Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΑναλήψεις στο rtbet

Αναλήψεις στο rtbet (σελίδα 14)

 από ercancho
|
48.814 προβολές 324 απαντήσεις |
|
1...13 14 15...17

Οι αναλήψεις φτάνουν αλλά για δύο εβδομάδες δεν πληρώνονται όλα τα κέρδη του παιχνιδιού, πληρώνουν αλλά όχι όλα και έκανα την αναφορά του ονόματος του παρόχου του παιχνιδιού, της ημερομηνίας ταυτότητας ώρα και του ποσού αλλά κανείς δεν έχει λύσει το πρόβλημα που έχω έστειλα πολλά email και καμία απάντηση, βλέπω ότι τα προβλήματα είναι ακόμα εκεί (τα κέρδη δεν πληρώνονται όλα) Περιμένω τις αναλήψεις μου που εκκρεμούν για να κλείσω τον λογαριασμό. Δεδομένου ότι έχουν περάσει 2 εβδομάδες και δεν έχουν λύσει το πρόβλημα και δεν έχουν απαντήσει καν στο email υποστήριξης μου

Αυτόματη μετάφραση:

I understand clearly and so is it happening only with one specific provider or with several? I was thinking if it might not be worth writing an email to the provider to see if there is any error. Maybe they would answer you but that's just my idea, unless you have some evidence.

What do you think?

Jaro

Συνέβη με τόσα πολλά διαφορετικά παιχνίδια!!

Αυτόματη μετάφραση:
gonzalezleidys3

Καλησπέρα..Κι εγώ έκανα ανάληψη 500 ευρώ στις 27 Ιανουαρίου αλλά είναι ακόμα υπό αξιολόγηση.

Θα πάρω τα λεφτά μου;

Τα παραλάβατε;

Στο μεταξύ, δεν έχω ξοδέψει τίποτα άλλο.

Αυτόματη μετάφραση:
catenamario1

Μην το ξοδεύετε, είναι η στρατηγική τους. Ξόδεψα πολλά χρήματα περιμένοντας. Θα σας επιστρέψουν σίγουρα.

Αυτόματη μετάφραση:
Nightshow

Ναι όντως ξέρω ότι το κάνουν έτσι...Κατάλαβα ότι υιοθετούν αυτή τη στρατηγική.

Πέρα από το γεγονός ότι δεν στοιχηματίζω σε κέρδη και αναλήψεις, δεν συμπληρώνω ούτε τον λογαριασμό μου για να παίξω.


Αυτόματη μετάφραση:

Καλησπέρα..Κι εγώ έκανα ανάληψη 500 ευρώ στις 27 Ιανουαρίου αλλά είναι ακόμα υπό αξιολόγηση.

Θα πάρω τα λεφτά μου;

Τα παραλάβατε;

Στο μεταξύ, δεν έχω ξοδέψει τίποτα άλλο.

Αυτόματη μετάφραση:

Σήμερα, 4 Φεβρουαρίου 2025, η απόσυρση εξακολουθεί να εκκρεμεί file είναι γελοίοι. τώρα δεν λένε πλέον ναι για να περιμένουν το timing με αυτό το μήνυμα που αντιγράφουν και επικολλούν. Τώρα είχαν μεγάλη επισκεψιμότητα αιτημάτων ανάληψης και πρέπει να είστε υπομονετικοί. ΓΕΛΟΙΟ... ΜΗΝ ΠΑΙΞΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΑΚΡΙΑ

Αυτόματη μετάφραση:
catenamario1

Φτάνεις ήρεμα. Για μένα η πρώτη απόσυρση χρειάστηκε σχεδόν 10 εργάσιμες ημέρες, μετά όλες οι άλλες έφτασαν σε λιγότερο από μια εβδομάδα. Στην αρχή όλα είναι καλά, αλλά μετά αρχίζουν να μην πληρώνουν όλα τα κέρδη. Εδώ και 2 εβδομάδες έχω λάβει μόνο μερικά κέρδη, αυτά που θέλουν και σας μιλάω για διαφορετικά παιχνίδια και μέχρι τώρα δεν μου έχουν λύσει το πρόβλημα

Αυτόματη μετάφραση:
catenamario1

Έχεις δίκιο, πρέπει να μείνουμε μακριά γιατί τελικά αυτά που ξοδεύεις είναι περισσότερα από αυτά που κερδίζεις.

