πριν από 1 έτος
Γρήγορη ερώτηση παιδιά τι θα κάνατε αυτή τη στιγμή; Τι πρέπει να κάνω με μετρητά ή να αυξήσω αυτό;
Quick question guys what would you do right now? What should I do cash out or up my That?
Γρήγορη ερώτηση παιδιά τι θα κάνατε αυτή τη στιγμή; Τι πρέπει να κάνω με μετρητά ή να αυξήσω αυτό;
Quick question guys what would you do right now? What should I do cash out or up my That?
Εντάξει έχω μια ερώτηση. Πιστεύετε ότι οι κάτοχοι λογαριασμών πρέπει να έχουν δεύτερη και τρίτη ευκαιρία εάν έχουν παραβιάσει τους κανόνες ή δεν έχουν ακολουθήσει τις οδηγίες; Ή για αυτό το θέμα να αντιστρέψετε ότι οι κάτοχοι λογαριασμών θα πρέπει να δώσουν σε ένα Καζίνο δεύτερη ή τρίτη ευκαιρία εάν έχουν κακομεταχειριστεί ή είχαν άδικες συνθήκες; Ναι ίσως?
Okay I have a question. Do you think that account holders should be given second and third chances if they've broken the rules or didn't follow guidelines? Or for that matter reverse that should account holders give a Casino second or third chances if they have been mistreated or had unfair circumstances? Yes , Maybe?
Μου αρέσει ο τρόπος που ο Wollygog προσέγγισε αυτό το θέμα και συμφωνώ με αυτόν τον παίκτη.
Επιτρέψτε μου να επισημάνω ότι προσπαθούμε πάντα να εξηγούμε σε κάθε προσωπικό του καζίνο που συναντάμε, ότι για ένα πραγματικά δίκαιο παιχνίδι είναι ζωτικής σημασίας να κάνουμε τη διαφορά μεταξύ της σκόπιμα ανέντιμης συμπεριφοράς και του απλού λάθους.
Δεν είναι όλοι οι παίκτες καταχραστές μπόνους, επομένως δεν πρέπει να ισχύουν όλοι οι όροι και οι προϋποθέσεις κάθε φορά για κάθε παίκτη.
Είναι μια μεγάλη αναζήτηση μπορώ να σας πω. 🙂
Όλοι κάνουμε λάθη περιστασιακά, σωστά;
I like the way Wollygog approached this topic and I agree with this player.
Allow me to point out, that we always try to explain to every casino staff we come across, that for a truly fair play it is vital to make a difference between intentionally dishonest behavior and simple mistake.
Not all players are bonus abusers hence not all terms and conditions should apply every time to every player.
It's quite a quest I can tell you. 🙂
We all make mistakes occasionally, right?
Αυτή θα ήταν μια απόφαση εξυπηρέτησης πελατών που θα περνούσε από μια διαδικασία σχετικά με το ποιοι κανόνες παραβιάστηκαν και οι οδηγίες είναι ακριβώς αυτό (από εσάς εξαρτάται για τις οδηγίες). βγαίνουν και ζητούν συγγνώμη όπως θα έκανε γενικά ένα καλό καζίνο και ακόμη και στον Ive προσφέρθηκαν δωρεάν crud και μάρκες για να επιστρέψουν. Άδικες συνθήκες και πάλι είναι η επιλογή σου αλλά η κακομεταχείριση είναι ξεχωριστό θέμα και γενικά πρέπει να περάσει από τη διαχείριση και το kachingo την επόμενη στιγμή θα σε χρηματοδοτήσουν ανάλογα με τις περιστάσεις φυσικά lol. Όλα αυτά είναι πιθανώς κακή συμβουλή, γι' αυτό μην με ακούτε να μπερδεύω, πηγαίνετε στην ενότητα παραπόνων και αφήστε τους γκουρού να ασχοληθούν με αυτό είναι το καλύτερο/δικαιότερο αποτέλεσμα για όλους.
That would be a customer service decision which would go through a process of what rules were broken and well guidelines are just that (up to you for guidelines).Personally I dont give a casino a second chance if I feel they have done a dirty unless they come out and apologise as a good casino generally would and even Ive had complimentary crud and chips offered to come back. Unfair circumstances and are again your choice but mistreatment is a separate issue and generally should go through management and kachingo next minute they are funding you depending on the circumstances of course lol. All this is probably poor advice so dont listen to me rambling,go the the complaints section and let the Gurus deal with it is the best/fairest outcome for all.
Ακούγεται γνωστό, ποιο καζίνο προσφέρει αυτό το μπόνους; 🙂
Sounds familiar, which casino offers this bonus? 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δεν ήταν δυνατή η αναγνώριση της γλώσσας στην οποία γράψατε την απάντησή σας. Επιλέξτε τη γλώσσα σας από τις ακόλουθες επιλογές
Η ανάρτηση σας έχει αποσταλεί στους διαχειριστές του φόρουμ για έλεγχο, ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις οδηγίες κοινότητας. Θα λάβετε ένα email για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας εντός 48 ωρών.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε το AdBlock. Δεν δείχνουμε διαφημίσεις, αλλά οι σύνδεσμοι προς ορισμένα καζίνο ενδέχεται να μη λειτουργούν με ενεργοποιημένο το AdBlock. Απενεργοποιήστε το AdBlock ή βάλτε σε λευκή λίστα τον ιστότοπό μας για να μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα καζίνο στις λίστες μας.