Θα μπορούσατε να γίνετε πιο συγκεκριμένοι, παρακαλώ, και να μας πείτε περισσότερα;
Σε ποιο καζίνο παίξατε; Πότε ζητήσατε την απόσυρση; Είναι επαληθευμένος ο λογαριασμός σας;
Απλώς κάτι μπορούμε να μάθουμε περισσότερα για όλα αυτά και ελπίζουμε να βοηθήσουμε.
Could you be more specific, please, and tell us more?
Which casino did you play at? When did you request the withdrawal? Is your account verified?
Just something we can learn more about all this and hopefully help.
Το καζίνο gana777 δεν θέλει να με πληρώσει. Απλώς μου στέλνουν ένα email λέγοντας ότι τα χρήματά μου έχουν ήδη κατατεθεί και δεν έχω λάβει τίποτα. Πέρασαν δύο μέρες και μου το επέστρεψαν. Το ξαναέκανα και τίποτα. Πέρα από αυτό, εμφανίζεται μια αποτυχημένη κατάθεση με πιστωτική κάρτα, αλλά δεν έκανα τίποτα.
The gana777 casino doesn't want to pay me. They just send me an email saying that my money has already been deposited and I haven't received anything. Two days have passed and it has been returned to me. I did it again and nothing. Aside from that, a failed credit card deposit appears, but I didn't do anything.
No me quiere pagar casino gana777 soloe mandan correo diciendo que mi dinero ya está depositado y no me llega nada pasaron dos días y se me devolvió ya lo.ise.el.rwtiro otra ves y nada aparte me aparece un depósito de una tarjeta de crédito fallido pero yo no ise nada
Έτσι, ολόκληρο το ποσό επιστράφηκε στον λογαριασμό σας στο καζίνο. Δικαίωμα;
Μπορώ να ρωτήσω αν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως εκεί; Είναι η πρώτη σας προσπάθεια απόσυρσης;
So, the full amount was returned to your casino account. Right?
May I ask if your account is fully verified there? Is this your first withdrawal attempt?
Αν είναι η πρώτη φορά που κάνω ανάληψη και ο λογαριασμός μου είναι ήδη επαληθευμένος και επέστρεψα στο Aser τώρα δύο αναλήψεις και καμία δεν ήταν επιτυχής. Ο λογαριασμός μου έλαβε μόνο δύο email από το καζίνο που έλεγαν ότι η απόσυρσή μου ήταν επιτυχής, αλλά τίποτα για τα χρήματα.
If it is the first time I withdraw and my account is already verified and I returned Aser now two withdrawals and none were successful. My account only received two emails from the casino saying that my withdrawal was successful but nothing about the money.
Si es la.primera.vez que retiro y mi cuenta ya está verificanda y volví Aser ahora dos retiros y ninguno cayó Ami cuenta solamente dos correos me llegaron por parte del casino diciendo que mi retiro fue exitoso pero del dinero nada
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.