Αυτόματη μετάφραση:
gonzalezleidys3

Ειλικρινά φανταζόμουν ότι θα τελείωνε έτσι, μάλιστα μετά την πρώτη ανάληψη δεν φόρτωσα πλέον τον λογαριασμό. Είναι επίσης ηλίθιοι γιατί ένας έξυπνος άνθρωπος δεν παίζει πια.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
zorans71

Τι θα ήταν αυτό το καζίνο που πληρώνει σε 10/15 λεπτά;

Αυτόματη μετάφραση:

Συνέβη με τόσα πολλά διαφορετικά παιχνίδια!!

Αυτόματη μετάφραση:

Hmm, but is it from one game provider or from different ones?

Καλησπέρα..Κι εγώ έκανα ανάληψη 500 ευρώ στις 27 Ιανουαρίου αλλά είναι ακόμα υπό αξιολόγηση.

Θα πάρω τα λεφτά μου;

Τα παραλάβατε;

Στο μεταξύ, δεν έχω ξοδέψει τίποτα άλλο.

Αυτόματη μετάφραση:

Hi, as you can see you are not the only one waiting for money. Patience will be important at this casino and definitely don't gamble with money and wait for everything to be sorted out. The casino will eventually pay players but it will take a little longer than most are used to. 

Anyway, was it necessary for you to verify or not?

Jaro

Ο λογαριασμός δεν απαιτεί επαλήθευση αυτήν τη στιγμή.

Αυτό λέει στον λογαριασμό μου.

Σήμερα είναι η 6η μέρα και ακόμη εκκρεμεί η εξέταση αίματος.

ΠΡΟΣΕΧΩ...

Αυτόματη μετάφραση:
catenamario1

Επαναλαμβάνω ότι η πρώτη απόσυρση θέλει χρόνο, έπρεπε να περιμένω 10 μέρες, μετά τα άλλα τακτοποιήθηκαν όλα σε λίγες μέρες

Αυτόματη μετάφραση:

Ο λογαριασμός δεν απαιτεί επαλήθευση αυτήν τη στιγμή.

Αυτό λέει στον λογαριασμό μου.

Σήμερα είναι η 6η μέρα και ακόμη εκκρεμεί η εξέταση αίματος.

ΠΡΟΣΕΧΩ...

Αυτόματη μετάφραση:

Sure, so if they don't ask for verification, you'll just have to wait. 

If nothing changes, then our team will try to help you. But I'm sure it'll work out in the end.

If you have anything new, be sure to get in touch.

catenamario1

Θα ήθελα να ξέρω κι εγώ!

Αυτόματη μετάφραση:

I want to share my terrible experience with this casino. So far, I’ve lost almost €30,000 to them. It’s been a nightmare, and I can’t stress enough how bad this platform is—be very careful!


If you’ve had similar issues, I strongly recommend filing a complaint and providing all the proof you have (screenshots, transaction records, etc.). This is a certified scam company, and the only way to fight back is by taking action.


Stay away from this casino—don’t make the same mistake I did. If anyone else has been through this, please share your experience so we can warn others

Έγινε επεξεργασία
Palv3324

I hope you won't mind my honesty: To me, your post is quite suspicious. Jetform is a tool for creating docs, so it is not at all a real complaint. What was the purpose of the link, I wonder?

Data collection, phishing? if you care for promoting support, I suggest you read how Casino Guru resolves complaints: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

I appreciate your understanding.

Radka

Μην το πάρεις άσχημα αλλά είναι η αλήθεια. Είχα πολλά προβλήματα αλλά μέχρι τώρα τα προβλήματα συνεχίζονται κανείς δεν έχει λύσει τίποτα, θέλετε γκουρού και πολύ λιγότερο RTbet. Ωστόσο, δεν υπάρχει τίποτα κακό με τον καθένα να γράφει τη δική του εμπειρία για να αποφύγει άλλους να πέσουν σε αυτό το πρόβλημα.

Αυτόματη μετάφραση:
gonzalezleidys3

Hello,

No one posts the very first message like this... Although I hope to be wrong.

Anyone who creates an online form suggesting that as a way to submit a complaint against any casino in a situation where Casino Guru specializes in resolving complaints without demanding such details is, in my opinion, pretty common for link building or, worse, scamming practise. You did not see the landing page,...

For me, this is about online security. Let's hope the profile will get back to us to explain the matter.

That's why I left the post and added my concern. Normally I would delete it for security reasons, but there is always a chance that it was an honest action.


1...13 14 15...17
Μετάβαση στη σελίδααπό 17 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα