Αγαπητέ Υποστήριξη Γκουρού του Καζίνο, σήμερα έχω ξανά προβλήματα με αυτό το τρομερό καζίνο. Ο λογαριασμός επαληθεύτηκε με KYC, έγιναν αρκετές καταθέσεις και αναλήψεις. Σε μια από τις τελευταίες καταθέσεις, παίρνω το εβδομαδιαίο μπόνους τους που καταφέρνω (από θαύμα) να ξεκλειδώνω με τις παράλογες απαιτήσεις στοιχηματισμού x35. Κάνω μια πρώτη ανάληψη του υπολοίπου και είμαι εξουσιοδοτημένος, από εκείνη τη στιγμή, ο χειριστής Martina μου λέει:
Με το παρόν επιβεβαιώνουμε ότι μετά την έρευνα που διεξήχθη από το τμήμα ασφαλείας μας, προέκυψε ότι ο λογαριασμός παιχνιδιών θα μπορεί να παιχτεί μόνο με πραγματικά χρήματα προς το παρόν. Καθώς πρόκειται για απόφαση της Διοίκησης, δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε τον λόγο. Εάν θέλετε, μπορείτε να στείλετε ένα email στο . Θα μπορείτε ακόμα να συμμετέχετε στα τουρνουά μας.
Η συμπεριφορά είναι ΕΝΤΕΛΩΣ παράνομη και το υπόλοιπο που έχω είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ και είναι απόλυτα κανονικό και πιστό σε όλους τους T&C τους (που διάβασα προσεκτικά). Έχουμε λοιπόν να κάνουμε με το συνηθισμένο καζίνο που χαίρεται όταν κάνεις κατάθεση και χάνεις, αλλά όταν συμβαίνει τα ψεύτικα μπόνους τους να γίνουν πεταλούδες, εκτοξεύει εκρήξεις και πονάει η κοιλιά.
Ζητώ επίσημα από το προσωπικό του Casino Guru να συμπληρώσει μια καταγγελία εκ μέρους μου με όλα αυτά τα στοιχεία, αφού προσπάθησα και μετά την αρχική έρευνα εμφανίζεται μια κενή οθόνη που δεν επιτρέπει τη δημιουργία της καταγγελίας.
Εν τω μεταξύ, σε όλους τους οπαδούς αυτής της συζήτησης, συμβουλεύω για ασφάλεια να μην παίξουν σε αυτό το καζίνο, καθώς θα μπορούσαν εύκολα να βρεθούν με δεσμευμένα τα χρήματά τους σε περίπτωση που χρειαστεί να κάνουν ανάληψη.
Dear Casino Guru support, today I have problems again with this terrible casino. Account verified with KYC, several deposits and withdrawals made. On one of the last deposits, I get their weekly bonus that I manage to (miraculously) unlock with their absurd wagering requirements x35. I make a first withdrawal of the balance and I am authorized, from that moment on, the operator Martina tells me:
We hereby confirm that following the investigation conducted by our security department, it has emerged that the gaming account will only be playable with real money for the time being. As this is a decision of the Administration, we cannot confirm the reason for this. If you wish, you can send an email to . You will still be able to participate in our tournaments.
The behavior is TOTALLY illegal and the balance I have is REAL and is completely regular and faithful to all their T&C (which I read carefully). So we are dealing with the usual casino that is happy when you deposit and lose, but when it happens that their fake bonuses become butterflies, it throws tantrums and the tummy hurts.
I formally ask the staff of Casino Guru to fill out a complaint on my behalf with all this information, since I tried and after the initial survey, a blank screen appears that does not allow the creation of the complaint.
In the meantime, to all the followers of this discussion, I advise for safety not to play at this casino since they could easily find themselves with their money blocked in case of needing to withdraw.
Gentile supporto di Casinò Guru, ad oggi ho nuovamente problemi con questo pessimo casinò. Account verificato con KYC, diversi depositi e prelievi effettuati. In occasione di uno degli ultimi depositi, ottendo il loro bonus settimanale che riesco (miracolosamente) a sbloccare con i loro assurdi requisiti di puntata x35. Faccio un primo prelievo del saldo e mi viene autorizzato, da quel momento in poi, l'operatrice Martina mi comunica:
Con la presente le confermiamo che a seguito dell’indagine condotta dal nostro dipartimento di sicurezza, e’ risultato che nel conto gioco si potra` giocare solo con saldo reale per il momento.Essendo una decisione dell'Amministrazione, non possiamo confermarle il motivo di cio'. Se desidera puo' inviare un'email a support@rtbet.com. Potra' comunque partecipare ai nostri tornei.
Il comporamento è TOTALMENTE illecito ed il saldo che possiedo è REALE ed è completamente regolare e fedele a tutti i loro T&C (che mi sono letto attentamente). Siamo quindi alle prese col solito casinò che è contento quando si deposita e si perde, ma quando capita che i loro bonus farlocchi diventino farfalle, fa i capricci ed il pancino fa male.
Chiedo formalmente allo staff di Casinò Guru di compilare un reclamo al posto mio con tutte queste informazioni, dato che ci ho provato e dopo il sondaggio iniziale, compare una schermata vuota che non consente la creazione del reclamo.
Nel frattempo, a tutti i seguaci di questa discussione, consiglio per sicurezza di non giocare su questo casinò visto che potrebbero tranquillamente ritrovarsi coi soldi bloccati in caso di necessità di prelievo.
Αυτόματη μετάφραση: