένα ακατανόητο παράδοξο
Yes, an incomprehensible paradox
Sí,una paradoja incomprensible
Διαφάνεια, αυτό είναι το κλειδί…
Transparency, that's the key....
Transparencia, esa es la clave....
Είναι στο χέρι σου, φυσικά.
Υπάρχει ένας οδηγός που επικεντρώνεται στις λεπτομέρειες και τη διαδικασία. μπορεί να σας φανεί χρήσιμο 👈
"Σημείωμα:
Τα παράπονα δεν θα γίνονται δεκτά από το DGOJ εάν αφορούν:
συμβατικά θέματα, καθώς αυτού του είδους οι διαφορές θα πρέπει να παραπέμπονται στα πολιτικά δικαστήρια.
παράνομος τζόγος, για παράδειγμα φορείς που δεν έχουν άδεια από την DGOJ. Αυτοί οι χειριστές ενδέχεται να αναφέρονται, αλλά οι διαφορές μαζί τους δεν θα επιλυθούν. "
Έτσι, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση, θα πρέπει να λειτουργεί.
It is up to you, of course.
There is a guide focused on details and the process; you may find it useful 👈
"Note:
Complaints will not be accepted by the DGOJ if they are regarding:
contractual matters, as these kind of disputes should be taken to the civil courts.
illegal gambling, for example operators which are not licensed by the DGOJ. These operators may be reported, but disputes witht them will not be addressed."
So, when it comes to reposting, it should work.
Ναι, θα τους αναφέρω για πολύ σοβαρή παράβαση. Δεν έχω τίτλο που πληροί τα κριτήρια και έχω αποδείξεις γι' αυτό με περίπου 20 χρεώσεις καζίνο (που δεν έχουν καμία σχέση με τον τζόγο).
Οι κυρώσεις είναι τεράστιες...
Yes, I will report them for a very serious infraction. Not having a qualifying title, and I have proof of this with around 20 casino charges (which have nothing to do with gambling).
The sanctions are huge...
Sí yo les denunciaré por infracción muy grave . No poseer título habilitante, además lo tengo acreditado con alrededor de 20 cargos del casino( que nada tiene que ver con juego).
Las sanciones son millonarias...
Σε αυτή την περίπτωση, σας ζητώ να μας κρατάτε ενήμερους για την πρόοδο. Μη διστάσετε να ξεκινήσετε το δικό σας νήμα σχετικά με αυτό. Κατά τη γνώμη μου, υπάρχουν πολλοί άλλοι που ενδιαφέρονται να μάθουν πώς λειτουργεί αυτή η διαδικασία.
In that case, I ask you to keep us posted about the progress. Feel free to start your own thread about it. In my opinion, there are many others interested in knowing how that process works.
Η διαδικασία είναι απλή...αν πιστεύετε ότι θα συνεισφέρει κάτι θετικό στην κοινότητα, φυσικά θα δημιουργήσω το νήμα.
The process is simple...if you think it would contribute something positive to the community, of course I'll create the thread.
El proceso es sencillo..si crees que aportaría algo positivo a la comunidad por supuesto que creo el hilo
Ήταν απλώς μια ιδέα. δεν χρειάζεται να. Για μένα, μου φαίνεσαι πολύ αφοσιωμένος άνθρωπος, οπότε σκέφτηκα ότι θα σου άρεσε η ιδέα. 🙂
It was just an idea; you do not have to. To me, you seem like a very dedicated person, so I thought you would like the idea. 🙂
Ναι, φυσικά και θα το κάνω...Θα ήθελα να συνεισφέρω τον κόκκο της άμμου μου.
Λάβετε υπόψη ότι η καταγγελία προς τη DGOJ είναι μόνο για να κινήσουν τη διαδικασία επιβολής κυρώσεων αυτεπάγγελτα και ότι δεν αναφέρουν το τελικό αποτέλεσμα.
Το θετικό είναι ότι εδώ και τρία χρόνια δημοσιεύουν τις τελικές κυρώσεις που επιβλήθηκαν στους φορείς τυχερών παιγνίων. Νομίζω ότι είναι πολύ ενδιαφέρον.
Yes, of course I will do it...I would like to contribute my grain of sand.
Please note that the complaint to the DGOJ is only for them to initiate the sanctioning procedure ex officio and that they do not report the final result.
The positive thing is that for three years now they have been publishing the final sanctions imposed on gambling operators. I think that is very interesting.
Sí claro la haré...me gustaría aportar mi granito de arena.
Aclarar que la denuncia a la DGOJ es únicamente para que ellos inicien el procedimiento sancionador de oficio y que no informan del resultado final.
Lo positivo es que desde hace tres años publican las sanciones firmes de los operadores de juego. Creo que eso es muy interesante
Εκτιμώ πολύ!
Είναι πολύ ενδιαφέρον. Τουλάχιστον, ελπίζω ότι η διοίκηση του καζίνο θα επανεξετάσει τελικά τον τρόπο με τον οποίο χειρίζονται τις ανησυχίες των παικτών από δίκαιη σκοπιά. Πέρα από τη νομιμότητα για λίγο, αυτό φαίνεται να είναι η πραγματική συμφωνία, ένα πολύ πιεστικό ζήτημα. 🙁
Much appreciated!
It is very interesting. At the very least, I hope that the casino's management will eventually reevaluate how they handle player concerns from a fairness standpoint. Legality aside for a moment, this appears to be the real deal, a very pressing issue. 🙁
Ναι, είναι πράγματι ένα πρόβλημα που έχω συζητήσει με τις ισπανικές αρχές τυχερών παιχνιδιών και έχουν δεσμευτεί να προσπαθήσουν να το αντιμετωπίσουν. Θα δημιουργήσω το νήμα το συντομότερο δυνατό και ελπίζω να είναι χρήσιμο για τους παίκτες και μια προειδοποίηση για τους παράνομους φορείς που δραστηριοποιούνται στην Ισπανία.
Yes, it is indeed a problem that I have discussed with the Spanish gambling authorities and they have committed to trying to address it. I will create the thread as soon as possible and I hope it will be helpful for players and a bit of a warning to illegal operators operating in Spain.
Sí, efectivamente es un problema que he hablado con las autoridades españolas de juego y se han comprometido en intentarle hacerle frente. Crearé el hilo en cuanto me sea posible y espero que sea de ayuda para los jugadores y un poco de advertencia a lo operadores ilegales que operan en España.
Με την ευκαιρία. Είμαι εδώ για περίπου 40 ημέρες και έχω ακόμα το παράπονο του καζίνο Malina. Είναι φυσιολογικό αυτό;;;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων Radka
By the way. I've been here for about 40 days and I still have the Malina casino complaint. Is this normal???
Thanks in advance Radka
Por cierto. Llevo como 40 días y todavía continúo con la queja de Malina casino. Es normal???
Gracias de antemano Radka
Ναι, είναι πράγματι ένα πρόβλημα που έχω συζητήσει με τις ισπανικές αρχές τυχερών παιχνιδιών και έχουν δεσμευτεί να προσπαθήσουν να το αντιμετωπίσουν. Θα δημιουργήσω το νήμα το συντομότερο δυνατό και ελπίζω να είναι χρήσιμο για τους παίκτες και μια προειδοποίηση για τους παράνομους φορείς που δραστηριοποιούνται στην Ισπανία.
Yes, it is indeed a problem that I have discussed with the Spanish gambling authorities and they have committed to trying to address it. I will create the thread as soon as possible and I hope it will be helpful for players and a bit of a warning to illegal operators operating in Spain.
Sí, efectivamente es un problema que he hablado con las autoridades españolas de juego y se han comprometido en intentarle hacerle frente. Crearé el hilo en cuanto me sea posible y espero que sea de ayuda para los jugadores y un poco de advertencia a lo operadores ilegales que operan en España.
Μακάρι να είχα και εγώ κάποιες απαντήσεις.
Δεν υπάρχει βιασύνη. πάρτε το χρόνο σας. Ξεκινήστε το νήμα όποτε είστε έτοιμοι. Θα είμαι εδώ για να σας βοηθήσω αν χρειαστεί.
I wish I had some answers too.
There is no rush; take your time. Start the thread whenever you're ready. I'll be here to help you if needed.
Με την ευκαιρία. Είμαι εδώ για περίπου 40 ημέρες και έχω ακόμα το παράπονο του καζίνο Malina. Είναι φυσιολογικό αυτό;;;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων Radka
By the way. I've been here for about 40 days and I still have the Malina casino complaint. Is this normal???
Thanks in advance Radka
Por cierto. Llevo como 40 días y todavía continúo con la queja de Malina casino. Es normal???
Gracias de antemano Radka
Συνήθως, δίνονται στο καζίνο δύο υπάλληλοι πλήρους απασχόλησης για να απαντήσουν. Μετράει ως 2 x 7 ημέρες. Θα υποθέσω ότι μόλις ο τρέχων χρονοδιακόπτης φτάσει στο μηδέν, η καταγγελία δυστυχώς πρόκειται να κλείσει ως ανεπίλυτη. Ήλπιζα ότι δεν θα έφτανε σε αυτό.
Usually, the casino is given two full-timers to respond back. Counts as 2 x 7 days. I would assume once the current timer reaches zero, the complaint is sadly about to be closed as unresolved. I was hoping it would not come to this.
Θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ και περιμένω τις προτάσεις σας. Ευχαριστώ.
I will do my best and look forward to your suggestions. Thanks.
Lo haré lo mejor que pueda y espero tus sugerencias. Gracias
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.