Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΑναλήψεις στο rtbet

Αναλήψεις στο rtbet (σελίδα 15)

 από ercancho
|
51.465 προβολές 326 απαντήσεις |
|
1...14 15 1617

Καλησπέρα, μετά από 7 ημέρες σήμερα 5 Φεβρουαρίου 2025 η απόσυρση ολοκληρώθηκε. (τώρα πρέπει να περιμένουμε αν φτάσει το ποσό που έχει αναληφθεί).

Αναρωτιέμαι όμως ένα πράγμα: η ανάληψη μου έγινε με Mastercard και ακριβώς με τον ίδιο τρόπο πληρωμής, αλλά δεν απαιτούσε κωδικό IBAN ή καν BIC/SWIFT

Υπήρχε μόνο η κάρτα μου στη φάση απόσυρσης προφανώς με τα τελευταία ψηφία.

Πώς μου φτάνει η μεταφορά, αναρωτιέμαι;

ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΠΕΡΙΜΕΝΩ..

Αυτόματη μετάφραση:
catenamario1

Μην ανησυχείς είναι φυσιολογικό, δεν σε ρωτάνε τίποτα γιατί έχουν ήδη καταχωρημένη την κάρτα σου, οπότε αν κάνεις κατάθεση με αυτό θα φτάσεις σε αυτό, χρησιμοποιώ και την Mastercard evolution. Περιμένω και ανάληψη στις 28 μου λένε πρέπει να περιμένω. Θα υπάρξουν πολλά αιτήματα ανάληψης. Ήθελα να κλείσω τον λογαριασμό αλλά μετά από πολλές αναφορές ίσως έλυσα το πρόβλημά μου σε μια εβδομάδα κέρδισα σχεδόν 1.000 €. Περιμένοντας 3 αναλήψεις να δούμε πότε θα έρθουν!

Αυτόματη μετάφραση:

Καλησπέρα, μετά από 7 ημέρες σήμερα 5 Φεβρουαρίου 2025 η απόσυρση ολοκληρώθηκε. (τώρα πρέπει να περιμένουμε αν φτάσει το ποσό που έχει αναληφθεί).

Αναρωτιέμαι όμως ένα πράγμα: η ανάληψη μου έγινε με Mastercard και ακριβώς με τον ίδιο τρόπο πληρωμής, αλλά δεν απαιτούσε κωδικό IBAN ή καν BIC/SWIFT

Υπήρχε μόνο η κάρτα μου στη φάση απόσυρσης προφανώς με τα τελευταία ψηφία.

Πώς μου φτάνει η μεταφορά, αναρωτιέμαι;

ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΠΕΡΙΜΕΝΩ..

Αυτόματη μετάφραση:

As the player below you said, I think they may already have this information since you deposited with this card. I mean, probably not all of them, but they probably have what they need. So I'll be curious and wait to see when you get the money in your account. 

Please let me know.

As the player below you said, I think they may already have this information since you deposited with this card. I mean, probably not all of them, but they probably have what they need. So I'll be curious and wait to see when you get the money in your account. 

Please let me know.

Σήμερα, 6 Φεβρουαρίου 2025, δεν υπάρχει πίστωση στον λογαριασμό μου.

Τέλος πάντων, θα σας ενημερώσω αν όλα πάνε καλά.

Αυτόματη μετάφραση:
catenamario1

Καλημέρα, η ανάληψη ελήφθη στις 7 Φεβρουαρίου 2025 στον λογαριασμό μου.

ΕΦΤΑΣΕ.

Αυτόματη μετάφραση:
catenamario1

👏👏👏👏👏👏Πρέπει να κάνετε υπομονή, έλαβα και απόσυρση σήμερα.

Αυτόματη μετάφραση:
gonzalezleidys3

Πώς μπορώ να κλείσω την καταγγελία;

Επιλύθηκε το παράπονο;

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro

Πώς κλείνεις μια καταγγελία;

Λύθηκε η καταγγελία!

Αυτόματη μετάφραση:
catenamario1

vip@rtbet.com

Support@rtbet.com

catenamario1

Hey there! That is truly amazing news. Don't worry about the complaint; normally we ask players to update the complaint so the resolver may read the outcome firsthand, but I'm going to update Tomas on your behalf. 🙂.

Enjoy the winnings!

What do you plan to do now anyway?




Αγαπητέ Υποστήριξη Γκουρού του Καζίνο, σήμερα έχω ξανά προβλήματα με αυτό το τρομερό καζίνο. Ο λογαριασμός επαληθεύτηκε με KYC, έγιναν αρκετές καταθέσεις και αναλήψεις. Σε μια από τις τελευταίες καταθέσεις, παίρνω το εβδομαδιαίο μπόνους τους που καταφέρνω (από θαύμα) να ξεκλειδώνω με τις παράλογες απαιτήσεις στοιχηματισμού x35. Κάνω μια πρώτη ανάληψη του υπολοίπου και είμαι εξουσιοδοτημένος, από εκείνη τη στιγμή, ο χειριστής Martina μου λέει:

Με το παρόν επιβεβαιώνουμε ότι μετά την έρευνα που διεξήχθη από το τμήμα ασφαλείας μας, προέκυψε ότι ο λογαριασμός παιχνιδιών θα μπορεί να παιχτεί μόνο με πραγματικά χρήματα προς το παρόν. Καθώς πρόκειται για απόφαση της Διοίκησης, δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε τον λόγο. Εάν θέλετε, μπορείτε να στείλετε ένα email στο . Θα μπορείτε ακόμα να συμμετέχετε στα τουρνουά μας.

Η συμπεριφορά είναι ΕΝΤΕΛΩΣ παράνομη και το υπόλοιπο που έχω είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ και είναι απόλυτα κανονικό και πιστό σε όλους τους T&C τους (που διάβασα προσεκτικά). Έχουμε λοιπόν να κάνουμε με το συνηθισμένο καζίνο που χαίρεται όταν κάνεις κατάθεση και χάνεις, αλλά όταν συμβαίνει τα ψεύτικα μπόνους τους να γίνουν πεταλούδες, εκτοξεύει εκρήξεις και πονάει η κοιλιά.

Ζητώ επίσημα από το προσωπικό του Casino Guru να συμπληρώσει μια καταγγελία εκ μέρους μου με όλα αυτά τα στοιχεία, αφού προσπάθησα και μετά την αρχική έρευνα εμφανίζεται μια κενή οθόνη που δεν επιτρέπει τη δημιουργία της καταγγελίας.

Εν τω μεταξύ, σε όλους τους οπαδούς αυτής της συζήτησης, συμβουλεύω για ασφάλεια να μην παίξουν σε αυτό το καζίνο, καθώς θα μπορούσαν εύκολα να βρεθούν με δεσμευμένα τα χρήματά τους σε περίπτωση που χρειαστεί να κάνουν ανάληψη.

Αυτόματη μετάφραση:
Hijacker

Hello,

Just for you to know - we are not support. 🙂 this is a forum after all.

If I may have a few points:

Not sure what you are used to but for me, a wagering requirement of 35x is solid as a standalone limitation. Most usually I see 45-75x for 20FS and so on.

The rest sounds like a normal bonus restriction to me. I'm sorry.

Since almost every casino has something like this stated in the terms, bonuses as well as all other casino services may be restricted anytime without explanation.

Perhaps your deposit and bonus history would provide a clue. 🤷‍♀️ Even the last complaint may played its role. So, no - I would not consider the administrator's decision to be "illegal". Perhaps sad or unfair if they also, without good explanation, have voided your balance.

file

Also, there is no way we would fill out a complaint on your behalf. Due to GDPR for instance, this is not even possible. I suggest you try to submit the complaint using a different browser or device, please. The most troublesome seems to be Chrome these days. This is sadly something we can't resolve.

Let me know how it went.

Radka

Καλημέρα και ευχαριστώ για την απάντησή σας.

Οπότε, όχι, δεν θα θεωρούσα «παράνομη» την απόφαση του διαχειριστή. Ίσως θα ήταν λυπηρό ή άδικο αν επίσης, χωρίς καλή εξήγηση, ακύρωσαν το υπόλοιπό σας.

Αλλά αυτό έγινε.. Το μπόνους ξεκλειδώθηκε ειλικρινά στους κουλοχέρηδες με τις απαιτήσεις στοιχηματισμού τους και μπλόκαραν εντελώς τις αναλήψεις μου: αυτό ισοδυναμεί με την ακύρωση του υπολοίπου μου! 😅

Επίσης, δεν υπάρχει τρόπος να υποβάλουμε καταγγελία για λογαριασμό σας. Λόγω του GDPR, για παράδειγμα, αυτό δεν είναι καν δυνατό. Σας προτείνω να προσπαθήσετε να υποβάλετε την καταγγελία χρησιμοποιώντας διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης ή συσκευή. Το πιο προβληματικό φαίνεται να είναι το Chrome τον τελευταίο καιρό. Δυστυχώς, αυτό είναι κάτι που δεν μπορούμε να διορθώσουμε.

Σημειώνω ότι η εφαρμογή σας φαίνεται να αποτρέπει τη δημιουργία καταγγελίας στο τέλος των ερωτήσεων τόσο με προγράμματα περιήγησης για κινητά όσο και για υπολογιστές (δοκιμάστηκε με Safari, Chrome και Edge).


Αναρωτιέμαι ποιο είναι το νόημα, δεδομένου ότι από τη στιγμή που έχετε εισαγάγει χρήματα στο καζίνο και αποκτήσετε το μπόνους πληρώνοντας πραγματικά χρήματα, και ειδικά μετά το ξεκλείδωμα του μπόνους, το υπόλοιπο που προκύπτει είναι πραγματικό και επομένως ο περιορισμός των αναλήψεων ισοδυναμεί με παραβίαση των δικαιωμάτων του παίκτη, δεδομένου ότι οποιοιδήποτε αποκλεισμοί στο μπόνους έπρεπε να πραγματοποιηθούν ΠΡΙΝ ολοκληρώθηκε το rollover.


Εάν είστε βέβαιοι ότι δεν μπορείτε να με βοηθήσετε, θα κινηθώ νομικά εναντίον αυτού του τρομερού χειριστή: η αλυσίδα αυτών των καζίνο είναι σάπια, νομίζω ότι όλοι το γνωρίζουν, δεν καταλαβαίνω πώς μπορείτε να το κατατάξετε ως ΑΣΦΑΛΕΣ στις βαθμολογίες σας…

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Hijacker

Έχετε δίκιο, αλλά για αυτούς είμαστε αυτοί που δεν καταλαβαίνουμε τους κανόνες του παιχνιδιού ... δεν μπορείτε να φανταστείτε όλα τα προβλήματα που είχα και δεν έχουν λύσει το πρόβλημα. Είχα κάποιες νίκες και κάποιες μεγάλες ήττες. Στην αρχή σε κάνουν να κερδίσεις και μετά σε κάνουν να χάσεις τα πάντα χωρίς να μπορείς να εξαργυρώσεις χρήματα, υπάρχουν παιχνίδια που μπορείς να εγγραφείς για να παίξεις για 25 λεπτά σου λένε ότι σου δίνουν 500 δωρεάν περιστροφές και 20 σου δίνουν μόνο 25 βγάζεις φωτογραφίες και παραπονιέσαι και κανείς δεν κάνει τίποτα. Πολλά κέρδη από πολλές περιστροφές δεν πληρώνονται και δεν κάνουν τίποτα. Είχα επίσης την κακή μου εμπειρία με τα μπόνους, σε κάνουν να ξοδέψεις την πραγματική σου πίστωση και μετά να χρησιμοποιήσεις τα χρήματα του καζίνο που δεν μπορείς να εξαργυρώσεις. Όλα μια απάτη. Ζήτησα από το τμήμα να κλείσει τον λογαριασμό μου και ούτε καν αυτό. Είναι καλύτερα να αποφύγετε να ξοδέψετε χρήματα στο καζίνο στην αρχή, όλα είναι καλά, τότε υπάρχουν προβλήματα 😵‍💫

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Κοίτα, το έχουν κάνει και σε μένα, ακυρώνουν το υπόλοιπο😆Προσπαθείς να παίξεις στο Rtbet για μόλις 3 μήνες και ο ίδιος θα παρατηρήσεις όλα όσα συμβαίνουν. Φυσικά, εμείς ως πελάτες δεν έχουμε ποτέ δίκιο, θέλετε πάντα να έχετε δίκιο...

Αυτόματη μετάφραση:
gonzalezleidys3

Σας ευχαριστώ για την εγγύτητά σας, αλλά σας παρακαλώ να μου επιτρέψετε να το συζητήσω με την @Radka, καθώς, πριν καταφύγω σε δικηγορικό γραφείο, θα ήθελα να δοκιμάσω την οδό της καταγγελίας.

Σας ζήτησα να μου το συμπληρώσετε όχι από τεμπελιά, αλλά επειδή η φόρμα υποβολής μου βγάζει σφάλμα με οποιοδήποτε πρόγραμμα περιήγησης ή/και συσκευή.

Αυτόματη μετάφραση:

Καλημέρα και ευχαριστώ για την απάντησή σας.

Οπότε, όχι, δεν θα θεωρούσα «παράνομη» την απόφαση του διαχειριστή. Ίσως θα ήταν λυπηρό ή άδικο αν επίσης, χωρίς καλή εξήγηση, ακύρωσαν το υπόλοιπό σας.

Αλλά αυτό έγινε.. Το μπόνους ξεκλειδώθηκε ειλικρινά στους κουλοχέρηδες με τις απαιτήσεις στοιχηματισμού τους και μπλόκαραν εντελώς τις αναλήψεις μου: αυτό ισοδυναμεί με την ακύρωση του υπολοίπου μου! 😅

Επίσης, δεν υπάρχει τρόπος να υποβάλουμε καταγγελία για λογαριασμό σας. Λόγω του GDPR, για παράδειγμα, αυτό δεν είναι καν δυνατό. Σας προτείνω να προσπαθήσετε να υποβάλετε την καταγγελία χρησιμοποιώντας διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης ή συσκευή. Το πιο προβληματικό φαίνεται να είναι το Chrome τον τελευταίο καιρό. Δυστυχώς, αυτό είναι κάτι που δεν μπορούμε να διορθώσουμε.

Σημειώνω ότι η εφαρμογή σας φαίνεται να αποτρέπει τη δημιουργία καταγγελίας στο τέλος των ερωτήσεων τόσο με προγράμματα περιήγησης για κινητά όσο και για υπολογιστές (δοκιμάστηκε με Safari, Chrome και Edge).


Αναρωτιέμαι ποιο είναι το νόημα, δεδομένου ότι από τη στιγμή που έχετε εισαγάγει χρήματα στο καζίνο και αποκτήσετε το μπόνους πληρώνοντας πραγματικά χρήματα, και ειδικά μετά το ξεκλείδωμα του μπόνους, το υπόλοιπο που προκύπτει είναι πραγματικό και επομένως ο περιορισμός των αναλήψεων ισοδυναμεί με παραβίαση των δικαιωμάτων του παίκτη, δεδομένου ότι οποιοιδήποτε αποκλεισμοί στο μπόνους έπρεπε να πραγματοποιηθούν ΠΡΙΝ ολοκληρώθηκε το rollover.


Εάν είστε βέβαιοι ότι δεν μπορείτε να με βοηθήσετε, θα κινηθώ νομικά εναντίον αυτού του τρομερού χειριστή: η αλυσίδα αυτών των καζίνο είναι σάπια, νομίζω ότι όλοι το γνωρίζουν, δεν καταλαβαίνω πώς μπορείτε να το κατατάξετε ως ΑΣΦΑΛΕΣ στις βαθμολογίες σας…

Αυτόματη μετάφραση:

Hello, as I was saying

"...I would not consider the administrator's decision to be "illegal". Perhaps sad or unfair if they also, without good explanation, have voided your balance."

So in my opinion, we are talking about quite the same thing, maybe.

"The bonus was honestly unlocked on the slots with their wagering requirements and they completely blocked my withdrawals: this is equivalent to having cancelled my balance!"

Can't say I understand that clearly. Many casinos do not allow withdrawal if you have an active bonus for example. Did you ask them for an explanation? In my opinion, you want me to explain something the casino should do.

When it comes to legality, we are not lawyers so we prefer fairness and for that we need to know the casino's points of view. Did you hear about Casino Guru Fair Gambling Codex? We use it instead of international laws:

https://casino.guru/fair-gambling

I informed our tech guys about the complaint feature. Usually, the desktop version of Microsoft Edge performs flawlessly, but it may be a complex issue. Can you describe when exactly the process fails, please? Capture a video if you can.

I'll get back to you once I have something to add to the matter.


Update: The complaint can only be filed in English at this time, using the English domain casino.guru. In order to confirm English in your account, you can try changing your preferred language to English in the top right corner. That ought to serve as a short-term fix.

Έγινε επεξεργασία

Κοίτα, το έχουν κάνει και σε μένα, ακυρώνουν το υπόλοιπο😆Προσπαθείς να παίξεις στο Rtbet για μόλις 3 μήνες και ο ίδιος θα παρατηρήσεις όλα όσα συμβαίνουν. Φυσικά, εμείς ως πελάτες δεν έχουμε ποτέ δίκιο, θέλετε πάντα να έχετε δίκιο...

Αυτόματη μετάφραση:

Well, I was answering only to things provided in the other player's post. To me, for example, it was not obvious that a balance was voided, not to speak about the reason.

So, if you feel the casino is acting unfairly, please submit the complaint. We admins know only what we can find in the complaints or in the posts. I have no intention to speak on behalf of some casino. For me, you are the source of experience and I have no reason not to believe you. But if someone asks me for my opinion, well, I will provide. Sadly, most people start with only a fraction of information so the first response may sound weird. As you can see, I have to ask further. I did not understand why or whether the balance was voided.

Back to you now—what has happened in your situation?

Hijacker

QUICK UPDATE: The complaints should be up and running. I'm sorry for the inconvenience. Can you kindly try again, please?

Radka

Αν πας και δεις όλα τα σχόλια που έχω κάνει εδώ και μήνες θα καταλάβεις! Το να στείλω το παράπονο είναι άχρηστο τα προβλήματα δεν λύνονται ποτέ και δεν μου απαντούν ούτε στο email υποστήριξης και στο vip email. Έχω κλείσει μαζί τους, απλώς περιμένω να διαγράψουν τον λογαριασμό μου

Αυτόματη μετάφραση:
1...14 15 1617
Μετάβαση στη σελίδααπό 17 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα